programy
kategorie

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 122 KM, 2016 - test AutoCentrum.pl #305

Test Toyoty C-HR z silnikiem 1.8 Hybrid o mocy 122 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie Na początek w weźcie pod uwagę że tego
filmu że wciąż walczę z przeziębieniem i głos mam dosyć się dziwny no ale harmonogram redakcyjny
idzie do przodu A o co chodzi I tak trzeba opowiedzieć nawet głosu zaczynamy
zasnęło takich historii o to że pytanie Czy w Japonii wciąż
jest miejsce na ekscentryzm No bo w kraju kwitnącej wiśni najbardziej prozaiczne czynności są
bardzo sformalizowane jest wszystko odpowiednie etykiety przykładowo wymiana wizytówek w kulturze
zachodniej nie istnieją jakieś wielkie zasady w dobrym rozdawać wizytówki wyłącznie jeśli ktoś nas o to poprosi
ale często Wygląda to tak że po prostu rozdajemy je na prawo i na lewo w Japonii musielibyśmy jednak wręczyć
tę wizytówkę oburącz tekst osoby której przekazujemy kartonik przyjmujący również
przyjęcie wizytówkę obiema rękami i dokładnie ją przeczytać czy społeczeństwie gdzie nawet takie
proste czynności są tak sformalizowany jest miejsce na ekscentryzm a jednak japońskiej motoryzacji sporo
w tym kierunku się dzieje przykładem mogą być modele Lexusa nie ale czytałem wasze komentarze
pierwszym testem chr-a w Madrycie i tam wspomina liście też o innym
japońskim samochodzie a nigdy cię nie stanie brzuchu rzeczywiście
Nissan Juke jest odpowiednikiem wizytówkami podsłuchy ty i ja do tego zacnego towarzystwa bo
tam jeszcze jednego nie stanę kaszkaja i wbrew pozorom to właśnie on jest najpoważniejszym konkurentem nowej Toyoty
której udało się wybić poza schemat poza tym jednym szczegółem jesteśmy
jeszcze świeży w prezentacji gdzie mogliśmy już pokonać
chm pierwszych kilkadziesiąt km i przyjrzeć się mu z bliska w świetle naturalnym a nie na targach motoryzacyjnych i
jeśli widzi z Madrytu to już wiecie za tamto w wyglądzie zewnętrznym tego samochodu a co wydaje mi się
i niezbyt praktyczne ale nie będziemy się skupiać już więcej na wyglądzie ostatecznie nie po to ściąga
liśmy samochód do Krakowa chl
jak
na
taki
młodzieżowy
samochód ma dość stonowana paleta kolorów A6 z dostępnych
kolorów to skala szaro nutką ekstrawagancji i będzie niebieski kolor który widzicie na załączonym obrazku w ofercie
jest jeszcze czerwień i brąz lakier metalik kosztują 2,5 a perłowe 3,5 tysiąca zł Możemy
też zamówić młodzieżowy czarny dach i trzeba przyznać że jest to zestawienie co najmniej ciekawe a
to nie koniec zabawy kolorami bo za chwilę zajrzymy do środka ale zanim wejdziemy do środka Spójrzcie światła LED
które są w naszej testów C full LED jest opcją dla każdego poziomu wyposażenia Ile kosztuje 4900
zł a przy okazji zakupu ledów w reflektorach dostaniemy też przednie i
tylne światło w tej technologii ledowe będą też światła przeciwmgielne w tym pakiecie jest też system automatycznej regulacji świateł
głównych i dynamiczny kierunkowskaz a
teraz wygląda i ponownie oglądamy to dosyć pokręcone jak na Toyotę wnętrze o
detalach nawiązujących kształtem do diamentu już mówiłem kiedy było prezentację w Madrycie
ale w tym jest coś czego nie było w tamtej testów cele Widziałem właśnie zapowiadany wcześniej zabawa kolorem
Zwróć uwagę na ten pas który biegnie przez cały samochód to jest w
który dodaje temu autów dodatkowego młodzieżowego charakteru nie
występuje tylko w wersjach Dynamic i dynamic Hybrid może to być też kolor Piano Black
prestiż także biały perłowy pierwszymi wrażeniami jest wnętrza chle już się dzieliły w Madrycie
więc teraz w dużym skrócie najciekawszym elementem jest oczywiście ten wystający tablet to jest pewne
