programy
kategorie

Seat Ateca 2.0 TDI 150 KM, 2016 - test AutoCentrum.pl #291

Test Seata Ateki z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie i na początek Chciałbym pokazać się wasze zdjęcia na do konkursu
z karteczkami w Seacie zobaczcie jak to wyglądało na
wszystkim
dziękuję
za
udział
w zabawie i wracamy do naszego VideoTesty
przez 65 lat swojego istnienia Marka Seat nie produkowała suvów była Altea freetrack Ale
umówmy się to było trochę poza tym to track nie sprzedawał się najlepiej zupełnie inaczej niż atk która zdaniem
jeszcze było wiadomo że to będzie atk już wzbudziła potężne zainteresowanie nawiasem mówiąc Chodzi
o nazwę to nazwa apteka i jest nadana zgodnie z tradycją Seata których sposób upamiętnienia
różne pałace wyspy trzy regiony w Hiszpanii i tak apteka provinces Saragossa
a więc zapraszam was do testu Seata teki z gminy l z kabiną z Południowej
prowincji polski jedną
zapowiedzi
tego
auta był 20 v 24 koncert pokazany w Genewie W
zeszłym roku Ja też nie był w stanie przejść obok niego obojętnie bo on łączył wszystko co najlepsze na
targi czyli napęd na cztery koła odpowiedni prześwit bardzo mocny silnik jeśli dobrze pamiętam było to 300
koni jest z nerki i bardzo dynamiczny odważnym wygląd pozytywne
komentarze do tamtego samochodu sprawiły że być może Seat ateca pojawił się na rynku i jeszcze szybciej
no i właśnie i jest i ponownie łączy ale już łączy w taki bardziej sposób już nie na targi tylko
na rzeczywiste rynek a więc mamy prześwit mamy napęd na cztery koła ale silniki już
są bardziej realne już nie 300 jak również wygląd bardziej nawiązuje
teraz do sprawdzonych linii Leona niż do kosmicznych pomysłów projektantów na
targi atk została na koncert nowej platformie n to be a za bazę do tego samochodu posłużył
Volkswagen Tiguan którego dotknięto nieco hiszpańskiego temperamentu i w ten sposób mamy samochód
bardzo mocno sprawdzonego już tak jak powiedziałem Leona Ale takiego w górskich butach charakterystyczne
przednie lampy zderzak którego kształt razem z grillem tworzy motyw litery X mocno zarysowane i
dobre proporcje to nie wszystko Seat pomyślał też o wymiarze praktycznym nadwozie Zwróćmy na przykład
uwagę na całą dolną część karoserii widzimy to mnie lakierowane elementy stworzy które osłaniają
dolną część nadwozia przed porysowaniem taki zabieg też optycznie odchudza samochód gdyby blacha ciągnęła
się aż do samego dołu atk nie wyglądałaby już tak dynamicznie wygląda
dynamicznie na pewno odrobinę bardziej niż krewny zwany Tiguan z uwagi na to że jest
to Tiguana nieco krótsza niższa i szersza A to właśnie takie cechy definiują to samochód
wygląda sportowo czy nie wchodząc
do środka Zwróćmy uwagę na drzwi po zamknięciu osłaniają progi a więc w zimie na
się Pasażerowie nie będą mieli obudzony po zajęciu miejsca widzimy to konsole przypominającą
Leona z lekkim obrotem w kierunku kierowcy i choć wszystko zostało powiększone to
jednak w rozpoznajemy to charakter kształty Który widzieliśmy w Leonie czy też e a praktycznie niezmienione
zegarek zmian jednak nie brakuje przede wszystkim nowa funkcja dostępna w seatach
namiocie funkcja tania kierowcy po zajęciu miejsca widzimy to na wyświetlaczach radosnych
i no to cóż pozostaje odpowiedzieć i przejść do kolejnych nowości No i
jedną z nich jest pokrętło trybu jazdy mamy to szczęście obcy do wyboru więc dostosowujemy
tryby pracy Dokładnie do nawierzchni po której się akurat to ruszamy Kolejna rzecz to
byś systemu multimedialnego to akurat mamy przykładowo łączność
full link z naszym smartfonem dzięki czemu nie musimy już kupować w nawigację bo mamy nawigacja wyświetlane
ekranie zwróć uwagę też na wielkość tego wyświetlacza o ile
w Leonie mogliśmy w najwyższej wersje wyposażenia kupić się co najwyżej 6,5 cala to tu już mamy o.o.
