programy
kategorie

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #317

Test Skody Kodiaq z silnikiem 2.0 TDI o mocy 190 KM

Tranksrypcja:gdzieś...
rozwiń
daleko na północy w okolicach Alaski znajduje się o
nazwie kodiak umówmy się że to będzie tam jest to zamieszkuje ją zaledwie 14000 osób na wyspie
kodiak mieszka też około 3500 jak czy jednych z największych niedźwiedzi
na świecie można powiedzieć że na każdej z czterech mieszkańców wyspy przypada 1 niedźwiedź T4 100 kg
misie są świece do innych gatunków niedźwiedzi całkiem rodzinny bawią się razem i wspólnie łowią
ryby samochód który prezentujemy wam dzisiaj też nazywa się kot jak jego nazwa odnosi się do niedźwiedzi
Który z jednej strony są bardzo silne a z drugiej strony pokojowe i rodzinne i takim
autem właśnie Skoda chciała zrobić chwyt kodiaka z jednej strony duży silny z drugiej strony pokojowy urodziny
i dlatego między innymi dzisiaj jesteśmy tutaj a w okolicach przylasku Rusieckiego żeby
zaprezentować ten samochód w możliwie naturalnym otoczeniu o
na
początek wyjaśnimy jedna
kwestia artykuł w nazwie kot Jak pisze się przez k natomiast u mamy q i to nie jest błąd
Otóż w języku mieszkańców a wyspy na zwierząt kończące się na literkę q i
w ten właśnie sposób Skoda postanowiło uhonorować tych ludzi i ich tradycje język z wyglądu być
może ktoś już doszedł do podobnych wniosków Skoda kodiak może budzić skojarzenie z zipem Grand Cherokee Skoda jest
oczywiście mniejsze ale jest erystyka jest w podobny sposób masywna Chodzi tu oczywiście o spore gabaryty prawie pionowy
pas przedni i ma po bokach linia Boczna również jest do jesteś masywna ale kiedy pójdziemy do tyłu to
zobaczymy już mocno nawiązanie do Superba Na bokach tylnych lamp to zobaczymy charakterystyczne linie które wyglądają trochę jak potłuczony
szkło ale przypominać kryształ nawiasem mówiąc Kiedy oglądam zdjęcia kociaka po raz pierwszy to byłem
przekonany że ten samochód jest większy Kiedy zobaczymy go na żywo to już tak duży aż nie był aczkolwiek
mały też długość nadwozia tego samochodu po 4 m i 70 cm to jest
c więcej niż Audi Q5 poprzedniej generacji ale nie będziemy dzisiaj mówić o kup bo zupełnie
przez przypadek w redakcji dzisiaj mamy też Volkswagena Tiguan i zestawienie tych
dwóch samochodów pokazuje co znów szkoda zrobiło Volkswagena mi wzięła był tam w segmencie samochód
oparty na tych samych technicznych rozwiązaniach na tej samej płycie Angry Birds i tak rozciągnęła rozstaw
osi zwiększyła go o 11 cm widzimy to doskonale nadruku Na tym przykładzie długości
drzwi z tyłu Porównajcie drzwi z tyłu kodiaku kontra drzwi z tyłu w Tiguanie następnie rozciągnęła
też bagażnik marząc o każdy litr jego pojemność a do tego Zaraz wrócimy i
popatrzcie też na to ile samochodu jest jeszcze za tylną osią w przypadku i
w przypadku Tiguan dużo lepiej to widać po długości samej tylko szybki bo mnie ze słupkami c i d to
jest krzywka
to jest witryna z dużo więcej miejsca i to zmienię Oczywiście proporce i teraz jak ja bym
miał zaakcentować jedną literkę w słowie słów to bym powiedział to jest sport to jest już A to są uwagę i
te różnice które widzimy na zewnątrz widać też oczywiście w środku ale nie skupiamy się na samych liczbach bo liczby są
znane tu zmieścimy maksymalnie 615 gazu Natomiast w kodiaku maksymalnie
720 liczba jest niewątpliwie imponująca ale pamiętajcie Diabeł tkwi w szczegółach i
zaczniemy od szczegółu jakoś tak test kodiaka bo nie ma w Tiguanie mamy możliwość ustawienia
moglibyśmy mieć możliwość ustawienia podłogi które ma konsoli na dwóch poziomach
do wyboru jak widać natomiast a z uwagi na to że ten samochód jest wyposażony w system dynaudio z tyłu wylądował dodatkowy
