bEgPtPCI
bEgPtPCM
bEgPtPCQ
programy
kategorie
bEgPtPCJ

W którym schowku zostawiłem klucze...? Opel Combo Life

Test Opla Combo E Life z silnikiem 1.5 Turbo o mocy 131 KM

Tranksrypcja:Cześć...
rozwiń
przyjęcie Opla przez grupę BPS miało różne konsekwencje Jedna
z nich stoi obok mnie to jest Opel Combo Life który już nie ma nic wspólnego z Doblo teraz jego
krewnych należy szukać w salonach Peugeot i Citroen to oczywiście modeli Berlingo podobieństw można
doszukiwać się wszędzie i patrząc na efekty można powiedzieć że combo na tym przyjęciu skorzystało i to bardzo testowany
przez nas wersję to topowa zmianę Elite w kilka dodatkowych pakietów w
sumie dosyć wcześnie pokazaliśmy wam przybitki jest wnętrza ale to właśnie wnętrze zrobiło na mnie największe wrażenie bo
zewnątrz ten samochód szczególnie na tych kołpakach zwykły dostawczak No właśnie z poglądem znakom
Bo można by powiedzieć że wersja osobowa Live i wersja dostarcza Cargo są z zewnątrz w zasadzie identyczne
Nie oznacza to jednak nadwozie czy cukier charakteru dodaje już sama lampa te typowe
dla nowych Opli światła do jazdy dziennej led to są takie jakby brwi spod tej brwi
Spogląda na nas ten sam co takim charakternym spojrzeniem A to dopiero same lampy do tego
sporych rozmiarów grill mocno zarysowane wypukłe nadkola Dolne przytoczenie na drzwiach z listwą ochronną
i bardzo Harry i linia szyb I przy tej charakterny linii szyb na chwilę bym się zatrzymał bo
kształt słupka b bardzo wyraźnie oddziela część Pasażerska od miejsc z przodu i to jest
bardzo fajne z zewnątrz bo po otwarciu drzwi zarówno tych przednich jakiej
przesuwanych patrząc od środka widzimy że tak wysterylizować linia okien
zabiera nam fragment tego okna i to jest chyba jedyne miejsce gdzie funkcje przegrała z formą a
jeśli
chodzi o tym samochodu mamy tutaj stało to jest Dlaczego znajomy tego nikomu
nie trzeba tłumaczyć ale żeby cię nie pomyśleli że w tym Oplu zabrakło Opla na przykład kierownice kierownice jest oplaty to
jest bardzo dobre informacje między
zegarami widzimy kolorowy ekran komputera pokładowego na którym wyświetlano może być na przykład informacje
o nawigację trzeba przyznać że testowana przez nas wersja posiada bardzo bogate wyposażenie z 8 calowy ekran do systemu multimedialnym
Android auto epoka Play nawigacja na całe szczęście klimatyzacja automatyczna posiada
osobny panel sterowania z fizycznymi przyciskami akurat o tym audio-tech pomarzyć hamulec
postojowy jest elektroniczny jest też ładowarka indukcyjna mówiłem na bogato A
skoro już siedzę za kierownicą czas na to jest dwumetrowca i na początek pokażę to najbardziej mi się podoba
w tym samochodzie potrzebuję dwóch rąk 10 palców właśnie przestrzeń bo chcę założyć chcieliśmy sobie
tyle jest miejsca nad głową oczywiście fotel jest OBI natomiast mogę zadać
podnosić to mi kompletnie nie przeszkadzał żeś miejsca nad głową jest mnóstwo teraz go podniosłem że się obniży
teraz go z powrotem mogę pokazać jak możemy regulować kierownicę dwuosiową
w sporem całkiem zakresie i oczywiście maksymalnie podnoszę maksymalnie Wyciągam do siebie i w tej konfiguracji Popatrzcie
Potrzebuję jeszcze odrobinę jeden ząbek zaczął Teraz
jest dobrze prawie
dobrze Dlaczego Dlatego że kolumna kierownicy jest dosyć ciekawa z tej strony jest
obła a z tej strony jest takie kant nie jakieś super ostry ale jednak kant być może w innych wersjach to