ekran Zresztą jak jedziecie brak danych nawigacyjnych właśnie nasza te stówka idzie
w tym samym kierunku chcemy nawigację Korzystając ze swojego telefonu mamy przecież full link tak jak to
widzimy oprócz tego w porównaniu do Leona jeszcze raz się do niego odnieść my mamy to
lepsze materiały wykończeniowe Leon miał i ma na konsoli całkiem sporo twardych plastików
to z kolei przynajmniej nasze te słówka rozpieszcza miękkimi tworzywami naokoło wrzucimy
wsteczny i Spójrzmy na obraz z kamery cofania będziemy Top model tego samochodu Oczywiście
wszystkie szczegóły kamery cofania przedstawia części technicznej ale teraz w dwóch zdaniach dosłownie mamy
to Popatrzcie różne od widoku widzimy przewód umieszczonych na około dokładnie całe otoczenie
i możemy ten samochód również obracać w
ten sposób nasze orientacja na parkingu jest oczywiście znacznie łatwiejsza Tak widzieliśmy to
w Tiguanie ale jeszcze zupełnie niedawno cieszyliśmy się z tego typu funkcji w BMW serii 7 za kilkaset
tysięcy zł a teraz taki oto gadżet widzimy w samochodzie 2000 oczywiście jest to funkcja dostępna
za dopłatą 3000 do wersję stałe lub 2 200 do excellence w najwyższej wersję wyposażenie
standardem jest zwykła kamera cofania awersję pośredniej czujniki parkowania z tyłu kolejna ciekawostka to płyta
indukcyjna do bezprzewodowego ładowania telefonu za 815 zł Nie każdy telefon to obsługuje
jadę do wielu możemy kupić specjalny akcesoria na przykład obudowy która to umożliwi na pewno jest to wygodne bo nie
trzeba wozić ze sobą żadnych kabli po prostu wrzucamy telefon w odpowiednie miejsce i już przed
chwilą wspomniałem że ten drugi metalowy model samochodu na kamerze cofania jest to z Tiguana
ale nie wszystkie technologie zostały przyjęte bezpośrednio z Tiguana do apteki przykładowa nie możemy to w aptece dokupić
wirtualnych zegarów i to może niektórych ucieszyć dlatego że Tiguana wersji
Highland nie możemy dokupić z klasycznymi zegarami na co niektórzy narzekali ten problem właściciela taki nie dotyczy to
zanim przejdę do omawiania wnętrze chciałbym jeszcze ile w tym samochodzie jest przestrzeni
zwykle to robię przy okazji te co do metrowca ale teraz to zobaczyłem coś ciekawego bo pod
metrowca No to ustawiam fotel i mówię że jest okej Ale teraz przesunąłem fotel bardziej
do tyłu bo tak mnie wygodniej omawiać wewnętrzny zobaczcie ile to można jeszcze podjechać do tyłu Teraz
jest tak daleko że ja tej kierownicy 8 km więc jest naprawdę bardzo duży zakres
regulacji bardzo dużą przestrzenią nawet i pewnie dla 3 metrowca teraz
muszę na chwilę podjechać o zrobienie do przodu żeby żeby żeby sięgnąć w ogóle do tej konsoli bo to Warto sięgnąć
bo choć może ogólna koncepcję na wnętrze jest bardzo podobne do tego co widzimy
w Leonie to jednak wykończenie to Materiały są znacznie lepsze wykonany miękkie
wykończenie i to dalej na podszybiu i to po prawej stronie i tutaj pasek na dole to wszystko jest
naprawdę wykończone i miękkie przyjemne w dotyku otworzyłem na drzwiach mamy
pasek już takiego tworzywa twardego ale powleczony to jest taką warstwą która
jest przy dotyku i wręczyć prawie taką iluzję jakby
to było między oczywiście nie jest niżej
mamy pasek lakierowany w materiałowy i to jest chyba jedyne miejsce które mogły się
miękkie ale niestety nie jest nie jest miękkie ale nie jest aż tak bardzo jakbym chciał lewy podłokietnik po prawej
stronie już jest wszystko okej teraz przejdźmy do schowków tłumacz płytki
a mniejszy po lewej głębszy i większy uchwyt na kubki to mamy miejsce do odłożenia
telefonu komórkowego jakiś innych parę drobiazgów telefon się ładuje bezprzewodowo 2 wyjście USB przy
okazji olx-ie 12 V jeszcze wrócimy tutaj do podłokietnika pod nim widzimy w Całkiem spory
