programy
kategorie

Renault Koleos 2.0 dCi 177 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #387

Test Renault Koleosa II z silnikiem 2.0 dCi o mocy 177 KM

Tranksrypcja:Cześć...
rozwiń
ja w tym tygodniu Testujemy między innymi Renault koleosa Niestety
z powodu różnych innych zadań i wyjazdów nie udało nam się nagrać pełnego testu ale pomyślałem
że w szkole by było gdybyśmy jej nie powiedzieli o tym samochodzie a nie chce więc to korzystając
z okazji że mam godzinkę jeszcze światła że wyjdę z redakcji i Pojeżdżę
trochę opowiadając o twojej krótkie bo krótki ale jednak znajomości w tym samochodem
zapraszam was
na
początek taki wstęp Z czego słynie Marka Renault jako
pierwsi hatchback a za rodzinnym minimalnym tworzą Scenica tworzy
też bardzo odważny samochód czyli avantime kojarzenie są komfortowe
podróżowanie ich miejskie samochody takie jak Twingo 3 Clio zajmują wysokie
miejsca w rankingach sprzedaży aut Miejskich w Europie ale są też wpadki takich wpadek
w była próba stworzenia nowej niższej samochodów samochodów luksusowych i umieszczenie
w tej niszy oczywiście Vel Satis A jeszcze
jedno Patryk to będzie wracamy do koleosa którym jadę no to cóż no już próbował
swoich sił w segmencie słów bardzo bo jak wiadomo i
niestety nie Skończyło się to spektakularnym
sukcesem to była poprzednia generacja właśnie Renault Koleos ciekawostka
samochodem była głównie taka że na Dalekim Wschodzie ten model był dobrze znany jako Samsung
qm5 i cała produkcja tego samochodu niezależnie od tego czy na grillu było Renault 3
samochód nie komórka odbywała się właśnie tam na Dalekim Wschodzie co
widać było potem i jak ten samochód Niestety wyglądał płyta podłogowa napęd na Dwulitrowy
silnik pochodziły wprost z Nissana x-trail to co
to mogło pójść nie tak dobre Nawet z Nissana niezawodne elektronika Samsunga i komfort Francuza a
jednak mimo dobrego momentu wejścia na rynek chyba nie było na świecie takiego rynku gdzie
Koleos czy też jego dalekowschodniej odpowiedniego dnia są jakieś oszałamiający sukces nie pierwszy i nie ostatni raz
w historii motoryzacji sprawdziło się że jeśli samochód nie
jest odpowiedni atrakcyjnie zaprojektowany to nieważne jak dobrze będzie jeździł i w jakich sprawdzonych komponentów
będzie się składa rynek nie osiągnie sukcesów podobny los spotkał inny model z Dalekiego Wschodu który
został również skopiowana na rynek Europy i nazwany przez Renault oczywiście Renault
latitude Wróćmy jednak do koleosa Bo w zeszłym roku pojawiła się nowa generacja tego modelu właśnie tak trochę jadę
i z jakiegoś powodu ponownie jest to kopia techniczne kopia x-trail a płyta podłogowa z silnikiem
napęd na cztery koła czy też skrzynie biegów to wszystko już znamy z Ich Troje ale tym razem pracują i
doprowadzili wygląd samochodu do takiego standardu który Dobrze znamy i lubimy z innych modeli
tego francuskiego producenta a więc widzimy charakterystyczne takie znane z nim z Megane takie
długie łyżwy LED z przodu długie światła pozycyjne z tyłu i charakterystyczny
bardzo Design który który który się może podawać prawda więc ten wygląda już tak nowocześnie
Europejską znajomo I można powiedzieć że tak całkiem potężnie jest naprawdę nieźle w środku
również widzimy najwyższy wersję initiale Paris bardzo
dobre wykończenie mnóstwo skóry fantastyczny mega komfortowe fotele właśnie takie odpowiednie
aby powiedzieć że francuskie Komfort jest ponadprzeciętny jest naprawdę nieźle
chociaż są też niestety wady wynikające właśnie z tego że u podstawy tego samochodu x
play Android system r-link znany lubiany jest obsługiwany w innych samochodach
dotykowo ale też za pośrednictwem odpowiedniego pokrętła niestety w tym samym w
ramach kopiowanie z x-traila no Nie znaleziono miejsca nad pokrętło więzy jesteśmy skazanie wyłącznie na
dotyk to nie jest zbyt dobre i chyba się z tym zgodzić się również jak się rozejrzymy w kabinie to znajdziemy parę
takich elementów które troszkę burzą ten luksusowy klimat a mianowicie też bez zmian a
na przykład tutaj wszystkie przyciski do sterowania szybami czy lusterkami na drzwiach Myślę że to drobiazgi
plastikowe drobiazgi raczej nie nie nie będą na na dłuższą metę przeszkadzały bo mimo wszystko
samochód jest bardzo komfortowy bardzo sympatyczny i przyjemny ale z trudem wybaczam brak