akumulator Co sprawiło że pozostała nam tylko Górna co z kolei oznacza że o
615 litrach już należy zapomnieć Zresztą Gdyby nawet dało się obniżyć to Pamiętajcie
że ta maksymalna wartość jest możliwa tylko po przesunięciu maksyma fotelik tylnej kanapy to się
tylnej kanapy do przodu maksymalnie tak jak pokazaliśmy na tych na tym hotelu po prawej teraz Przechodzimy dochodzi
jaka i to jest sytuacja taka że to nie mamy ustawień górnego i dolnego ustawienia
tej półki w tą półkę jest taka w porównaniu z tiguanem Powiedziałbym budżetowa
mamy
to takie sprytne rozwiązanie No
cóż nie
możemy związku z tym liczyć na to że ustalimy
półkę nieco wyżej i uzyskamy w ten z tym samym równą podłogę bagażnika kiedy
złożymy oparcia tylnej kanapy ale to jeszcze nie koniec zwróci uwagę też na w
wyposażeniu to mamy na przykład takie Simply Clever Rozwiązanie takie potężne haki z
każdej strony po 2 które możemy sobie przestawiać do także podnieść przesunąć sam gdzie
nam pasuje i zablokować i
zablokować i proszę bardzo masz jakieś Simply Clever do tego to po lewej stronie miejsce
na taki schowek No i bardzo też docenić że to mamy
roletę podczas gdy pichtowy czy wrócimy do Tiguana to jest półka Natomiast
jeśli chodzi o haczyki No cóż mamy to jeden
i drugi obydwa umieszczone na stałe Zwróć uwagę że to mamy zwykłe światełko
nie halogenowe znaczenie
ledowe przeszedł po lewej stronie mamy taki fajny
gadżet wyciągnę
do teraz czy nie wyciągnę Proszę bardzo ledowa
latareczka Która z tej strony też jest lodowa natomiast
mamy to na przykład możliwość składanie jak
widać oparcie tylnej kanapy z poziomu bagażnika Jeśli wrócimy z tym miejscu
do Skody to mimo że mamy tu do czynienia z bardzo wysoko wyposażonym modelem w
tym miejscu widzimy zaślepki co mi każe się zastanowić co jest grane Czyżby Skodę miała
nie mieć takiego składania nawet w opcji bo jeśli nie mam opcji to w tej wersji wyposażenie
raczej to powinno było być dziwne ale z drugiej strony to u mamy dwa światełka i
to są światełka na dole No weź Chodź nie bagażnika więc różnic znajdziemy całkiem sporo ale pamiętajcie
żeby uzyskać to maksymalną pojemność 720 litrów musimy przesunąć fotele maksymalnie do
przodu i teraz pytanie ile tam na tym fotelu zostanie miejsce i w tym celu z do ponownie Zapraszam
do Tiguana Popatrzcie oczywiście wszystko zależy od ustawienie fotela z
przodu ale tak ustaliliśmy na środku więc to jest miejsce na tyle żeby usiąść
i się nie udusić Natomiast
tutaj dzięki
temu że mamy większy rozstaw osi mamy parę centymetrów więcej po przesunięciu maksymalnym do
przodu I uzyskanie maksymalnej pojemności bagażnika to wciąż da się komfortowo bardziej komfortowo
podróżować także różnice są wszystkie do zamykania drzwi usłyszałem jeszcze jedną
różnicę w poczcie tutaj kolejny Simply Clever wiem nie nowość to żadna w chodzie to było już wiele lat temu ale
otwieramy i mamy od razu osłonę na lakier przy otwieraniu drzwi na ciasne parkingu pod
marketem No także Dzisiaj
zaczęliśmy ten nasz testy samochodów trochę od drugiej strony od bagażników więc
teraz nadruk my to wszystko o czym nie powiedzieliśmy dotychczas czy Zróbmy test dwumetrowca tym razem już w
całym kraju Myślę że w kodiaku moglibyśmy robić na testy 3 metra co tyle jest tutaj miejsca Popatrzcie sami ościeżnica regulujemy
w bardzo szerokim zakresie topowe ustawienie jest dla mnie nawet chyba trochę za wysokie muszę tak Nie obniżać
więc to już mówię samo za siebie w hotelu góry również bardzo szerokim zakresie poczcie Jak daleko da się od jechać
to jest oczywiście regulacja elektryczna w tej wersji wyposażenia mamy też od regulowane w dwóch płaszczyznach
