programy
kategorie

Skoda Citigo Monte Carlo 1.0 MPI 75 KM, 2015 - test AutoCentrum.pl #183

Test Skody Citigo Monte Carlo z silnikiem 1.0 MPI o mocy 75 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie
testowaliśmy
już wersję monte-carlo W poprzedniej generacji Fabii w obecnej generacji Skody Yeti ale
Citigo w Monte Carlo jeszcze nie było to przynajmniej na wideo nie było bo wersja Citigo Monte Carlo
była w naszej redakcji Kilka miesięcy temu ale ja się z nią kompletnie Rozwinąłem więc powstał tylko artykuł filmu
Nie no i ostatnio dostałem właśnie komentarz Dlaczego nie było filmów więc umówiłem się na testy w wersji
Monte Carlo i jeszcze raz tym razem tylko na wideo które właśnie oglądać zapraszam teraz
dlatego że już 58 wersję testowaliśmy z tym samym silnikiem już testowaliśmy Pozostaje tylko omówić cechy w
wersji Monte Carlo i zaczynamy od wyglądu zewnętrznego przed chwilą wymyśliliśmy z ma takie powiedzenie
że wersja Citigo zwykła w zwykłym jakimś neutralnym kolorze jest nienachalnie emocjonująca
czyli w takim neutralnym kolorze możemy przyjechać przez całe miasto nie do siebie uwagę wtapiający
się w tło ale jeśli ktoś chce się wyróżnić z tego to a to wtedy wybierzecie tego właśnie w jakimś
jaskrawym kolorze ale też wersję właśnie Monte Carlo krwi to czerwonym kolorze z
kontrastującymi czarnymi wstawkami w sprawie że samochód się wyróżnia a ty wstawek mi brakuje
bo mamy to taki mały czarny pług przodu mamy też czarny grill mamy czarny
jest polerek z tyłu czarny dyfuzorem z tyłu i pareo klejem na około pod na bokach czyli czy na klapie bagażnika do
tego Dodajmy czy czarny dach z wielkim kołem czarne lusterka i specjalne zarezerwowane
tylko dla tego modelu wzór 16-calowych felg No i wychodzi na to że ten samochód i już zaczyna
się wyróżniać na drodze w szkole od golfów trójek to
dodatkowe naklejki na drzwiach na klapie bagażnika Nie dodają niestety ani jednego konia mechanicznego Będziemy
parę zmian czerwono-czarna tapicerka z białymi
pasami wygląda na tych fotelach z zintegrowanym i zagłówkami całkiem nieźle do tego czerwone
przeszycia tu i ówdzie na leżący w dłoniach kierownicy która jest spłaszczona u
dołu która jest obszyta perforowaną skórą wygląda naprawdę bardzo rasowo do tego czerwone przyszycie również na
hamulcu ręcznym czy tutaj przyjść zmiany biegów być może nie jest to jakieś wielki zestaw możemy do
tego dodać jeszcze czarną podsufitkę ale już zmienia klimat wnętrza tymi wszystkimi sportowymi naklejkami
przyciemnionymi szybami tym wszystkim co znaleźliśmy w środku postanowiliśmy poszukać śladów
Monte Carlo również pod maską i okazało się że tutaj już wchodzimy niepotrzebnie
dlatego że to znaleźliśmy 3 cylindry litrowy silnik o mocy 75 koni który wielkich
emocji sportowych nie daje i to jest chyba największy zarzut do wersji Monte Carlo że poprzestaje
tylko turystyce tylko na zmianach tylko na jakieś komfortowych dodatkowych
obciach ale pod maską Czy w technicznym jakimś wymiarze tego samochodu to jest zwykłe Citigo
Odpowiedz
na
pytanie
dlaczego trzęsienie Zwiększyli mocy silnika czy nie usztywni lub zawieszenie przychodzi kiedy spojrzymy do cennika
bo w cenniku widzimy że wersje jest droższa od podstawowej wersji z tym
samym silnikiem po 6,0 zł i ta kwota poszła na wszystkie zmiany w
wyposażeniu które za chwilę wymienię ale na to co widzimy na pierwszy rzut oka czyli na
zmiany kolorystyczne na te wszystkie spoilery na te wszystkie zderzaki i dyfuzory A
gdybyśmy do tego dołożyć jeszcze zmiany Tech Skoda Citigo byłoby po prostu zbyt droga i
weszłaby już cenowo na poziomy lub przy których Możemy wybierać spośród na przykład Fabii czy rapida
a więc Citigo musiało na swoim miejscu w hierarchii w standardzie wersję Monte Carlo otrzymujemy
między innymi światła do jazdy dziennej elektrycznie sterowane szyby z przodu reflektory przeciwmgłowe przyciemniane szyby
z tyłu zdalnie centralny zamek SP system wspomagania ruszania pod górę izofiksy
na skrajnych miejscach kanapy i kilka innych gadżetów A co dostaniemy w obcych obcych dodatkowych nie brakuje za
1000 zł Możemy czujniki parkowania z tyłu co ciekawe nie ma od aby dokupić czujniki
parkowania z przodu prawdopodobnie dlatego że auto jest tak krótkie i tak łatwo jest dokładnie
