programy
kategorie

Przeżyj to chociaż raz! Jeep Grand Cherokee Trackhawk

Test Jeepa Grand Cherokee Trackhawk z silnikiem 6.2 V8 HEMI o mocy 710 KM

Tranksrypcja:Cześć...
rozwiń
Amelka nie mają czasem Naprawdę szalone pomysły potrafię na przykład polecieć podobno
potrafią też wypłacać milionowe odszkodowanie za oblanie się gorącą kawą potrafią
też robić samochody które doskonale przyspieszają na wprost i
tylko na prostu i
tylko przyspieszają ale w całym tym szaleństwie zrodziło się to ponad 700 koni zamknięte
w ponad 2,5 to nowym sobie czy
również skręca i hamuje sprawdzimy
co w tym tekście co robisz
Poznajcie
się
to
jest Jeep Grand Cherokee trackhawk Nie to nie jest tak że Jeep już wcześniej i o zapędów do stworzenia
szybkiego i dużego suva jest przecież wersja SRT czyli 4 V8 Hemi o mocy 468
koni 5 sekund do setki w tym wielkoludzie robił wrażenie Jaki dać niewystarczające taką
wygląda bardzo podobnie ale są różnice w porównaniu do SRT w lotach powietrze nie zobaczymy już reflektorów
przeciwmgielnych w traktorku powietrza zaciągane jest do silnika każdym możliwym otworem więc te lampy musiały jaką
pies też o ponad 2,5 cm niższy niż serce z tyłu Zobaczymy 44 końcówki
układu wydechowego i czarne elementy na bokach pojawiły się znaczki supercharge z tyłu napis trackhawk 20-calowe
koła są standardy i możemy opcjonalnie zamówić i inne też 20-calowe ale z kutego aluminium co
oszczędza ponad 5 kg na każdym kole w sumie 20 kg i to bardzo newralgicznym
miejscu do tego wielkie tarcze hamulcowe 40 cm z przodu 35 stów 40 z przodu
to jest w ogóle największa tarcze hamulcowe jakie zamontowano w jednym słowie do tego hamulce Brembo 6 bloczkowy
z przodu czterotłoczkowe z tyłu ten zestaw potrafi zahamować tego 25 do nowego suva nie coś to kilometrów
na godzinę na 35 m a to jest wynik które mogą pozazdrościć samochody które uważasz się za sportowy wewnętrzny
możemy zobaczyć dedykowaną dla tego modelu tapicerkę w połączenie skóry i zamszu do tego mamy
to karbonowej metalowe wstawki wiadomo w trakcie roku musi być przede wszystkim Premium jako obce dostępne są fotele skórzane
w kolorze czarnym i takie właśnie mamy lub ewentualnie z bordowym Truck auto najdroższa Grand Cherokee w
ofercie a więc wszystko mamy to w standardzie na przykład skórę na desce rozdzielczej czy też aktywny system tłumienie
hałasu producent nie zapomniał jednak w swoich sportowych możliwości to jest chciał samochód rodzinny a więc
mamy to nawet system multimedialny z ekranami dla dzieci podróżujących z tyłu choć
nie wiem co z tym jak ona nie to jest takie dobry pomysł bo podobno patrzenie w ekran podczas szybkiej
jazdy nie jest zbyt dobrym pomysłem
Przecież
już
trzeci raz podchodzę do wrażeń
z jazdy tego masz samochodem i poprzednie 2 razy przerwałem bobu czy wiem że gadam bez sensu to się nie klei się nie że to jest absurdalny że to nie ma sensu i
teraz dialog A te trzecim razem nagram cokolwiek nagram pójdzie to online i
uświadomiłam sobie że gadam
po
ten samochód jest bez sensu opisuje
przecież ten samochód więc jak niby ma wyjść
sensowną opowieść o samochodzie który przeniósł nie ma a więc śmiało cokolwiek ślina na język przyniesie większość
samochodów jeżdżących po drogach w Polsce Ma pewnie ze 100 czy 200 koni
300 plus to już są takie auta albo herbatę albo Premium sześciocylindrowe wchodzimy
na poziom 4 100 koni i mamy już tam fajny 8 centówki niekoniecznie nawet jeszcze drogie Ford Mustang ale
500 plus E okolice 600 koni to już jest absolutna Ekstraklasa i tam już mówimy o samochodach ze znaczkiem
RSM gm stan
wiadomo że należy się spodziewać wszystkiego co najlepsze na
to jest 700 koni to jest taki level z
tą mocą chyba nie mieliśmy jeszcze samochodu bo
mi się zawsze kojarzyło z autem typu Lamborghini Ferrari McLaren
samochody naleśniki bardzo niskie bardzo precyzyjnie się bardzo no takie sportowe Ultra sportowe które