i potem jak odjechały maksymalnie w poczcie ale dwa sięgam tej wysuniętej maksymalnie do siebie kierownicy więc naprawdę
przestrzeń jest pod do wieś nad głową to mamy po pięć palców wolnej przestrzeni że jest to naprawdę
dobrze Zobaczcie że zagłówek dało się wyregulować pod dwumetrowe bez problemu również pasy możemy się
na wysokość tak że tak jak mówię teraz były troca tutaj zaliczony bez problemu Przypuszczam że jakbym miał 220
to wciąż byłoby dobrze teraz zobaczymy jeszcze
muszę podjechać ile
jesteś za mną a z tyłu niemiłe zaskoczenie proszę państwa ledwo się zmieściłem nawet moje drogie tutaj
nie sięgają podłogi kolana wiszą w powietrzu dramat dramat powiadam wam Nie no żartuję
oczywiście przysnąłem tylną kanapę maksymalnie do przodu przechyłem oparcie tylnej kanapy maksymalnie do przodu tak
żeby było mi najgorzej trzeba poznać różne bieguny przestrzeni w tym samochodzie bo ten drugi biega
biegun który pokaże jest
taki tylko znajdę raz
dwa
tak
mogę podróżować to jest taki jest super wersji podwyższonej
i jeszcze większe widzicie przestrzeni na nogi możemy to spokojnie podróżować
się w butach narciarskich przestrzenie na kolanach I pamiętajcie siedzę za dwumetrowca naprawdę pod dostatkiem
jakby ktoś usiadł o niższym wzroście to mógłbym sobie tutaj założyć nogę na nogę nie
Zresztą tak jak mówię po tym jak się
miejsce po przesunięciu foteli do
przodu A
to co to jest ustawiony pod osobę w okolicach metr 80 90 to
ja jestem w stanie wciąż podróżować oczywiście w dosyć ciasno ale jednak za mną w tym momencie jest 720 litrów także
przestrzeni miejsca
w głowie muszę spełniać jest naprawdę dużo nie schodził wyposażenie do mamy to jak widać nawiewy
mamy osobną trzecią strefę klimatyzacją wyjście 12
woltów kieszenie kieszeń dosyć się z
tunel centralny to
trzeba powiedzieć w kieszenie również są dosyć obszerny zresztą bardzo ładnie wykończone
nad głową ledowe światełka
Myślę że wszystko co
trzeba to znajdziemy mamy też mocowanie ISOFIX jak również regulację regulację
regulację muszę do siebie nie dostać pokazać
jestem Proszę bardzo to jest najwyższy ustawienia to jest najniższe ustawienia i co to jeszcze znajdziemy podłokietnik a
pod niego miejsce na trzy małe kawy można
jeździć Podsumowując ten przegląd wnętrza że ciężko będzie w tym segmencie znaleźć samochód który by zaoferował
podobno przestrzeń A teraz Przyjrzyjmy się funkcjonalności wnętrza i konsoli Zwróćmy
uwagę przede wszystkim na to jak masywna jest jak jest ten pas
Zwróć uwagę że ta część dekoracyjna Kto to jest umówiony Co to są drzwi to jeszcze dodatkowego schowka Zwróć
uwagę że ona jest tak wysoka że
tutaj pionowo się całkiem dużo nabiału i przede wszystkim Zmieścił
się cały system Kolumbus bez konieczności majstrowanie dla niego jakiegoś dodatkowego elementu po prostu siadł
tutaj bo szerokości było tyle to się wysokość że akurat się zmieścił również że to przed kierowcą tak wszystkiego
tak mocno podniesionego ja nie odnoszę takie wrażenie ale to może wynikać z tego że jak jestem w dużym pomieszczeniu to
wszystko jest to jest Jestem w bardzo dużym samochodzie w środku tyle miejsca jest że wydaje się że Wszędzie jest daleko
że że tutaj żeby sięgnąć do nawigacji naprawdę ja muszę minut i wyciągnąć rękę i troszkę nawet odrobiny się
pochylić to może być oczywiście nie umiem tego rodzaju złudzenie ale coś
w tym jest i przyglądamy wewnętrzne do zimy dosyć ciekawe rozwiązanie kojarzy mi się trochę
z Porsche Cayenne w tym miejscu też w Cayenne mamy takie uchwyty do zwrotu uchwyty nie są ale troszkę
do tego nawiązują nieśmiertelna kompozycja jeśli chodzi o nawiewy
