programy
kategorie

Skoda Yeti Outdoor 4X4 2.0 TDI 170 KM, 2014 – test autocentrum.pl #142

Test Skody Yeti Outdoor 4x4 z silnikiem 2.0 TDI o mocy 170 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie
kilka
testował Skodę Yeti w bardzo rozsądnej wersji z rozsądnym silnikiem spalaniem
mocą i ceną jedyna rzecz której brakowało tamtej wersję to emocje w tej testowanej dzisiaj w nocy nie
powinno zabraknąć dlatego że mamy to mocny 170 konny silnik Diesla napęd na cztery koła i
wersję Outdoor Zapraszam do dirtu
będę poruszał kwestie które Umówiłem w poprzednim teście a więc odpuścimy test dwumetrowca i inne elementy skupimy
się na różnicach a różnice w przypadku autora są łatwo zauważalne dlatego że mamy inne zderzaki od
spodu co prawda osłony plastikowe ale jednak widoczny z zewnątrz mamy też inne grill
takie bardziej masywny oprócz tego z boku już znajdziemy nielakierowane progi
i dodatkowe listwy które chronią drzwi z tyłu znajdziemy również osłonę dodatkową
i inne zderzaki oprócz tego możemy wybrać w obcy dach w innym kolorze co w tym przypadku jak wykorzystamy
w środku natomiast znajdziemy asystenta zjazdu już w standardzie
nie
będę
opowiadał o wszystkich silnika w Skodzie Yeti skupię się na testowany przez nas to powiem silniku Diesla 2 0 TDI 100 koni
dostępny przy 4 tysiącach dwóch to obrotów na minutę i moment obrotowy 350 kilometrów
które dostępnym dotyczy wąskim zakresie od 1750 do 2500 obrotów na minutę
prędkość maksymalna w zestawieniu z manualną skrzynią biegów to 201 km natomiast do pierwszej setki
czekamy 8 i 4/10 sekundę tyle przynajmniej obiecuję Skoda od razu zdradza że jest nie to zobaczycie w
osobnym filmie jeśli chodzi o spalanie to średnie spalanie powinno wynieść całkiem przyzwoite 5 i
7 zważając na napęd na cztery koła to Oczywiście sprawdzimy również filmy natomiast ciekawostka
jest średnio pojemność baku Bo standardowo mamy 55 litrów ale Jeśli zamówimy wersję z napędem na cztery koła to
dostajemy 5 litrów więcej no i to jest to że Skoda Yeti nie jest nazwana crossover m tylko Skoda Yeti jest
crossover m który łączy różne cechy zarówno zdolność jazdy po asfalcie jak również
możliwość zjazdów z asfaltu jaki leci teraz zrobiliśmy ładny wykrzyczy tylne lewe koło wisi w powietrzu i to na takich solidnej
całkiem wysokości Dodajmy do tego 18 cm prześwitu napęd na cztery koła i to jest samochód naprawdę
na każdą okazję
włączam przycisk off road na prędkościomierzu zapala się odpowiedni symbol I teraz wszystko co potrzebuje
to tylko ustawić skrzynię biegów na luz da
Nie no i nie naciskać ani ani gazu trzeba po prostu zaufać w technice zobaczymy
Jak
widać działa przyjechaliśmy to na zakrętach aby zrobić parę przy Witek ale kiedy Przejechałem się tym samochodem i nieco szybciej
to odkryłem że auto jeździ naprawdę rewelacyjnie postanowiłem dodać też w komentarzach kiedy wsiadamy do samochodu tego
typu crossovera to wydaje się że na ostrym szybkim zakręci będziemy musieli walczyć jest jego masa on będzie się odchyla
że będą piszecie opony że będziemy musieli non-stop korygować tor jazdy i tak wyraźnie nie dotyczy Skody Yeti w testowanej
dzisiaj wersji dlatego że samochód być może ma sztywno zestrojone zawieszenie być może ma niskoprofilowe
opony być może dzięki temu że ma napęd na koła albo sztywne nadwozie być może wszystko razem wszystko po trochu sprawiać
w sprawie że ten samochód jest nie do oderwania od asfaltu w zakrętach musiałem wchodzić coraz szybciej coraz szybciej sapać
kierownicą teraz aby wreszcie usłyszeć pisk opon ale to był krótki opis dlatego że po chwili wszystko wracało na twoim miejscu
i auto dalej spłonęło W takim kierunku w jakim wskazywał m kierownicą Moim zdaniem takiej wersję test samochód
jest naprawdę świetnie prowadzący się po otwarciu A co ciekawsze to kiedy jedziemy tym autem z asfaltu to radzi
sobie również i bardzo dobrze a więc Skoda Yeti Szczerze powiedziawszy tego nagrywać ale dzisiaj nie zaskoczyła więc stąd pasków komentarze
wyciszenie na postoju
48 decybeli cennik
Skody
Yeti wersję auto składa się z ponad 40 pozycji Nie będę więc wszystkich wymieniał o tych najciekawszych
początek Sonica to 67000 zł za wersję z silnikiem 12 to jest jest 105 koni napędem
na przednią oś jeśli chce mieć napęd na cztery koła to musimy ułożyć 21000 zł więcej
ale w tej cenie dostaniemy nie tylko napęd na cztery koła ale też mocniejsze 152 konny silnik 1.8 TSI
oraz wyższa wyposażenie Active zamiast podstawowej i z Jeśli chcemy mieć 170
koni pod maską napęd na cztery koła a manualną skrzynię biegów tak jak w testowanym dzisiaj samochodzie to musimy zapłacić za
wyposażenie Ambition 106000 za wersję Elegance 112 000 a jeśli
chcemy mieć dokładnie taki sam samochód z Plażowa dodatkami to będzie on kosztował i już prawie 130 złotych
ciekawostką jest to że wersja Outdoor nie jest dużo droższa od podstawowej wersji od zwykłej wersji
Yeti dlatego że dopłata w zależności od wersji kosztuje albo 100
zł albo 1350 zł to najwyżej dlaczego tylko tyle bo niedawno
testowaliśmy Skodę Superb wersję autor Ethan dopłata właśnie za do plastiki wynosiła
aż 5000
zł albo nawet więcej w tej chwili nie pamiętam ale to była znacznie wyższa kwota wiadomo Superb jest większym samochodów
tym samochodem tych plastików Trzeba więcej Czy w cenie jest nieproporcjonalne wydaje się że wersja Outdoor
w Skodzie Yeti jest na tyle atrakcyjnie wycenione że będzie się cieszyła powodzeniem w ramach podsumowania wróciłbym do tego co
powiedziałem Czyli że poszukamy emocje w testowanej dzisiaj w wersji Skody yeti i wydaje się że nie jest to
wcale trudne dlatego że z wyglądu ten samochód i już różni się korzystnie od zwykłej na asfalcie
również sprawdzi się dużo lepiej dlatego że masz większą moc dlatego że ma chwyt na cztery łapy który świetnie się sprawdza
w zakrętach ale też na prostych podczas ostrego startu ale też dlatego że idziemy z tego asfaltu to będziemy mogli naprawdę
daleko zajechać Szkoda tylko że te dodatkowe emocje są tak kosztowne
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)