programy
kategorie

Skoda Karoq 2.0 TDI 150 KM, 2017 - test główny + część techniczna #367

Test Skody Karoq z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie ostatnio Karolka testowaliśmy dla nas nas na prezentację
wyjazdowej dzisiaj samochód dojechał do naszej redakcji tam pogoda dopisywała więc dzisiaj jest trochę chłodniej
ale to nie jedyna zmiana silnika w naszym testem samochodzie to jest też 100-konny ale diesel to jest
jedna ze zmian a drugą dla was przygotowaliśmy następująco wtedy Maciek był za kamerą a ja przed kamerą w
tej firmie zrobimy zupełnie odwrotnie oczywiście będzie wrażenia z jazdy czy to jest dwumetrowca ale poza tym do was pytanie Czy
wiecie Skąd wzięła się nazwa tego modelu tutaj podobnie jak w przypadku szkody kot jak pomoc nie okazali się mieszkańcy
Alaski w języku plemienia alutech słowo karak oznacza samochód za słowo róg oznacza
strzałę Mamy połączenie karok czyli samochód strzała czy ten model Okaże się Myślę
że ocenicie sami w
ten samochód w niczym zbytnio się nie wyróżnia na tle innych modeli czeskiego producenta Skoda
okazała się bardzo konsekwentna w projektowaniu i nie wprowadziła tutaj żadnej wizualnej rewolucji karok
stoi samotnie na parkingu i nie ma wokół żadnych innych samochodów i tym samym punktów odniesienia możemy go pomylić z kodekiem
złośliwi mówią że jest to po prostu kot jak tylko troszeczkę pomniejszony kiedy te samochody koło siebie No to widzimy kot jak
jest większy Karol jest troszeczkę inną bryłą są pewne różnice które zdecydowanie różnią te samochody od siebie Natomiast jeszcze
do tego nie jesteśmy przyzwyczajeni skoro
taka pomiędzy tymi modelami Zastanawiam się dlaczego w wielu przekazach i publikacjach karok nazywany jest suvem
moim zdaniem temu modelowi bliżej jest jednak do crossovera Witam ponownie wracam tego
testu dwumetrowca którego zabrakło na Sycylii i popatrzcie to jest najmniejszy SUV Skody
miejsca to jest na kogoś się naprawdę o wzroście 25 bo ja to po siebie muszę jeszcze
całkiem sporo podjechać do przodu obniżyć odrobinę kierownicę i teraz jest dobrze zwróć
uwagę mamy elektryczne sterowanie tylko fotel kierowcy nawet jemy osobno przód osobno tył
więc po obniżeniu po wyregulowaniu to mamy odcinek lędźwiowy mi możemy widzimy dwa przyciski to jednak jest
to w dwóch płaszczyznach odchylanie fotela w pamięć ustawień I co
ważne mimo że ten hotel wygląda w tej pozycji jak taki ze zintegrowanym zagłówkiem można go podnieść
i to jest nowy Crafter również jeśli chodzi o regulację wysokości pasa wszystko jest
odpowiednio przewidziane I tak oto zajmujemy
wygodne miejsce jako dwumetrowiec Popatrzcie jeszcze nad głową dwa palce wolnej przestrzeni nie
za dużo ale mamy to okno dachowe Które pary centymetrów jeszcze zabiorę rozebrać tym wymiarze może nie ma
aż tak na bogato miejsca ale bez problemu się jeszcze po świetnym początku na miejscu do kierowcy liczyłem na coś lepszego
z tyłu tymczasem Popatrzcie kolana dosyć głęboko wchodzą do fotela kierowcy i chodź na tapicerka
jest miękka i może Moje nogi nie są łamane mimo wszystko spodziewałem się że będzie tej przestrzeni
opale cena więcej liczyłem na to że możesz potem jest przedstawiony maksymalnie do przodu ale nie można
go co najwyżej przesunąć jeszcze bardziej do przodu Ale dalej już nie nad głową No cóż nie mogę
