programy
kategorie

Szpilka zmierzy się z Włodarczykiem? Marek Szkolnikowski: Chciałbym jak najwięcej takich walk w TVP [5/5] [Sektor Gości]

Jak dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski ocenia ponad roczną współpracę z grupą bokserską Andrzeja Wasilewskiego KnockOut Promotions? Jak ocenia oglądalność walki Artura Szpilki z Mariuszem Wachem, która w szczytowym momencie przekroczyła 2 mln widzów? Co sprawiło, że zdecydował się nawiązać współpracę z PLMMA i pokazywać walki w formula MMA w kanale TVP Sport? Czy wyniki oglądalności trzech pierwszych wyścigów Formuły 1 z cyklu Grand Prix są dowodem, że Polacy chcą oglądać Roberta Kubicę niezależnie od wyników? Zapraszamy do obejrzenia piątej części 108. odcinka programu Michała Bugno "Sektor Gości".

Tranksrypcja:Ponad rok mija już od momentu pod...
rozwiń
Podpisania przez Telewizję Polską kontraktu
Knockout promotions
Było warto
Absolutnie tak nas brakowało nam w naszej ofercie
Boks
Zawodowego
Mieliśmy już umowę
Podpisaną z boxem olimpijski
W międzyczasie jeszcze zaczął się pojawiać kickboxing
Ona ma Natomiast on boks zawodowy to jest
Taki też wyróżnik
Stacji
Premium
Ja mówię że TVP Sport jest stacją premium bo mamy wszystko
Liga Mistrzów
Ekstraklasa Formuła 1
Wszystkie
Całą paletę
Spraw ale brakowało właśnie boksu zawodowego i
Walka Szpilka Wach ponad 2 miliony ludzi
Walki w tej chwili już udało nam się ten boks z Andrzejem Wasilewski
Z kim na tyle odbudować że
W czerwcu Maciek Sulęcki będzie walczy
Opas
Sandra d
Krzysiek Głowacki
Brady Self w półfinale World Boxing super series też pewnie zaraz będzie walczyć
Topaz więc jakby
Wracamy do tej
Ekstraklasy
Światowego boksu
I to mnie bardzo cieszy bo
Zadaniem telewizji polskiej jest nie tylko pokazywanie sportu ale też budowanie
Sportu i razem z Maca
Pomost budujemy polskiboks razem z Ekstraklasa chcemy budować Polską
Tą piłkę
Umowy z PZP też powodują że
Że wspólnie budujemy Polski futbol
I działamy ze wszystkimi ze wszystkimi związkami
I związki
Kluby
Widzę to że ta otwarta telewizja rzeczywiście to jest ogromna szansa i
I ogromna ekspozycja bo zdarza się że już w tej chwili My za licencję
Nie musimy płacić
Federacje czy kluby
Same zaczynają płacić
Za produkcję
Bo widzę że
Że to jest zdecydowanie bardziej opłacalne niż
Niż dostanie po prostu samej transmi
No to ekspozycja rzeczywiście jest pod
Potężna
Przypadku boksu w przypadku hitowych walki Artura Szpilki
Mariuszem wachem to a oglądalność
Przekroczyła
2 miliony widzów
Potężny
Potężny wynik jak na polski boks najlepszy wynik
Oglądalności polskiej walki
Od wielu wielu lat
Świetny wynik Świetna świetna walka
Chcemy więcej takich
Jakich wydarzeń to
Często rozmawiam z Andrzejem wasilewskim
Że musimy jak najwięcej
Właśnie takiego boksu
Pokazywać
Ale tego boksu
Czyli bardzo interesujących pojedynków czołowych polskich pięściarzy
Absolutnie tak wielkich wydarzeń czy do
Wszystkim
Ale to nie tylko jako TVP na przykład
Zamawiacie
Andrzeja Wasilewski
Do tego żeby
Zorganizował
Taką walkę która na polskim rynku na pewno cię
Cieszyłabym się
Największą oglądalnością czyli oczywiście
Szpilka Włodarczyk
Jest to jedna jest to jedna z opcji
Na pewno
Absolutnie ja jestem za tym żeby jak najwięcej takich pojedynku
Było to nie jest takie proste bo boks jest
Bardzo
Drogi garze zawodników to czasem to jest
Kilkaset tysięcy zł
Więc tutaj bardzo trudne zadania dla dla Andrzeja wasilew
Polska Telewizja Polska
Ma podpisaną umowę na na
To nie jest tak że
Finansuje całe galeto
Stronie
Promotora
Natomiast
Ten Box o którym mówimy to nie tylko o szpilka-wach ale to również są walki
Topowe
Joshua Wilder Lotek topowych topowych pięściarzy
Odbywają się w nocy często te udziały są
Ogromne
Może oglądalności nie są wielkie tam z
100000 czy 200000
Ludzi ale w nocy to jest to jest ogromne udziały a udział buduje też zasięg w rynku i
Jest mierzony w oglądalności
Z kanału więc to to
