programy
kategorie

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM, 2015 - test AutoCentrum.pl #165

Test Skody Fabii III z silnikiem 1.2 TSI o mocy 110 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie
tworzenie
aut miejskich trudne zadanie
dlatego że w niewielkim nadwoziu trzeba zamknąć jak najwięcej funkcjonalności i przestrzeni a na produkcie końcowym
naklejać jak najbardziej atrakcyjną cenę bo w tym fragmencie różnice nawet kilka złotych bywa
decydująca patrząc na wyniki sprzedaży Fabia II generacji radziła sobie z tymi zadaniami bardzo dobrze a
jak sobie poradzi Fabia III generacji przyjrzymy się temu w naszym też zabieramy się do dzieła na początek
stylistyka Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem w Skodę Fabię szczególnie w takich jaskrawych kolorach i z kontrastowymi detalami to pomyślałem
że Volkswagen chyba zaczyna tracić kontrolę nad dlatego że Skoda Fabia wyraźnie
dużo bardziej Rzuca się w oczy niższe Volkswagen Polo który przecież ma być tym lepszym
i bardziej popularnym i lepiej tym czasem też są po kolei Fabia
drugiej generacji tak jak powiedziałem świetnie się sprzedawała Co sprawiło że praca projektantów przy tym
samochodzie była bardzo bezpieczna takie jak saperzy prawda jeden błąd i statystyki lecą w
dół albo bardziej odpowiedzialna niż lekarzy najważniejsze nie zaszkodzić i w nowej trzeciej generacji Skoda
Fabia stałaś jakby to porównać jeśli poprzednia dwójka była taką dziewczyną z prowincji
w staromodny w ciuchach to trójka jest ładnie umalowana mieszkanką miasta która kurczę
ma miejsce na telefon komórkowy auto jest bardziej proporcjonalne krótsze o 8 m ale
tego nie widać szersze o 9 cm i niższe o ponad 3 cm to oczy pozostać
bez śladu i sylwetka jest teraz bardziej harmonijne i bardziej zwarta jeśli chodzi
o detale na karoserii to widać to oczywiście liczne nawiązanie do innych modeli w ofercie charakterystyczne
światła grill czy też przetłoczenie na tylnej klapie auto możemy personalizować dobierając różne kolory nadwozia
dachu lusterek 3 felg ale żadnych fanaberii w tym samochodzie stylistycznie nie znajdziemy
Innymi słowy to wciąż ta sama dziewczyna kupuje z tobą Fabię mamy do wyboru trzy silniki każdy z nich jest w dwóch
wariantach Mocy 3 cm 0 m 60 koni lub 75 i wydaje się że ta 60
konna wersję jest dodana tylko po to aby ładnie wyglądała w cennikach i pokazywała najniższą możliwą cenę nowej
Fabii 16 sekund do setki jak ja bym miał robić to jest przyspieszenie tego samochodu to
mogłybyśmy się rozładować baterię w trakcie mierzenia jeśli chodzi o wersję 1.4 122
wtedy możemy mieć albo 90 albo 110 koni i tą mocniejszą wersję mamy właśnie w
teście o czym później I wreszcie wersję z silnikiem diesla i 1,4 TDI 95 koni najmocniejszy
silnik benzynowy to 110 koni i 175 niutonometrów momentu obrotowego maksymalna moc przy 4600
obrotów na minutę maksymalny moment obrotowy bardzo szeroko od 1400 do 4 tysięcy prędkość
maksymalna 196 do setki czekamy 9 i 4 sekundy i to jest jak najbardziej do zrobienia
wczoraj na lekko mokrym asfalcie bakiem zrobiłem 95 więc całkiem nieźle Natomiast
jeśli chodzi o spalanie to producent podaje Moim zdaniem trudny do osiągnięcia wartości niewiele ponad 4 w trasie niewiele
ponad 5 w mieście się 46 zobaczycie nasze pomiary w osobnym filmie jeszcze słowo
o pojemności zbiornika paliwa 45 L to
całkiem
zachęcających
zmianach
w
turystyce zewnętrzne i Wydawałoby się że w środku również będzie jakieś się mniejsze lub większe szaleństwo
