programy
kategorie

Trzy elektryki na trasie Warszawa-Kraków. Jeden prawie nie dojechał

Nissan Leaf, Volkswagen ID.3 i Kia e-Niro, to samochody elektryczne, których deklarowane zasięgi bez problemu powinny zagwarantować przejazd minimum 300 km. Mateusz, Marcin i Mateusz postanowili sprawdzić, czy rzeczywiście można zaufać danym od producentów i sprawdzić, jak przebiegnie podróż tymi samochodami z Warszawy do Krakowa. Zasady zadania były bardzo proste. Trasa ma początkowo przebiegać bez wyrzeczeń i walki o zasięg. Dopiero w przypadku problemów można zacząć kombinować, aby dojechać do celu. Wśród tej trójki najmłodszą konstrukcją z najmniejszym zasięgiem jest Volkswagen ID.3, który rzucił rękawicę wyjadaczom w tym segmencie. Czy uda mu się dojechać na miejsce i pokazać, na co go stać? Zapraszamy na film, bo ten test może was zaskoczyć.

12 reakcji
5
4
3
Podziel się
Komentarze (3)
12-06-2021
Rob B
Ciekawe porównanie, jednakże w tych samochodach jadą tylko sami kierowcy. Dla mnie jako potencjalnego nabywcy samochodu elektrycznego istotny jest zasięg samochodu dla 4...Czytaj całość
zobacz więcej komentarzy (3)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(3)
Rob B
2 lata temu
Ciekawe porównanie, jednakże w tych samochodach jadą tylko sami kierowcy. Dla mnie jako potencjalnego nabywcy samochodu elektrycznego istotny jest zasięg samochodu dla 4 osobowej rodziny z bagażem. Jak wtedy będzie wyglądał zasięg?. Istotne jest też posiadanie pompy ciepła, o czym nie mówicie oraz sposób chłodzenia baterii co też przekłada się na zasięg.
Piotr
3 lata temu
Co za lipa jak można zaparkować na miejscu dla niepełnosprawnych
Elektryk
3 lata temu
Ktory prawie niedojechał?? to nie mógł sie doladowac??
Najnowsze komentarze (3)
Rob B
2 lata temu
Ciekawe porównanie, jednakże w tych samochodach jadą tylko sami kierowcy. Dla mnie jako potencjalnego nabywcy samochodu elektrycznego istotny jest zasięg samochodu dla 4 osobowej rodziny z bagażem. Jak wtedy będzie wyglądał zasięg?. Istotne jest też posiadanie pompy ciepła, o czym nie mówicie oraz sposób chłodzenia baterii co też przekłada się na zasięg.
Elektryk
3 lata temu
Ktory prawie niedojechał?? to nie mógł sie doladowac??
Piotr
3 lata temu
Co za lipa jak można zaparkować na miejscu dla niepełnosprawnych