programy
kategorie

Rekonstrukcja rządu. "Mamy za dużo wiceministrów"

- Dyskusje trwają, ale decyzje powinniśmy poznać na przełomie września i października - mówi w programie "Money. To się liczy" wicepremier i minister rozwoju Jadwiga Emilewicz. Jak podkreśla, jej środowisko polityczne wielokrotnie podnosiło argument, że obecnie w rządzie jest zbyt dużo sekretarzy i podsekretarzy stanu. To w najbliższym czasie może się zmienić. - Pamiętajmy, że pod koniec ubiegłego roku funkcjonowaliśmy w zupełnie innych okolicznościach niż teraz. Dlatego potrzebne są zmiany - tak Emilewicz odpowiadała na zarzut, że przecież rząd powstał ledwie kilka miesięcy temu, bo pod koniec 2019 roku. Zdaniem wicepremier Jadwigi Emilewicz znacznie ważniejsze jest w tej chwili ustalenie priorytetów programowych, a nie dyskusja o stanowiskach.

0
0
2
Podziel się
Komentarze (2)
31-07-2020
Big
Tak się pali nowy ekologiczny czynnik w klimatyzacjach samochodowych. Szef pionu R&D, Thomas Weber oświadczył podczas salonu samochodowego w Genewie, że Daimler doszedł z...Czytaj całość
zobacz więcej komentarzy (2)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(2)
Big
4 lata temu
Tak się pali nowy ekologiczny czynnik w klimatyzacjach samochodowych. Szef pionu R&D, Thomas Weber oświadczył podczas salonu samochodowego w Genewie, że Daimler doszedł z Audi, BMW, Porsche i Volkswagenem do porozumienia w sprawie stworzenia trwałego i bezpiecznego rozwiązania. Inżynierowie Daimlera badający HFO-1234yf odkryli przy testach zderzeniowych, że płynny gaz rozlany na gorącym silniku może wywołać pod maską pojazdu pożar na tyle silny, że mógłby objąć cały pojazd. Podczas palenia się emituje silnie trujący gaz.
pfff
4 lata temu
'Badań naukowych w tej dziedzinie nadal jest niewiele.'? A co mieliby naukowcy badać, skoro wiadomo że wykonuje się je przy pomocy sznurka i deski, a zabawa zaczęła się od dwóch Brytyjczyków nazwiskami Doug Bower i Dave Chorley?
Najnowsze komentarze (2)
Big
4 lata temu
Tak się pali nowy ekologiczny czynnik w klimatyzacjach samochodowych. Szef pionu R&D, Thomas Weber oświadczył podczas salonu samochodowego w Genewie, że Daimler doszedł z Audi, BMW, Porsche i Volkswagenem do porozumienia w sprawie stworzenia trwałego i bezpiecznego rozwiązania. Inżynierowie Daimlera badający HFO-1234yf odkryli przy testach zderzeniowych, że płynny gaz rozlany na gorącym silniku może wywołać pod maską pojazdu pożar na tyle silny, że mógłby objąć cały pojazd. Podczas palenia się emituje silnie trujący gaz.
pfff
4 lata temu
'Badań naukowych w tej dziedzinie nadal jest niewiele.'? A co mieliby naukowcy badać, skoro wiadomo że wykonuje się je przy pomocy sznurka i deski, a zabawa zaczęła się od dwóch Brytyjczyków nazwiskami Doug Bower i Dave Chorley?