programy
kategorie

Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #384

Test Volkswagena Polo VI z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie samochody kompaktowe stają się klasą średnio miejskie
auta stają się autami kompaktowym i dobrym przykładem na to zjawisko jest bohater dzisiejszego testu czyli
nowa generacja Volkswagena Polo jak na dzisiejsze standardy to oczywiście auto miej ale Jeśli spojrzymy na jego starszego
kuzyna czyli Golfa czwórkę robi się ciekawie Zapraszam do testu jeszcze
w
poprzedniej
generacji
samochody miejskie były faktycznie miejskie wyglądały tak Spójrz na przednie Polo czy po
przedmiot jest wąski jest stosunkowo wysokie z krótkimi maskami to proporcje były oczywiście podyktowane klasą
pojazdy te samochody miały się mieścić w każdym z łuku miasta to się zmieniło nowe Polo urosło o 7 cm
ma szerokość 8 cm ma długość h rozstaw osi zwiększył się od 9 cm a teraz obiecane zestawienie
wymiarów z golfem 4 generacji w swoim czasie jak coś to wiele generacji Golfa za punkt odniesienia w
swojej klasie sporo tych samochodów jeździ Zresztą po polskich drogach do dzisiaj i to jeździ nadal charakter samochodu
kompaktowego czyli ani zbyt małej Ani zbyt dużego w sam raz o jonowe polo jest od Golfa
4 o 10 cm krótsze to rozstaw A8 noszący 2 m 56 cm jest o 5 cm dłuższy
samochód jest też się półtora centymetra za czym idzie o 3 cm szerszy rozstaw kół wysokość
jest plus minus ta sama szansa nadwozie i większy rozstaw aucie to bardziej przestronna kabinę i wyższy
komfort to za chwilę wszystko sprawdzimy włosy to jest od metrowca najpierw zajrzyjmy do bagażnika
bo to jest kolejny dowód na to że nowy polo urosło ale nawet się Golf 4 generacja w bagażniku
330 l pojemności Polówka w 2018 roku daje 21
l więcej 351 L czyli można że stąd już niedaleko nawet
do aktualnego Golfa jeśli chodzi o szczegóły No Zobaczcie sami mamy to po lewej stronie kieszonkę mamy
też miejsce do zaczepienia siatek po obu stron bagażnika mamy też
podłogę którą możemy ustawić na dwóch wysokościach pod spodem widział miejsce na koło zapasowe
ale w naszym samochodzie akurat jest Jaki dać na pracy podłoga jest w solidna
możemy jutro nocować w górnej pozycji aby tutaj coś się Operować się na dole Możemy też tak jak powiedziałem podłogę
przenieść niżej powiększyć bagażnik aczkolwiek tam bliżej siedzę i mamy
takie garb których No musi ze względów że tak powiem technicznych lub pozostać A to
widziałem on znika kiedy podłoga już na wyższy poziom także myślę
że jak na miejskie autko nie powinno nikomu nic zabraknąć możemy jeszcze oparcie widzimy że mamy
tutaj prawie równą podłogę i nie mamy różnicę
wysokości pomiędzy podłogą a oparciami więc w razie czego to nawet i
jakiś skromny wróbelek tym samochodem można przejść a teraz Zapraszam do testów bo my trochę już poprzednie
generacje polówki dawała dużo miejsca dla tego kierowcy a co dopiero ta nowa znacznie większa popatrzcie
w jakim zakresie możemy wyregulować kierownicę popatrzcie w jakim zakresie możemy podjechać wjechać
fotele dla kogo to jest Nie wiem dla kogoś kto ma 230 ja ustawiam fotel pod siebie siedzą
jak widać względem kierownicy w odpowiedniej odległości kolana wciąż nie stykają się z plastikami
z konsolą jest naprawdę dobrze mogę bez problemu Tutaj operować pedałami wciąż mam dosyć dużo miejsca również to pod
kierownicą jeśli chodzi o miejsce nad głową to mam to jeszcze No że 3 ponad 3 palce
wolnej przestrzeni więc też jest bardzo dobrze Zwróć uwagę że zagłówek
można również na wysokość odpowiednio dla nowego kierowcy i też zwrócić uwagę na
to że w Miejskim w samochodzie Nie zapomnieli o tym aby wyregulować wysokość mocowania pasa jeśli