ale akurat wszystko się rozbije o funkcjonalność więc funkcjonalność nawet kosztem
w Turystyki jest bardzo poprawnie ergonomicznie czytelnie ale szczerze powiedziawszy
nie za bardzo na czym oko zawiesić I jest po prostu porównywalnie do tego co było w poprzedniej
generacji i jeśli chodzi o ogólne podejście do zaprojektowania tego wnętrza wszystko jest proste
spełnia swoją funkcję i Dokładnie o to chodziło Natomiast
jeśli chodzi o i jakoś to zacznijmy może od twardości albo miękkością w tym przypadku twardości
wszystkie tworzywa wszystkie wszystkie drzwiach to
boczka drzwi są
twarde jeśli chodzi o te drzwi to tak na
podłokietnik ach jest naprawdę ledwo millimeter pianki tutaj jest już znacznie lepiej
natomiast siedział solidne spasowanie Popatrzcie kompletnie nic te drzwi są spasowane dokładnie
tak samo jak w Volkswagenie Polo czyli mega solidnie wale podróżni od Volkswagena Polo który to
miał mnóstwo Odmień tych to niestety w Skodzie Fabii wszędzie tworzywa są zupełnie twarde
oczywiście czasie gdzie się dało dawali takie różnego rodzaju jak widać dekoracje ładne tworzywo
ładne faktury
zwiastun a raczej nie jest jakoś tak mega nudno aczkolwiek szaleństwo to nie może jedynym elementem szaleństwo
jest ten fragment który tutaj ciągnie się przez całą szerokość konsoli centralnej to po lewej stronie można
go wybierać podczas zakupu samochodu jestem dostępny w kilku kolorach niem czterech czy może pięciu
i w przyszłości można będzie to nakładać zdjęcie i będziemy
mogli być może nawet takie zdjęcie zmieniać co jakiś czas ponieważ ma na ma być nakładane nie przemocy folii być
może i będzie taka jeśli chodzi o praktyczny wymiar to mamy tutaj schowek
w jakiej to ci wystarczający na to aby schować to nawet półtorej litrową butelkę wody w Zwróć
uwagę że mamy to dużą butelkę wody to schowek przed pasażerem wciąż się otwiera to jest dosyć
częsty problem w innych samochodach to w tym schowku oprócz tego że jest to dość pojemny znajduje się
miejsce na kolejny napój to prawdę już nie półtorej litrowy ale też wystarczający do tego aby schować może litrową
Albo nieco mniejszą butelkę wody oprócz tego schowki i zna to tu miejsca
na kubeczki to jest oczywiście jakieś tam element dodatkowy na telefon komórkowy to
mamy kolejny schowek to pod podłokietnikiem mamy kolejny skok zwróciła uwagę nie polo tutaj było
to wykończone miękkim już materiałem natomiast to jest czysty plastik więc
od strony praktyczności myślę że nikomu to nie braknie to mamy kolejny przykład Simply Clever
prawda kosz na śmieci więc możemy to naprawdę w tym samochodzie całkiem sporo rzeczy tak
funkcjonalnie i praktycznie poukładać No i wreszcie największe chyba duma
projektant od Skody a mianowicie radio Bolero co
takiego nowatorskiego jest w tym radiu Otóż mimo że osobno mimo że jest
to radio które jest chyba najwyższej wersji generator mówiąc jest moim zdaniem ładniejsze
niż w Volkswagenie Polo nie zwróci to jest tak pochylony pod kątem na konsoli naprawdę
wygląda ładnie to ono nie jest wyposażone zwróć uwagę w żadną na
mapę nie ma To dlaczego nie ma nawigacji bo wczoraj się postanowili że nawigacja teraz już potrzebne
nie będzie gdyż samochód daje możliwość połączenia tego radia z telefonem komórkowym ze
smartfona którym będzie zainstalowana mapa która będzie wyświetlana na tym
ekranie tak to przynajmniej działo w założeniach Natomiast w praktyce wygląda to troszkę gorzej z uwagi na liczba
urządzeń
które potrafią współpracować z tym systemem jestem dosyć mocno ograniczona to