nowości mamy też zupełnie inny panel do sterowania klimatyzacją nawiewami
oczywiście tam wszechobecny motyw diamentu Generalnie całkiem sporo świeżo właśnie
taki trójwymiarowy kotwy Popatrzcie jak on wychodzi do przodu jak śmiał Eli nie tutaj
możemy znaleźć i na przykład taka nakładka obszyta skórą bo to też to daje takie wymiarowego efektu
zwróć uwagę też na to że to nakładka jest w kolorze zbliżonym do
tego pasa który biegnie przez cały samochód to akurat jest w kolorze fioletowym ale w te w Hiszpanii mieliśmy
akurat a skórę do zabarwioną chyba na brązowo więc ten to można sobie też bo dobierać
odpowiednie odcienie ale nie skupiam się na tym bo to już mówiłem że miękki plastik
to mamy również fajne tworzywa które się uginają pod palcem że niżej jest twarde Skupmy się na tym jak
ktoś spasowane bo tego nie robiłem w a więc szarpanie za klamkę uwagę
nic kompletnie nic cisza to się prawie nie odkształca jak naprawdę solidnie zmontowany ale będą upierdliwy i będę
szukał dalej na przykład ekran
taki wystający to już musi na pewno dał jakieś odgłosy nic
to jest taki kawał plastików który tak odstaje
No trochę się rusza ale też nie hałasuje
cisza cisza
to jeszcze widać że się rusza troszkę bardziej ale wciąż cisza Więc jeśli chodzi o zmontowanie spasowanie
tego wszystkiego to
jest naprawdę bardzo
dobrym poziomie i to Warto zaznaczyć że to jest samochód który został złożony w Turce i też zresztą pierwsza
hybryda którą w ogóle Toyota montuje swoich zakładach w Turcji i muszę powiedzieć że poszło im to bardzo dobrze a
teraz przejdźmy do wymiaru praktycznego czyli
obejrzyjmy schowki i różne uchwyty na kubeczki zacznijmy
właśnie o tych ostatnich więc myślę sobie kupimy Espresso to możemy tutaj w takim płaczem pojemniku
zostawić kubeczek ale jeśli kupimy taką kawę XL wyciągamy tutaj zdenko
i widzimy Bardzo miejsca na wielką ogromną kawę XXL
iść natomiast kupimy taką przeciętną kawę a nie za dużo Ani za mało o to że bardzo mamy jeszcze jeden Tutaj uchwyt
tutaj Możemy też odłożyć na pójdziemy dalej widzimy kolejny schowek to jest chorych ewidentnie
na telefon i na co ciekawe tutaj jest taka taka gumowa podłoga którą możemy tutaj i
nie wiem wysprzątać przy okazji i patrzę na niebo i myślę że chyba to nie jest do końca miejsce na telefon No
bo Popatrzcie sami raczej
to się nie zmieści które można z jednej strony samochód dla młodzieży z drugiej strony miejsce
na telefon raczej nie niezbyt młodzieżowy bo dzisiejsza młodzież na co chodzi z dużymi smartfona więc
no ale tak sygnał na telefon Okej może nieco mniejsze to jest też przy okazji a doładowanie może port
USB byś chciał x i ta jeszcze no zaglądamy do podłokietnika a w nim widzimy
No to cwel metrówka to się przyda jakieś rękawiczki A to tylko dowodzi Jak dużo miejsc Extreme
podłokietników straszny bałagan przepraszam przy okazji Wjedziemy właśnie brakujące dotychczas 12
woltów znalazło się jest tu odkładam gadżety z powrotem I szukamy dalszych na schowków oczywiście
schowek w drzwiach Popatrzcie jak to wygląda mnie dosyć wąski raczej nie zmieści półtora litrowej butelki więc
musi być tam schowana i nieco mniejsze bo taka i wreszcie tak i jeszcze schowek przed
pasażerem który ma dosyć dziwne przycisk do otwierania No bo to jest takie ciężko to na Maca jeszcze
że mnie tak nie odrywając wzroku od drogi to trzeba nacisnąć po to żeby to wyskoczyło no i dostajemy tutaj całkiem pojemnej
schowek Człowiek nie jest on wykończony jakoś na miękko i na cicho więc jeśli wrzucimy to coś do tego to może nam
to hałasować na zakrętach na podsufitce nie znajdziemy już się miejsce na co