Jest to bardzo dobra inwestycja i
I-box absolutnie
Styczna
Tych sportów walki jest więcej bo ostatnio pokazaliście też galę
Emma po raz pierwszy
Historie
TVP Sport
Co sprawiło że
Zdecydowałeś
Pokazać mm albo
Wiadomo że
Wcześniej
Pojawił się twój
Quiz z komentarzem W którym
Troszeczkę z dystansem odniosłem
Stick Fight
Zamiana
No trochę tata wypowiedź nie nie do końca była była
Zrozumiana przez środowisko bo mi dokładnie Chodziło o to że
W Telewizji Polskiej nie ma miejsca na
Mma Freak Fight
Raper z aktorem
Ostatnio się ktoś
Śmiało
Że za za chwilę będzie pojedynek Mary Maryli Rodowicz
Z Magdą Gessler
To to nie jest sport
I doskonale Znam to środowisko
Wiem że ci prawdziwi gladiatorzy
Ludzie którzy którzy kochają ten sport i
I walczą nie do końca są zadowoleni z tego że
Że muszą występować na takich galach mają
Świadomość tego że
Lego Friends budują oglądalność że ludzie oglądają te te Kalety
Tylko tylko właśnie po to przykład ostatnio fejm emema
Cyrk totalny
Nie wiem czy
Słyszałeś o tym ale to
100 jakieś historie siostry godlewskie No jeszcze wziąłem
W Wirtualnej Polsce informowaliśmy
My też nie natomiast pay-per-view podobno się sprzedało jakoś na w jakimś rekordowym tempie i jakaś
Historia nie z tej ziemi
Natomiast ci zawodnicy wiedzą że że że że ci Freak fajterzy zarabiają więcej
Że cały anema jest postrzegane właśnie
Przez pryzmat tego co jest bardzo niesprawiedliwe i
Dlatego chcieliśmy pokazać
Sport
Chcieliśmy pokazać tych
Tych walczących ludzi nie żadne Freak Fight
Tylko prawdziwy Sport oparty na
Współzawodnik
Czy na honorze nabyciu Farna na tym że
Po przegranej walce przybija się piątkę
Wszyscy są zadowoleni
Na tym żeby pokazać że że to jest fantastyczny
Sport a nie a nie cyrk
To na koniec jeszcze pytania
Formuła 1
Czy trzy pierwsze wyścigi
Miejsce program free
Ich oglądalność
Pokazują że
Warto było
Kupić
Sublicencja na po
Pokazywanie Formuły 1 że Polacy
Chcę oglądać Roberta
Ptakowice nawet jeżeli
Za moje usta
Tworzyliśmy taki hashtag formuła 45 już to tłumaczyłem o co chodzi
Jeszcze raz tylko
Po kropce była możliwość albo
W ogóle nie kupienia tej sublicencji
Albo
Większej od 45 minuty zdecydowaliśmy się że
Chcemy pokazać
To Polakom
Bo wychodzimy z założenia że nie każdy ma dostęp do stacji Eleven
No i absolutnie to się potwierdza oglądalności są niezłe chociaż trudno zbudować tutaj ogromne za się
Księgi bo te zawody odbywają się nieregularnie raz
Raz na dwa tygodnie
Zamrożone godziny i Chiny Azerbejdżan zaraz Europa czasem 6:00 czasem 8:00 czasem
14:00
Ale ostatnio ostatnie nasze doświadczenia pokazują że że to
To się doskonale sprawdza
Zresztą po tej 45 minucie mamy sygnały że dużo ludzi przełącza się
Eleven Luis
Nie słucha komentarza
W Telewizji Polskiej
Natomiast opłacało się kupić sublicencje bo nie chcę tutaj oczywiście zdradzać żadnych szczegółów ale
Tak jak w wielu innych przypadkach znowu wykazaliśmy się ogromną gospodarność ą i odpowiedzialnością za publiczne
Pieniądze bo
W telewizji polskiej praktyk
Sublicencja
To jakie plany na
A przede wszystkim utrzymać to co mamy bo tak jak
W porcie tak samo w biznesie wejście na szczyt jest dość Prosta
A żeby się na nim uczyć
Maciuś jest zdecydowanie
Zdecydowanie trudniej
Na pewno będziemy rezygnować z tych mniej efektywnych praw na pewno chcemy jeszcze bardziej zróżnicować
Ramówka stworzyć jakieś nowe formaty około sportowe żeby nie tylko były same Trance
Publico
Azteca Sportowa inform
Ale jesteśmy na dobrej drodze i tak jak
Pytał jeszcze
2018 rok był najlepszym rokiem schiz
Historii to
To chciałbym powiedzieć że 200
19 będzie jeszcze lepszy
2020
Igrzyska olimpijskie
Euro 2020 i
I dopiero tam chcemy pokazać na co nas naprawdę stać bo mundial
Oceniamy na
Szykuję się bardzo gorące lato 2020 Dziękuję za rozmowę bardzo tekst konikowski dyrektor
Tor TVP Sport był moim rozmówcą
Są w sektorze gości
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.