Myślę że to szybko z grupy Volkswagena nie ucieknie i to właściwie to powinniśmy się
chyba z tego cieszyć bo to jest bardzo niepraktyczne nawalne łatwe i intuicyjne jeszcze niżej mamy dźwignię
zmiany biegów która trochę jakbym wróciła bo już w tym kształt gdzieś widziałem a konkretnie to chyba w poprzednim superbie więc
w nowym też jest już to męczy Ja mam zaćmienie ale w każdym razie fajnie że to to jest to wygląda dobrze
i jest całkiem całkiem fajny w uchwycie że tak powiem No i zajrzyjmy teraz
do paru na na deser zostawię jeszcze ten system infotainment Kolumbus a nawet zajrzyjmy jeszcze do paru schowku pod
łokciem prawym mamy tutaj całkiem spoko jak widać ten podłokietnik jest jak widać regulowany
możemy sobie tutaj po przesuwać jak wam pasuje to mamy jeszcze jeden schowek jest szczerze mówiąc dosyć przeciętne żurek właśnie na to że to
jest niewielka szczelina ale po prawej stronie z kolei mam Jaki dać wyjście usb 12 V czy OLX
idziemy dalej przed pasażerem przed pasażerem mamy aż 2 kropki 1 tak jak pokazałem przed
chwilą takim dosyć płytki drugi natomiast dosyć
mały i
to nie dziwię przy tak potężnej konsoli wydawało się że tutaj znajdzie się miejsce na Trochę więcej trochę większe te schodki
tymczasem No mamy tak jak to
mamy jeszcze system multimedialny jest HD Multimedia to akurat jak widzicie nie ma miejsca na kartę
SIM więc jeśli będziemy chcieli korzystać z udogodnień internetowy w
tym nowym systemie infotainment to będziemy musieli udostępnić internet z własnego telefonu
komórkowego zresztą to pokażemy jeszcze w osobnym filmie nad skomentuję jego wygląd przede
wszystkim zwrócić uwagę że to jest takie połączenie czegoś co było rozkład w Golfie przed liftingiem i tego
co jest po face liftingu to znaczy dotykowe przyciski po obu stronach to ważne po obu stronach i
już to są zamiast fizycznych ale pokrętła jakoś się chowały to się chwali twoim
zdaniem najlepsza możliwa opcja że tych przycisków i jest serio Wszystko więcej bo po obu stronach rosną dotykowe mogę
z tym żyć natomiast natomiast jeśli chodzi o pokrętła
to jednak jest to niezastąpiony sposób na to aby wygodnie sterować wszystkim co
się dzieje na tym ekranie podczas jazdy ale kontynuujemy podróż i Poszukajmy jeszcze dalszych schowków nad
głową znajdziemy bardzo duży schowek na okulary i to w tym momencie chyba liczba mnoga bo to chyba ze trzy pary się zmieszczą lusterka
owszem są No i jeszcze takie same drzwiach bardzo
obszerne również podobnie jak z tyłu oczywiście też jest wykończony są bardzo
dobrze także moim
zdaniem od strony funkcjonalności jest całkiem nieźle Czegoś
mi
brakuje czego
mi brakuje brakuje
to mi w miejsce na
kubki Gdzie są moje próbki też
moja kawa
to to nie jest ustawione to to jest na żywo naprawdę ja nie wiem jest moja
kawa być może w tym miejscu bo to widzę takie takie dwa żeberka że tak być może w tym miejscu należy do
kupiona opcjonalnie jakąś plastikową część która sprawi że to będę mógł wstawić się swój kubek z kawą ale
póki co to
jest znalazł międzyczasie jeszcze jeden schowek ale będzie raczej ciężko chodzi o odłożenie kawy
Skoda Co zrobiłeś z moją mamą ale
zapomnijmy już o tej kawie lepiej Skupmy się do plastyka i tak tworzywa na górze konsole są miękkie
tutaj nad zegarami daszek się ładnie ugina Tam dalej pod salą szybą również jest mięciutko podobnie
też na drzwiach miękkie tworzywa miękkie tworzywa to pod lewym okiem szczerze mówiąc wolałbym mieć więcej
pianki jest miękko ale nie tak miękko jak on chciał już na pewno nie tak miękko jak tu po prawej stronie to jest
w zupełności no okej to miękkie tworzywa Otaczają nas właściwie strony aż do poziomu mniej więcej To gdzie się zmienia
