programy
kategorie

Volkswagen CC 3,6 V6 300KM, 2013 - test AutoCentrum.pl #003

Test Volkswagena CC z silnikiem 3.6 V6 o mocy 300 KM

Tranksrypcja:pytam bohaterów dzisiejszego testu jest Volkswagen niegdyś P...
rozwiń
CC dzisiaj Volkswagen CC do tej specyficznej wersji Boss silnik 6 pojemność 36 300
koni pod maską Zapraszam na test jak zwykle przedstawiamy listę plusów i minusów które znaleźliśmy podczas
naszego testu na początek cena samochodu podstawowa wersja 160 konna silnikiem 1.4 TSI
kosztuje 108190 zł Zgadnijcie Ile kosztuje wersja z silnikiem V6 pod maską 50000
więcej od 1990 prawie 1000 zł więcej Pomijam już fakt że testowe
auto kosztuje ponad 250000 ale to jest kwestia tego że zostało wyposażone w bardzo wiele nieprzyjemnych dodatków
Tak czy inaczej różnice niemal dwukrotnie pomiędzy podstawową wersję a tak naprawdę początkiem cennika w przypadku V6
bo można go doposażać i doposażać jest niemal dwukrotnie naszym zdaniem zbyt dużo podnosimy
maskę od razu tutaj dobra wiadomość maska się podnosi automatycznie pod maską mamy
V6 300 koni 350 niutonometrów z tym silnikiem rozpędza się do setki zaledwie
5 km a 6 sekundy i jazda tym samochodem z tym silnikiem jest naprawdę bardzo bardzo przyjemna
po mieście ten samochód zachowuje się niesamowicie dostojnie spokojnie po mieście mamy na obrotomierzu w 1100 1200
obrotów na minutę jazda szybsza autostradowa tak naprawdę
odnosi się wrażenie że ten samochód komplet wysila żeby utrzymywać tą prędkość 140
km na godzinę i daję znać tak naprawdę że stać go na dużo dużo więcej trzeba
zaznaczyć że do uciągnie samochód o ładowarce 1700 kg Jeśli
chodzi o spalanie to to niestety nie zła wiadomość będziemy mieli na na na komputerze
wartość g 13 litrów w mieście i niestety nie udało
nam się zejść poniżej 9 litrów na trasie chociaż Jechaliśmy bardzo ekologicznie więc niestety
jeśli chodzi o koszty utrzymania tego samochodu będą dosyć spore natomiast świeciło przyjemność
którą którą ten silnik daje przyjedzie tym samochodem niewątpliwie duży plus wcześniej wszystko
było proste mieliśmy albo parę drzwi i opadającym dach i wygląd kupę albo mieliśmy dwie
pary drzwi i klasycznego Sedana taka
taka taka taka forma czy było jakiś czas temu Mercedes
jako prekursor tak naprawdę tylko pomysłu wyprodukował model CLS który połączył te dwie cechy więc
z jednej strony mieliśmy wysiadanie na tylnej kanapie natomiast z drugiej strony mieliśmy opadające
dach Wyszedł więc nowy rodzaj nadwozia i jak to Mercedes klasa
Premium było to wiązanie dosyć kosztowne i dopiero po wprowadzeniu Passata CC
bo wówczas tak się ten model nazywał mogliśmy w niższym pułapie cenowym od
wodzie które mogło właśnie w ten sposób włączyć zarówno wygodę zajmowanie miejsca na tylnej kanapie z
tym że ten samochód miał tak na Kresowa bryłę że wyglądał jakby to była wersja Coupe dzisiaj
mamy to ten samochód nazywa się już w Volkswagen CC natomiast pomysł oczywiście pozostaje
niezmiennie ten sam mamy to dwie pary drzwi i opadające dach moim zdaniem bardzo udana
kombinacja i za to należy się temu samochodowi plus teraz czytali ładnie opadająca linia dachu nie
spowodowała ograniczenia miejsca nad głową pasażerów siedzących na tylnej kanapie A
otwieramy te piękne bezramkowe drzwi i zajmują miejsce na jednym z dwóch foteli
na tylnej kanapie bo jeszcze zarejestrowane na 4 osoby nie mamy na środkowym fragmencie
kanapy tylko roletę z Cup holdera mi i schowkiem to ma Oczywiście wadę
