programy
kategorie

Ulica Sokratesa w Warszawie: z jaką prędkością jeżdżą tam kierowcy po wypadku BMW?

Jak podał warszawski ZDM, kierowca pomarańczowego BMW w momencie śmiertelnego potrącenia mógł pędzić ulicą Sokratesa nawet 130 km/h. Okoliczni mieszkańcy od dawna skarżyli się na szybko jeżdżące w tym miejscu samochody. Mateusz Żuchowski sprawdził, z jakimi prędkościami kierowcy przejeżdżają przez to miejsce cztery dni po tragicznym zdarzeniu. Niektóre wyniki mogą wprawić w osłupienie. Za udostępnienie przyrządu do pomiaru prędkości LaserCarm 4 dziękujemy producentowi, firmie Lifor

Tranksrypcja:Śmiertelnego wypadku na ul Sokratesa w Warszawie minęły 4 dn...
rozwiń
Po tym wydarzeniu jest przez cały
Żywa A co z kierowcami czy oni pamięta
O tym zdarzeniu
Kierowca BMW według Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie jechał na tym odcinku nawet 130 km
Z jaką prędkością poruszają się
Tutaj kierowcy dzisiaj Sprawdźmy
Aby móc to sprawdzić udało wyposażyć mi się
W taki oto laserowy przyrząd do
Prędkości z rejestracją
Jest to
LC4 najnowocześniejsze urząd
Tego typu obecnie
Dostępne dla Polski
Jest to urządzenie z ważną legalizacją dzięki czemu ze stuprocentową pewnością będę
Sprawdzić jak
Kością rzeczywiście Porusz
Tutaj kierowca
Dziś większość kierowców na ul Sokratesa jeździ już bezpiecznie i widać mają
To co zda
Tutaj
Parę dni
Wystarczyło jednak tylko kilkanaście minut abym zarejestrował pierwszego
Który jechał przez
8
9 km
Na godzinę pozostaje pytanie co jeszcze musisz się
Aby Polscy kierowcy przestrzegali ograniczenia prędkości
Bo dopiero wtedy możemy mówić Opla
Ubezpieczenie
5 reakcji
0
3
2
Podziel się
Komentarze (2)
19-10-2020
Wasyl
Tak jest i policja wcale nie pomaga. W dalszym ciągu kontrolujący prędkość policjanci wolą się ustawiać w miejscach pułapkach, a nie w punktach niebezpiecznych. Lepiej...Czytaj całość
zobacz więcej komentarzy (2)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(2)
Wasyl
4 lata temu
Tak jest i policja wcale nie pomaga. W dalszym ciągu kontrolujący prędkość policjanci wolą się ustawiać w miejscach pułapkach, a nie w punktach niebezpiecznych. Lepiej stanąć gdzieś wedle tablicy schowanej za drzewem zaczyna się teren zabudowany, chociaż domy są gdzieś z 200 metrów dalej. Lepiej na miejskich obwodnicach i przelotówkach gdzie jest 80 na godzinę polować na tych co jadą 95... Jeżdżę codziennie po 30 - 40 kilometrów. W różnym terenie i widzę gdzie są kontrole. 99 procent stoi tam gdzie nie powinna. Tak jak wyżej pisałem. Gdyby raz na tydzień stała policja na tej nieszczęsnej drodze w Warszawie i dawała mandaty za rzeczywiste zagrożenie to szybko by tam utemperowała potencjalnych zabójców łamiących tam przepisy. Ale lepiej ustawić pułapkę gdzie indziej... Tak by kasa z mandatów się zgadzała...
Rezerwista
4 lata temu
Ale w treści artykułu NIE MA informacji , którą zapowiada tytuł!!!!! TO JAKIE SĄ TO PRĘDKOŚCI ?????????????? Skoro zmierzyliście , to OPUBLIKUJCIE!!!!!!!!!!!!! JAKIE BYŁY ROK TEMU , JAKIE SĄ W TYM ROKU??? CO SIĘ ZMIENIŁO ? Także na jezdni w infrastrukturze , znakach ograniczenia prędkości? Miało być zwężenie jezdni, pojawiły się jakieś poprzeczne garby zwalniające, fotoradar???? A co stało się z kierowcą-zabójcą z pomarańczowego BMW? Siedzi ? Jaki wyrok? Czy już zapadł? Wypłacił odszkodowanie rodzinie zabitego?
Najnowsze komentarze (2)
Rezerwista
4 lata temu
Ale w treści artykułu NIE MA informacji , którą zapowiada tytuł!!!!! TO JAKIE SĄ TO PRĘDKOŚCI ?????????????? Skoro zmierzyliście , to OPUBLIKUJCIE!!!!!!!!!!!!! JAKIE BYŁY ROK TEMU , JAKIE SĄ W TYM ROKU??? CO SIĘ ZMIENIŁO ? Także na jezdni w infrastrukturze , znakach ograniczenia prędkości? Miało być zwężenie jezdni, pojawiły się jakieś poprzeczne garby zwalniające, fotoradar???? A co stało się z kierowcą-zabójcą z pomarańczowego BMW? Siedzi ? Jaki wyrok? Czy już zapadł? Wypłacił odszkodowanie rodzinie zabitego?
Wasyl
4 lata temu
Tak jest i policja wcale nie pomaga. W dalszym ciągu kontrolujący prędkość policjanci wolą się ustawiać w miejscach pułapkach, a nie w punktach niebezpiecznych. Lepiej stanąć gdzieś wedle tablicy schowanej za drzewem zaczyna się teren zabudowany, chociaż domy są gdzieś z 200 metrów dalej. Lepiej na miejskich obwodnicach i przelotówkach gdzie jest 80 na godzinę polować na tych co jadą 95... Jeżdżę codziennie po 30 - 40 kilometrów. W różnym terenie i widzę gdzie są kontrole. 99 procent stoi tam gdzie nie powinna. Tak jak wyżej pisałem. Gdyby raz na tydzień stała policja na tej nieszczęsnej drodze w Warszawie i dawała mandaty za rzeczywiste zagrożenie to szybko by tam utemperowała potencjalnych zabójców łamiących tam przepisy. Ale lepiej ustawić pułapkę gdzie indziej... Tak by kasa z mandatów się zgadzała...