się wyprostować do końca mam to nad głową No to przeszkadza nie to okno dachowe tak bym tak Włożył głowę tutaj
okej ale siedząc w osi swojego fotela nie też nie dobra wiadomość jest taka że
możemy to spokojnie tańczyć nawet wersji buty narciarskie Bo miejsca tutaj jest
naprawdę pod fotelem pod dostatkiem przesiadamy się na prawą stronę tutaj fotel jest odrobinę bardziej przesunięty
jak widać to już bez problemu siedzę nie przeskakuje przez No średniej wielkości tuner Myślę
że nie będzie bardzo przeszkadzał to mamy wyjścia 230 wyjście 12 V wyjście
USB w mały schowek i jak
widać nawiewy to to może się przydać W zimie szczególnie nad głową raz
dwa światełka mamy to mocowanie ISOFIX O
tak pokażę widać mocowanie więc łatwo w nie trafić Możemy też rozłożyć
o tym chyba opowiadaliśmy na Sycylii To już chyba się dubluje W każdym razie możemy złożyć
środkowy i ten sposób mamy podłokietnik aczkolwiek wtedy też mamy dostęp
do do bagażnika Który z punktu widzenia akustyki może nie
być dobry pomysł czas
na
desce
widoczności słupek a dosyć Dzięki u podstawy trochę szerszy podstawie też skleja
się z zewnętrznym lusterkiem które funkcjonalności Nie ma na co narzekać aczkolwiek jest Nie wiem albo za wysoki
albo za jakieś takie małe niestandardowe dosyć proporcje może tak to ujmę górna krawędź przedniej szyby wysoko wewnętrzne lusterko no
nie wierzę brakowało a nie przeszkadzałoby nawet dorosłemu kierowcy po prawej stronie mówimy smog nad Krakowem piękny
co a po prawej stronie widzimy sklejony lusterko ze słupkiem a który z tej perspektywy już
jest nieco tutaj dalej mnóstwo szkło a tam między słupkami c i d również bardzo
Obszerna prawie to Nowa szyba z tyłu również sprawia że nie będziemy mieli problemu z ale Gdybyśmy
chcieli wsparcie to czujników oczywiście dostajemy też kamerę co fajnie która nie ma Może jakiś innej rozdzielczości ale można to parę rzeczy jak
widać poklikać można
też przełączyć w tryb bardziej czujników parkowania też wrócić do trybu kamery jakby Kręcimy kierownicą
po trzech z jakiegoś powodu w tym nie pamiętam o
te gabaryty się nie zmieniają to mnie bardzo dziwi warto zauważyć że bagażnik tylko Zaznacz jakby się kończy samochód nie
zajmuje w kamerze za wiele pomijając to że ta kamera przy takiej widoczności takie akwarium nie jest właściwie bardzo potrzebna dobrze
że jest i dobrze Oczywiście że są wszystkie te wnętrze Skody karaoke może nie jest rewolucyjne bo wszystkie te składowe znamy z innych
modeli tej marki ale poskładane taką spójną i
ładną całość ładną bo bardzo dziwne uwagi poświęcono takim Brytanią różnego rodzaju ozdobą dekoracją
czy takie listwą przeprowadzaniu różnych innych listew ledów i tak dalej widać Każdy przycisk jest otoczony
jakimś tam dodatkowym takim ładnie wyglądającym niekoniecznie pewnie aluminiowym ale przynajmniej
tak wyglądające jeśli chodzi o materiały wykończeniowe to my akurat Testujemy wersję stal Więc ona
jest naprawdę ładnie wykończona Jak głęboko można tutaj się wbić z tym tworzywem to na górze też jest
minko miękko
tam dalej aż do samej szyby cały czas jest miękko to na drzwiach to również chociaż już nie tak
bardzo to jest twarde tworzywo tutaj jest no tak o mieli My też za mało pianki może nawet dwa po
prawej
