programy
kategorie

Toyota Hilux 2.4 D-4D 150 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #321

Test Toyoty Hilux VIII z silnikiem 2.4 D-4D o mocy 150 KM

Tranksrypcja:Cześć...
rozwiń
kiedy kończyłem relacje z nami powiedziałem że jeśli tylko ten samochód do Krakowa
oddamy do naszym wszystkim standardowym testom niestety złożyło się tak że w tym tygodniu mamy bardzo dużo pracy i
Zachar nawet nie spotka się z tym samochodem więc test przeprowadzimy mamy że nasza obecność was
nie zrazi A wy będziecie mieli na względzie to że będąc po drugiej stronie kamery cały czas czegoś się
uczymy dzisiejsze
pikapy nie są już takie jak kiedyś produkowane 10 czy 20 lat temu nie
są to takie maszyny do przysłowiowego Ania pola chociaż silnikowo i napędową na pewno
dałyby radę jednak nie wizerunkowo dzisiejsze konstrukcję nie są takie toporne
i siermiężne są moim co bardziej delikatne Dlatego myślę że bez większych modyfikacji
po prostu byłoby szkoda wjeżdżać takim samochodem w cięższy teren kiedy ostatni raz testowałem Hilux
a temp powietrza wynosiła od 20 do plus 30 stopni albo i nawet więcej i
teraz mamy kompletnie inne warunki bo temperatura oscyluje
w okolicach minus 10 stopni i
kiedy na drogach zalega śnieg drogowcy oczywiście radzą sobie z
tym w ten sposób że sypią sól i różne inne chemikalia i to oczywiście nie jest zbyt dobre dla lakieru Toyota Hilux nigdy
nie była jakoś szczególnie na korozję ale
dlatego też producent Postanowił ją odpowiednio zabezpieczyć właśnie w tym wydaniu samochodu także to
co widzimy teraz tutaj nie powinna mieć już tak dużego to jak ten samochód będzie wyglądał za parę lat zmiany jakich dokonano w Toyocie Hilux
które miały na celu poprawić jej zdolności terenowe były naprawdę szerokie Zmieniono układ hamulcowy napędy
w wszystko dosłownie i
Toyota mówisz że to wyniosło zdolności terenowe Hilux a do poziomu Land Cruisera znaleźliśmy tutaj górkę
na której będziemy chcieli sprawdzić jak ten samochód będzie się zachowywał w zależności od tego jak ustawimy napęd
czy będą to normalne biegi z napędem na tył z napędem na 4 koła z reduktorem jest blokada tylnego mostu zobaczymy
trochę śniegu trochę trawy i trochę lodu na szczycie będzie w stanie pokonać Hilux a a
jeśli będzie w stanie pokonać to w którym momencie w którym przy których ustawieniach ten samochód sobie z tym poradzi pierwsza
próba sam napęd na tył wyłączona kontrola trakcji i żeby było troszkę trudniej Mateusz w połowie wzniesienia
na chwilę się zatrzyma po to żeby ruszyć od zera
próba
nr
2
napęd
na
cztery
koła ale jeszcze bez blokady tylne stoi jeszcze bez reduktora
włączam
reduktor
jeszcze
nie
blokujemy tylnego mostu
znowu
się nie udało więc teraz używamy naszej tajnej broni blokady tylnego mostu
jak
widzieliście
dopiero w ostatniej opcji napędowej samochód poradził sobie z tym zniesieniem
Natomiast Po zatrzymaniu się w połowie tej górki Słabym punktem okazały się jednak opony samochód chciał iść do przodu ale
zabrakło mu tylko i wyłącznie przyczepności Jeżeli zdecydujemy się na jazdę z napędem tylko na tego 8
to wielki chcesz ale za to możemy pobawić się tym samochodem na śniegu zanim
przejdę
do
moich
wrażeń z jazdy chciałem powrócić do wątpliwości która pojawiła się z mojej strony na początku tego filmu Czy
ten samochód ma szans wieczność Wydaje