na przykład w takim aurisie akurat co zostało przywiezione A to widzimy światełko co w Londynie ledowe
ale jest także Podsumowując od strony z pasowania duży plus od 100 oregano
mi wszystko jest na swoim miejscu są miejsca na telefon na kubki na jakieś większe
gadżety a nie wszystko jest na swoim miejscu także to od strony praktycznej i takiej właśnie macania
i szarpanie Myślę że ocena pozytywna cecha chyba całkiem sporo opcji wykończenie wnętrza Jeśli byłoby to wersja Prestige
to fotele pokrywała do gustowna brąz skóra Toyota zaznacza też że fotele w tym samochodzie są
sportowe w każdej wersję wyposażenie A co jest takim absolutnym standardem który dostaniemy już w wersji Active ciemna
podsufitka skórzana gałka zmiany aktywne zagłówki tylna kanapa dzielona w stosunku 60 x 40 czarna
materiałowa tapicerka czarny podłokietnik manualna klimatyzacja i jeszcze parę rzeczy jeśli chodzi o systemy bezpieczeństwa
to jest naprawdę nie jest to nie jest nie zmieni aktywny tempomat a także układ utrzymywania pasa ruchu układ
wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenie automatyczny ogranicznik prędkości i 7 poduszek powietrznych dałoby
się nawet takim najtańszym jeździć ale wiadomo czasem lubimy wydać trochę więcej żeby dostać trochę
więcej w zamian o możliwościach konfigurację zjechana powiem za chwilę wcześniej z cenami a
teraz część której za brak w Madrycie a mianowicie test dwumetrowca specjalnie zostawiłem to do
testu Krakowskiego dlatego że chciałem tym samochodem pojeździć się nieco dłużej aby mieć pełny
przegląd jego plusów i minusów a więc Zaczynamy Zaczynamy od regulacji
kierownicy już w Madrycie zauważyłem że coś tutaj mi nie gra a mianowicie nie brakuje mi parę centymetrów
przestawienie tej kierownicy bliżej ale przede wszystkim odrobinę wyżej więc to jest
najwyższa i najbliżej do mnie wysunięta pozycję i szczerze Jak ustawia fotel tak w miarę
jak zwykle to wybaczcie jeszcze nie siedzę dostatecznie blisko kierownicy bardziej już
jej się wysunąć nie da w efekcie to muszę zrobić mu się nieco bliżej niż zwykle
to robię a więc Przesuwamy się przesuwamy teraz i już jest zgodnie ze sztuką i
cóż może jak przy okazji fotela to powiedzmy że nie tutaj zagłówek reguluje się w
dużym zakresie mogę też regulacja ma wysokość mocowanie pasa Tutaj wszystko jest w miarę takie
recenzje mamy to regulację na wysokość czy Oczywiście tylko w jednym punkcie elektryczny jedyne regulacja
to jest regulacja odcinka lędźwiowego Ale wróćmy jeszcze do tego przesuwania się bliżej do kierownicy
Otóż dobra wiadomość jest taka że choć musimy rzeczywiście się troszkę przesunąć to jednak miejsce na kolana nawet
dwumetrowca tutaj w zupełności jest pod dostatkiem Popatrzcie tutaj przestrzeń po prawej stronie również bo ta
konsola chodzi Jest rozbudowana to jednak w tym miejscu akurat jest sporo wolnej przestrzeni Także ja tu siedzę w
zupełności zgodnie i nic mi nie przeszkadza Co nie zmienia faktu że wolałbym się dało jeden
ząbek odsunąć i przy strony jest do siebie trochę bliżej kierownicę Na koniec jeszcze wspomnijmy o miejscu nad głową
to jest 1 półtora palca w wolnej przestrzeni a teraz Sprawdźmy ile za takim dniu
metrowym kierowcą miejsca i będzie z tyłu i od razu powiem ja kiedyś widziałem ten sam dopiero na zdjęciach widziałem takie
Nazwijmy to oświadczenie w dniu Toyoty że jest to samochód który ma konkurować z Qashqai m to trochę się uśmiechał m
pod nosem zasadzie jak to kaszka i maleństwo no i powiem tak wymiary mówią co innego że to
jest oczywiście kask Qashqai ale jeśli popatrzymy na ten opadający dach i na tą zabawę kolorami która sprawia że