chodzi o różnego rodzaju regulację samego fotela to no w tej wersji mamy możliwość
regulacji wysokości siedziska Oczywiście jak kąt pochylenia oparcia No
i Diverse i to tyle ale muszę powiedzieć że jako dwumetrowiec ja to na nic nie narzekam
z tyłu nie wiem jak to określić jednej strony jest dobrze bo się tutaj mi jeszcze z drugiej strony po tych wszystkich zapowiedział
że polo urosło że jest coraz większe że jest w ogóle olbrzymie No to pasowałoby żebyś tutaj rozłożył w klasie No ale Cudów
nie ma Patrzcie Zresztą sami dobra wiadomość nad głową dużo miejsca żeby się wyprostować Siedzę sobie po prostu nie muszę się garbić
i już dotykam podsufitki ale też schylać się nie muszę jest dobrze na kolana można powiedzieć że sprawa No popatrzcie
w siedzę tak siedzę z tym że wykorzystuje maksymalnie to wgłębienie które jest tutaj w
hotelu plus jest taki że to wgłębienie pasuje również na kolana dwumetrowca bo zwykle to się zaczyna i
wtedy jest bezużyteczny Tutaj wszystko jest okej z drugiej strony to gdzieś jest taki ostry kaszel który umyjesz za bardzo się
z nim tak mistyka i wyczuwam go kolanami to nie jestem niekomfortowa rzecz najbardziej niekomfortowe rzecz
którą to czuję Nie pomijając może jeszcze zbyt mało miejsca na buty które udało się Wsunąć ale tam Wyczuwam troszkę
elementy konstrukcyjne mogą być tym odrobinę więcej poza tym jednak jednak obiektywnie trzeba powiedzieć
to jest Polówka i siedzę w niej sam za sobą i mogę ponarzekać to najwyżej na drogę z A
jeśli chodziło o drobiazgi kto tak schowki są w
drzwiach kieszenie są nie za głębokie ale są nawiewów niestety nie ma wyjścia 12 V
to czy USB nie zależy od rodzaju wybranego wyposażenie nie mamy też tutaj w naszej wersji podłokietnika
zwróć uwagę za to mówi jak dużo w zakresie możemy wyregulować sobie zagłówek mamy
też oczywiście mocowanie ISOFIX i
warto też wspomnieć o tym że mamy dwa osobne ledowe światełka nad głową No i oczywiście ten
tunel środkowy trzeci osoby siedzącej na środku na tej kanapie No będzie w pewnym utrudnieniem bo
może nie jest za szerokie ale jest wysoki no jakby
nie było To wróćmy jednak do wyglądu wygląda bardzo nowocześnie jak na 2018 rok przez całą
ale dobre reflektory sporo lakieru do wyboru pakiet r-line panoramiczny szklany dach i wszystko inne to co sprawia że
ten samochód może się podobać okazji czy to czasem w komentarzach że Design Volkswagena jest zbyt przewidywalny zbyt
konserwatywny No
chyba był po czy patrząc to nowe Polo można odmówić charakteru To jest bardzo ciekawie za chwilę umówię plastiki i tworzywa
i schowki ale najpierw Spójrzcie na konsole gdzieś już ją widzieliśmy oczywiście widzieliśmy ją w modelu
t-roc i chodź ze mną w podobieństwa są całkiem duże to jednak są różnice Gdzie w Volkswagenie Polo
dostaniemy nieco mniejszy wybór kolorów ale też znacznie lepsze plastiki spojrzeć na wyposażenie
bo jak już polo jednym kołem wkroczyło świat kompaktów zostało też odpowiednie gadżety największą zmianę jest Active
info Display które możemy dokupić zaledwie Jak namalować w tym segmencie 1600 zł na środku konsoli idziemy z kolei
ekran systemu Discovery media które w przypadku wersji Highland to kupimy za 2600 zł to najnowsza
generacja która obsługuje łączność ze smartfonami Czy w dolnej części konsoli może się znaleźć półka
do bezprzewodowego ładowania telefonu za dodatkowe 480 zł z kolei przegląd systemu bezpieczeństwa doprowadzając
do wniosku że polo w kroczu kompaktów nawet i dwoma kochanie już w standardzie mamy bowiem system
wspomagający ruszanie pod górę front Assist z funkcją rozpoznawania pieszych i autonomicznego hamowania w końcu to auto miejskie a
zaczynając od Comfortline także monitor zmęczenie kierowcy do tego możemy dokupić aktywny tempomat działający do 210