jest właśnie ten system MirrorLink I po wejściu do możemy prawda przez USB tutaj jest
wyjście USB podłączyć odpowiednich model telefonu komórkowego z odpowiednim
oprogramowaniem Czyli nie ma pani możemy wziąć każdy naszej ulubionej mapy i pół
wyświetlić tylko musi być odpowiednie mapa nie tylko działająca software m ale też zaakceptowana przez Skodę
więc więc to trzeba mieć jeszcze to
można wybrać urządzenie oczywiście Lista jest pusta próbowałem już testowałem różnymi telefonami wyciągamy z szafy
na stare modele nic niestety nie udało się Jest jeszcze jedna innowacja nudzicie to
możemy również podłączyć telefon który będzie miał zainstalowany system smartgate
który pozwoli pokazać jakie mamy przykładowo zużycie paliwa jakie
mamy prośbę Jaką mam średnią prędkość Jak głęboko Tam naciskamy pedał gazu i tak dalej i tak dalej
to wszystko jest jakiś tam sposób zapisać się na telefonie komórkowym również próbowałem i również mi się nie
udało i również dowiedziałem się że mam po prostu niewłaściwy model telefonu komórkowego więc szkoda
że ta lista jest na razie mocno ograniczona okrojona i nawet posiadając jakieś tam jeden z nowszych modeli wciąż
nie możemy z tego korzystać ale myślę że z czasem to się zmieni Więc samochód to zrobiony
i jeszcze raz Podsumowując praktycznie bardzo czytelnie ergonomicznie i naprawdę z dużą dozą
takiego pod praktycznego podejście do sprawy i
jest montowany Bardzo solidnie to jest zmontowany jest twardych materiałów i i niestety trochę nie
przestaje do zewnętrznego wyglądu takiego bardzo nowoczesnego który zapowiadał
że tutaj może być też mała a to jest tylko po prostu udoskonalenie tego mniej więcej co
było wcześniej ale idę jakby filozofia projektowanie wnętrz a pozostała bez zmian czyli ma być przede wszystkim
dwumetrowiec wewnątrz Skody Fabii odnajduje się bez problemu Proszę bardzo od razu zajmuje miejsce zgodnie
ze sztuką kierownicę regulujemy w dwóch płaszczyznach po wysunięciu jej naprawdę Siedzi
się bardzo wygodnie tutaj kolano nie dotykają nawet kierownicy fotel jest dosyć wygodny ale
nie ma niestety regulacji odcinka lędźwiowego ale Zauważcie że teraz tak jak w mniejszym Citigo mamy
to zintegrowane zagłówkiem wygląda to fajnie Natomiast jeśli chodzi o regulację na wysokość to niestety dwumetrowiec mate zagłówki
gdzieś w okolicy karku i ja tutaj za głową odpowiedniego zabezpieczenie i to jest kolejny minus Natomiast
boczne podparcia tych hotelach są naprawdę bardzo wyraźne i w zakrętach te fotele świetnie trzymają poza tym wyglądają
też dostać jeszcze na koniec nad głową w
Skodzie Fabii miejsca jest naprawdę dość tutaj mimo że mamy okno dachowe ja kiedyś cztery palce wolne
przestrzenie więc małe auto a duże auto it metrowca zadumy transcem ale wcześniej Popatrzcie na szybę szyba
schowała się w całości ale nie cała na szerokość tylko jej fragment Popatrzcie ta część pozostała nieruchoma
Volkswagenie Polo zostało całkiem sporo tej szyby na zewnątrz ale ona ruszała się cała taka różnica I
teraz próbuję zająć miejsce sam ze sobą już widzę że nic z tego nie będzie a więc niestety
oblany teraz się przesunę na prawą stronę Załóżmy że siedzę za kimś kto ma 1,8 zł w tej sytuacji już
jestem w stanie się zmieścić w której moja kolana stykają odbiciem bardzo miękkim komfortowym więc
to nie boli i zupełnie normalnie można tutaj podróżować przez jakiś przynajmniej czas tym bardziej że mogę się
normalnie wyprostować Popatrzcie z tyłu jest dość miejsca nawet dla dwumetrowca Przemek na wysokość tunel