on się jeszcze niższy bo to ciężko uwierzyć że tam w środku jest miejsca choćby trochę więcej niż na
kogoś o wzroście metr 70 dwumetrowiec
A tak się mieści dwumetrowiec za 2 m w tym jak mam się wydawało i mi się wydawało maluszku czyli w Toyocie chr
Popatrzcie moje kolana ledwo dotykają fotele przede mną po to jest ustawiony ode mnie i
Tutaj rzeczywiście jest kontakt z fotelem ale to jest kontakt z miękką tapicerką więc tutaj
a raczej mogę nie te część E12 test odrzutowca zaliczyć chociaż wspomnieć że jest to
po części efekt tego że fotel został przesunięty o tym jeden Ząbek do przodu dlatego że kierownicy
nie dało się wyregulować tak jak lubię więc Normalnie to bym siedział troszkę do to jest jak jest miejsce mam na
nogi bo nad głową No cóż no
nie mogę zaliczyć test dwumetrowca bo nad głową No nie mogę się wyprostować w teoretycznie jak był taki super czytał
gazetę to bym nawet tego nie zauważył ale zwykłe mierze robi ten test dwumetrowca prostując Się dowiedz
wyprostował się i widzicie nie mieszczę się na wysokość więcej gwiazd niestety nie mogę zaliczyć testy lubię
trasę akurat w tym wymiarze Zobaczcie też przy okazji na miejsce na nogi tutaj akurat miejsca jest pod dostatkiem nawet chyba i
buty narciarskie by się zmieściły także wszystko jest to ja w porządku jeszcze jeden szczegół pozytywny
Otóż nie siedzę na podłodze to znaczy kanapa tylna nie jest ustawiona blisko podłogi
bo takie samochody gdzie wsiadam i msze Boże ilość miejsca nad głową fantastyczne auto a
po 5 minutach myślę coś to nie halo tylko boję się że ja siedzę Nie jesteś w takiej pozycji jest do 6 m nad głową jest dużo miejsca
bo siedzę na podłodze ale w takiej pozytywne bardzo ciężko jechać na dłuższy dystans tymczasem tutaj siedzę no
takie całkiem dobrej jakby dobrym ustawieniu i efekt jest taki że choć miejsce nad głową nie ma zbyt
wiele ale warto
podkreślić tutaj cała ekipa siedzący z tyłu jest posadzone komfortowo do mnie
może mieć tylko dwóch metrów Najwyżej mnie No dobra to przesiadamy się coś się dogadałem przesiadamy się na prawą
stronę i zaczynam się przyglądać różnym udogodnieniem które to na nas czekają zacznijmy może od tego że
centralny nie jest zbyt wysokiej jest tutaj ale szczerze mówiąc a nie przeszkadza więc ta trzecia
osoba na tylnej kanapie siedząca na środku nie będzie narzekać światełko nad głową kieszenie
za fotelami jest Są Są też miejsca na kubeczki Zwróć uwagę że nie ma to kieszeni w drzwiach
jest tylko miejsce na kubek No chyba że ktoś kreatywnie uznał Jakiej wiary jest uchwyt do
zamykania mnie drzwi co jeszcze nie mamy to niestety podłokietnika podobnie jak my nie mamy
to nawiewu zwróć uwagę i na środku a nie na słupku b mnie ma my nawiewów to akurat mną w takich
warunkach zimowych Myślę że mogłoby się przydać W tak to wygląda w
podłogę z zagłówkami najwyższe ustawienia to jest najniższa ustawienie jeśli chodzi o mocowanie ISOFIX to oczywiście
są dwa na fajnych miejscach tylnej kanapy i mamy to bardzo blisko te mocowanie więc bardzo łatwo
będzie w nie trafić No ale widziałem bardziej wygodne rozwiązanie Jeśli chodzi
o te zaślepki mogłoby się uginać jakoś tak tutaj być zamocowany bo takie osobne no to później pewnie
się zgubią więc tutaj mam taką uwagę ale to nie umie nie najważniejszą Uwaga bo najważniejsze uwaga
i to jest taka wiesz
muszę to załączyć z powrotem okej Uwaga to jest taka że siedząc z tyłu przez
to że mamy samochód narysowany tak a nie inaczej bo Patrzcie jak niewiele mam to okna to
Siedzę jak w czołgu Popatrzcie to jest Nisko to jeszcze niżej A tu już mamy plastik więc na dobrą sprawę Jeśli ktoś
ma jakieś takie klimaty klaustrofobiczne to myślę że nie siedzą z tyłu w cecha że będzie się