na godzinę system Blind spot i zawieszenie o zmiennej charakterystyce nie
znalazłem tylko na asystentów żadnego monitora pasa ruchu i aktywnego ani pasywnego
odbywały się to być dosyć prostym systemem więc bardzo nie dziwię że akurat tego systemu samochodzie nie
ma wnętrze Volkswagena Polo nowej generacji przeszło wrażenie te same zmiany stylistyczne co nadwozie tego samochodu
które zostało tak na
prawo
takiego kanciastego Powiedziałbym miejscami charakteru i to widać również podobne ja kształty choćby wracając
na przykład uchwytów na kubki z których słynie mogą być kwadratowy muszą mieć właśnie taki swój
kształt więc to jest taka zmiana która Moim zdaniem była też potrzebna aby auto na
zewnątrz a w środku aczkolwiek pewne rzeczy Oczywiście pozostały bez zmian tak jak to kluczowy przyciski na kierownicy to przesiadają się z poprzedniej połówkę
czy też do innych modeli Volkswagena oczywiście to wszystko z łatwością takich różnego rodzaju przycisków i pokręteł możemy tu znaleźć mnóstwo na
więc przesiadka dla nowych klientów No nie będzie bolesne chociaż weszło to całkiem sporo wspólny technologii którą zostało ono należy zaznaczyć po raz pierwszy gości w samochodach
bez tego segmentu przejdźmy teraz do części praktycznej te uchwyty na kubeczki już widzieliście to 12 woltów tam niżej mamy jeszcze jeden
schowek który nie może na drobiazgi ziemniaki
drobne nie wiem a
pod podłokietnikiem widzimy schowek który jest bardzo głęboki chociaż
ale też jest dobrze wykończone jak trzeba zaznaczyć bo ja Zwróć uwagę że podłokietnik to nie jest Może wzorem
miękkości aczkolwiek do twardy też nie jest jest okej można go wyregulować przód tył w zakresie ale już na wysokość nie
można go ustawić się więc w sumie to nie przeszkadza bo ja akurat sięgam na tą może prawie natomiast Jak ktoś nie ma
takich długich Run kto to będzie mógł być może trochę ale przeszkadzał brak właśnie tej pionowej regulacji to widzimy kolejny schowek i miejsce zarazem doładowanie telefonu komórkowego jest
rozładowany tam na dole mamy takie dywanik którym
możemy stąd wyciągnąć i posprzątać więc ty chcesz w takim praktyczny Mamy dwa wyjścia USB jedno z nich jest jak widać jedno z i lepsze jest modem
który Przyjdzie liśmy kiedyś w
tym roku to zdrowym i też się rozmawialiśmy Nie
dlaczego akurat takim autem ale okej No przynajmniej wiem jest online to jest do celów testowych czy do celów demo nie tak
zrobione widzimy że jest online widzimy że można podglądać ruch na Zakopiance tutaj obok widać nie
jest zakorkowana przykładowo idziemy dalej przed pasażerem widzimy
schowek który nie jest jakoś szczególnie
dobrze może wykończony jest plastik w środku Bartosz Czy odpowiednie jest za duży po to mamy jak
widać czytnik kart SD czy też miejsce
na płytę inną
uchwyty jak widać no i to wszystko zajmuje miejsce więc cokolwiek temu to włożyć No nie może być za duże dlatego że nie
bardzo często następuje kolizje właśnie z tym rogiem to jest całkiem
różnych takich się na monety uchwytów tak dalej więc pomyślałem to jest oczywiście jak bardzo praktyczne Chodź przestrzeni tam Moim zdaniem odrobinę brakuje
bardzo dużo nam że to jest przestrzeni w
kieszeni drzwi i to widać miejsca na dużą butelkę bez problemu się znajdzie Nie robisz tam dalej jest trochę więcej ta przestrzeń warto powiedzieć też o miejscu na okulary w takim małym samochodzie nie
widać miejsce się znalazło pamiętam że kiedyś się Audi Q7 odkryliśmy Czechy nie
tego miejsca zabrakło poza tym warto też podkreślić się bardzo dobry poziom wykończenia
to nie to to to jest oczywiście bardzo dobrze wykończony samochód tutaj Chodź bo ja Active info Display mamy to wielki dotykowy