centralny jest dość duży i wysoki więc piąta osoba to będzie musiała pożyczyć miejsce na nogi mamy
to jakąś małą tackę nie wiadomo w sumie na co brakuje natomiast nawiewów ani w dół na środku
a nie w słupkach b niestety tego w Skodzie Fabii nie znajdziemy Jeśli dobrze pamiętam Volkswagen
Polo takie nawiewy były nie ma to też rozkładanego podłokietnika ale jeśli chodzi o różnego rodzaju
kieszonki to mamy kieszonkę tutaj za fotelami i w drzwiach są dosyć pojemne aczkolwiek
półtora litrowa butelka to się nie mieści jeszcze na koniec może wspomnę o światłach są po prawej stronie po
lewej stronie 2 osobne źródła światła nie są niestety to światła ledowe z bagażnikiem w Skodzie Fabii III generacji
Mam pewien problem mianowicie nie producent deklaruje 330l porównując to z konkurencją taką jak Volkswagen które
deklaruje 280 l przy
Ford Fiesta o litr więcej to jest znacznie więcej 50 litrów więcej no to jest jak popatrzymy na ten bagażnik Szczerze powiedziawszy
OK ja nie widzę tej pojemności tak powiem patrzcie co to mi się udało zmieścić w papier prawda do drukarki
to mam swój swoją chorobę fotograficzną ciasteczka z komputerem no i jakieś tam Simply Clever gadżety na przykład
na na na jakie
dać płyn do spryskiwaczy tutaj też znalazło się miejsce na gaśnicę po prawej stronie również jest elastyczny pasek więc możemy tam coś też
schować znalazło się też miejsce Popatrzcie na nie haki to takie solidne konkretne haki po prawej po lewej stronie mamy
też jak widać miejsce na taki dodatkowy schowek Gdzie możemy schować no takie rzeczy jak telefony komórkowe akurat teraz mi się przydało
czy bardzo ważne w tym akurat ujęciu czyli Miarka i za chwilę spróbujemy to zmierzyć bo ja naprawdę nie
ogarniam tych 330 litrów być może to jest jakieś złudzenie optyczne ale ja muszę to zmierzyć aby się przekonać to tego
bagażnika w najszerszym miejscu właściwy najwęższym przy okazji miejscu to jest 95 cm długość
tego bagażnika to około 60 cm ustawiłem miarkę tak mniej więcej aby uwzględnić
nieco większą długość dół przy podłodze kontra nieco mniejsza to na samej górze No i wreszcie wysoko
jeszcze dokładnie 5 pięć centymetrów No
i teraz szybka operacja matematyczna 0,95 x 0,6 x 0,55 wychodzi na 313
litrów więc jak do tego kilka litrów schowku w to czy ówdzie to rzeczywiście może wyjść 330
nie wiem jak oni to zrobili ale tego tak do końca nie widać że być może chodzi o to że ten jest niższy albo wyższy
albo szerszy No nie wiem W każdym razie w ciekawa historię nie chciało mi się wierzyć Myślałem że zaraz powiem
Mam was tymczasem jest tyle ile deklarują jeszcze jak już mam miarkę a pod ręką to jeszcze pokażę
próg załadunku który
w tym samochodzie wynosi około 6 parę centymetrów więc też zupełnie Okej
no i co przejdźmy teraz do dalszych w dalszych czynności że tak powiem że nie składanie tylnej
kanapy składamy po to
oczywiście bardzo łatwo i widzimy to po pierwsze spory próg po
drugie nie do końca płasko rozkładające się oparcie
ale pamiętajmy to nie jest samochód na rodzinne wypadek na wakacje w związku z tym to w zupełności
powinno wystarczyć na miejskie potrzeby i mamy to 1050 l pojemności
co też jest większą wartością niż u konkurencji no i na koniec może wspomnimy o takich rozwiązaniach typu
właśnie typowy ty bo Jula czyli
taka całkiem praktyczna siateczka na drobiazgi na przykład możemy
wrzucić to jest jeszcze jedna niepraktyczne siateczka na drogę na przykład możemy to
wrzucić No
albo na przykład możemy to wszystko odpinać i zajrzeć do