są tak niskie że no mogłyby chyba na świat na na bramkach na autostradzie wjechać nie podnoszą
z sabatu i nagle to Grand Cherokee trackhawk 700 koni ale środek
ciężkości powyżej
pewnie takiego McLarena już
nie mówiąc o masie własnej która do przekracza 2 i pół tony
to nie może mieć seks to nie może się udać to To jest absurd i Takie właśnie jest ten samochód samochód który daje
takie złudzenie że nic nie waży jednocześnie naprawdę tak
się wydaje że podjadę bo ktoś
za mną jedzie ruszamy z miejsca i i odnosimy Zresztą jak jedziemy to też do ciebie takie wrażenie teraz Piotra Kaluch i niech zostanie że
ten samochód jest zbudowany jest z gipsu kartonu tak lekki wydaje się być
tak tak jak przed biurko Tabun koni robisz z nim po prostu to w głowie co chcę Nie
ma najmniejszego problemu z tym żeby go wystrzelić katapultować jak pocisk no
praktycznie z każdej prędkości przy
ruszaniu z miejsca i teraz
klubie track szarpanie niemiłosierny w ogóle każdy inny samochód by się tego wstydziła ale ten w trybie to dokładnie tak jak powinien aby wycisnąć z tego silnika wszystko to możliwe i aby czuć było że jedziemy maksymalnie sportowym stylem też A zdjęcie jak przyjdziemy w tryb Sport ten samochód staje się taki
sam raz ma w sobie dużo wigoru dużo sportu ale bardzo nie szarpie i
chyba nie niż troszkę mnie i tak wie do przodu to jest moim zdaniem takie optymalnym wyjściem
schodziło tryby jazdy tym samochodem ale wciąż tęsknię piękne ponownie mamy
to samochód który norma niewyobrażalnie dużo fajnie tak jak powiedziałem fantastycznie też hamuje
ale jeśli chodzi o skręt No cóż opony
wszystko wam powiedzą całą prawdę o tym samochodzie opony
radzą sobie podczas przyspieszania podczas hamowania wiesz chociaż już zaczynają dawać znać że ciężko tam na dole dużo się
dzieje ale zakrętach Po pierwsze układ kierowniczy nie należy do super precyzyjnych ale też umówmy się gdybyśmy
Granda który miałby gokartowy układ kierowniczy i prowadzili byśmy go z taką mistrzowską precyzją No to to by do ciebie nie
pasowała amerykański samochód to musi delikatny luz takie
poczucie że płyniemy mimo wszystko choć bardzo spoko ale jednak krążownikiem
to musi być tak właśnie jak został zrobiony i tak jest i to jest natomiast kiedy przyjdzie na tym całym tym całym pociskiem rozpędzonym nawet do kilkudziesięciu
na godzinę Skręcić
to czujemy
że
dużo
się dzieje i po oponach słyszymy i czujemy
że ten samochód się przechyla i
czasem za interweniuje też se kontrola trakcji o ile jest w ogóle w trakcie którego trakcie się wyłącza więc
jak dla mnie to jest słaby punkt i
czy ktoś się dziwię że tak będzie Oczywiście że tak miało być że
właśnie ten nie przyspiesza nieźle Doz hamuje I to już jest
super wiadomość natomiast no z tym skręcaniem jest jest dużo lepiej niż Czy można by było powiedzieć o samochodzie amerykańskim lub A już tym bardziej
amerykańskim suchy jest dużo lepiej Przykładem może być dzisiaj jadę 47/2
opony coś tam coś wcisnęło ale ale generalnie samochód skręcił zrobił dokładnie super
Ale biorąc pod uwagę jego moc jego możliwości i prędkości i łatwość Z jaką prędkością i są osiągane to
książkie ale pytanie co oni mieli zrobić jeszcze bardziej go utwardzić
jeszcze mocniej go przykryć do asfaltu No nie no to musiał pozostać amerykański
samochód w jakimś tam stopniu Dlatego moim zdaniem oni to najlepszy możliwy kompromis Co nie oznacza że ten samochód ma jakikolwiek sens Oczywiście
że nie ma sensu a Próbuję sobie samo jest potrzebny jest go z SRT lepiej jest paradoksalnie tryb
Sport tak pozostanie w trybie sport w SRT Narzekałem jest taki film stary przykład że
ruszanie tym samochodem z miejsce jest trudno no trzeba naprawdę wyrzeźbić ruch z tobą żeby on ruszył płynie najczęściej
robi kangur wyrywa do przodu w ogóle w sposób trudny do tego do kontrolowania A to proszę bardzo w trybie sport naciskam gaz Bez jakiegoś
wielkiego myślę je nie startuje tak ostro do przodu że moja głowa uderza w zagłówek ryb i jest naprawdę dużo lepiej to