schowek jak widać nie można tam na dnie tą matę wyciągnąć i wysprzątać
w razie potrzeby jest więc całkiem praktyczne rozwiązanie to mamy jeszcze jeden Całkiem
spory też schowek i jeszcze jeden taki mniejszy No i jak widać się miejsce na karty SD
czy też na płytę kompaktową jeśli chodzi o przestrzeń wewnątrz kieszeni w drzwiach No to
widzicie sami półtora litrowa butelka spokojnie się i nie koliduje z otwierającym
się ze schowkiem więc to też jest wszystko w porządku no i na koniec jeszcze rzućmy okiem bo na podsufitkę w
którym miejsce na okulary i stylowe okulary bo to też jest jak widać całkiem sporo przestrzeni
wewnątrz tego schowka także od strony z pasowania
jeszcze może o parę słów powiedzieć bo tak wykończenie super schowki super spasowanie posłuchajcie
teraz
raty stałej siły nie odkształca to się nie odzywa może z lewej uwaga
to się troszkę bardziej od odkształcenia ale też jest cisza może tutaj coś ubieramy nic
nic
może to nic
i nic i nic bo nie wiem gdzie jeszcze w tych miejscach zwykle jest dosyć taki głośny
plastik Też
nic No chyba jedno miejsce które jest tak słabo spasowane to jest właścicielem jakoś tak dziwnie się rusza w
mogło być lepiej tyle żarcików podsumowanie można powiedzieć że od
strony praktycznej od strony wykończenie od doboru materiałów wnętrza takie naprawdę robi bardzo
dobre wrażenie powiedzieć
że miejsce na fotelu kierowcy jest jakby nic nie powiedzieć to jest naprawdę ogromnie dużo miejsca bo tak
jak siedzę teraz z hotelem obniżony maksymalnie To akurat jest dosyć prosta konfiguracja więc nie mamy elektrycznej regulacji tutaj
do góry podjeżdżać jeszcze i podjeżdżać i jeszcze wyżej już nie będę waszego czasu
marnował Ale dojadę do końca zakres regulacji jest potężny na
podjechałem wyżej popatrz czy nadal mam nad głową jeszcze dwa palce wolnej przestrzeni A jak zjadłem na dół to
jest tego
sześć palców wolnej przestrzeni Od tego jeszcze nie było nowy wymiar Nie naprawdę jest bardzo dużo miejsc
tutaj akurat nie mamy okna dachowego więc wykorzystujemy każdy milimetr I to czuć przestrzeń to jest naprawdę potężne
zakres regulacji kierownicy też jest w zupełności wystarczający to
pod po prawej stronie Nie mam żadnych elementów który by mi przeszkadzały więc mogę przez bardzo blisko
konsoli jeśli tego tylko potrzebuję W każdym razie ustawienie tutaj wszystkiego pod siebie jest bajecznie
proste jest to też regulacyjne w tej prostej bez regulacji lędźwiowego wygląda to w
ten sposób natomiast regulacja zagłówków na wysokości jest wystarczająca ale w Tiguanie była też regulacja
w drugim wymiarze może to jest kwestia wersji wyposażenia ich droższy i dostaniemy
też ten drugi wybierany na chatę stówka tego nie ma Nie pamiętam jak było w Tiguanie z pasami ale
to patrzcie nie da się regulować na wysokość i to też
trzeba zaznaczyć Ale wracając do testu przestrzeni czyli testu na trawce tutaj do niczego można
się przyczepić przesiadłem się do tyłu i widzę znów pewne cechy wspólne z Tiguan i pewne cechy które
nocą w Tiguanie zrobione inaczej zacznijmy może od przestrzeni przed kolanami mam mniej
więcej tyle samo miejsca co w Tiguanie co jest akurat co tyle dobrą wiadomością że ten samochód
jest krótszy od tyłu ale a jednak miejsca dla pasażerów jest tyle samo nad głową natomiast i
to warto podkreślić Tiguan miał okno dachowe to bez okna dachowego nad głową mam cztery palce wolnej przestrzeni przypomnę
że w Tiguanie No nie bardzo mogłem się tak słońce wyprostować Więc to jest spora
różnica być może jednak zwyczajnie siedzę odrobiny niżej Dlaczego Dlatego że ta kanapa nie jest osadzona
na szynach w soboty mogła być regulowana do przodu i do tyłu dają z dodatkową
przestrzeń w bagażniku to tej możliwości nie ma więc być może poszła ona dzięki temu to drobiny niżej dzięki temu uzyskaliśmy przestrzeń
