programy
kategorie

Tamara Gonzalez Perea zdradza sekret popularności blogerek

Konsekwencja, zaangażowanie i jasny przekaz - to zdaniem blogerki sposoby na sukces w mediach społecznościowych. Autorka bloga Macademian Girl radzi regularnie publikować posty, serwować odbiorcom wysokiej jakości, angażujący kontent i jak najdłużej samodzielnie prowadzić swoje kanały w social mediach.

Tranksrypcja:Tamara jak odnieść sukces w sieci Home Oczywiście chodzi o s...
rozwiń
Przede wszystkim
Trzeba mieć się
Sobie bardzo dużo
Sekwencji trzeba się został
Stanowić kim się jest
I co się chce odbiorcą
Sam powiedzieć czy to jest
SC Project
Czy to jest blogerka
Czy to jest
Ktoś
Coś co zajmuje się zupełnie czym
Eminem ważne żeby miał jakiś
Własny głos i żeby umiał ten
Co powiedzieć Dobrze komu
Też trzeba Patrz
Sanatoria
Jaką treść
Serwujemy swoim
Followers on
Swoim odbiorca
Dlatego że
To teraz musi być dobrej jakości
Musi być ciekawa musi być angażująca
I ważne jest żeby też pamiętać o tym że social media to już nie jest coś co się prowadzi
Tak zwane
Tak zwane sposób niedzielny czyli od czasu do czasu tylko
Faktycznie trzeba być cały czas zaangażowanym no i trzeba
I nawet tego coś
Ćwiczą konsekwencje to trzeba prostu mieć wrodzony czy jakoś da się wyćwiczyć
Oczywiście że da się ćwiczyć wszystko co robimy da się
Ćwiczyć trzeba zwracać uwagę na to w jaki
Jaki charakter Sony a7r cena
Co to jest Facebook
Instagram miejsca
Stary
Snapchat trzeba zwracać uwagę
NATO
Co ich najbardziej angażuję i patrzeć rzepak
Faktycznie jeżeli nawet robimy
Systematycznie jeden post dziennie to zawsze cię odbiorcy
Przyjdą oni też doceniają
Publikujemy
I tak samo jest ważne to
Tesco projektanta dlatego że social media są
Najbardziej darmowym najbardziej powszechnym narzędziem markę
Ciekawym obecnie
I można sobie mają znaleźć 0 budżetu taką Mark
Swoją wypromować idę sprawdzić co się podoba jesteśmy na
Jestem tutaj na konferencji
Konkursy dla młodych projektantów i ani z takich narzędzi też
Twoim zdaniem samodzielnie prowadzić takie profile na Instagramie czy na Facebooku czy o
Oddać się w ręce swe
Specjalistów
Na początku uważam że AB są
Samodzielnie dlatego że my znamy siebie najlepiej wiemy co chcę
Przekazać a jeżeli jeszcze nie wiemy to wartość
Się tego dowiedzieć
Idę póki można to takie kanały najlepiej
Wyprowadzić samemu później jeżeli
Marka która robocze
To jest mała może ja nawet jedno
Zabawa przeradza się Wielki
Brento czyli
Bartek pomoc ppoż
Poszukaj dlatego że No nie da się być w wielu miejscach jednocześnie jeżeli projektant ma zarządzania
Jeżeli projektant ma wieloosobowy zespół w którym zarządza a do tego musi prowadzić ileś tam kanałów
Pomidory Kto jest to bardzo trudne
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.