mi się nie podoba w stosunku do SRT to był wolnossący silnik
tutaj mamy silnik doładowany IP słychać to doładowanie spod maski Oczywiście jak jak pędzimy szybko to słychać głównie silnik ale w większości takich sytuacjach miejskich cały czas z opóźnieniem
kilku tak to słyszymy w odpowiednim to nie przyśpiew KęKę to ładowania teraz pewnie i by słyszycie komuś to może podobać komuś nie nie
to bawiło przez pierwszych 5 minut potem stwierdziłem że to jest bez sensu i nadal tak uważam ale oczywiście to jest
koszt tego że właśnie pojechałem dużo szybciej jest super no to to jest samochód z serii Przeżyj to sam wziąć rozpędź się poczuj co on potrafi poczuj gdzie kończą się jego granicy Gdzie jest kompletnie bezradny a następnie oddaj kluczyki że masz to za sobą i masz to na koncie i wsiąść do samochodu który ma więcej serca jak masz dużo kasy to zostaw go w swoim garażu i tak jeździ
to do mnie było nie
ma i tak jeździ innym samochodem który więcej
jednak sensu na
codzień ma do choćby ze względu na spalanie NOD32
także niezależnie
od tego czy go kup jeszcze nie kupujesz i tak przypuszczam że wniosek jest ten sam sensu
to wielkiego nie ma warto go przetestować
a może i pojedzie
dłużej ale
chyba nie jest to auto na codzień przynajmniej tak mi się wydaje a ty Chciałbym go mieć A kto by nie chciał a czy Chciałabym mieć bardziej niż
SRC A kto by nie chciał Wydawałoby się że Amerykańska Szkoła budowy silników jest bardzo prosta chcesz mieć więcej mocy Daj więcej pojemności
ale w tym przypadku nie odwrotnie pojemność silnika w Ełku jest mniejsza niż w SRT zanim
jednak zaczniesz opowiadać o kartonach mleka i tym dał sizing u nas tak możesz mówić w kartonach mleka do sześciu
kartonach jednej szklance bo w pojemność tego silnika V8 Hemi to 6 i 2/10 jutro o 50 mniej niż
jest jeszcze jedna ciekawostka związana z mocą tego silnika bo strasznie tam do tego przyczyniłem publikując raz
na Zaharoff informacje 807 tylko niech potem na Autocentrum a717 A jeszcze wcześniej
pisaliśmy chyba o 700 więc
sprawdziliśmy to przed nagraniem już porządnie i okazało się że żadna
z tych liczb jest prawdziwa bo 707 koni miała wersja tego samochodu na rynek w
Europie jednak ze względu na różne ograniczenia ona miała 700 równe koń Ale rok
modelowy 2019 sprawił że w Stanach Towers konie mocniejsza więc nie 707 tylko 717
z kolei w Europie dokładnie kolejne
90 koni więcej a więc zamiast 700 700 równy mamy to 710 koni
i to jest właściwa liczba chyba że przyczyny kampus dowodu na konie mechaniczne to wychodzi 790 na
100 mniejsza od liczby bo ważny jest efekt a efekt jest taki że ten samochód na setki przyspiesza w 3 i 7/10
sekundy po sieci krąży też wynik 3,5 Ale weźcie pod uwagę to wynik amerykański a więc
przyspieszenie do 60 mil na godzinę a więc nie dostał tylko do 96 kilometrów na godzinę obowiązujące w Europie
czy I7 porozmawiajmy o tym ile to wszystko kosztuje bo ten silnik lubi wypić pamiętacie na pewno że producent
zwykle deklaruje bardziej umiarkowane zużycie paliwa nie chodzi nam rzeczywistości i wreszcie sobie
że producent deklaruje w tym przypadku 25,5 x 100 po mieście więc Wyobraźcie sobie ile to jest w rzeczywistości A
zresztą nie musicie tego wyobrażać zapraszam testu w którym zmierzyliśmy dla was właśnie zużycie paliwa tego
samochodu jak również jeszcze w innym sposobem filmie przyspieszenie linki w opisie Natomiast
w trasie pochód ma zużyć około 11 i 7 a średnio 16 i 8
Na szczęście mam całkiem pokaźny zbiornik paliwa 93 l co oznacza że dobrym tempem jeżdżąc
po mieście i możemy przyjechać nawet na metry 300 km bez tankowania Uporządkuj My jeszcze liczbami bo jest czym handlować Jeep
Grand Cherokee trackhawk jako najszybszy stan się pokonał 1/4 mili w zaledwie 11
i 6 sekundy na porównanie McLaren 570s pokonuje ten sam dystans 10 i
9 to
niezły wyczyn wykonanie Jeepa wyciąg możliwy dzięki napędowi quadra-trac i seryjnie montowane w mechanizmie