stronie jest już o wiele lepiej tutaj niżej już jest twardo ale
na przykład te elementy takie uchwyty można powiedzieć bo to można tak powiedzieć całkiem to praktyczne jak będziemy korzystać z udogodnień
typu tryb Off Road 314 to można też ratować i i się
trzymać w każdym razie to jest miękkie widać się że tak całkiem fajnie u nas też nie wiem zamontowany więc
raczej się to na pierwszym zakręcie tego szybko nie urwie chyba że urwę teraz w trakcie testu aż
takich rzeczy jeszcze chyba nie robiłem Ale spróbujemy może to będzie ten pierwszy raz uwagę Nie nie odkształca
się tak bardzo sztywna to jest zmontowany z tej strony również nic się nie solidnie zmontowane
człowiek lokal
nie mam mam mam wrażenie że niektóre plastiki No troszkę chyba coś tutaj
Skrzypi tak że coś się dzieje na Spróbuję poszukać jeszcze innych złośliwie miejsc
gdzie może skrzypieć takie na przykład element nie
to nie
no
i jeszcze jeden to
mamy Jak poszukam to zawsze coś znajdę to widzimy że nawiew Tak dziękuję Zostało nie zamknięty bo
to jest Marcina równo Tutaj
troszkę bardziej wystaje Rzeczywiście widać że chodzi do przedszkola amplituda co jest
poza tym poza tym Poza tym nie
jest źle ale jest dobrze zacznijmy jeszcze teraz Tytuł szczęście praktyczną czyli schowki i widać
że naładować telefon to możemy naładować telefon dwa razy z USB to możemy naładować telefon ponownie wyjścia
12 woltów pod podłokietnikiem znajdziemy ja taki fajny organizer to jest cewka do 12
V to jest miejsce na kubeczki Moim zdaniem niezbyt szczęśliwy też jest miejsce na kluczyk na
drobne na jakąś kartę No i na fajne drobiazgi no i ten to to
podłokietnik możemy jeszcze wyregulować mi tak i jak widać również na wysokość także to jest też
okej zaliczone jedziemy dalej schowek przed pasażerem mamy
to jeszcze widać się z SIM kartę SIM 2 SD jak i tak dalej to jest zakończone widzieć
YouTube nie ma to chociaż Popatrzcie na przykład w drzwiach po prawej po lewej to jest twardy plastik więc tutaj mogliby to wykończyć
ale zamiast tego totalita kopa to okej no
i jakbym mógł zapomnieć jest jeszcze jeden fantastyczny schowek to na podszybiu ten
z kolei bardzo ładnie
wykończony jest hałas zakrętach to nic nie
będzie no i tak to jest nad głową nie mamy miejsca na schowki No nie ma nie ma w miejscu na okulary
ale mamy ledowe podświetlenie zawsze coś to oczywiście muszą przycisku bo mamy to okno dachowe ale to powiesz mniejsza
o to wszystko do nas na jednym samochodem raczej nie zaskoczyła bo zrobiła kolejne auto korzystają z Simply
Clever różnych doświadczeń ten samochód to naprawdę tak widać ma
całkiem sporo
do zaoferowania światła z przodu dosyć podobne do tych super bawimy te
charakterystyczne podświetlone łezki światła
z tyłu są i szczerze mówiąc kształtem i się niezbyt podobają natomiast to zwróć uwagę że
kierunkowskazy są
klasyczne mięsożercami żaróweczkę nie
może reszta tego wzoru jest ledowe podświetlenie
bagażnika całkiem skuteczne jak pokazuje to na czarnym
czarne i ciemno granatowe zimowe rzeczy szaliki I jak
widać jest to ładnie oświetlone jedno po lewej stronie takie trzy diody i drugie źródło światła jest tutaj po prawej
stronie jest na różnych wysokościach więc w razie przysłonięcie walizką z jednej strony zawsze