głową także takie oto szczegóły teraz tak znajdujemy to oczywiście mocowanie
ISOFIX na Skrajnej w pozycjach kanapy znajdujemy też regulację najniższa pozycja
najwyższa pozycja jak już jesteśmy tutaj przy kanapie Proszę bardzo taki oto miękki podłokietnik
dwa miejsca na kubeczki Czy możemy wyregulować na mniejsze lub większe espresso i
przejście na na przykład narty ostatnio po poradziliście mi żebym też wspominał o desce
surfingowej Proszę bardzo na deskę surfingową prąd ponoć już nie pomyliłem Co jeszcze No mamy To napijemy
to jest bardzo dobra wiadomość Mamy też taki schowek w sumie nie bardzo wiadomo na co za fotelami
i całkiem sporo miejsca w kieszeni w drzwiach Aż spróbuję czy zmieści się to również
półtora litrowa butelka Proszę bardzo mieści się także od strony wymiarów
przestrzeni i praktycznych jakiś gadżetów tak jak pojemne schowki to w Seacie nie znajdziemy
jakiś większych kłopotów do tego nad głową znajdzie oświetlenie I choć widzimy to dwa źródła światła
po prawej po lewej to jednak sterowane są wspólnym wyłącznikiem na co warto zwrócić uwagę
No i jeszcze na wspólne tiguanem czyli tunel centralny który jest synu naturalnie tutaj
konieczne z uwagi na napęd na tylną oś bagażnik
w aptece podobnie jak w Tiguanie możemy od
przy pomocy gestu nogą jak widać się klapa się posłusznie podnosi i dostajemy bagażnik o pojemności maksymalnie
510 l i przypomnę w Tiguan nie było to 10 litrów więcej
i to chyba to właśnie znajdujemy Weź kilka litrów które się zgubiły na No nieco mniejsze długość nadwozia tego samochodu
o 10 straty 10 litrów brzmi jakoś tak strasznie ale trzeba pamiętać że Jeśli zamówimy samochód
z napędem na cztery koła to wtedy podzespoły których znajdują się tu przy tylnej osi sprawią że podłoga to
pójdzie nie to do góry to w tym przypadku i tak zmieściło się koło jak widać się dojazdowe i trochę gadżetów tyle
samo więc dostęp do nich jest całkiem prosty W każdym razie tego podniesienie podłogi bagażnika będzie to że zamiast 510
litrów dostaniemy 485 kolejne różnica w stosunku do Tiguana jest taka że nie możemy
tej tylnej przesunąć do przodu czas o czym wspominałem też siedzą z tam z tyłu więc to już tej granicy 485
litrów nie przekroczymy to jeszcze podobnie jak w Tiguanie mamy takie uchwyty pod
dźwignie w słońce których możemy jednym ruchem złożyć się jak widać oparcie tylnej kanapy powstaje
przy tym tutaj delikatnie kwocie oparcie składa się na prawie równolegle do drogi
oprócz tego widzimy z ptaki takie jak haczyki po
prawej stronie 2 to jest jeszcze jeden no i po lewej stronie zestaw i takie
dwie kieszenie które No może komuś się tam na jakieś drobiazgi które przydadzą na koniec zaznaczmy że mamy tutaj też opcjonalny hak
który Odblokuj jak widać przyciskiem elektrycznym że bardzo hak jest to następnym blokujemy
jedziemy chcę rozłożyć ponownie odblokowujemy i
czekamy na magnes gotowe
no i zamykamy bagażnik przy pomocy przycisku
a taka jest już oferowane ze wszystkimi silnikami do wyboru choć niektóre konfiguracja będą dostępne dopiero od listopada przykładowo
14 Eko TSI ze skrzynią automatyczną i napęd koła ciekawostką jest silnik benzynowy
który otwiera paletę silników jest to czy cylindrowa jednostka pojemności 1 l i mocy 115 koni
mechanicznych klient na takie prawdopodobnie nie będzie takim modelowym klientem na suvy tylko osobą
która chce jeździć ładnym słowem które nie będzie zbyt drogi ale nie wybiera się zbyt często długie trasy a nie też nie jedzie
z pasażerem i czterema rowerami na dachu najmocniejsza wersja Toyota 4 TFSI 150
koni A jeśli chodzi o silniki wysokoprężne to mamy albo i 1.6 TDI 115 koni albo 20 TD 50 lub
190 koni mechanicznych ma dzisiaj Testujemy wersję 150 konną wysokoprężna napędem na cztery koła for