który uwolnił by nas od klikania po ekranie ciekawostek wynikających w kopiowanie
x-trail a jest więcej przykładowo jednostki napędowe do wyboru mamy dwa silniki 6 wysokoprężny
o mocy 130 koni ten zawsze występuje z napędem na przód oraz 2 litrówka również diesel
która jest na który ma moc 175 koni Iza z napędem na cztery koła ciekawostka
to jest taka że to jest automat i można ten samochód również mieć w obcy jest z bezstopniowym automatem który
tam jeździ ale słyszałem że nie jest to czasu i naprawdę ma sens także nie bój się tego x-tronic a
gdybyście byli tym samochodem zainteresowani właśnie w mocniejszej wersji silnikowej No to pozostaje otwarte
Dlaczego w dobie kiedy inni producenci
wycofują się wręcz z silników diesla ten samochód nie jest dostępny w żadnym silnikiem benzynowym przecież
choćby w x trailu jest silnik Opel 6 V i młodszych na 163
konie turbodoładowany A to przy szkole on to nie jest kandydat do wjeżdżania
do błota do jeżdżenia gdzie ten moment obrotowy diesla no musi być to jeździmy
przypuszczam przeważnie po mieście Zresztą to jest zbyt luksusowy samochód żeby go to 5 w błocie więc benzynę nie
w zupełności wystarczyła ale jej brak moim zdaniem w ofercie będzie mocno odczuwalne bo
coraz więcej ludzi pyta właśnie o benzynę więc to dla mnie jest zupełnie niezrozumiałe ruch Koleos tym silnikiem bardzo dobrze
się sprawdza na drodze jest wystarczająco dynamiczny jest wystarczająco zwinny i ja
bym powiedział że jest odpowiednia na ten samochód najmocniejsza wersja silnikowa wpuszczą że
jeszcze mocniejsze Jon były po prostu nie wytrzymam jeśli chodzi o zawieszenie dlatego że samochód jest zawieszony bardzo komfortowo
No tak właśnie jak może tego spodziewać po francusku w samochodzie i jeśli chodzi o Komfort podróżowania
naprawdę to jest fantastycznie wpływamy dosłownie pływamy gorzej jeśli przed nami pojechać ostry zakręt i musimy bardzo
zdecydowanym ruchem go pokonać No to czuć że odchyły ludzie
są na tyle duże że przypuszczam że to jeszcze mocniejszego silnika i zachęcenie kierowcy do jeszcze
bardziej dynamicznej jazdy mogłoby
jej owocować no z
choinką różnych migających na desce rozdzielczej informujące o tym że elektronika
musi tego kierowcy ratować więc myślę że te niecałe 180 koni to jest całkiem niezła propozycja
kierowcy który chce być sprawne jednocześnie docenia właśnie ten Komfort który dostajemy w tym samochodzie Jedyna rzecz która służy
ten obraz komfortu to jak pewnie słyszycie całą drogę to nie słaby wyciszenie tego silnika ten
diesel jest to niestety wszechobecny słyszycie
sam i na koniec cennik wersja
za 107000 podstawowe sezen z manualem i z napędem
na przednią oś i z tym słabszym dziś zawiasy chcę mieć mocniejsze auto w zimie Jeśli chcemy mieć na cztery koła to
musimy mieć mocniejsze auto ale też musi mieć wyższy poziom wyposażenie a więc różnice nie wtedy wyniesie 30000
zł wtedy dopiero dostaniemy napęd na koła i manualną skrzynię biegów Jeśli jednak chcemy
mieć automat to musimy dopłacić do jeszcze wyższego poziomu doposażenie i
wtedy dołożymy do rachunków kolejnych 20 000 zł więc różnica umiesz wyniesie 50 000 nie I to
ciekawe nawet jeśli będziemy mieli na liczniku już prawie 160000 zł to nawet wtedy nie będzie nigdy
nie będzie możliwości dokupienia tego
samochodu w westy siedmioosobowej co
jest o tyle dziwne że przecież x-trail jest w tej takiej prorodzinnej wersji dostęp podsłuchujesz różne rzeczy można
powiedzieć o nowym koleosie Ale jedno jest pewne w najnowszej generacji ten samochód z brzydkiego
kaczątka stał się pięknym łabędziem I chodźcie Gdzie rozglądając się we wnętrzu tego auta można zauważyć że
ten łabędź jest trochę skośnooki to
myślę że Francuzie o przechodząc obok tego samochodu oglądają go w sumie z zewnątrz i powiedzą że mądre Paula
i to już jest dobra wiadomość A Kolejna dobra wiadomość jest taka że jak spojrzał nieco głębiej to jego technicznych podstaw zobaczą spraw Nissana
x-trail ale mimo tych wszystkich dalekowschodnich Rysów na tym samochodzie Wydaje mi się że nowy
Koleos jest tak bardzo francuski jak nigdy przedtem A czy jest dość francuskiej dla miłośników francuskiej
motoryzacji to myślę że pokażą nam statystyki sprzedaży wydaje że ta nowa generacja wreszcie ma szansę na sukces
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)