na drugie źródło od mamy też podświetlone jak widać się mnie przycisk do wysuwania
haka teraz tego w nocy ćwiczył nie będę
nie będę pokaże za to podświetlony również do
zamykania klapy bagażnika
po otwarciu zamka centralnego zaraz zobaczycie hicior he
mianowicie mamy tak światła z tyłu to nie dziwi podświetlenie
drogi miłe dziwi
światła z przodu jak się ekonomiczny już zgasły pałeczkami nie potknę teraz uwagę hicior otwierałem drzwi piękny napis Skoda
źródło tego światła znajduje się gdzieś się tutaj pod drzwiami A to jest ta Skoda to
nie wygląda to tak nie
wiem co o tym myśleć Szczerze mówiąc to wolałem to widzieć pod lusterkami tak jak to było Nie wiem w
Land roverze albo w pęcherze co
to lepiej mieć niż nie mieć ale jakoś tak deptanie
noga po
otwarciu Wiecie o co chodzi z lusterek one są na zewnątrz drzwi tak podziwiamy je ale nie chodzimy po nich może
to żeby tak to ćwiczyć żeby tak Nie wiesz przypadkiem pa I co my tu mamy ładnie
podświetlany przycisk start stop tylko nie
mogę go znaleźć ale jest podświetlony mamy to jest 6 światło na podsufitce więc nie mamy też oświetloną przestrzeń na nogi z
generalnie Tutaj raczej się nie zgubimy ledy też się świecą wszystko czeka na start za tymi zawieziemy Proszę
bardzo Startujemy
Sprawdźmy teraz jak wygląda podświetlenie w nocy zegary Nas raczej nie zaskoczą komputer pokładowy my
również nie chociaż jest to powiem ciekawe
miejsca 100 Zwróć uwagę na czerwoną poświatę a tymczasem przeźmion to kierownicy
przyciski na kierownicy są podświetlone pod kierownicą również tam niżej przycisk do elektryczną
klapą bagażnika w lepszym miejscu w superbie na drzwiach wszystko podświetlone nie ale
nie wszystko bo nie mamy podświetlenie klamek nie mamy też po kieszeni w drzwiach mam za to takie oto ładne
ledowe ambientowe podświetlenie na drzwiach z kierowcą pasażerem
No i naprawy drzwiach również ma podświetlaną przestrzeń na nogi jak widać i tym
wszystkim można pięknie sterować na przykład zmieniając kolory tutaj mamy 10 kolorów do wyboru a więc możemy zmienić na przykład na taki niebieski i
wtedy i oczywiście w realu Ale zwróć uwagę że też wracam do komputera pokładowego również
poświata na komputerze pokładowym będzie odpowiednio odmienione teraz mi nie był wkład nim takie zielony Pokaż to się
zmieni idziemy dalej co jeszcze można to na komputerze z oświetleniem pokazać oświetlenie i
wskaźników
przełączników regulujemy tym już nie fizycznym przyciskiem tylko właśnie
takim suwakiem dobrze
chyba
chciałem pokazać oświetlenie ambient pozwala też uwagę
regulować osobno poszczególne
strefy czy na przykład pobieramy tą strefę przód i teraz tak z daleka pokażę teraz
pokażę mogę Kasia No nie zgasła ale
się nie podoba to ją podłączymy cała reszta świeci tak jak świeciło i takich obcy jest całkiem sporo na przykład możemy przestrzeń
na nogi również wyregulować teraz teraz minimum No
jak widać nie działa w takim pewnym opóźnieniem takim kinowym efektem ale działa przód
strefa kierowcy to też nie w wirtualnym ekranie ale wiem o co chodzi to
poprawię po lewej stronie od kolumny kierowniczej jest taki pasek który też właśnie
albo się zapadł Dobra zaraz podam dalej tutaj wszystko zgodnie z oczekiwaniami to mamy pięknie podświetlane
schodek nie na na doładowanie telefonu to mamy wyjścia 12 V to również podświetlane tutaj bez niespodzianek brak po czytniku