bał jechać na długą trasę no i chyba tyle tyle uwag dzisiaj jestem jakiś taki trochę zrzędliwy
czas zajrzeć do bagażnika w sumie tego nie zrobiliśmy w Madrycie zostawiliśmy to jest krakowski No to zapraszam 377
litrów pojemności tyle w mieście bagażnik i tym się ten samochód różni od
auto których mówiliście w.com Juke czy CX trójka ponieważ to mamy
bagażnik typowy dla takiego rodzinnego Compact A czyli przykładowo Golf ma 380 litrów
to mamy tylko 3 litry mniej natomiast Golf ma ten bagażnik nie to bardziej ustawne bo popatrz się tutaj kształty
są takie że że to są jakieś elementy wchodzące do środka to nie jest regularny kształt jak moglibyśmy
sobie życzyć to po lewej stronie widzimy taką wnękę którą w sumie nie wiadomo jak wykorzystać bo nie ma to też żadnej siateczki ci chodziło o takie
udogodnienia No to mamy raz miejsce na tutaj jest jeszcze jeden haczyk no i
w zasadzie chyba tyle jeśli chodzi o jakieś wielkie udogodnienia pod podłogę bagażnika znajdziemy jak
widać zestaw jeszcze niżej już nie wchodzimy bo bo tam już jest pewnie część
hybrydowa dresy mówiące c-hr wersji hybrydowej ma bagażnik od tej samej pojemności wersję
z silnikiem benzynowym więcej to kupując hybryda absolutnie nic nie tracimy na
praktyczność i a jeszcze jeśli chodzi o praktyczność że warto wspomnieć że niezbyt praktyczny jest skład oparcia tylnej
kanapy bo trzeba się wybrać do przodu nie ma tutaj żadnego uchwytu który by to złożył natomiast Popatrzcie co to wyszło w
efekcie złożenia tutaj wyszedł nam to Próg całkiem wysoki więc chodź oparcie się położymy prawie równolegle
do drogi to jednak takiej jednej długiej płaskiej podłogi to niestety zrobiliśmy
sobie krótką przerwę i próbujemy się ogrzać w samochodzie a jak już to siedzimy To może po nagrywam Jeszcze coś dzisiaj mam taki humor że na wszystko
narzekam ale to nie będzie to to on chyba powiem to nie jest wada która jest zmiana w moim wieku zmiany to już są niemile widziane
więc więc ja teraz będę narzekać A tego to dla większości z was to chyba jest pozytywną zmianę O to już zamiast joist który był poprzedni ukryły się obecny
bryły się a także jest w testowanym przez nas od roku aurisie tutaj jest taka klasyczna dźwignia nie ja
się przyzwyczaiłem mówiąc do do tego że że to jest taki taki mały joystick Partner lat ręką i jadę a tutaj trzeba raz
że odblokować a
potem jeszcze przesunąć przyszłym uwagę odblokowanie dosyć dziwne do tego trzeba się przyzwyczaić bo nie naciskam żadnego przycisku tylko
podnosimy dodaj taką blokadę do góry i dopiero przesuwane ale uwaga jeśli będziemy ją trzymać cały
czas to jedziemy w trybe więc żeby to zrobić sprawnie to trzeba tak odblokować przejść na r już puścić
i dociągnąć do d o k skomplikowane to jak się da Nie ale może to narzeka właśnie dlatego że dotychczas
żeby włączyć to 1b wystarczyło po prostu ledwo dotknąć się joysticka i jechać tutaj trzeba odblokować pilnować puścić
się blokadę raz dwa i jedziemy
No troszkę więcej tych Kraków więc
chyba po części ma rację jeśli chodzi o wybór silników pod maską to szału nie ma mamy tylko dwie do wyboru 12 Turbo które daje
116 koni albo napęd hybrydowy Który z silnika o pojemności 18 i pracującego
w cyklu Atkinsona oraz silników elektrycznych daje nam w sumie 122 konie i 142 niutonometry
momentu obrotowego co z kolei przekłada się na osiągi jeżdżę ducha 11
sekund do setki i pręt waga
170 km na godzinę a więc też szału nie ma tak że ten samochód zupełnie się nie nadaje do tego aby je urządzić na lewym pasie autostrady
ale na miasto albo okolice miasta będzie okej dlaczego im bliżej miasta