koła
zapasowego które
to jest to jest z tego co widzę koło
Cześć 15 więc to nie jest dokładnie ten
sam wymiar który mamy na samochodzie ale tak czy inaczej nie wyglądam nie to na dojazdówka więc jest jest naprawdę dobrze
znalazł nawet na pełnowymiarowe koło Podsumowując w sprawie A rzeczywiście Trochę urosła zjazdy
nową
Skodą
Fabią są zbliżone do
tego co możemy odczuć jadąc odświeżony Volkswagen Polo jest to lekkość prowadzenia lekkość które się składa zarówno z tego że samochód jest sam w sobie dosyć lekki w farbie waży poniżej 1000 kg a więc to się przekłada to równo na to że dodajemy gazu i samochód naprawdę mocno przyspieszenie jak hamuje mój samochód naprawdę chętnie się zatrzymuje w miejscu ale
też z tego że w zakrętach auto chętnie nurkuje do zakrętu
nie wyrzuca go na zewnątrz i to wszystko jest zasługą między innymi i niskiej masy własnej a też z takiej lekkości wynikającej z dobrze tak przyjemnie chodzącego układu kierownicy który nie wymaga Wielkiego wysiłku żeby tam samochodem się po mieście przemieszczać a więc mamy ogólne wrażenie lekkości i łatwości prowadzenia tego Oczywiście
ta lekkość f przekłada się też na to że kiedy jedziemy szybciej w trasie to wtedy samochód Wymaga trochę większej kontroli on nic to nie aż tak do przodu tylko jakieś dłuższe takie kolejny potrafią go wyprowadzić delikatnie z równowagi też jest dosyć czuły na boczne podmuchy wiatru więc tutaj wymagania kontrolę ale poza tym w mieście to się naprawdę bardzo fajnie tym samochodem jeździ i jeszcze silnik silnik mamy tutaj 12 to jest coś 110 koni już nie 105 jak poprzednie 5 koni więcej ale ważniejsze To jest chyba to że mamy to system start-stop który pozwala oszczędzać nie
paliwo kiedy stoimy na światłach silnik pracuje dość głośna kiedy wkręcamy go już tak powyżej 4 pół powyżej pięciu Allena w zakresie mniej więcej od 1500 gdzie zwykle spoczywa kiedy tak sobie spokojnie teraz jadę 50 mam piąty bieg 1500 obrotów jeszcze dwa biegi w zapasie to jest ten samochód naprawdę na trasę potrafi się sprawdzić również przy to prędkość 90 na godzinę jadąc ledwo kręcą z tym silnikiem
i jadąc bardzo oszczędnie więc chcę to jest akurat fajnie mamy tutaj siedmiobiegowa skrzynia DSG nie która się w tej sytuacji wpisuję i jeśli chodzi o silnik No właśnie jedziemy powoli ledwo go słyszymy wkręcamy go wyżej od 3000 zaczynamy go słyszeć moc nigdy nie mógł od 40 brzmieć w takiej bardzo sportowy fajny sposób ale jeśli nie daj Boże z redukujemy
gdzieś tutaj Ręcznie można zredukować okolice 5000 obrotów on już nam zaczyna śpiewać żałobną pieśń pod tytułem Proszę
mnie z taką pozwolić kręcić się wolniej więc
jeśli nie będziemy tutaj szaleć ze skrzynią biegów i nie usłyszę Tychy dźwięków to
z pewnością będziemy zadowolenie jest tutaj z zakresu mniej więcej 1500 do nawet 4,5 to wszystko będzie okej ten 1500
nie jest dlatego że mamy moment obrotowy w tym silniku mniej więcej od 1400 już dostępny Co
sprawia że samochód jest w stanie komputer jest w stanie jakby ustawiać Kościanie inną wybierać prędkość obrotową aby
oszczędzać paliwo
No i wreszcie zawieszenie zawieszenie jest dosyć
komfortowe to czuć te wszystkie drobne ale to ponownie podobnie jak w Volkswagenie Polo konstruktorzy
mogli sobie pozwolić na ustawienie ozdobne zawieszenie tego samochodu do Syców komfortowo
dlatego że Niewielka
masa własna nie przechyla go aż tak bardzo na zewnątrz zakrętów kiedy