brak ledowego podświetlenia w schowku jest takie zwykłe klasyczne żłobkowe No i mamy też mnóstwo różnych
przycisków na podsufitce podświetlony to włączyć ledowe światełko raz dwa jak również z
tyłu też jest to jeszcze wolne dachy w daszkach przeciwsłonecznych za dnia no i tak to mniej więcej w nocy
w dupę i jeszcze przy okazji nocnych zdjęć chciałem pokazać się całkiem przydatne informacje na przykład kąt skrętu kół to jest taka właśnie informację off road może
być w terenie potrzebny przydatna mamy też kompas moje też wysokość nad poziomem może mamy też tryb Off Road jako tako w tutaj możemy różne
rzeczy różne rzeczy odpowiednio poprzestawiać jednym
przyciskiem mamy też Mode I żeby
to nie jest żadna nowość To nie chodzi tylko
o poczucie estetyki osoby która wybrała to zdjęcie to jest zwyczajnie ładne ale widziałem podobne zdjęcie już chyba w
Seacie tak może inspirowali się może co nawet te same zdjęcia każdym razie wtedy zauważyłem że jest ładnie a teraz mam okazję to pokazać
bo akurat nagrywam niezależnie od tego czy to jest seaty czy może miałby
to być nie wiem Honda ktokolwiek dobrał te zdjęcia ma zgody
karok możemy dostać z różnymi silnikami całą ich paletę Widzicie na ekranie pod maską naszego egzemplarza znajduje się dwulitrowy turbodoładowany
diesel o mocy 150 koni mechanicznych w ten silnik dysponuje momentem obrotowym o wartości 320 niutonometrów który jest dostępny od 1750 do
3000 obrotów na minutę Skoda deklaruje że ten samochód będzie przyspieszać w 8 i 70 sekundy do setki Jeśli chodzi zaś o spalanie No to 595
litrów w cyklu mieszanym i 4,5 w trasie czy te wartości mają pokrycie z rzeczywistością to możecie sprawdzić
w naszych filmach z pomiarami potocznie na Sycylii jeździłem version 5 TSI 150 koni z dzisiaj znów mam 150 koni tyle że z 2 litrowego Diesla różnice
całkiem spore i nawet nie wszystkie na korzyść tak jakoś ostatnio zawsze szuka mniej lub bardziej na siłę ale właśnie przewagi bryły ale tak obiektywnie Zbieraj się ten diesel nie wiem co jest podobne kotów Zauważcie kiedyś to benzyny musiały
gonić silniki Diesla które ten potężny momentem obrotowym od dołu już sobie dawały radę nie a benzyny trzeba było kręcić turbodoładowany benzyny sprawiają że to diesel mu się do nich dorównać A więc tak podobnie jak 1 5 TSI tutaj przy 1500 zaczyna się coś dziać przy od 1000 już samochód porządnie rwie do przodu z tym znów zmiana biegu następuje w okolicach niecałych 5000 podczas gdy benzyny można było je kręcić to jest ta różnica inplus dla benzyny brzmienie obiektywnie trzeba powiedzieć że Poradzili sobie
zarówno z odgłosami naprawdę nie jest tutaj mogę od razu produkować 3500 jest głośno ale nie dramatycznie 4
700 zmiana biegu słychać ten silnik aczkolwiek nie jest to takie kle kle jakiś ekstremalny postaci nie jest ale gdzie to porównywać to brzmienie do benzyny No i wibracje w pracy tutaj znów obiektywnie rzecz biorąc właściwie
to wibracje są obiektywnie rzecz biorąc ten samochód naprawdę został tak wymarzony ten silnik tutaj że że wibracje praktycznie się nie odczuwa nie nie tylko podczas jazdy ale też podczas startu Bo tutaj jest Top bardzo chętnie i przy każdej okazji to silnik na postojach gęsi i