tym lepiej dlatego że Toyota deklaruje że średnie spalanie tego samochodu w mieście wyniesie 3 i 3 a pod miastem 3
i I co oznacza że średnie spalanie tego auta w sumie wraz ze swoją hybrydowa oczywiście to 3 x 60 litra
co też tłumaczy dlaczego jesteś zbiornik paliwa mi się tylko 42 litry a nie 50 jak będzie jeśli kupicie wersja
1 2 turbo A
tak sobie jeżdżę po Krakowie i okolicach i myślę jakieś Deja vu u dopiero parę tygodni temu tym samym samochodem jeździłem po Madrycie opowiadałem
wam o wrażeniach z jazdy Dzisiaj robię w ramach test autocentrum Krakowskiego już to jest to
to samo jeżdżąc na parę tysięcy km nos chudy Tak się zastanawiam czy punkty widzenia aż tak bardzo zależy od punktu
siedzenia je Czy jeżdżą z tym autem to w Polsce moja opowieść będzie jakoś bardzo się różniła wydaje się że nie ja znaczy nie znalazłem to na polskich drogach nieco
więcej potwierdzenie tego o czym Wspominałem w Madrycie Czyli że że zawieszenie jest dosyć takie takie przyjemnie sprężyste że czuje się że można ją oddam tą kierownicą szarpnąć i to całkiem nieźle oni się nie trzymało drogi lepiej na pewno niż Prius Plus
historycznie hamuje poszczególne koła tutaj jak zrobi się przy 50 takie test łosia to też będzie trądzika interweniować ale taki łagodniejsze sposób takie zupełnie w porządku No ale jakby mamy to bardzo podobne wrażenie mamy fajne zawieszenie tak jak w Madrycie odczułem Ale to w Polsce znalazłem więcej potwierdzać na to że jest fajny bo jesteś
Na co jest dziurawiec wjeżdżając do dziury w zderzaku
czuję że zawieszenie pracuje naprawdę bardzo dobrze wybierając te wszystkie nierówności Oczywiście mogę to powtarzać że że nie wiem że napęd hybrydowy że 122 konie to to to nie może mniej niż 136 jak poprzednie generacje ale to
jest z punktu widzenia przyspieszenia tak naprawdę żadna zmiana bo to się zbiera tak samo no oczywiście tak samo jak ten mocniejszy zaczyna głośno się zachowywać jak wciśniemy pedał gazu do końca a więc hybryda jak Hybryda jest łatwe ale przez to wcale nie jest wolniejsza podobno
trochę bardziej oszczędne to wyjdzie w testach więc można by powiedzieć że nic nie mam do dodania prawda to wszystko już już było mogę
natomiast dodać coś od strony emocje już
dłużej Jerzy tym samochodem tym bardziej
czuję że ja się w to
tak ten model tak bardziej się wkręcam i
to nie myślę że nie chce powiedzieć że to jest najlepsze auto na świecie absolutnie
nie bo bo emocje to to to nie koniec wrażenie z jazdy to to nie koniec bo jeszcze trzeba się skonfrontować się z nią pojemność bagażnika z wymiarem takim praktyczną i tak dalej w tym momencie każdy kto ma dziecko wcześniej czy później musi gdzieś tam znaleźć miejsca na większy wózek i okazuje się że 377 litrów choć nie jest bardzo wynikiem to jednak Auris kombi ma jednak więcej na przykład więc można by powiedzieć że do idealnego auta rodzinnego to jeszcze trochę brakuje ale
jeśli chodzi o ten wymiar emocjonalny bo sobie naturalnie odwołuje się do aurisa
którym jeździliśmy do redakcji od prawie roku Ja uwielbiam na tym napęd hybrydowy Ja lubię
tym jeździć podoba mi się ten równo ciągle do silnika elektrycznego spontaniczna totalnie momentalne reakcja na na na każdy ruchem nogi podoba mi się w łatwość dozowanie mocy podoba mi się płynność rozwijaniem
dzisiejsza przez większość czasu No chyba że się będziesz niemocy na tobie nie ma ciszy podoba mi się ten napęd i wsiadając do aurisa Jak być cieszyłem się tyje już że ten napęd tam jest i że mogę
tak właśnie tym samochodem jeździć natomiast wsiadając do aurisa nie rozglądałem się do mnie na około czy przez to wiedzą jak ja wsiadam do istotności
Patrzcie była u jest też takie coś tam na moim Facebooku opublikowała takie zdjęcie c-hr
