bEJLtGHU
bEJLtGHY
bEJLtGIc
bEJLtGHV

Przełomowe odkrycie australijskich naukowców. Zarejestrowali tajemnicze sygnały

Australijscy naukowcy zarejestrowali tajemnicze sygnały z kosmosu. Ich zdaniem, to przełomowe odkrycie dla astronomii. Zespół z Uniwersytetu Australii Zachodniej oraz Centrum Doskonałości Fizyki Cząstek Ciemnej Materii zbudował wykrywacz fal grawitacyjnych, który odebrał nieznane wcześniej sygnały. Urządzenie wykorzystuje kwarc do przechwytywania fal grawitacyjnych o wysokiej częstotliwości. - Nowy detektor jest czuły i daje nam wyniki, ale teraz musimy dokładnie określić, co te wyniki oznaczają - podkreśla prof. Michael Tobar. W ciągu 153 dni działania zarejestrowano dwa zdarzenia. Według badaczy, mogą to być fale o wysokiej częstotliwości, które wytworzyła pierwotna czarna dziura lub chmura cząstek czarnej materii. - Eksperyment jest jednym z dwóch obecnie aktywnych na świecie, które zajmują się poszukiwaniem fal grawitacyjnych o wysokiej częstotliwości – dodaje członek zespołu badawczego William Campbell. Astronomowie już zacierają ręce, ponieważ rozwój tej...

21-09-2021
Biorac pod

bEJLtGIh
Biorac pod
4 tyg. temu
Uwage niezmierzony ogrom Kosmosu oraz ilosc Galaktyk w tym Kosmosie, to My a wlasciwie nawet nasza planeta Ziemia, nie istniejemy. Istniejemy bo zyjemy ale tak naprawde jak by nas nie bylo to nikt tego nie zauwazy. Jestesmy tylko epizodem bez znaczenia. Nie wiem w zasadzie po co szukamy, badamy i koniecznie chcemy cos znalezc. Zostalo nie nam tylko Ziemi jakies 5 Miliardow lat po ktorych Slonce zamieni sie w Czerwonego Karla pochlonie wszystkie planety naszego Ukladu Slonecznego ktory po prostu przestanie istniec. I nie bedzie to koniec Swiata bo Kosmos i zycie w nim dalej bedzie istnialo. Co ci ksieza naklepali tym ludziom do glow ze mysla ze cokolwiek znacza. Znacza tyle co jedna mala mrowka w olbrzymiej dzungli. To znaczy nic i na nic nie ma wplywu bo dzungla rzadzi ktos inny. A mrowke mozna niepostrzezenie nadepnac i nawet ten co nadepnie nie zauwazy ze cos nadepna, Tyle znaczymy w Kosmosie, chocbyscie nie wiem jak wyobrazali sobie ze jestesmy jacys " wazni " Nie jestesmy i nie bedziemy
Damian
4 tyg. temu
Jak to powiedział jeden z polskich profesorów, w fizyce i astronomii każdego dnia wydaje się że jesteśmy tylko jakieś 50 lat od poznania prawdy. Ale następnego dnia znowu jesteśmy kolejne 50 lat. Itd. Rozum ludzki - wszystkie rozumy ludzi razem wzięte, to zbyt mało by w pełni zrozumieć bożą rzeczywistość wokół nas. Miliardy, milardów, miliardów, miliardów, miliardów, ... miliardów danych i scenariuszy do ogarnięcia.
Bodylud
4 tyg. temu
Znaleźli źródło biedy. Bieda, aż piszczy.
bEJLtGIz
Seneka B.
4 tyg. temu
Nasze ludzkie odkrycia, choćby niesamowite nic nie będą znaczyły, jeżeli sami się unicestwimy, od hejtu do nienawiści droga na skróty a potem już może być tylko gorzej. Kochajmy się wszyscy bez uprzedzeń rasowych, wyznaniowych, światopoglądowych. Tolerujmy się i akceptujmy to co nowe inne, walczmy tylko z niesprawiedliwością.
obywatel
te tajemnicze sygnały moga rownie pochodzic od Nord Stream 2
Siku sik
3 tyg. temu
To na pewno dotyczy instrukcji UE dla Donka
Seneka B.
John May
4 tyg. temu
Ciekawe, czy auztralijscy nałukofcy słyszą krzyk własnego mordowanego obecnie jak świnie w rzeźni Narodu?
Kurt
4 tyg. temu
Namalujcie okrąg. Wnętrze to nasza wiedza, na zewnątrz króluje nieznane. Teraz powiększajcie okrąg. Wiedzy wydaje się przybywac, ale linia styku z nieznanyn staje się coraz dłuższa.
Homo homini
4 tyg. temu
Niestety to jest sygnał dla tych którzy stracili wiarę i wydaje się że nic nie znaczą...
Art
4 tyg. temu
a to moze byc to albo tamto sami nie wiedza jak bedziecie wiedziec to dajcie znac
obcy3
4 tyg. temu
nie wychylajcie się ..............jeżeli chcecie przeżyć .......i nie jest to żarcik taki
cynik dziadek
4 tyg. temu
Gdy czytam te wasze w większości komentarze to wydaje mi się żę część ludzi i to dość znaczna zaczęła w ramach ewolucji zmierzać do punktu wyjścia. Pewnie za dużo bananów jecie. Może znów jabłka ?
bEJLtGIr
cynik dziadek
4 tyg. temu
Sceptykom. Na początku XX wieku udowodniono istnienie atomu. Minęło ledwie 100 lat z małym okładem a mówimy już o czarnych dziurach, ciemnej materii i energii, kwantach etc. Ciekawe o czym nasze dzieci i wnuki będą mówić na początku XXII wieku - jeśłi ludzkość będzie jeszcze istniała. Bo po nas tylko pył zostanie
Aryman
4 tyg. temu
Płaski staw ? Co to takiego ? Nie wiedziałem że mogą być np . pionowe .
Zyta
4 tyg. temu
Mój Zdzisek pierdnoł że łóżko się zatrzęsło, a ci fale zaobserwowali
kolo
4 tyg. temu
Co za bzdury ja tu czytam? Ludzie!!
efc
4 tyg. temu
czy ktoś powiadomił o tym SANEPID?
WIem
4 tyg. temu
Zawsze są "tajemnicze sygnały" zwłaszcza jak chodzi o przedłużenie finansowania.
bEJLtGIT