mi się że tak po dziś dzień 4:00 czy piątek generacja przemierza bezawaryjnie w afrykańskiej bezdroża i ma się dobrze ten model ma
szansę również za 10 czy 15 lat służyć bezawaryjnie swojemu właścicielowi jeśli chodzi o napęd
Czy silnik to sądzę że tutaj naprawdę nie ma się co zepsuć wiadomo jest na pokładzie elektroniki
ale mam nadzieję że nie będzie płakać żadnych figli podczas użytkowania Jeśli chodzi zaś o samą jazdę No nie oszukujmy się ten samochód nie był stworzony po to aby dawać kierowcy nie jaki Komfort jedziemy pika
ten będziemy czuć charakterystyczne szarpnięcia nadwozia Zresztą zarówno w Mitsubishi L200 we Fiacie wróbelku
jaki starszej generacji Nissana Navary którą jeździć występowały takie odczucia I tego się nie da uniknąć
na pokładzie mamy wszystko to co we współczesnym samochodzie jak być powinno także jeśli
chodzi o codzienne użytkowanie tego samochodu to myślę że każdy będzie zadowolony wiadomo w mieście nie znajdziemy tak łatwo miejsca parkingowego a na trasie będziemy odczuwać lekki dyskomfort spowodowany hałasem samochód jest wyższy stawia troszkę inne opory No
i musi Niestety troszkę bardziej hałasować pracującemu zdecydowanie nadaje się do podróży małych i dużych po mieście i poza nim nie boi się krawężników i mam nadzieję że za 20 30 lat ten samochód w dalszym ciągu będzie na ulicach i
będzie dzielnie służyć
swoim właścicielom nowa Toyota Hilux odporna od poprzedniczki
i taka też jest została zabezpieczona przeciwko korozji
rama jest o 20% bardziej sztywna ma strukturę drabinova Whitney
niektóre sekty są nawet o 3 cm grubsza niż poprzednio i na przykład było wspomniana też napęd
układ napędowy na przyspieszone
zużycie jak to zrobiono sposób jest dość prosty przednim moście mamy czujnik temperatury i
jeśli zbyt długo będziemy poruszać się na włączony napędem na cztery koła po prostu poinformowani o tym że dochodzi do przegrzewania przedniego mostu powinniśmy o tym przedmiotem i
się nie zrobimy tego w ciągu 30
sekund system automatycznie zablokuje na covid maksymalną prędkość na 120
km na godzinę żeby zmienić na ten wyznaczaniu na cztery koła na 2 i drugą
stronę nie musimy się na szczęście zatrzymywać bo
możemy to zrobić przy prędkości
do 50 km normalnie podczas jazdy Maciek porównywał wrażenia z jazdy i
relaksem do wrażeń z jazdy telefon świętach ubekiem i
po części się zgodzę ale nie do końca bo Toyota
zastosowała amortyzatory o cylindrach z
większą średnicą które lepiej to miał małe
drgania I to czuć bo w innych plikach często nadwozie
wpada w wibracje które nie są szczególnie przyjemne a
tutaj kiedy jeździmy po mieście i ta
nawierzchnie nie zawsze jest równa i czasem samochód
mógłby właśnie wpadać w takiej bracie no
to tutaj nie ma co tak jak nie ma to miejsce a przynajmniej jest aż tak uwagę
musicie nam wybaczyć że w tym filmie na przebitka samochód był brudny ale z uwagi na
temperaturę nie chcieliśmy go myć poza tym by wyglądał trochę nienaturalnie gdyby był zbyt czysty No właśnie ten samochód
lubi brud lubi teren i myślę że właściciel takiego Hilux a nie będzie musiał kupować Błota w sprayu żeby pokazać się pod
marketem z tej swoje żądny przygód strony wniosek z tego jest jeden żaden Hilux nie powinien zbyt długo pozostawać
na asfalcie
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)