kolor ta część jest twarda więc sprawdzimy jak to wszystko jest spasowane a więc zaczniemy to nasze szarpać za
wszystkie plastiki uwaga
to coś się dzieje Popatrzcie to się zwiększa odstęp jak
tak złośliwie zaczynam szarpać to wyżej cisza
cisza
Coś
tam przez chwilę się
działo cisza
nie ma dramatu nic
się nie dzieje też
jest okej No i teraz może uchwyt z ostatnim za niego choć
nie
odkształca się jakoś tak nie grozi urwanie ale
hałasuje Sprawdźmy
w prawej stronie jest
trochę lepiej ale
widziałem inne modele Skody który były troszkę lepiej spasowane Wydaje mi się że że
tutaj jeśli chodzi o odporność Tomasz hardkorowy test szarpanie wszelkich ten
samochód na to aż tak bardzo go tobie jest kodiaka
możemy zamówić z jednym z pięciu silników Czy silniki benzynowe 14 w wariantach mocy
125 lub 150 koni 2 TSI który ma 180 koni jeśli chodzi o diesle
to mamy 2 0 TDI dwóch wariantach mocy 150 lub najszybsze póki co 190
Póki co nic nie wiadomo on w silnikach które by Działały na tran lub na rybie
łuski aby daje się że coś takiego powinno się pojawić biorąc pod uwagę nazwę tego samochodu musimy oficjalne
komunikaty Skody natomiast warto zauważyć że w przypadku zarówno
najmocniejsze i benzyny jaki ma najmocniejszego Diesla mamy to w cenie
już samo h napęd na cztery koła i skrzynie DSG i tak jest właśnie w naszym w samochodzie
mamy to 110 konnego Diesla nie który ma 400 niutonometrów to jest 60 No
nie no to metrów więcej niż w wariancie 150 konnych i z takimi parametrami
samochód rozpędza się do setki w 8 i 60 sekundy i będzie z maksymalną prędkością 30 na
godzinę nie siedział spalanie to w okolicach sześć i pół powinno być w
mieście natomiast
około pięciu w trasie i nie cały 6 czyściec to wszystko zarówno spalanie
i jakie przyspieszenie sprawdziliśmy do nas i zobaczyć to osobne firma w porównaniu do Tiguana wchodzi Jakub brakuje trzech
silników 115 konnego Diesla 20 konnej benzyny i oczywiście topowego 240
konnego b t d i a stosunku jakieś mówimy o rodzeństwie w stosunku do apteki brakuje też silnika
1,0 t ale zatem akurat nie będziemy teraz mieć
dosyć często pytacie mnie w komentarzach Dlaczego testuję samochody które są dobrze wyposażony i
mają mocne silniki Odpowiedź jest prosta właściwe odpowiedzi jest pierwsze producenci volonta mieć mocne silniki żeby wyszła to dobrze pojechać po drugie lepszy silnik lepszy wyposażenie to też okazja do tego aby o samochodzie opowiedzieć co ten samochód ma na wyposażeniu No trudno mówić o tym jak fantastycznie się wysuwa hacks pod zderzak a skoro tego haka tam nie ma prawa że im lepiej wyposażony jest samochód tym więcej jest okazji żeby wracającej wspomnieć i o takim udogodnień miły takim udowodnieniu więc jakby mienią fakty jedno z miast z naszego punktu widzenia subiektywnie ten staje się taki Murphy pozytywne no bo wiadomo fajnych rzeczach no choćby że on teraz podgrzewany fotel prawda i i Jadę sobie i na zewnątrz mamy minus 3 a w środku nie Właśnie wsiadłem całe zło opowiedzieć wam o tych o tym wszystkim a i już jest niedobrze bo podgrzewany fotel A robię swoje taki przykład już jakiś pozytywny Przekaż Przekaż Dlaczego tym wszystkim bo kodiaka
dostaliśmy w najwyższej wersje
wyposażenia z najmocniejszym silnikiem i tak jeżdżę tym samochodem jeżdżę już jakiś czas i się zastanawiałem jak ja mam to auto bo pasowałoby coś tam wynaleźć się odnaleźć Opowiedzieć
ci powiedzieć że no nic nie na auto idealnych No ale tymczasem tak skrzynie biegów szybka Paulina Jeszcze i szybkie odpowiedzi ze skrzyni kiedy klikamy tutaj na łopatkach pod kierownicą silnik 190 koni 400 kilometrów czego jeszcze sobie życzyć na cztery koła z czasem się przydaje fajnie bo mieć profile jazdy sprawiają że ten samochód jest teraz bardziej komfortowym