life i z manualną skrzynią biegów w tej konfiguracji ten samochód rozpędza się do set sekund a maksymalna jego prędkość
to 196 km na godzinę nie wspomniałam jeszcze momencie obrotowym 340 niutonometrów dostępnych od 1750
do 3 tysięcy obrotów na minutę na
koniec pominiemy o zużyciu paliwa apteka z tym silnikiem powinna w trasie spalić 47 w mieście 5 i 9
średnie spalanie powinno wynieść 5 i 1 na pojemność zbiornika paliwa 50
l to jest 8 litrów mniej niż w Tiguanie co może tłumaczyć dlaczego atk nie ma
mocniejszych silników benzynowych No bo tam też wyższe spalanie i te 50 litrów już mogłyby się zbyt
szybko kończyć tak że dobrze że mamy akurat lekcje z silnikiem wysokoprężnym tutaj 50
litrów wystarczy nawet 1000 km jadąc spokojnie oczywiście zarówno pomiary spalania jaki przyspieszenie
zobaczycie w osobnych filmach
bardzo
często wsiadając do samochodu jestem w stanie w dużym
stopniu przewidzieć jak ten samochód będzie się zachowywał jaki ma silnik kojarzą z mniej więcej jak jeździł kiedyś tam w poprzedniej generacji wiedząc jakie ma zawieszenie jakie ma rozstaw osi czy też prześwit może nie
dać się zaskoczyć samochód będzie jeździł mniej więcej tak jak sobie wyobrażałem ale
są samochody które pod tym kontem zaskakują oczywiście zarówno negatywnie
jaki pozytywnie ale Seat ateca akurat jest tył przykładem Gdzie jest zaskoczenie jest
zdecydowanie pozytywny bo no to jeździłem Nie tak dawno temu tiguanem ja widziałem Oczywiście że apteka jestes taka gramów lżejszy od Tiguana nie wiedziałem że ona do mnie że dostanę wersję z manualną skrzynią biegów to często się w parkach prasowych
muszę tego typu samochodach nie zdarza a jednak przyjechała taka wersja więc raz że mieliśmy już zadane z co po wielu wielu samochodach
z automatyczną skrzynią biegów już było takim dodatkowym Plusem jest jazda jest zabawa natomiast natomiast właśnie przy okazji ważna
rzecz o tłuszcze silnik Diesla w
aptece jest troszkę gorzej wyciszony od
silnika w Tiguanie słyszymy natomiast poza tym porównaniu z
tiguanem Atakamy wrażenie że wyświetla wrażenie zjazdy wychodzi wyłącznie na plus bo jak mówię jest lżejsza dzięki temu lepiej przyspiesza dzięki temu i to przede wszystkim lepiej skręca wrażenia z jazdy tym samochodem są takie jak byśmy jechali osobówką stocznie musimy brać pod uwagę samochód który
ma jakieś tam prześwit środek ciężkości i tak dalej bo to słów więc trzeba uważać trzeba wziąć to pod uwagę nie proszę bardzo przed nami jest zakręt raz
wyjeżdża elegancko Nie no nic nie musimy brać pod uwagę ten samochód jedzie jak osobówkę I to jest właśnie ten element zaskoczenia w tym samochodzie który naprawdę daje
dużo frajdy dużo frajdy że i zaskoczenie jest pozytywny i sama jazda na też daje też dużą frajdę Oczywiście jeśli wyjeżdżamy
na drogę która jest niezbyt równa toft Koszt tego fantastycznego zachowania się pewnego przewidywanego zachowania
się tego auta
w zakręcie nie jest taki że on jest dosyć tak
sportowo twardo zawieszony tak w tym samochodzie nie mamy akurat DC
w ogóle w aptece nie mamy DC więc
zawieszenie został oraz zestrojony
i Musi wystarczyć na każde na każdą okoliczność No wygląda
na to że poszli po
konstruktorzy tutaj w kierunku pewnego zachowanie się na drodze i mają mi się bardzo podoba to akurat mamy do wyboru tryby jazdy Eko norma albo Sport najbardziej pasuje w tym samochodzie właśnie też sportowym gdzie kierownica chodzi nieco
nieco większym oporem bardziej precyzyjnie
natomiast silnik reaguje No nie to bardziej spontanicznie
na polecenie które to wydaje gazem także jeśli to wszystko zostawimy to twarde taki sprężyste fajne zawieszenie tak sportowa chodzącą kierownicy silnik