jest stacyjka Nie wiem dlaczego ale jeśli mam tutaj przy tej manualny jest operować
na pedałach i prawa noga no musi tutaj całkiem sporo też pracy wykonać to
ja stykamy się z tym fantem praktycznie no i nic nie można zrobić bo kierownica
już jest maksymalnie podniesione a ja no co najwyżej mogę uciec O tak i wtedy mam
mnóstwo miejsce mogę tutaj zatańczyć ale jestem za daleko o tych palców za daleko od kierownicy
Więc taki mały problem Ewentualnie możemy zrobić tak
ustawić bardziej pionowo w oparcie wraca
na swoje miejsce i wtedy jest super tylko że nie wiem czy każdy lubi jeździć aż tak pionowo
siedząc chyba że dwóch Ostrowca akurat powinni właśnie to i to tyle
jeśli chodzi o miejsce z przodu zobaczymy i od tego miejsca zostało za mną
a z tyłu No cóż to
jest miejsce dla dzieci nie dwumetrowych dzieci więc to mamy akurat stoliki miejsce
na kubeczki i to jest bardzo fajne ale to jest dokładnie gadżet który sprawia że ja
to z koronami się za bardzo nie mieszczę Dlatego też na początku miałem to otwarte bo to sprawia
że troszkę tej przestrzeni w tej przestrzeni więcej się pojawia nad głową Oczywiście wciąż tutaj
mam mnóstwo całe 5 państwo wolne przestrzenie bez jest w ogóle nie ma o czym mówić natomiast z tymi kolanami no co
za dwumetrowca ją przypominam jest delikatnym ścisku O tak to powiem
ale reszta
to są same bo Popatrzcie Sami mamy bo trzy niezależne fotele
każdy z nich ma mocowanie ISOFIX do
mocowania ISOFIX Zresztą fajnie poukrywane to zamkami błyskawicznymi mamy jeszcze
nie mamy mamy nawiewy to
nie jest oczywiste a mamy mamy też elektroniczną regulację siły siły siły nawiewu mamy mamy coś
co daje tutaj jeszcze więcej przestrzeni jakby jej tutaj brakowało a mianowicie okno dachowe wielkie okno dachowe
które jest przesunięte taką wanienką
która w nocy daje niesamowity klimat było świeci się takim ledowym fajnym światłem
a więc mamy to naprawdę całkiem przemyślaną
przestrzeń Popatrzcie jak bardzo wysoko można wyciągnąć również zagłówki po jego złożeniu Możemy
też w ten fotel złożyć nie nie nie ma możliwości złożenia tego fotela jakoś
tak na pół żeby uzyskać tutaj podłokietnik jest to tylko takie towarowe składanie No
i War wspomnieć o podłodze o podłodze która jest zupełnie płaska a więc wszystkie
trzy miejsca są naprawdę pełnowartościowe i nawet siedząc na tym środkowym pod
tą wanienką ja wciąż tutaj mam
nie mam zbędnych centymetrów ale
mam wystarczająco dużo miejsca aby się wyprostować a więc od strony przestrzeni ten samochód to
jest naprawdę to czego potrzebuje duża rodzina składająca się z bardzo wysokich dzieci i
dorosłych nie Poza tym mamy tam jeszcze wyjście doładowanie telefonu telefonu
komórkowego Bo mamy tam jedno wyjście USB No i schowki schowki schowki ale o tym do tego jeszcze wrócę Zwróćcie
też uwagę na zakres regulacja zagłówka dla każdego takie pudełkowa to nadwozia z reguły
zapowiadają całkiem praktyczne wnętrze i tak za chwilę się okaże To od razu zdradzę
Powiem tylko że ten samochód jest dostępny w dwóch wersjach żona na jeszcze więcej przestrzeni ale
Zacznijmy od tej praktyczności w poczcie jaki patent jest dostępny w tym samochodzie
możemy otworzyć sam z tyłu i mieć dostęp do tego co zostawimy na tej solidnej półce
ewentualnie otworzyć część fragment tej półki i mieć dostęp do samego bagażnika bardzo
praktyczne rozwiązanie Bo jeśli na przykład w centrum handlowym podjedziemy blisko ściany otwarcie
tej klapy Wymaga trochę przestrzeni możemy nie ruszają samochodu wykorzystując tylko tyle