ekran mamy to nie
dwustrefowa klimatyzację mamy mamy różne
rzeczy w skrzyni DSG ale Popatrzcie ile też brakuje nierównych e przycisków więc
można ten samochód jeszcze
myślę odrobinę bardziej wyposażyć a więc widzimy to dosyć wysoki poziom w mojej tak to się przekłada na tworzywa widzicie
sami jest naprawdę miło i przyjemnie Aczkolwiek kiedy wchodzimy na drzwi to już robi się twardo Bardo
twardo twardo
pod lewym łokciem bardzo
raczej mocno mnie jest bardzo ale też nie mają super a luksusu Teraz pijemy za Uwaga No
to jest jak w większości modeli Volkswagena czyli beton nic się nie odkształca nic nie trzeszczy po prawej stronie
to samo więc jest dobrze Możemy też o
tym Zresztą czuć się tylko dobrze został klasyczny ręczny ale czuć tutaj taką solidność chodzi coś to możemy spróbować tutaj szarpać dalej
to
wygląda na taki element który naprawdę może się łatwo poddać i popsuć cały wrażenie tymczasem idziemy
dalej tutaj gdzieś cisza
Tutaj cały czas mamy jeszcze miękkie
tworzywo tutaj wciąż miękkie tworzywo No tutaj Piano Black Albo jak kto woli W
każdym razie tutaj też wciąż cisza cisza
to jest mięciutko tylko
nie
Nie
znalazłem nic nie no dobra no to wygląda na to że nie
ruszymy raczej w tym samochodzie nic na tyle żeby można było ponarzekać się Jezus Co się stanie jak ludzie tutaj pod sklepem myślał
co ja robię w tym samochodzie że on się tak ruszam na boksie w całej siły szarpie W każdym razie widzicie sami że od strony
o stromych pasowanie otrzymuje doboru materiałów wykończeniowych od strony i wyposażenie Myślę
że w nowej Polsce nie
ma na co narzekać opowieść o najnowszej generacji na polo jest dla mnie o tyle ciekawa i
przyjemna że Sam byłem przez dłuższy czas nosicielem polówki poprzedniej generacji i dobrze pamiętam Dlaczego Kupiłem tą połówkę Tylko że ona była jednocześnie duża
w środku ja się jej bez problemu umieściłem jednocześnie małe na zewnątrz bardzo łatwo
się nią parkował o bardzo bardzo
przyjemnie się nią jeździło po mieście łatwo było się w tym mieście tym autem odnaleźć jednocześnie ten samochód był bardzo lekki to była właśnie sprowadzenie i przyjemność prowadzenia to jakoś
szło w parze mimo że nie miał mocnego silnika miał DSG które też miał swoje wady nie mianowicie start z miejsca w tym aucie był dosyć utrudniony po naciśnięciu gazu o chwilę to trwało zanim zaczęło auto coś się zbierać tutaj już tego problemu nie zauważyłem więc jest lepiej i możemy się nie może nie był zbyt mocny 14 wolnossący to jednak relacja mocy do masy własnej tego samochodu pozwalała jeździć
nim po mieście gdzie na ostatnie życzenie potrzebne są moce nie ale też wyjechać poza miasto i w miarę bez stresowo tym samochodem wyprzedzać Więc to była kombinacja takich C która sprawiła że ten samochód zagościł w
montażu to Spawn okazję Jak stoimy w miejscu pod górkę jeszcze więc trudniej a więc ciekawe gaz i od razu jedziemy
i od razu szybko się ten problem z DSG został kompletnie wyeliminowany naciskamy gaz nie ma żadnego Lagunie może nie ma żadnej pauzy nic nie musi się zastanowić tylko po prostu natychmiast mamy jechać to fajna pozytywna zmianę Poza tym na poprzednią połówkę no nie miałem za bardzo okazji
w wielu żeby narzekać więc to pierwsze co sprawdziłem i to co mi wyszło że że jedzie bardziej bezpośrednio to dla mnie było kluczowe żeby powiedzieć ów największy problem został naprawiony poza tym ten samochód i A kiedy odebrałem go parę dni zaskoczył mnie to nieraz po pierwsze No daje dużo więcej miejsca w środku tutaj na dobrą sprawę już abstrahując od tego że tam rozstaw osi się zwiększał prawie 10