sadzimy tutaj piątej osoby ale też ma zalety taką że tym razem nie będziemy narzekać na zbyt wysoki tunel
środkowy który będzie przyszedłby przeszkadzać tej piątek sobie powiesz tej kontrastowych to co chodzi nigdy nie będzie więc
zajmuje Ile jest miejsca nad głową na
kolanach miejsca nie zabrakło Natomiast nad głową tutaj dwumetrowa osoba niestety
się nie zmieści się go nawet okulary żeby zrobiłem dobrze bym połamał Myślę że tak akumulator 90
można to siadać bez obaw natomiast dla mnie miejsca Jest tutaj niestety troszkę za mało 532l
taka jest pojemność bagażnika Volkswagena CC i to nie jest jeszcze koniec tego zalew w bagażnik ma bardzo regularny
prostokątny kształt Sou na pewno łatwiej wyładowanie do niego jakieś walizek do
T mamy zawiasy klapy bagażnika które są nie dość że ładnie wykończony to jeszcze nie chowają
się tutaj do przestrzeni ładunkowej tylko chowają się gdzieś tak do wewnątrz więc nie przeszkadzają dla tych
co lubią mieć porządny porządek w bagażniku W mamy to takie haczyki na których można powiesić torbie zrobimy zakupami i
na koniec jest uchwyt którym twoje przeziębioną pociągnięcie otwiera składamy oparcie
tylnej kanapy więc nie musimy wchodzić tak naprawdę do środka Wystarczy że to pociągniemy i pojemność bagażnika
dodatkowo się zwiększa No więc siedzę w samochodzie za ponad 200000 zł Przyjrzyjmy się z tego jakie elementy
tego auta wskazują na to że jest to tak drogie auto przede wszystkim mamy bardzo komfortowe fotele skórzane
wykończenie fotele do tego mamy w funkcja masażu w fotelu kierowcy i
mamy oczywiście automatyczną skrzynię biegów DSG 6 w biegach mamy aktywny tempomat mamy
system dynaudio 600 batów i 10 z dziesięcioma głośnikami mamy
kamerę cofania mamy napęd na cztery koła od oczywiście i ta
lista wyposażenia dodatkowego jest bardzo długa natomiast c są dwie rzeczy które wprowadzają nas
troszkę na ziemię Jeden z nich to jedno z nich to jest to że w Volkswagen CC V6
nie dostał jakieś jakiś specjalnych materiałów ponieważ ten element na przykład to na kokpicie
jest wykończony miękki plastikiem ale jest to tak naprawdę tworzywo które możemy zobaczyć te w
samochodach z mniejszymi silnikami natomiast ten płot w plastiku jest kompletnie twardy
nie jak to się ma tak naprawdę do tego że ten samochód jest tak drogi i tak mocny a drugi element to jest sposób
regulacji fotela na którym świecy nie może ten hotel jest tak świetnie wykończony to
jednak regularnie regulacja do przodu i do tyłu musi się książka ręcznie Jak
można określić samochód który ma 300 koni napęd na cztery koła i niecałe 6 sekund do setki
auto wyścigowe auto sportowe z tych rzeczy jest to bardzo Komfortowa limuzyna która przywiezie cię z punktu a do punktu b w taki sposób
żeby się będziesz z niej w punkcie B bardziej Zrelaksowany i wypoczęty i nie gadałeś jest to niesamowity ale te 300
koni pod maską wcale nie produkują się do wciskania pedału gazu Ponieważ ten samochód tak dostojnie sunie po drodze chciałoby się żeby ta podróż trwała dłużej na
ten na to takie pozytywne wrażenie składają się różne rzeczy coś przede wszystkim oczywiście ten mocny silnik który który
daje to to wrażenie że mamy tą moc zawsze pod prawą stary nie musimy jej w tej chwili wykorzystywać dobre wyciszenie i oczywiście
bardzo przyjemne fotele
więc to wszystko łącznie daje Ten efekt że jest Komfort podróży to Volkswagen CC naprawdę
zasługuje na bardzo wysokie obroty
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)