programy
kategorie

Skoda Superb Combi 4X4 2.0 TSI 280 KM, 2016 - test AutoCentrum.pl #250

Test Skody Superb III Combi 4x4 z silnikiem 2.0 TSI o mocy 280 KM

Tranksrypcja:Moi...
rozwiń
drodzy w tym filmie nie pokazuje mi testy do metrowca a nie bagażnika tylko chodzę
od razu do sedna wersja laurin klement zestawiona z najmocniejszym silnikiem benzynowym o mocy 280
koni to nie jest mały wydatek 165 to jest kwota przy której można by się zastanawiać
czy nie dostalibyśmy jakiegoś innego samochodu ale jeśli rozpieszczony takie przetarg w którym
powiemy że interesuje nas auto praktyczny komfortowe szybkie pewne bo na tym na cztery
koła bardzo przyjemne i łatwe w prowadzeniu bo automatyczna skrzynia biegów i luksusowo wykończony to
okazuje się że w kwocie w okolicy 160 170 000 oferentów w tym przetargu
nie będzie zbyt wielu to prawda wersja laurin and klement nie jest w krzykliwie manifestowania
na samochodzie mamy emblematy na błotnikach ale wprawne oko i tak rozpoznać atopową odmianę
Skody Superb po choćby co najmniej 18 calowych felgach które w obcy jak w naszym mogą
być nawet 19-calowe ale najwięcej zmian znajdziemy w środku a w środku czeka na nas specjalna
tapicerka skórzana z zaznaczeniem laurin and klement na oparciach również
na podłokietniku z tyłu tylne szyby narysowanych Sącz standardzie przyciemniony a z przodu znajdziemy między innymi stawki
w kolorze fortepianowej czerni emblematy laurin klement z przodu
na dźwigni zmiany biegów to podczas startu na ekranie jak również na komputerze pokładowym
także na pewno nie zapomnijmy że jest bardzo specjalnej wersji nie ale oprócz tego jest
to całkiem sporo elementów które w tym samochodzie znajdziemy w standardzie pod maską dwulitrowy TFSI 280
koni to metrów 58 do setki 250 km na godzinę prędkość maksymalna parametry
godny topowej wersji z drugiej strony 3,6 V6 choćby znalazły brzmiało jeszcze lepiej i nie
tylko bo podczas przy gazówki również problem z tym akurat silnikiem jest taki
sam jak z poprzedniej generacji 3 6 V6 a mianowicie brak odpowiedniego zbiornika paliwa żeby wystarczył
do na dłuższą trasę z takimi parametrami bo spalanie jest oczywiście odpowiednie jeżdżąc po
mieście ciężko zejść poniżej 10 litrów Co oznacza że przy 66 litrów paliwa będziemy musieli tankować mniej
więcej co 500 km
sprzedając
280
konnej
wersję Superba Byłem ciekaw nie tego czy 280 koniec
miasto samochodem poradzi bo to było akurat oczywiste tylko czy poradzi sobie z taką mocą bo
oni sztuka wsadzić
nawet 300 konie Pod maskę pytanie czy nadąży za tym układ kierowniczy hamulce czy przede wszystkim zawieszenie i wygląda na to że po
raz kolejny dzięki temu że mamy to zmianę
trybu jazdy i zmienną charakterystykę zawieszenie wychodzi z tego obronną ręką bo jeśli chcemy jechać spokojnie i komfortowo i nie wykorzystywać z tych
280 koni to bez problemu radzi sobie z
tą wersję Komfort albo No która trzyma obroty relatywnie Niska połyka
drobnych nierówności chyba też nieskutecznie idealnie jedzie tak jak powinien jeździć super
czyli komfortowo anatomia interesuje nas wykorzystanie całych tych dwóch to 83 koni wtedy wybieramy tryb
Sport od razu mamy 3000 obrotów na minutę i już przy 40 palna godziny i oczywiście kiedy mocniej dotkniemy gaz
to po pierwsze się odpychać na wszystkie cztery koła mały na pewno Strykowa No i oczywiście nie było to zbyt
dużo czasu wolnego bo co to zastąpiły jeszcze redukcję ale gdybyśmy mocniej nie
tak mocno cię z tym to od razu by zaczęła ciągnąć od tych trzech tysięcy jak trzeba na to redukcja od trzech tam razem na 4,5
i moment tak na katapulta do przodu generalnie samochód w trybie sportowym
w moim zdaniem całkiem nieźle radzi sobie z tą mocą i w zakrętach i na prostej
w zakrętach najbardziej się obawiamy bo jednak Jest to wersja kombi nie i na
różne rodzaje łukach próbowałem dodawać gazu odejmować gazu i ten samochód jedzie
bardzo neutral nieprzewidywalnie natomiast no teraz pracownia
dobrych drogach w klubie sportowym więc nie wiem czy kamera sobie z tym poradzi drganiem w
każdym razie próbowałem to takie typowe testy slalomy przy 50 na godzinę
i czuć że nawet w trybie sportowym to nie jest gokart to nie jest auto sportowe
ale jest to samochód który nie boi się tych 280 koni i to jest samochód który z taką mocą radzi sobie bardzo
dobrze 10 takie slalom w