obok Auris myślałem że to
jest modelka kontra wół
roboczy Auris nie jest
zaprojektowany jako coś super cieszyć oko to jest taki samochód rodzinny który w map ludzi Przede wszystkim tam oszczędny i praktyczny a a nie ma być jakieś
tak super wyhodowane z wyglądu żeby jakoś się w nim bardzo za natomiast ten samochód to właśnie w sprawia że jeżdżąc nim
sprzedają szczególnie do niego i nie tylko Cieszę się że zaraz znów nacisnę przyciskiem bez szumnie odjadę i to wszystko będzie bardzo płyn ale też tam na chwilę wsiadanie Cieszy
mnie że wsiadam akurat do tego auta do tego auta które tak wygląda który ma taki charakter i
który tak zwraca na siebie uwagę ale nie o tym że jest tak drogie
że jest takie luksusowe i
i taki ostentacyjny zwracają na siebie uwagę tylko że ma charakter bo ma charakter a
nie dlatego że osoba się daje dysponuje jakimś niesamowitym zostałem gotówki wiedział co mi chodzi można siadać do różnych samochodów na ruski sposób i różne Czy ty mieć emocje ale ale dobrze
najlepiej najlepiej właśnie do samochodu w
której nie kosztują miliony ani pół miliona jednocześnie a
jednocześnie budzą te pozytywne ma takich samochodów nie ma cały tak wiele i wydaje się że chr właśnie muszę mi został zaliczony do tego grona im więc jak się połączę to radość śniadanie akurat do tego modelu z tym że jak jak ruszam z miejsca to jeszcze nie czuję to co lubię
czyli właśnie poruszanie się w takim hybrydowym trybie No to daj znać nie odpowiedź na pytanie dlaczego się w ten samochód tak wkręcam i też przy okazji tego nie mogłem powiedzieć i jeżdżą z krótko po drogach Madrytu A mogę powiedzieć dzisiaj kiedy już byłem parę kilometrów nakręcone po Krakowie i okolicach c-hr podstawowej wersji koszt 51900 zł i wtedy dostaniemy oczywiście wersję 1 2 turbo z manualną
skrzynią biegów i oczywiście Zośką a także w podstawowym pakiecie Active jeśli chce mieć napęd hybrydowy to zapłacimy z na 25000
zł więcej czyli 106900 zł Co ciekawe zdecydowana większość klientów kupił a właśnie
napęd hybrydowy dotychczas czyli jest tysiąca ponad dotychczas egzemplarzy CHF w Polsce ponad 80% klientów
zdecydowała
się właśnie na napęd hybrydowy co też potwierdza takie deklaracje właśnie Toyoty
że w tym segmencie cena nie jest na pierwszym miejscu liczy się coś innego na przykład z tych tak jak w przypadku HR
a nie mamy to w sumie wyposażenie Active Premium dynamically prestiż co ciekawe prestiż to
jest najwyższy poziom wyposażenia w Toyocie ale to i niszczy jeśli się nie mylę Poprawcie mnie w
Nexusie chce nam tak podprogowo zakomunikować Kto to jest bardziej na luksusowe ale mniejsza o to każdym razie jeśli kupimy wersję
Prestige z napędem hybrydowym to zapłacimy około 120000 zł ale najciekawsze jest to że
to nie jest najdroższa konfiguracja Bo jeśli kupimy wersję 1 2 turbo w wersji prestiż i do kupimy do tego automat
plus napęd na cztery koła to zapłacimy 100000 zł i
wydaje mi się że taka konfiguracja raczej Wielkiego sukcesu ze względu na cenę mieć nie będzie A to już
zostały statystyce na jestem mówiąc to Jeśli jesteś zainteresowany zakupem z drugiej strony Po co miałbyś oglądać ten film Gdybyś nie był zainteresowany to Uwaga
to nie kupujesz go po to żeby się wyróżnić na drodze więc będzie dla ciebie ciekawa następujące informacje dotychczas sprzedano ponad 1000
i najczęściej zamawianym kolorem było metal stream z pakietem Tech i pakietem LED jesteś Chcesz naprawdę wyróżnić
się na drodze to pamiętaj bez pakietu Tech Ile razy ciężko się obejść potrwa ale metal stream zostaw już w pokoju kup
coś bardziej kolorowego na przykład Dlaczego nie to czarny dach w niebieskie nadwozie to jest to trzeba przyznać że cennik chr-a