cm że nadwozie jest tak dużo że tam już niewiele brakuje do Golfa a jednak Zapomnijmy o tym tylko wsiadamy i dyspozycje kierowcy patrzymy na jest miejsce tak jak w Golfie prawie że no Ciekaw jestem jak bym mógł mnie tak zostawimy to czy faktycznie nie byłoby to jak w Golfie to bardzo zbliżone druga sprawa to jest wyposażenie wsiadam do auta widzę Active
info Display podwójną klimatyzację pięknie wykończony miękkie materiały wielki ekran do ale wciąż z pokrętłami cały panel klimatyzacji tradycyjnie wciąż na przyciskach No piękna kombinacja dokładnie to co jest potrzebne żeby łatwo obsługiwać ten samochód wciąż przyjemnie się nim jeździło jednocześnie
z takim poczuciem że jeździmy samochodem naprawdę nowoczesnym No może takim atrybuty nowoczesności jest też silnik który ma tylko 3 cylindry chociaż więcej mocy 115 koni i trzeba powiedzieć że wciąż pozostaje przy tym stwierdzeniu że nie jest to Demon prędkości a jednocześnie że w zupełności oczywiście wyspa miasto ale też oczywiście wystarcza na trasę i tutaj skrzynia biegów ponownie pomaga odpowiedniego wkręca No jak Jeśli potrzeba na wysokie obroty i tam Odkrywamy
dopiero w okolicach 5000 obrotów Odkrywamy że jest to silnik
trzycylindrowy bo Podczas takiej normalnej jazdy no
ale słyszę to 3 cylindry to jest samochód który jest o wiele lepiej wyciszony niż poprzednia generacja ale też mi żeby się już
nie odwołać w kółko do poprzedniego niż segment generalnie tego typu samochodów to jest pusty cicho Jest jedna rzecz Druga rzecz że ten samochód i stał się po porównaniu do poprzedniego o wiele bardziej komfortowy nie ryzykuje jeśli powiem że również jest o wiele bardziej komfortowy niż inne auta z tego segmentu podsumowując jeszcze nie powiedziałem można usłyszeć tylko trzech cylindrów jeszcze na niskich obrotach jak tak Przetrzymamy
go nieco dłużej tak łagodnie wyciskając Białas to gdzieś tam pod większym obciążeniem ale jeszcze na niskich obrotach też można się doszukiwać tych trzech cylindrów one nie rzucają się mocno uszy
on ochroni nie każą sobie myśleć nie przypominają sobie ale da się to wychwycić Ten charakterystyczny dźwięk ale trzeba się tym aktywnie zająć tak zacząć wychwytywać to to go znajdziemy natomiast
to wyciszenie sprawia że na dobrą sprawę jak
nie wiemy nawet pod maską mamy przesunięte to się nigdy nie dają jest naprawdę to wszystko fajnie zrobione także Podsumowując mu nowe oczywiście jest większe jest lepsze jest lepiej wyposażony jest lepiej wykończony jest ładniejsze jest bardziej nowoczesne i jest taki taki taki wszystko ale jedna rzecz mnie pozostała
bez zmian i to jest sprawiłeś że poprzednia generacja polówki zagościła w moim garażu to
jest to że ten samochód jest wciąż tak samo zwrotny wciąż tak samo łatwy w parkowaniu podczas jazdy po mieście wciąż tak dużo miejsca się odbywa się rzeczy jeszcze więcej na dobrą sprawę tutaj to
od Sia dużo za pierwszym razem odsunęła maksymalnie foteli musiały przesunąć z powrotem bo to jest dla kogoś zaprojektowanych to ma chyba 210 więc więcej miejsca więcej mocy i więcej technologii Więcej bezpieczeństwa lepsza skrzynia biegów lepiej to wszystko działa naprawdę nie słychać trzech cylindrów no same plusy być może ja tak pozytywnie o tym samochodzie opowiadam bo bo troszkę go postrzegam jako takiego starego znajomego który po latach podobnie się go spod ale jest jest taki jakiś bardziej takie
Fit do pakowany lepiej
ubrany i jakiś taki bardziej elokwentny na tak porównanie ale tak mniej więcej jest Ja po prostu cieszę się że znowu jadę tym samochodem i przypominam sobie dlatego kupiłem poprzednią generację bo w tym samochodzie to wszystko znajdują Jak na miejski auto-polo oferuje Całkiem spory 5 silników benzynowych i 2 diesel właściwie to 1 1.6
TDI który jest dostępny w wersji albo 80 albo 95 konnej weź chodzi o benzyny to cennik otwiera
