programy
kategorie

To jedno z najzdrowszych mięs. Pomaga walczyć z nowotworami

Przez lata na temat wołowiny powstało dużo niekorzystnych stereotypów, choćby takie, że jest ona twarda, włóknista i mało soczysta. Wielu osobom przygotowanie na jej bazie potraw wydawało się więc niezwykle trudne i czasochłonne, dlatego z obawy przed kulinarną porażką chętniej sięgali po drób i wieprzowinę. Do zakupu wołowiny zniechęcała również wysoka cena. Tendencje tę udało się jednak zahamować.

31-12-2015
Tranksrypcja:Europa zaczyna doceniać mięsa bardziej marmurkowate...
rozwiń
to jest standard w Stanach, w Australii, mięso im bardziej jest marmurkowate tym jest premiowane wyżej
jest w wyższej cenie, wyższej cenie wyższej jakości.
Europa nie miała takich standardów do oceny
marmurkowatości
dzisiaj rynek powoli zaczyna
w tym kierunku iść.
Pojawiły się
takie
sklepy, a właśnie bardziej restauracje, które mają komory do suchego dojrzewania
tam właśnie są przeważnie elementy bardziej odtłuszczone sprzedawane, które mają taką chrypę tłuszczy i marmurkowate
mają lepszą smakowitość, lepszy aromat
bardziej doceniane przez konsumenta
i to jest wyraźny trend, znaczy zaczyna się sprzedaż wołowiny jako takiego
towaru luksusowego, który
jest odpowiednio podany, opakowany a poprzez swoje walory smakowe
przyciąga konsumenta, żeby raz na jakiś czas sobie pozwolić na na taki
może trochę droższy wydatek
ale jednak
kupować tę wołowinę bo ona smakuje.
W Polsce mieliśmy burgery drobiowe, burgery wieprzowe
prawdziwych burgerów wołowych żeśmy nie mieli
a teraz się okazało że
pojawił się rynek, pojawił się popyt i zarówno w marketach, jak i w
tych burger barach, w restauracjach
konsumenci chca
więc
dostawcy
ofertę
dostarczaja, oferta jest.
Jeżeli chodzi o problem
dlaczego Polacy jedzą coraz mniej wołowiny, jedli coraz mniej wołowiny bo ten trend się powoli zaczał odwracać.
To są dwie szkoły, jedna szkoła mówi, że cena jest za wysoka
nie jesteśmy wyznawcą tej szkoły
druga szkoła mówi, że
relacja jakości do ceny może nie jest adekwatna
do
wymagań polskiego konsumenta.
Polski konsument ma doświadczenia przeważnie takie, że
pewnie trzeba długo gotować
ona nie zawsze wychodzi
przeważnie jest
no jest duże ryzyko, tak?
W takiej sytuacji kiedy
trzeba zapłacić dość wysoką cenę, a
ryzyko jest duże
to konsument automatycznie woli kupić coś pewnego, na przykład
schab
wieprzowy czy pierś z
kurczaka, bo to zawsze wychodzi, jest łatwe.
Jeżeli chcemy żeby konsumował konsument więcej
trzeba mu dawać
pewność w zakupie
i pewność produktu
wtedy łatwiej podejmować pewne decyzje
nie będa to zakupy codzienne ale raz na jakiś czas
chętnie sięgnie po wołowinę kiedy będzie wiedział
jakiej jakości może się
spodziewać i jaka będzie satysfakcja w kuchni.
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)