ponowny start To pierwsze jest bardzo szybki ledwo zaczynają przenosić nogę z hamulca na gaz już się nie startuje praktycznie nie wykonuj żadnych opóźnień przez to że był zgaszony ale też podczas startu nie ma jakiegoś takiego bujania samochodu bo akurat Design wszystko się odbywa bardzo gładko to też obiektywnie trzeba przyznać wyszło im dobrze ale nawet jeśli powiemy że nieźle z wyciszeniem i nieźle zwracam i niech i tak wolałbym pozostać przy benzynie Tym bardziej że jeśli chodzi o zużycie paliwa to sprawdzić czy nasz test oczywiście zużycie paliwa osoby w filmie ale różnice są ale nie są jakieś na tyle duże a
bym musiał koniecznie chcieć właśnie diesla jedna rzecz wydaje
się że ma że
związane z silnikiem diesla wydaje się że miała niezły wpływ na ten samochód być może przez silnik Diesla jest cięższy mam
wrażenie to może być subiektywnie jakiś tam czas temu jeździłem na tej stronie ale mam wrażenie że ten samochód jest nie to bardziej sportowo bo jak wspominałem jeżdżąc po krętych i nie za dobrych miejscami wtryski drogach ten samochód z silnikiem benzynowym krojony dosyć komfortowo co wymagało No planowanie
zakrętu nieco wcześniej nie jakiś tam szarpanie kierownicy raczej nie bo
wtedy Electronic pomagać tylko trzeba tak płynnie i spokojnie go wkręcać w kolejne zakręty wtedy sobie oczywiście bardzo dobrze radzimy ale wtedy kto by sobie nie poradził oczywiście
wspominałem o tym bo wysoki środek ciężkości więc tak warto to zauważyć ale wymagało to jakiegoś takiego troskliwego że tak powiem planowania zakrętu
w przypadku tej wersji która być może dostała większy ciężar silnika zawieszona takim bardziej sportowy sposób
nie to twardzi przełożyło się to na No właśnie lepsze mam
wrażenie trzymanie się tego samochodu w zakręt to znaczy nie udało mi się tak łatwo jak wersji z silnikiem benzynowym wywołać w tym samochodzie akcji ratunkowej elektroniki
tutaj szarpanie lewo-prawo zmiana pasa nie
powoduje na choinki kontrolek i on własnym zawieszeniem własną fizyką doskonale wyrabiam nawet tych ostrzejszych zakrętach więc to powiedziałbym że to nie jest paczka tak I on się przechyla ale wszystko się odbywa w takim przedziale
rozsądnym
przewidywalnym i jakby nie wywołującym Niepokoju może tak Podsumowując różnice
ten sam samochód ta sama moc ale
różnice są no nie do przełożenia I choć nie wszystkich wskazują
na wersję z silnikiem benzynowym to jednak przy benzynie bym pozostał wszystko gra nieźle się z ale wolę Mów teraz Jak działa aktywny
tempomat ustawiony jest na 50 jedziemy nieco wolniej z uwagi na to że auto przed nami zwalniają zatrzymujemy nie hamuje wstajemy w miejscu tempomat wciąż kontroluje samochód silnik gaśnie auto przed nami
rusza silnik
się odpala No ja już to muszę nacisnąć lekko gaz aby pozwolić auto jechać dalej jak widać się widać to też współpracę radarów i systemu start-stop jak tylko auto przed domem nie ruszyło silnik od razu został uruchomiony nie czekał aż Ja nacisnę to dobra działania skrzynie biegów z piątki na szóstkę Która z piątki na czwórkę pisz piątki na dwójkę teraz w ciebie trochę test odczytywania znaków teraz mamy ograniczenie do 50 Przed nami jest
ograniczenie do 60 miliony
ten znak mam 60 sprawdzimy teraz jak działa nawigacja Jesteśmy jak zawsze w Mogilanach przy tym słynnym skrzyżowaniu Zobaczymy jak