wchodzimy w ten zakręt efekt jest taki że prostej gdzie musimy pokonać jakieś mniejsze lub nawet większe nierówności to samochód bardzo Pewnie Przebija się przez przez jakieś studzienki czy tory tramwajowe do Miastka jeśli musimy wykonać nagły manewr to samochód mimo że jest dosyć komfortowy nie przychyla się za bardzo na boki połączenie takiego komfortowego zawieszenia z niewielką
masą dało efekt taki że wciąż możemy
ten samochodem dosyć
szybko i pewnie jeździć zakrętach moim podsumowanie jest świeżo jakość jazdy podobne jak w Volkswagenie Polo czyli przyjemne auto łatwe w prowadzeniu mocnym
ten 110 m ze skrzynią biegów DSG dodatkowo można tylko pochwalić się za zdolność do tego żeby być pierwszym na światłach kiedy to potrzeba Iza beztroskie w prowadzeniu na zmienianie
biegów na własną rękę w tym segmencie najważniejsze jest cena początkowa i to co za nią dostaniemy w przypadku Skody Fabii najniższa cena to
39380 zł i w tej cenie dostaniemy 60 konny silnik benzynowy
w odmianie Active czyli najtańszy I pamiętajcie że w tej najtańszej płacimy dodatkowo za wszystko za dywaniki
parę stówek za komputer parę stówek i tak dalej następna odmiana czyli Ambition jest około 3000
zł droższa natomiast najdroższa Style będzie kosztował już nie ma jest 10000 więcej czyli około 49
zł wersja 75 konna jest wyceniona odpowiednio 2000 drożej w każdej odmianie
wyposażenia i bez dwóch zdań warto za tą dodatkową od dopłacić czy dzieją się w cenniku przy silnikach diesla
dlatego że mocniejsza odmiana 105 konna jest tańsza i kosztuje 60680 zł a
to dlatego że mocniejsza odmiana jest dostępna z manualną skrzynią biegów i w wersji Ambition natomiast a słabsza 90
konna jest dostępna wyłącznie ze skrzynią biegów DSG i wyłącznie w Najdroższej odmianie Style jest droższa O około
8 zł wersja którą Testujemy dzisiaj czy jest to 10 koni DSG kosztuje 60130
zł w standardzie znajdziemy między innymi czujniki parkowania z tyłu manualną klimatyzację centralny zamek system bezkluczykowego
uruchamianie samochodu ale opcje to jeszcze pozwalają wyłożyć parę groszy więcej więc przykładowo możemy
dokupić czujniki parkowania z przodu za 1300 zł 1650 kosztuje radio Bolero za który niewątpliwie warto
dopłacić 2850 zł kosztuje w wielkiej panoramiczny dach po raz pierwszy w Skodzie Fabii też
moim zdaniem warto to przemyśleć wreszcie ostatni element wyposażenia czyli 17-calowe felgi za 2100
zł ta nasza testowa wersja jest na 16 i wydaje się że wygląda wystarczająca atrakcyjnie więc dwa razy bym się zastanów
kupię 17 bo stracimy trochę i na komforcie jazdy ale też na wygodzie poruszanie się po miejskich krawężnikach Pokłóciłem
się też o szybkie równanie fali drugiej generacji sławią trzeciej generacji knighta wujka kosztował 37700
zł najtańsza trójka jest niecałe 2000 zł droższa i to są podstawowe
wersje 60 konne Natomiast jeśli weźmiemy kolejny poziom 75 koni w przypadku trójki
70 w przypadku 2 to okazuje się że różnica wynosi zaledwie 40 zł o tyle droższa jest
Fabia III generacji a więc je Linder mniej 5 koni więcej znacznie bardziej nowoczesne auto i prawie
Taka sama cena Jak już wspomniałem 60 konna wersja służy głównie temu aby zaciągnąć klientów do salonów a następnie sprzedać
im coś i droższego a więc porównajmy wersję około 70 konne i tak 75
konna wersja Skody Fabii kosztuje około 41000 zł na 43000
zł przykładowo możemy kupić albo Kia Rio która będzie znacznie mocniejsza albo będzie miała 95 koni
A wy też Hyundai i20 który będzie też mocniejszą będzie miał 8 pięć koni w cenie porównywalnej bo za