o czuć do przeszkody że to jest po prostu niepotrzebne za 500 zł możemy dostać się City Safe Drive
4 system który automatycznie wyhamuje nasz samochód jeśli Zagrajmy w korku do za kolejnych 500 zł możemy dostać
za 400 zł dostaniemy kolejne 4 głośniki i za 1370 zł i
dostaniemy fajny system fangrat czyli takie dodatkowe urządzenie montowane w górnej części tablicy rozdzielczej które
które z komputerem pokładowym i daje kilka innych ciekawych funkcji No i najdroższym
elementem w Marysiu wyposażenia dodatkowego i jest niewątpliwie okno dachowe elektrycznie sterowany który kosztuje 100
zł Nie wiem czy kiedykolwiek pokazywałem w którym świnie jak działa ten dodatkowy wyświetlacz które możemy
dokupić opcjonalnie mamy to coś co jest nawigacją a więc możemy te przyjmowane
przez Garmina kto jest producentem nawigacji a więc możemy to zabrać z auta i pójść gdzieś na
spacer Nawiguj ąc prawda po drodze natomiast kiedy wracamy do samochodów to urządzenie
tutaj na twoje miejsce Ono ma od razu zasilanie ona ma łączność samochodem i informacje które
tutaj można odczytać to na przykład informacje z komputera pokładowego Możemy też czytać informacje
o stanie samochodu czyli temperatura na zewnątrz temperatura płynu chłodzącego mamy
też kilka opcji ale to już nie będziemy wchodzić w to też nawigacja prawda nowy cel do domu pokaż Proszę bardzo
wszystko jest widoczne możemy to pokazać minus plus
wszystko działa tak jak w nawigacji każdej i idziemy dalej
trochę to mógłby działać szybciej ale jest No i dodatkowo prawda
Media obsługa radioodtwarzacza i tak dalej i tak dalej więc całkiem przydatne i
co ciekawe i co ważne jeśli nie chcemy tego zostawiać się w na ulicy
do ciebie zaparkuję na samochód po prostu schowany to do schowka czy też zabieramy ze sobą 38000 które kosztuje podstawowa
wersja Citigo z silnikiem 75 konnym możemy dostać Renault Twingo możemy dostać na
przykład Opla Adama czy też może dostać Citroena 1 oczywiście na rynku są też tańsze modele takie
jak Ford Ka a nieco droższe tak jak Fiat 500 który kosztuje ponad 40 W każdym razie rozpiętość
cen jest całkiem spora ale koncentruje się na 38 znajdziemy przykładowo T3 model Oczywiście
wszystkie te modele wymienione jako konkurencja możemy doposażyć szczególnie Opel Adam czy Fiat 500 które dają wiele
możliwości różnego rodzaju indywidualizacji i wtedy one wchodzą cenowo na poziom porównywalny
właśnie do wersję Monte Carlo Skoda Citigo wersję Monte Carlo jest produktem dla młodego kierowcy więc
jeśli młody człowieku nie jest ogromną mocą pod maską a jednocześnie chcesz się wyróżnić
z tłumu A nie masz czasu na samodzielne przeróbki samochodu to możesz salonu wyjechać taką właśnie z Citigo
wersję montag i od razu osiągnąć swój cel co prawda dyskotek to
prawda dyskotek wygląda
pod dyskoteką pewnie dziewczyny
nie będą urywać klamek dusić się w drzwiach ale przynajmniej zauważą że przyjechałeś dziękuję za obejrzenie naszego testu
za chwilę zobaczycie część będzie ona krótka więc już za chwilę zapraszam dokumentowanie
i napisanie czy was zainteresowało by Citigo wersję właśnie Monte Carlo Pamiętajcie
o subskrypcji i do zobaczenia niedługo na dyskotece oczywiście
Citigo
to
auto
budżetowe
dlatego w nocy jest minimalistycznie podświetlone bardzo proste zegary minimum podświetlenie
przycisków sterowania światłami pod kierownicą na kierownicy nie ma żadnej światowej bo nie ma przycisków na drzwiach
z kolei przyciski są ale nie ma światełek po prawej stronie widzimy ładny dotykowy ekran wszystkie
przyciski podświetlone i jeszcze dwa przyciski tutaj podświetlone na dole i to już jest koniec jakichkolwiek
światełek w tym samochodzie po prawej stronie w nocy ciemno dlatego że nie ma jakieś diody które wyrzucała światło
podsufitki na podstawie trzeba by oczywiście 2 światełka Popatrzcie że daszek przeciwsłoneczny
również nie dysponuję żadnymi światełkiem z tego prostego powodu że nie dysponuję lusterkiem IV ostatnie
informacje dotyczy schowka schowek jest ale światła w nim już nie
ma światła z przodu
światło z tyłu
bagażnik podświetlany co najwyżej kierunkowskazami
wyciszenie na postoju
41 i 8
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)