na przykład miejsca jednak mieć dostęp do wnętrza bagażnika A jeśli mamy już dostatecznie dużo przestrzeni za
samochodem podnosimy całą klapę tutaj podmiot nawet nie wpada na przykład i tak mamy
to 597 litrów pojemności bagażnika i to jest tak jak mówię w wersji
tej standardowej po złożeniu oparcie foteli w drugim rzędzie możemy mieć
tych litrów aż 2126 gdyby to była wersja przedłużona to tych litrów
standardowe byłoby ponad 250 zł więcej a po złożeniu oparć się
nawet i ponad 500 litrów więcej także tutaj od strony praktycznej te
same liczby Już mówią że jest dobrze Możemy też podnieść półkę całkowicie ewentualnie ją wyjąć
mamy to bardzo wygodny dostęp niski próg załadunku i schowki schowki schowki
schowki Myślę że z kropką poświęcimy
osobno
ujęcie bo Opel twierdzisz że Combo dysponuje aż 20 ma ośmioma schowkami o 186
l to jest pojemność bagażników w niektórych małych samochodach ale zobaczymy gdzie są
te wszystkie skoki
i
ostatni
schowek
w
Niemczech
było
28 Nie liczyliśmy ten
takie
przemyślenie jak jadą z takim samochodem w daleką podróż żona mnie wpłynąć i zapyta Gdzie
zostawiłeś klucze
będę miał pecha po schodkach już powiedzieliśmy więc teraz we wnętrzu będziemy mówić na dobrą sprawę tylko o tym
że wszystkie tworzywa są twarde i tutaj wyjątków Nie ma zamykamy temat natomiast
oczywiście to są wyjątki takie takie czy tutaj na boczkach drzwi mamy coś tam pod lewym okiem
pół milimetra nie wiem czy to jest pianka okej natomiast warto
powiedzieć o pasowaniu tak i spróbujemy teraz tak poszarpać trochę te różne
klamki uchwyt Tutaj
się nic nie dzieje Tutaj
się nic nie dzieje tutaj
też jest solidnie ciągniemy za uchwyt
torbiel z całej siły nic się nie dzieje
delikatna amplituda Ale cisza i uwaga to
jest jedyne miejsce gdzie udało mi się wydobyć dźwięk
ale to podkreślam dźwięk bardziej niż skrzypienie
minimalnie chodzi i jakiś odpowiednio ściśnie Bo bardziej nie u podstawy tylko tutaj u góry gdzie
Chwytam minimalnie jakiś plastik Skrzypi więc Ostrowiec rady solidne i wrócił mi jeszcze do
jednej rzeczy praktycznej Gosławski już pokazałem tak jak mówiłem o której warto wspomnieć w takim rodzinnym
samochodzie to szkiełko to to jest coś co naprawdę się bardzo przydaje bo dzięki temu będziemy
ciągły podgląd na cały komplet małych pasażerów z tyłu kupując taki samochód nikt nie myśl o
wrażeniach zjazdu nie da wrażeń z jazdy kupujemy Opla Combo tak w tym samochodzie liczy się bardziej test dwumetrowca niż
test łosia ale jak już mamy do testu na silnik Diesla to warto o nim
parę słów powiedzieć i to słów Bardzo ciepłych i pozytywnych bo samochód ten z tym silnikiem jest
jest dostatecznie szybki i przyjemny w prowadzeniu podczas przyspieszania nie czujemy jakiś zadyszki nie Czujemy że Czegoś nam brakuje oczywiście to wciąż jest samochód rodzinny
jest takim na
rozsądną Relacje pomiędzy przyspieszeniem a oszczędnością zużyciem
paliwa w miarę ale naprawdę tego przyspieszenia tutaj nikomu nie
powinno zabraknąć to wszystko warto też powiedzieć że jak już przyspieszymy do 90 na godzinę co za chwilę będę mógł zrobić to
poziom obrotów
na najwyższym szóstym biegu bo to jest w zestawie biegową manualną skrzynią to jest 1550 obrotów a więc ponownie oszczędność
ale też cisza przy czym ta cisza to nie jest tylko kwestia tego że 6 wieki i lepszy 90 jedziemy na niskich obrotach czy
teraz wbijemy trójkę mamy