grający lepiej nierówności w innym razem Bardziej sportowy sobie znacznie lepiej na naszym takim teściem w prawo lewo takiej takie test łosia przy 50 na godzinę Gdzie w klubie sportowym mam praktycznie nie używa znaczy nie nie uruchamia na miejsce asystujących tylko samym DC zaciska tak amortyzatory tak dobrze Trzymaj się wtedy drogi że praktycznie Robię ten manewr bez najmniejszego problemu i to wszystko raz zresztą tutaj wracając jeszcze do profili jazdy to prosili jest za znacznie więcej niż zwykle bo będę taka Eco Comfort normal Sport indywidualny i Snow jeszcze jeden
więc więc jest w czym wybierać jak się tak wszystko pozbiera razem no to mocny silnik fajna skrzynia napęd na cztery wiele profili jazdy jak ten samochód jest transportowy raz komfortowy siedzi się fajnie widać wszystko i
wygodne fotele i fajnie konfigurowalny nawet podobna do mnie dumny trawce albo wszystko gra więc pytanie Na co to doczekać No ale nie byłbym sobą kto nie znalazł paru takich punktów i tak pierwszy punkt jest taki że ten silnik Diesla jest dosyć dzisiaj głośny i ten dźwięk Diesla jest tutaj w środku Dosyć wyraźny cały czas czy ja jadę teraz mam 1400 obrotów na minutę I słyszę tego diesla czy też chcę moc rozkręcić go do trzech tysięcy ten diesel jest to jeszcze bardziej wyraźnie Jeśli natomiast Kręcimy go naprawdę wysoko 4004,5 robi się i ja rozumiem brzmienie jakieś tam zawsze się przedostają do środka Ale tobie nie jest całkiem sporo właśnie tego tego diesla i to jest coś co nie
można było skrytykować należałoby skrytykować A druga rzecz jak już
to spędzimy ten samochód w tym mocnym silnikiem i szybką skrzynią biegów i napędem na cztery koła do autostradowej prędkości to
okaże się że w okolicach słupków
a i to nie jest nawet przekonany czy to chodzi o słupki A czy może lusterka zewnętrzne pojawiają się takie szumy po fakturę też dosyć łatwo wchodzą
do środka i i słychać to reklam bardziej niż brzmienie silnika który przy tych stu czterdziestu tam mają
dwa i pół tysiąca obrotów jestem
pani bardzo ładnie No ale to to chodzi właśnie
ten dodatkowy szło no i w sumie znów jeśli chodzi o akustyka w środku to aż tak różowo nie jest i szczerze powiedziawszy to już chyba koniec narzekań można by było wspomnieć że jakby to jaki jest jak się tym samochodzie siedzieć to Jak wysoko się w tym
samochodzie siedzieć ale będę jest wyjątkowo wysoko to wymaga pewnego przyzwyczajenia bo Oczywiście cieszymy się od razu
że jest super Wszystko widzimy i wszystko Patrzymy z góry No ale teraz tak jestem w trybie komfortowym siedzę wysoko samochód jest właśnie bujające się w obłokach więc teraz jeśli
przy 50 Opus to zupełnie jest robię teraz no
to to wrażenie że on się tak buja na przykład spotęgowane tym że siedzę jeszcze tak wysoko więc
czegoś trochę do tego przyzwyczaić że on On sobie radzi właśnie nawet w tym trybie komfortowym on nie tam złapał gdzieś zakryś koło i zrobię
o tym że są tak jak chciałem i zaraz przychodzę tryb sportowy BC odpowiednio utwardza zawieszenie
mam te same 50 km na trawie Manet w lewo w prawo mignęło
ale często też nie wiem ale tym razem akurat nie udało Uczyłem się bardziej do tego nie w każdym razie jest znacznie lepiej robi ten ten zakręt
wtedy ten tp-2 zakręty te dwa numery w sumie to takie bardziej sprężyste przewidywalny i takie w sumie robią z lekkością w taką grę więc w zasadzie to Jak wysoko się siedzi przyzwyczajenia w kontekście tego że mimo że siedzisz wysoko to samochód zakrętach sobie szczególnie