różnicowym o ograniczonym poślizgu przy tylnej osi No i systemowy launch Control i jeszcze jedna liczba czy auto
może zasysać 30000 litrów powietrza na minutę temu jeszcze mam pokazać jak się uruchamia launch Control
i co z tego wszystkiego wychodzi bo w europejskich samochodach launch Control oznacza więcej że jednocześnie wciskamy pedał hamulca
i gazu i samochód sobie stoi i czeka aż ja pedał hamulca puszczę I wtedy trzeba naprawdę ze sprzęgła i
jazda w tym samochodzie jest trochę im tym samochodzie hamulce mają po prostu wytrzymać moc
generowana przez silnik takie przerwy Odnoszę wrażenie bo zrobiliśmy parę prób i pod naprawdę tak działa
a że mocy jest dużo to hamulce nie wytrzymuję zobaczcie jak to wygląda co właściwie trzeba zrobić żeby uruchomić
tryb launch Control No więc uruchamiamy silnik wiadomo następnie
włączamy Drive Przechodzimy
w tryb szlak
ile następnie włączamy tutaj jest przycisk large dociskamy
pojawia
się to informacja launch
No i but I teraz trzeba wcisnąć pedał gazu ale
najpierw trzeba mocno wcisnąć pedał hamulce Gdzie tutaj jest taki taki suwaczek
który pokazuje jak mocno jakie ciśnienie w systemie hamulcowym wywołuje
swoją lewą tym razem nogą i
to jest takie dosyć mocne naciśnięcie teraz tymczasem trzyma się za przycina cisnąć jeszcze mocniej A tak naprawdę to trzeba mieć i jem gdyby
się udało to 42 bar aż
mnie w kolanie zaczęło coś się nie strzelać ale to jest właśnie z
którą trzeba naciskać żeby utrzymać ten samochód w miarę w miejscu Nie wiesz co i tak nie utrzymuje zobaczcie jak to wygląda jak mówiąc fantastycznie to wypadek przy gazowe Posłuchajcie jak to brzmi
może nie na 700 Koni Ale co najmniej
po kolei najpierw przydatne
No teraz jive Truck launch Control Ściskam
bardzo mocno bardzo bardzo widzę to ciekawe
niech się wyłączył chyba za długo to trwało naciskam i
bardzo mocno ściskam 150 nawet zobaczymy i gazu
on
delikatnie mimo wszystko obraca koła miło że trzymam z mocą tutaj mam 152 Wciąż
jednak koła delikatnie się obracają to jest moc to jest moc która przekracza pomysł na launch Control w
wykonaniu Tak czy inaczej 3737 do
setki ceny zaczynają się od 530000 zł Natomiast słowo zaczynają się jest trochę mylące
bo w standardzie ma na dobrą sprawę wszystko więc możemy powiedzieć że to jest prawie że w finale cena tego samochodu czy
to jest dużo zależy na co spojrzy Weź tylko patrzymy na przykład na odmianę SRT która 375000
zł No to cena jest dużo wyższa A z drugiej strony tam mamy 468
koni tutaj mamy 710 różnica jest bardzo wyraźne moja z drugiej strony też
jeśli popatrzymy na cenę konkurencyjno takie na przykład oem Mercedes AMG gle Coupe 63s bo
to kosztuje jakieś 640 zł i jak to w Mercedesie trzeba by się jeszcze dopłacić żeby ten samochód był napakowany wyposażeniem
po dach pewnie wejdzie tam za 150 000 jak nic w wyposażeniu czyli będziemy mieli na 800000 zł a
przecież przypomnę AMG ma 585 koni a więc 125
koni mniej niż trackhawk a więc z
której strony Zobaczymy istna okazję bądź jednak czujnik przy zamawianiu w ofercie jest też trochę Hawk to nie
jest okazja dla najszybszego suwana jedną czwartą ile za 271000 zł to jako kto najbardziej nowa
wersja trackhawk najbardziej sportowa markę która stała się poniekąd synonimy Wolności
mający Jeepa nie obowiązują żadne zasady utwardzone drogi jak chcesz A ten samochód ci wiernie
w tym życiu towarzyszy taka wizja pokazana w reklamach mikserze przekonana przekonała do siebie bardzo wiele
osób i myślę że samochód Truck chałkę jest kolejnym dowodem dla wszystkich klientów Jeepa
że Jeep jest drogą do wolności wytyczając nowy szlak na przykład Szlag mnie który prowadzi do samochodu
który jest najszybszym suvem na świecie przynajmniej jeśli chodzi o proste ale jeśli ktoś miałby zadać pytanie Ale
po co to wszystko to słyszę Myślę że powiedzieć bardzo krótko bo możemy i
to by powiedział więcej niż tysiąc słów
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)