sobie poradzić Zacznijmy od rozpoznawania głosowego pójdziemy na łatwiznę prowadź
do Kraków ulica Zawiła 69
chwileczkę
rozpocząć prowadzenie do Kraków ulica Zawiła 69
oprawa
dźwiękowa
to już widzimy że droga prowadzi zgodnie
z ze sztuką czy najpierw w prawo puść i stamtąd już Zakopiankę
do góry czyli nawigację nie każe mi jechać tu w lewo niby najkrótszą drogą ale tam już jechać dalej pod
zakaz Więc wszystko jest dobrze przy Możemy poćwiczyć się na przykład jak
sobie radzi Nawigację mam jak gadać multi-touch mamy szybki procesor który tutaj ogarnia cały świat Jak widać działa
to całkiem szybko przybliżymy jeszcze raz i jak widać jest to też całkiem intuicyjny więc chyba nawigacja w tym samochodzie Narzekać nie będzie moje wybierzemy teraz jakąś trasę możemy jechać Mam jeszcze okazji podpowiedzi
również to na komputerze przed oczami kierowcy między zegarami także pod koniec to odpowiedź tam chyba też nie zabłądzić nasz testowy egzemplarz wyposażony jest w napęd na cztery koła i właśnie na tym elemencie Chciałbym się teraz skupić mimo okresu
zimowego w Krakowie Mamy więcej Błota niż w śniegu dla tego skorzysta możliwości odbycia pewnej podróży znajdują się
w miejscu gdzie zima może trwać nawet 3 razy dłużej niż lato w Polsce w miejscu gdzie osoby które twierdzą że widziały Świętego Mikołaja nie są tak jak ludzie
którzy uznali że widzieli Elvisa Presleya w drodze do pracy Znajdujemy się w Finlandii w laponi i w tych zimowych okolicznościach będziemy testować Jak spisuje się napęd na cztery koła napęd na w Skodzie karok działa w oparciu o sterowane elektrohydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe zapewniające płynne rozdział
momentu obrotowego na przednią i tylną oś w Skrajnej sytuacji system może przekazać do 80 dostępnego momentu obrotowego
na jedno koło Korzystając z całej dostępnej na pokładzie elektroniki kiedy jedziemy spokojnie tylko 4% siły napędowej trafia na tylną
oś kiedyś zaistnieje pod uślizg wszystkich
kół jest jednakowy moment obrotowy rozdzielany jest równo na wszystkie
koła podczas jazdy po zaśnieżonych drogach leśnych samochód nie miał najmniejszych problemów z pokonywaniem przeszkód Miałem okazję jeździć po specjalnie przygotowanym
zaśnieżonym to że poczułem jak szybko dołącza się tylny napęd i jak w praktyce wygląda podział siły napędowej momentami można
było poczuć się jak w samochodzie zestawy na cztery koła co w takich warunkach dawało bardzo dużo radości karok jest dość lekki i nawet w ciasnych zakrętach opanowaniu poślizgu
nie stanowiło problemu A samochód prowadził się bardzo przewidywał sądzę że dopłata do napędu na cztery koła naprawdę ma sens
wyciszenie na postoju
44 i 1 Zachar
na Sycylii objaśnia politykę cenową karoka dlatego w ramach przypomnienia cennik
startuje od niecałych 88000 zł a nasz testowy kosztuje 174000 Podsumowując
Skoda karok to samochód bardzo uniwersalny i poprawny niczym skrajnie nie zachwyca ale też niczym do siebie
nie zniechęca Skoda dobrze wiedziała co robi wprowadzając na rynek model który jest odpowiedzią na potrzeby klientów takich którzy szukają
samochodu nie za dużego nie za małego sprytnego w mieście i takiego który się zjechać z asfaltu to
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)