w klubie sportowym razie dobrze ja już nie chcę na siłę dłużej wymyśleć jakie to jeszcze ten samochód ma wady bo naprawdę póki
co No nic innego nie wpadłem jeśli coś jeszcze mnie przyjdzie do głowy Jeśli jeszcze coś w patrzę to najwyżej program albo kolegów poproszę żeby do grali w swoje własne wrażenie ale póki co tym samochodem jeździ mi się naprawdę bardzo dobrze żeby wyjechać na drogę w tym samochodem z salonu musimy znaleźć co najmniej 89500
zł biorąc pod uwagę że jak pokazuje ten przykład ten samochód radzi sobie nie tylko na drodze ale też na lodzie a
jak już pojedziemy na ryby to tej ryby tam trochę się zmieści A
dodatkowo na wersję nie jest to samochód źle wyposażony cena
nie wygląda bardzo odstraszająco standardzie dostaniemy już radio Swing z 6,5 calowym kolorowym ekranem dotykowym czy
z tyłu skórzaną kierownicę elektryczne szyby z przodu i z tyłu tylne światła LED elektrycznie
sterowane podgrzewane lusterka i to o czym mówiłam wcześniej czyli front Assist i parę innych systemów za 1000
zł Możemy dokupić też do tego pakiet Fresh z wielofunkcyjną kierownicą tempomatem i Bluetooth dalej
mamy wyposażenie Ambition które wymaga dopłaty około 8000 i zamienię 17-calowe
koła na alufelgi 18 dodaję też że dwustrefowa automatyczna klimatyzacja tempomat
czarne relingi dachowe i bezkluczykowy system uruchamiania samochodu najnowsze wersję wyposażenie to oczywiście tak
jak w tym naszym przypadku i kupują z tą wersję Mamy mnóstwo o różnych przyjemnych dodatków koła 19
lepsza tapicerka profil jazdy czy też lepsze Smart linkiem jak
lista wyposażenie jest na tyle długo że nie będę teraz sobie tego recytował odsyłam zainteresowanych do materiałów
do Skody w takim razie Skonfiguruj jest ten samochód na takim poziomie nie powinniśmy wydać więcej niż 120
130 000 zł przy tych zmieni najmocniejszych silnikach najmocniejsze kosztują
w tym przypadku to mi się przekonać Ile kosztuje 100000 zł Natomiast jeśli uznamy
że to jest graniczny poziom więcej nie chcemy wydać to myślę że mówiąc słabszy silnik możemy wyjechać takie
full wypas m z salonu okolicach tych 150000 zł i na koniec jeszcze wspólną wersję 7 miejscowej
bo taka też jest dostępna i w zależności od wersji wyposażenie kosztuje około 3 i pół do czterech tysięcy zł przebieg
Skody na Popular Food jest od dawna znany bierzemy auto szukamy dla niego jakiejś fajnej nazwy Najlepiej
żeby to było jakieś się sympatyczny żyjątko Przykładem może być Yeti samochód który się świetnie sprzedaje bo na dobrą nazwę kolejny
może być Octavia nie jest tajemnicą że Octavia to specjalnie wyhodowana czeska rasa kury to
nie przejdzie Zrób jeszcze raz żeby
się świetnie czuję się samochód jest to dawna Dobrze znalezione Volkswagena powiększamy
go zwiększały miejsce nad głową zwiększaniu miejsce na kolana zwiększamy miejsce w bagażniku dodajemy rozwiązanie Simply Clever to
samochód zaczyna być zupełnie inny ma inny charakter przeciąga i innych klientów ale
tych innych klientów jest też tak wielu że samochód staje się popularny I taki właśnie jest kolejny model
Skody czy Skoda kodiak ten miś jest silny jest wielki jest
dobroduszny jest otaczający opieką z systemami elektronicznymi kto znany
standardzie których w standardzie nawet jest całkiem sporo Nie boję się żadnych wyzwań wdrapuje się na pagórki świetnie
sobie
radzi Jaki dać w i na lodzie i No cóż mogę
to podsumować tylko tak że nazwa na pewno się udała samochód Myślę
że też nie
da się jednak ukryć że Skoda kodiak nie jest aż tak sprawna jak miś
kot jak przynajmniej na lodzie kiedy chcemy z miejsca ruszyć odrazu do przodu miś ma chyba jednak lepsze
pazurki
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)