3000 obrotów ba zwolnij trochę wbiję dwójkę mamy 4000 obrotów No coś tam zaczyna się dziać ale w okolicach dwóch trzech czyli tak jak się dieslem jeździ tego silnika prawie nie słychać a już na pewno nie ma takiej
Gilowskiej natury
nie klekocze Nie hałasuje po prostu jest mruczę
sobie wszystko jest w porządku zapewnia to co czego możemy od niego oczekiwać czy dobry ciałko
pewnie momencie jak być bardziej wyraźna to jest jakby
coś co czego nie wolno pominąć milczeniem widziałem bardziej precyzyjne skrzyni mierzą zahaczenie że nie wbija tylko gra mogą być bardziej precyzyjne wyciszenie
jeszcze raz podkreślę rewelacyjne i również
reakcja samochodu na to co kierowca tutaj robi na kierownicy w
bardzo szybka bardzo bezpośrednio Oczywiście mamy to wielkie samochód który nie
którego amplituda jakby wychylenie jest dosyć się wyraźne nie sposób tego przełożyć ale to wszystko jest takie sprężyste tak jak przewidywalny i
sprawia to że dodatkowo
nabieramy
takie
do tego auto tej pewności za kółkiem tego samochodu że daje on nie tylko o możliwość przyspieszanie nie tylko możliwość jazdy szybko bez podnoszenie głosu ale też w razie czego przeszkodę może jest dosyć dużym wychyleniem nadwozie ale zrobimy
to pewnie i przewidywalnie co to jest moje podsumowanie może tak jak mówię niezbyt i 100 upadku tego typu samochodów ale warto powiedzieć że głowa rodziny również będzie zadowolony podstawowa wersja Opla Combo Life kosztuje 68800 zł nie dostaniemy radio
Bluetooth USB kolorowy wyświetlacz między zegarami czujnik światła tempomat zieloną tylną
kanapę 60 40 natomiast nie dostaniemy Kozacy na którą trzeba będzie dopłacić aż
3600 zł postołowie silnik w tej wersji to 12 110 koni z 5 biegowy
manual mój Testujemy to wersja Elite z silnikiem 15 130 konii który
ma bardzo bogate wyposażenie kilka pakietów i w tej wersji ten samochód kosztuje 120 tysięcy
zł i to oczywiście nie mało ale napisz
mi proszę w komentarzach jaki samochód startuje do tego
typu auta Jeśli
chodzi o praktyczność wyposażenie schowki
i
w tej samej cenie Ciekaw jestem co znajdziecie z wyposażenia tylko
świateł główny chleb bo nie ma jak niestety nawet obcy niedawno nagrywamy poradnik o
wyborze auta rodzinnego był tam mini Vansów kombi była to jeszcze dużo zabrakło
jednak kombivany czyli typu auta które Testujemy dzisiaj i myślę że ten
błąd to był błąd popełniłem by bardzo wiele osób które kombivany
moich praktyczności nie brały pod uwagę przy wyborze auto rodzinnego bo
my wszystko kojarzyły się one za bardzo z autami dostawczymi ale dzisiejszy Opel
Combo Life pokazuje nam że kombivany już nie są wyłącznie autami
praktycznymi są to auta które mogą być również świetnie wyposażone i komfort to więcej mogą mieć też niezły
wygląd No dobra może nie od tej strony O
Boże z tej strony będzie lepiej a więc podsumowując ten samochód to jest taki efekt wow dla całej
rodziny bo głowa
rodziny doceni prowadzenie mama siedząca obok dostanie bezpieczeństwo i komfort a dzieciaki siedzące z tyłu
za dnia będą się cieszyć się z dwóch okien dachowych tak wychodzi Jak by były dwa do w nocy ucieszą
się z tych świecące i lodowe wanienki No i przez całą podróż będą zapychać wszystkie dostępne pod
ręką schowki kamykami koralikami chrupkami zabawkami Co
można zabrać i co można przynieść ze spacerów jednym słowem autorodzinny kontratakują
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bEgPtPCV
KOMENTARZE
(0)
bEgPtPDH
bEgPtPCO
bEgPtPDO
bEgPtPDP