który tylko czeka aż do danych gazu wychodzi nam samochód który naprawdę naprawdę chcesz jechać do tego jeżdżący jak osobówka i w sumie dając naprawdę sporo przyjemności z jazdy Skrzynia biegów skoro
już mamy manualną to można też wspomnieć że chodzi bardzo precyzyjnie
i zmiany biegów absolutnie nie stanowią najmniejszego kłopotu za chwilę tylko poproszę tego pana w Seacie ze mną żeby mnie wyprzedził będziemy mieli
taki kawałek pola tej drogi i zrobię sobie taki te
łosia przy oko na godzinę i
będziemy mieli od razu przykład tego że te wszystkie ochy i achy w
praktyce naprawdę się przed rozpędzamy się do 50 na godzinę 2:00 jest jeszcze prowadzi w dół
więc będzie 50 na godzinę a teraz i robię prawo słychać że opona ale samochód reaguje bardzo przewidywanie nie ma żadnych kontrolek migających żaden
system elektroniczny mi nie pomaga samochód wyrabia sam zawieszeniem Robię to wszystko dokładnie tak jak
tego się spodziewałem także wrażenia z jazdy naprawdę mega pozytywne i tak jak mówię ten samochód mnie zaskoczył w tą dobrą stronę cena takie zaczyna 77100 zł za podstawową wersję reference podstawę na 115 konnym benzynowym
silnikiem i jest o 21000 zł mniej niż za podstawową wersję Tiguan oczywiście
film to znaczy nie będzie miał trzycylindrowego silnika Ale nawet jeśli weźmiemy aptekę z silnikiem 1,6
TDI to wtedy będzie kosztował 85500 zł ponad 10000
mniej niż Tiguan jeśli mamy większy budżet to możemy kupić aptekę w podstawówce maksymalnej wersję wyposażenie będzie to
wtedy nie wersja excellence nowej do niej wrócę za chwilę i jeśli weźmiemy jak strzelając
190 konny silnik Diesla napęd na cztery koła i automatyczną skrzynię biegów to zapłacimy za aptekę w taki najdroższe
146000
zł to jest linia Express zestawione z silnikiem Fiat 1.4 TSI 150
koni Ile kosztuje niewiele powyżej 100000 i tak po klikałem po konfiguratorze Myślę że sensownie
wyposażone wersję nie przebije poziomu 120 000 No właśnie Jeśli na słowo Express poruszy liście się na krzesłach słusznie przy
okazji premiera takie Seat wprowadził nowy postarzenie który stanowi topowo ofertę standardem takiego wyposażenie jest dwustrefowa
klimatyzacja dostęp do zresztą też wstaję czujnik zmierzchu i deszczu system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania
samochodu pod fotele system Media System Plus 8 calowym ekranem ośmioma głośnikami Bluetooth czy
zegary z 3 i pół calowym wyświetlaczem jeśli chodzi o wygląd taki samochód będzie miało się na to trochę felgi przednie i tylne światła pakiet
Chrom przyciemniane szyby i tapicerkę z brązowej alkantary spora
część standardowych elementów wyposażenia z poziomów Style i Express jednak się nie pokrywa ze sobą a ceny wersję
staje się w przedziale od 90 do 116000 zł najtańszą i najuboższa
wersja reference trzeba więc raczej traktować jako Wabik z niską ceną bardziej niż konfiguracja miało być
najpopularniejsze ładne
kształty w modnym i praktycznym segmencie To już brzmi jak przepis na bestseller Ja jednak zapamiętam ten samochód nie
jest za jego ładnymi nie i nie za jego praktyczny wnętrz jak ten samochód się prowadzi jadąc nim
nie mamy wrażenie że jedziemy suvem tylko osobówką bo jednak testa kilogramów mniej w porównaniu do Tiguana robią
różnicy zastanawiacie się nad średniej wielkości suvem i skróć i liście długą listę rynkowych often do
zaledwie paru pozycje musicie uff już po wszystkim zaraz coś wybiorę to mam dla was z was dla was bardzo dobrą wiadomość na
rynku pojawił się nowy ciekawy grasz którego
test właśnie obejrzeliście Seata
Tego jeszcze nie dojechał do pierwszych klientów a my już mogliśmy go wam pokazać z każdej jeśli podoba
wam się nasz styl doradzanie przy zakupie Pamiętajcie o subskrypcji dziękuję za obejrzenie filmu do zobaczenia
2 reakcje
2
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)