programy
kategorie

Rośnie rynek gier wideo, rośnie Totalizator Sportowy. Jaka jest przyszłość gamingu w Polsce?

Gaming i segment produkcji gier staje się jedną z kluczowych gałęzi polskiej gospodarki. W branży pracuje już w naszym kraju kilka tysięcy osób. - Wartość światowego rynku gier wideo szacowana jest na blisko 170 miliardów dolarów. Szacunki dotyczące e-sportu mówią o 800 mln dolarów, z perspektywą na przekroczenie miliarda dolarów. Wzrosty są tutaj imponujące - mówi Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego. - W Polsce również, głównie dzięki innowacjom i rozwojowi nowych technologii, wartość branży gier będzie rosła - dodaje. O przyszłości branży gier prezes Totalizatora Sportowego oraz eksperci mówili podczas panelu pt. "Branża gamingowa w Polsce - znaczenie dla świata i perspektywy rozwoju", który został zorganizowany w ramach Kongresu 590 w podrzeszowskiej Jasionce. Więcej w materiale wideo. - Rynek gier rośnie, widać to na konkretnych przykładach, na konkretnych liczbach. To przełoży się na wzrost jego poszczególnych elementów: gier wideo, e-sportu... rozwiń
Tranksrypcja:Mamy Brand...
rozwiń
Gier wideo
Światowy Rynek szacowany jest na
135 x 170
Miliardów
Dolarów a więc również potężna
Tego rynku
No i reprezentujących tutaj Panów również
Stoi w tej dziedzinie
Sportu gdzie
Szacunki są
Na poziomie 870 jeśli się nie mylę milionów dole
W perspektywie tego roku
Wykroczenia mila
Dolarów a co ważne
Największego chyba wzrostu bo wzrost
Chodzi o
Są na
30
2%
Jak się przenosi niestety
Wirtualnej rzeczywistości
Są pewność
Sempe
Przepraszam że nie można tak powiedzieć
Jest wielce prawdopodobne że
Świat
Będzie zmierzał ku temu że ludzie będą
A w formie rozrywki o funkcjonowaniu
I Będzie powstawało coraz więcej funkcji
Możliwość
Realizacji swoich marzeń
W wizji i rywalizacji w świecie po prostu wirtualnym koszt
Chociażby sportu tradycyjnego co mnie osobiście na przykład to nie cieszy ale wydaje mi się
Ten fenomen nadchodzi
Co do świata jest sportu
Wydawcy gier nie mogą sobie pozwolić na to żeby zabić jakby
Pędzę do zwycięstwa i pewnego rodzaju roszady W tej branży
Wstaw C która walczy o
O złoto w związku z powyższym
Środowisko gry ulega
Najlepszym przykładem jest
Epic Games czy wydawca fortnite
Bez przerwy zmień
Zasady
Funkcjonuje w tej
Dzięki czemu
Co miesiąc kto inny tak naprawdę jest na szczycie tej piramidy więc myślę
Wydawcy gier będą permanentnie próbowali mutować
Środowisko swojego tytułu po to żeby cały czas nie było jasnym kto będzie wygra
Danuty
Cała branża gamingowa zwłaszcza w Polsce będzie się
Przekroczyliśmy wiele danych finansowych pokazaliśmy jak cały rynek
Rośnie a
To przełoży się również na wzrost poszczególnych elementów w tej branży gier wideo Sport
Jak i tradycyjnych loterii które mam przyjemność reprezentować
Co powiedzieć że u podstaw tego jest to cudowne stwierdzenie homo ludens czyli
Człowiek grający człowiek bawiący się
Człowiek rywalizujący i o tych wszystkich aspektach tutaj wspominaliśmy wspominali
Co przekłada się później na zaangażowanie i o ile
Potężna część gospoda
To to na całym świecie to jest właśnie tak gospodarka i sektor gospodarki związany z gamingu
To w Polsce dzięki
Nowym innowacją rozwojowi technologii ten Gaming również będzie rósł nie tylko
Online ale również Myślę że
Stacjonarny w którym pojawiają się elementy związane z
Internet of Things czyli usprawnienie MOPSu
Jeszcze klienta jeszcze ciekawsze i elementy związane
Ze stałym zaangażowaniem
2 reakcje
1
1
Podziel się
Komentarze (0)
Napisz komentarz