41000 zł możemy dostać też Nissan Micra który będzie miał 80 koni albo Renault Clio który
będzie miał 74 konie
podsumowanie porównałbym Fabię nowej generacji do poprzedniczki jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to
powiedziałbym że zbyt wiele się nie zmieniło ona się prowadzi bardzo podobnie zresztą Technologicznie zawieszę jest też bardzo podobne
Jeśli chodzi o moc silników to też nie ma jakieś Rewolucje we wnętrzu przestrzeni jestem prawie tyle
samo mimo że auto urosło na szerokość to jednak na szerokość wciąż możemy się stykać z Pasażer siedzący obok w
bagażniku Owszem jest parę litrów więcej ale też przełomu nie ma przełom jest natomiast jeśli chodzi o wygląd dlatego
że tutaj te szerokość sprawiła że samochód wygląda naprawdę dużo bardziej harmonijnie i proporcjonalnie
ale też jeśli chodzi o szczegóły o detale to Samochód zmienił się nie do poznania również w środku jakość wykończenia to
nie jest może jakiś przełom znów bo nie ma tutaj miękkich plastików ale te które są są naprawdę bardzo
solidne wracając do naszego przykładu z dziewczyną prowincjonalnej dziewczyny zrobiło nam się naprawdę dziewczyna
miastowa ale to jest wciąż ta sama dziewczyna wciąż możemy do niej na dyskotece podejść i zaprosić do tańca dużo tego
drinka nie zamówi teraz
to
jest widoczność i słupek A jest dosyć cienki jest daleko od owcy i nie przeszkadza podczas manewrowania
zewnętrzne lusterka są dość duże górna krawędź przedniej szyby dość wysoko wewnętrzny
lusterko jest tak na granicy Horyzont mogą być odrobinę wyżej ale już nie ma dramatu to po prawej stronie słupek a u podstawy
łączy się jak widać z lusterkiem i trochę ogranicza widoczność dalej słupek c jest dosyć obszar mogło
być znacznie lepiej ale z kolei tylna szyba jest blisko widzimy gdzie się samochód kończy jest pionowo ustawione i łatwo się
dzięki temu parkuje oprócz tego mamy oczywiście tutaj z czujników parkowania gdy mamy 4 z przodu czy z tyłu a
więc w razie potrzeby zawsze możemy liczyć na dodatkowe podpowiedzi przy rozstawie osi 2455 mm Skoda
obiecuję że średnica zawracania wyniesie 10 i 4/10 m ja bym się zdziwił gdyby ten samochód się nie zmieścił na drodze
i jak widać rzeczywiście jest w całości na drodze nie na parking a więc na miasto będzie okej gdybym miał w nocy odróżnić
Fabię drugiej generacji od trzeciej generacji to wewnętrzne siedząc nie miałbym specjalnie dużo punktów zaczepienie
i dla Ani jednej różnicy pomiędzy dwójką a trójką tylko dlatego że przez to jest tak samo czytelny
i ergonomiczny i poukładane Jak kiedyś wszystkie przyciski na drzwiach na
kierownicy są odpowiednio podświetlane zegary są proste czytane rozpoznawalne to
na środku również wszystko jest podświetlone
troszkę
to jest ciemno pod prawą ręką to brakuje niestety jakiegokolwiek źródło światła na podsufitce widać
to ja kompletny brak podświetlenia jakichkolwiek przycisków ale też właśnie zabrakło jakieś diody które by rzucało to światło na
dół po prawej stronie jak widać schowek przed pasażerem jest potrzebny wszystkie
przyciski zarówno z przodu przyciski do sterowania szybami jakie z tyłu również są podświetlone i
podświetlenie bagażnika lampy
z tyłu
reflektory
droga przez miasto droga
Podmiejska jazda taka pianką filmy autostradzie Teraz zmiany biegów piąty bieg z piątki na szóstkę teraz z piątki na czwórkę Teraz w piątki na trójkę i wreszcie w trybie normalnym kick down wyciszenie na postoju
39 decybeli teraz Pomiar wyciszenia z zewnątrz 6463
Belli
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)