nie jest specjalnie jak już się Zdecydujemy na silnik wybierzemy poziom wyposażenie to dokupić możemy lat pewnie niewiele pakiet
za 4,500 zł za 49 zł kupimy też Premium audio JBL za 5 dziewięćset dostaniemy
perforowaną skórę z fioletowymi wstawkami na fotelach za dwa i pół to kupimy nawigację a za 1300 ozdobne
listwy najdroższy pakiet nazywa się Tech składa się z takich elementów w których w których połowy bym to wyrzucę bo się tego tak
często nie używa a jednocześnie zawiera też fajne gadżety no i ta cena najwyższa w sumie stanowiąca No prawie 9% ceny
tego samochodu na tym się chwilę zastanowię bo sobie tak kupił albo Słuchajcie w pakietach jest tak
system parkowania którego się nie używa system ostrzegania na początku wyjeżdża z parkingu ostrzeganie
przed poprzecznym ruchem No to też ostatnio modne się zrobiło wielu samochodach jest ale czy to jest takie krytyczne jak się ma kamery cofania a raczej
nie podgrzewanie kierownicy Okej Czy jest taki fajny na że mamy
też składane lusterka No dobra i najważniejsze inteligentny kluczyk n okazał się w ten kluczyk jest inteligentny to
możemy zadam pytanie na przykład co jest cięższe 10 ton czy 10 ton Hilux
Nie no i gdzie ten trójkąt jest
Można by powiedzieć że chr łączy dwa światy ten tradycyjny i ten postępowy tradycje widać po oldschoolowy w zegarku czy przycisk
a które to ja cię już od pewnego czasu w magazynach Niektóre są na szczęście ukryte gdzieś poniżej poziomu kierownica jednak
są natomiast postęp widać w formie w formie które w porównaniu do Odszukaj ładna niż dziwna linie
będą się wyróżniać w ruchu miejskim ale będą też koszmarem blacharza wewnętrzne mimo że składa się z dość dobrze znanych
elementów również ciekawie kształtem wiązaniami a być może tak właśnie powinien wyglądać postęp czyli nie odrzucamy
na siłę tego co jest dobre i sprawdzone tylko w dniu oczywisty sposób bawimy się formą nie elektroniką
coraz bardziej zaawansowanymi technologiami wiadomo że czwarta generacja napędu hybrydowego jest bardzo zaawansowanym rozwiązaniem ale
nie przestań coraz bardziej zaawansowanymi gadżetami być
może chodzi o cenę a być może niezawodność Bo nie sztuka jest dopakować mikroprocesorów pod sam dach
i codziennie silnik przekręcając kluczyk z duszą na ramieniu myśleć
odpalic i nie odpali zaskoczy jeszcze nie zaskoczy być może chodziło im po prostu o to aby ten samochód codziennie rano zrobił to co powinien
tak Auris Zresztą która od roku służy nam bez najmniejszych zastrzeżeń czy Hel jest skazany na sukces mi się że będzie musiał na niego zapracować
Ale jedno jest pewne z obecnym udziałem Hybrid 80 paru procent ten
samochód może być takim krokiem milowym w propagowaniu Idei Hybrid do
w naszym kraju i wydaje mi się że c-hr zrobić paradoksalnie znacznie lepiej niż sam Prius Co
wspólnego ma Polskę i Hiszpanie to szukają wspólnego mianownika tego co robiłem 2 tygodnie temu A co do tego co
robię dzisiaj no to tak się nie zgadza temperatura się nie zgadza noszenie czapki się też nie zgadza flora
i fauna się nie zgadzają ale jest ta Wspólna nuta samochód się zgadza
3 reakcje
1
0
2
Podziel się
Komentarze (2)
30-04-2020
ArekAuto na miasto idealne a c-hr w wersji hybrydowej to i oszczędny będzie
zobacz więcej komentarzy (2)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(2)
Arek
4 lata temu
Auto na miasto idealne a c-hr w wersji hybrydowej to i oszczędny będzie
snik
4 lata temu
Auto z pazurem takie jakie lubie
Najnowsze komentarze (2)
Arek
4 lata temu
Auto na miasto idealne a c-hr w wersji hybrydowej to i oszczędny będzie
snik
4 lata temu
Auto z pazurem takie jakie lubie