Przełomowe odkrycie australijskich naukowców. Zarejestrowali tajemnicze sygnały

Australijscy naukowcy zarejestrowali tajemnicze sygnały z kosmosu. Ich zdaniem, to przełomowe odkrycie dla astronomii. Zespół z Uniwersytetu Australii Zachodniej oraz Centrum Doskonałości Fizyki Cząstek Ciemnej Materii zbudował wykrywacz fal grawitacyjnych, który odebrał nieznane wcześniej sygnały. Urządzenie wykorzystuje kwarc do przechwytywania fal grawitacyjnych o wysokiej częstotliwości. - Nowy detektor jest czuły i daje nam wyniki, ale teraz musimy dokładnie określić, co te wyniki oznaczają - podkreśla prof. Michael Tobar. W ciągu 153 dni działania zarejestrowano dwa zdarzenia. Według badaczy, mogą to być fale o wysokiej częstotliwości, które wytworzyła pierwotna czarna dziura lub chmura cząstek czarnej materii. - Eksperyment jest jednym z dwóch obecnie aktywnych na świecie, które zajmują się poszukiwaniem fal grawitacyjnych o wysokiej częstotliwości – dodaje członek zespołu badawczego William Campbell. Astronomowie już zacierają ręce, ponieważ rozwój tej...

21-09-2021
Biorac pod

Biorac pod
Uwage niezmierzony ogrom Kosmosu oraz ilosc Galaktyk w tym Kosmosie, to My a wlasciwie nawet nasza planeta Ziemia, nie istniejemy. Istniejemy bo zyjemy ale tak naprawde jak by nas nie bylo to nikt tego nie zauwazy. Jestesmy tylko epizodem bez znaczenia. Nie wiem w zasadzie po co szukamy, badamy i koniecznie chcemy cos znalezc. Zostalo nie nam tylko Ziemi jakies 5 Miliardow lat po ktorych Slonce zamieni sie w Czerwonego Karla pochlonie wszystkie planety naszego Ukladu Slonecznego ktory po prostu przestanie istniec. I nie bedzie to koniec Swiata bo Kosmos i zycie w nim dalej bedzie istnialo. Co ci ksieza naklepali tym ludziom do glow ze mysla ze cokolwiek znacza. Znacza tyle co jedna mala mrowka w olbrzymiej dzungli. To znaczy nic i na nic nie ma wplywu bo dzungla rzadzi ktos inny. A mrowke mozna niepostrzezenie nadepnac i nawet ten co nadepnie nie zauwazy ze cos nadepna, Tyle znaczymy w Kosmosie, chocbyscie nie wiem jak wyobrazali sobie ze jestesmy jacys " wazni " Nie jestesmy i nie bedziemy
Damian
Jak to powiedział jeden z polskich profesorów, w fizyce i astronomii każdego dnia wydaje się że jesteśmy tylko jakieś 50 lat od poznania prawdy. Ale następnego dnia znowu jesteśmy kolejne 50 lat. Itd. Rozum ludzki - wszystkie rozumy ludzi razem wzięte, to zbyt mało by w pełni zrozumieć bożą rzeczywistość wokół nas. Miliardy, milardów, miliardów, miliardów, miliardów, ... miliardów danych i scenariuszy do ogarnięcia.
Bodylud
Znaleźli źródło biedy. Bieda, aż piszczy.
obywatel
te tajemnicze sygnały moga rownie pochodzic od Nord Stream 2
cynik dziadek
Gdy czytam te wasze w większości komentarze to wydaje mi się żę część ludzi i to dość znaczna zaczęła w ramach ewolucji zmierzać do punktu wyjścia. Pewnie za dużo bananów jecie. Może znów jabłka ?
Siku sik
To na pewno dotyczy instrukcji UE dla Donka
John May
Ciekawe, czy auztralijscy nałukofcy słyszą krzyk własnego mordowanego obecnie jak świnie w rzeźni Narodu?
Kurt
Namalujcie okrąg. Wnętrze to nasza wiedza, na zewnątrz króluje nieznane. Teraz powiększajcie okrąg. Wiedzy wydaje się przybywac, ale linia styku z nieznanyn staje się coraz dłuższa.
Homo homini
Niestety to jest sygnał dla tych którzy stracili wiarę i wydaje się że nic nie znaczą...
Art
a to moze byc to albo tamto sami nie wiedza jak bedziecie wiedziec to dajcie znac
obcy3
nie wychylajcie się ..............jeżeli chcecie przeżyć .......i nie jest to żarcik taki
cynik dziadek
Sceptykom. Na początku XX wieku udowodniono istnienie atomu. Minęło ledwie 100 lat z małym okładem a mówimy już o czarnych dziurach, ciemnej materii i energii, kwantach etc. Ciekawe o czym nasze dzieci i wnuki będą mówić na początku XXII wieku - jeśłi ludzkość będzie jeszcze istniała. Bo po nas tylko pył zostanie
Aryman
Płaski staw ? Co to takiego ? Nie wiedziałem że mogą być np . pionowe .
Zyta
Mój Zdzisek pierdnoł że łóżko się zatrzęsło, a ci fale zaobserwowali
kolo
Co za bzdury ja tu czytam? Ludzie!!
efc
czy ktoś powiadomił o tym SANEPID?
WIem
Zawsze są "tajemnicze sygnały" zwłaszcza jak chodzi o przedłużenie finansowania.
luneta
to VOJAGER 1 pytał się VOJAGERA 2 czy warto wracać na Ziemię a ten odpowiedział mu że nie warto bo od obecnej polityki i tak zginiesz.