wolno cylindrowe jednostka o pojemności 1 litra i mocy 65 koni mocniejszej
odmiana Ma 75 koni A wydaje się że te ciekawsze jednostki jednak mają oznaczenie też mają
też trzy cylindry też 1 l pojemności i
dają albo 95 albo 115 koni mechanicznych jest też odmiana w GTX niedługo też
będziemy podobno testować nie mam taką pierwszą zapowiedź i ona nieoczekiwanie niespodziewanie bo przypomnijmy w poprzedniej
generacji w niebie tej miała teraz 14 potem po face liftingu 18 a w nowej generacji ma aż 2
pojemności i 200 koni wielki nieobecny na tej liście to oczywiście silnik czterocylindrowy 1
5 TSI on był zapowiadany ale w tej chwili nie ma go w sejmikach będzie dostępny kilka miesięcy dzisiaj dostałem 10
to jest jej w prostokątnym wydaniu ze skrzynią DSG skrzynie DSG zresztą są dostępne tylko do benzynowych
turbodoładowanych jednostek maksymalny moment obrotowy wynoszący niutonometrów przy 2 tysiącach do 3500
obrotów na minutę pozwala rozpędzać się do 100 kilometrów na godzinę W 9,5 sekundy Ile prędkości maksymalnej 196
km na godzinę maksymalną postawiłeś mnie testować Ale przyspieszenie do setki i owszem znajdziecie nasz test
osobnym filmie link w opisie Volkswagen obiecuję że te osiągnie idą w parze z bardzo zużycie
paliwa 3
i 9 w trasie 53 w mieście średnio 4 i 4 litra na 100 km oczywiście zapowiedzi producenta
i my zrobiliśmy
swój test obejrzeć jego link w opisie ja tylko powiem że i
wtedy to auto przejechało z Warszawy do Krakowa a pojemność zbiornika paliwa to 40 l to w Krakowie wciąż miało jeszcze ponad w
Baku wyposażenie podzielono na cztery poziomy start trendline Comfortline i High line jest jeszcze jeden specjalne Bic i oczywiście
nie tej karty jak to w przypadku wielu samochodów była to kompletnie goła z najniższym wyposażeniem aktorzy najniższą cenę
44490 zł taki samochód mogą się sprawdzić No nie wiem wypożyczalni czy jako wół roboczy Ale ty dobre
dlatego że chcesz na pewno lepszą naście zarysuje basenem trzeba by więc są znaleźć trendline silnikiem 10 o mocy 65 koni
kosztuje około 50000 zł wtedy
wersję Comfortline zaczynają się 50 wyżej a High Line 10 ale to mamy też do czynienia z silnikiem
10 to jest jej 95 koni polo Beats które w dużej mierze opiera się o standard Comfortline to wydatek minimum
50 5000 zł na GTI będziemy musieli wydać przynajmniej około 90000 zł by Testujemy
wersję Highway która już w podstawowej wersji kosztuje około 70000 zł Ale biorąc pod uwagę dodatkowe wyposażenie bo to jest pochodzenie
7 oka dla dziennikarzy jego cena Księga prawdopodobnie poziomu wersję tej Podsumowując Proponuję jest większe ładniejsze lepiej wyposażona
niebezpieczne ma ciekawsze gadżety w środku i lepiej
jeździ ale ogólny wniosek z tego wszystkiego jest taki Jeśli dzisiaj masz zamiar kupić do miasta auto
klasy kompaktowej to za nie chciałbyś się zamiast tego kupić auta Miejskiego który będzie lepiej wyposażony i
tak większość czasu spędzasz w mieście będzie ci tym autem znaczenie łatwiej zaparkować a na miejscu w sprawie nie stracisz
co pokazuje dzisiejszy też zresztą parę lat temu Golf 4 był od polo znacznie mniejszy A nikomu przecież
miejsca nie brakowało a wtedy góry mniejszych No może
Odrobimy to samochody od tego czasu znacznie urosły a więc ten zakup takiego Miejskiego auta wcale nie musi oznaczać ciasnoty
doskonale to pokazuje
1 reakcja
0
0
1
Podziel się
Komentarze (1)
28-04-2020
szajswagenco to jest za silnik 1,0 do kosiarki czy jak ??
zobacz więcej komentarzy (1)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(1)
szajswagen
4 lata temu
co to jest za silnik 1,0 do kosiarki czy jak ??
Najnowsze komentarze (1)
szajswagen
4 lata temu
co to jest za silnik 1,0 do kosiarki czy jak ??