lewo w prawo jak kończy się tym że samochód to prawda piszczy tylnymi kołami co pokazuje że jednak ten ciężar tam nie jest mi obojętny a jednak
wychodzi jest manewr bez najmniejszych oznak tego że zawieszenie musiało
się poddać i musiało uaktywnić jakiekolwiek te systemy stabilizatorem stabilizujące tor jazdy bo zupełną ciszę na zegarach żadna kontrolka przy tym nie miga więc
z mojego punktu widzenia w trybie sportowym 280 koni temu auto nie są straszne bo sportowy ustawienie radzi
sobie z pomocą bez problemu jeszcze raz mówię i na prostej Kiedy musimy szybko dodać gazu wtedy nie mamy mielenia boksowania T4 koła startujemy oczywiście bardzo sprawnie i
na zakrętach kiedy Musimy z tą masą szczególnie tą nieco większą
z tyłu Jak poradzić sobie aby Samochód jechał wtedy jedziesz stadionie jest jedna rzecz tylko mnie niepokoi
to jest start od zera zwykle jest tak że w DSG jeśli
Startujemy o przykład na podporządkowany widzimy jakąś lukę i Gazu
teraz przyspieszenie sekundę minęła
Przestań się zdążymy do tego przyzwyczaić teraz
czas porównywalne być może z
manualny w jakimś tam prawdę wrzuceniu pierwszego biegu jeszcze linią ze sprzęgła może nieco dłuższy ale jak mam 150 koni
140 koni 190 koni Okej ale kot 280 szkody niż pewnie że to nie zostało wyeliminowane i skrócone żeby ten czas był nieco szybsze gojenie cukru oczywiście
można z tego wyjść w
ten sposób że stajemy w miejscu wciskamy gaz uciskamy hamulec pełny gaz i to
wtedy startuje nieco szybciej ale za różnice Moim
zdaniem minimalne
i
nie daje aż takiego efektu także Podsumowując aut w paśmie czekam na silnikiem radzi sobie doskonale kiedy jest
w ruchu czy na zakręcie czy na prostej wszystko jest okej kiedy nie potrzebujemy tych dwóch 180 koni wówczas przestawiamy tryb komfortowy i już nie
odczuwamy tych pęknięć na otwarcie bo to wszystko jest odpowiednio eliminowane i
w środku płyniemy odpowiednio dlatego auta komfortowo auto
o dobrą sprawę ma każdy nastrój oczywiście żałuję że nie ma tutaj V6
V6 o pojemności 3,6 bo ona nie to słabsza ale jednak inaczej brzmiały i jednak jakieś takie poczucie było że że jednak to im
na pojemność
jak to mówią Amerykanie że
no place Komfort prezent Więc
iw tym przypadku chyba zaczynam w
tym przypadku to właśnie rozumiesz chociaż powodów nie ma jest szybko jest
sprawnie całkiem To brzmi jak zresztą Słyszeliście a
jednak coś powiesz to w przypadku wypada ponarzekać że nie ma to jak V szóstkę teraz to jest działania skrzyni biegów z 4 na 5
ts4 na trójkę jest czwórki na dwójkę wreszcie Jastrzębie adres wyposażony w system automatycznej zmiany świateł drogowych na Mija nie widać teraz że światła drogowe świecą ale nie na całej drodze
tylko na tym fragmencie Gdzie jest to bezpieczne i tak idziesz na tutaj znak Chyżne Zakopane jest świetnie oświetlony a kierowca przed nami z kolei jest bezpieczny bo to na tym segmencie Nazwijmy to świecą światła mijania iw ten sposób możemy oświetlić drogę tak dobrze jak to jest tylko możliwe z zachowaniem bezpieczeństwa teraz to jest rozpoznawanie znaków to mamy 70 to 50 i
chwilę później przed nami widzimy 50 Zobaczmy jak działa tempomat na lekcji łuku przed nami jest
TIR Jakie dać bez problemu również na łuku wykrywa i zatrzymuje się w miejscu bez
konieczności interwencje kierowcy ja tutaj nic nie robię samochód stoi w miejscu start and stop gasi
silnik TIR przed nami rusza samochód
odpala silnik czeka na mój sygnał naciskam lekko gaz i
jedziemy także jak widać i tempomat działa w pełnym zakresie od zera i do zera
czujnik martwego pola ostrzega nas kiedy inne auto znajduje się tutaj
po lewej stronie w tym przypadku jak widać jest stosowny komunikat ty właśnie zgasło bo za nami A teraz sprawdzimy jak działa lane Assist Spróbuję na jechać bez kierunkowskazu na linie po prawej stronie kieruję tam samochód i on nawet nie dojeżdża komputer wykrywa to wcześniej że będziemy zjeżdżać bo więc już zanim jeszcze dojedziemy do prawej linii od razu odkręca kierownica delikatnie w lewo i wracamy na swój pas to za nami akurat nikogo nie ma więc możemy zrobić to samo w lewo próbujesz jechać i nic z tego wracam na swój pas a teraz mamy łuk i zobaczymy jak system poradzi sobie na łuku Otwórz kierownicę poskręcane Ja nie muszę nic robić tylko nieco właśnie zostało wyprostowane jedziemy dalej działa na końcu zostałem komunikat przejmie i kierowanie do wyciszenie na postoju
41 i 4
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)