bFHenDVg
bFHenDVk
bFHenDVo
programy
kategorie
bFHenDVh

Ulewa w Zielonej Górze. Zaskakujące nagrania świadków

Burzowa pogoda nie odpuszcza. W środę (30 czerwca) potężna ulewa sparaliżowała centrum Zielonej Góry. Woda wdarła się do wielu budynków. - Armagedon nad miastem. Miasto zalało. Takie opady to masakra. Burze i deszcz padający od kilku godzin sparaliżował miasto. Dziesiątki zalanych miejsc – napisał prezydent miasta Janusz Kubicki. Transmisję na profilu Radia Zielona Góra w mediach społecznościowych prowadził Bartosz Schaefer. Zobaczcie sami!

30-06-2021
24 reakcje
7
9
8
Podziel się
Komentarze (8)
30-06-2021
ReneeToż to betonowa góra, nie zielona.
zobacz więcej komentarzy (8)

Programy Wirtualnej Polski

bFHenDVt
KOMENTARZE
(8)
Renee
11 miesięcy temu
Toż to betonowa góra, nie zielona.
Wentyl
11 miesięcy temu
Prosze wiecej betonu w miastach , wyciac drzewa i krzewy , wykosic trawe niech wypali slonce i wtedy bedzie OK. To myslenie samorzadowych palantow , bo im lepiej utrzymac porzadek , poszczepic i wtedy moze wroci myslenie
lol
11 miesięcy temu
Ale mnie to nagranie poraziło. Straszne, tragedia. Luudzie to dopiero początek. Przesadzacie.
bFHenDVL
artur
11 miesięcy temu
jakie inwestycje takie efekty!!!!!!!!!!!!!!
Ułomność włod...
11 miesięcy temu
Teraz niech mieszkańcy zażądają odszkodowania od włodarzy bo jak widać melioracja niesprawna, niedrożne studzienki ale na nagrody i premie zawsze mają.
Najnowsze komentarze (8)
Ułomność włod...
11 miesięcy temu
Teraz niech mieszkańcy zażądają odszkodowania od włodarzy bo jak widać melioracja niesprawna, niedrożne studzienki ale na nagrody i premie zawsze mają.
xxx
11 miesięcy temu
nic dziwnego, ze woda spływa do najniższego punktu, jeśli miasto jest na kilku górkach to spływa do najniższego miejsca to to miejsce pokazuje się jako "zalane miasto" popatrzcie w lewo i prawo tam wody nie ma
Wentyl
11 miesięcy temu
Prosze wiecej betonu w miastach , wyciac drzewa i krzewy , wykosic trawe niech wypali slonce i wtedy bedzie OK. To myslenie samorzadowych palantow , bo im lepiej utrzymac porzadek , poszczepic i wtedy moze wroci myslenie
tak
11 miesięcy temu
grzesznicy tam mieszkaja bug sie mści
jarek
11 miesięcy temu
dobre
artur
11 miesięcy temu
jakie inwestycje takie efekty!!!!!!!!!!!!!!
Renee
11 miesięcy temu
Toż to betonowa góra, nie zielona.
lol
11 miesięcy temu
Ale mnie to nagranie poraziło. Straszne, tragedia. Luudzie to dopiero początek. Przesadzacie.
bFHenDVD
bFHenDWf
bFHenDVm
bFHenDWm
bFHenDWn