bDZqzFvo
bDZqzFvs
bDZqzFvw
programy
kategorie
bDZqzFvp

Wspólna kąpiel. Szczeniak pozazdrościł maluchowi

Szczeniak Willow z Dubuque, w stanie Iowa, pozazdrościł dwulatkowi kąpieli we wannie. Zwierzakowi dopiero przy drugiej próbie udało się wskoczyć do ciepłej wody pełnej piany. Szczęśliwy pies zaczął pluskać się ze swoim „bratem”, zabawnie wycierając pianę z pyska. Całą sytuację ze śmiechem obserwowała i nagrywała matka dziecka i właścicielka szczeniaka.

574 reakcje
415
75
84
Podziel się
Komentarze (84)
15-04-2020
wyzwanieOd dawna wiadomo że owczarki są bardzo inteligentne , mają więcej rozumu co nie którzy mali liderzy partyjni.
zobacz więcej komentarzy (84)

Programy Wirtualnej Polski

bDZqzFvB
KOMENTARZE
(84)
wyzwanie
rok temu
Od dawna wiadomo że owczarki są bardzo inteligentne , mają więcej rozumu co nie którzy mali liderzy partyjni.
buncik
rok temu
Oj do owczarka temu psiakowi to daleko, ale fajnie, że dziecko wie, że zwierzak też "człowiek". Jakie fuj, nic się nie stanie. Trochę śmiechu i radochy dla obu.
Ewa
rok temu
No i fajnie!
bDZqzFvT
Arek
rok temu
Właśnie dzięki takim zabawom, dziecko nabiera odporności. A tu durne ludziska piszą że fuj. Izolowanie dzieciaka i zabranianie mu na jakikolwiek kontakt z przyrodą docelowo spowoduje problemy ze zdrowiem.
Agnieszka1237
rok temu
Piesy sa kochane to najlepszy pszyjeciel dla dziecka
Najnowsze komentarze (84)
Sigma
rok temu
"sytuację ze śmiechem obserwowała i filmowała matka chłopca" - Wow, dobrze że daliście napisy bo bym nie ogarnął :V
lekarz
rok temu
Pies dla dziecka to jak bomba biologiczna
Banderaz
rok temu
Wspaniale zdarzenie . Zwierzeta kochaja dzieci a dzieci kochaja zwierzaki. To cos niesamowitego. Ocena filmu 10/10
Marra
rok temu
Słodziaki dwa
tommy
rok temu
Do osoby która podpisała się "Ja" Co za bzdury pan/pani wypisuje!!! Mając w domu zwierzaka (psa,kota) człowiek jest znacznie mniej podatny na zarażenie wirusami od zwierzęcymi. Ludzie obcujący bliżej ze zwierzętami są bardziej odporni!!! Ich organizm jest przyzwyczajony do tego rodzaju wirusów a ich system odpornościowy dużo lepiej przygotowany na ewentualne odmiany i mutacje tego typu wirusów. Podsumowując posiadanie zwierzaka i obcowanie z nim zmniejsza ryzyko zakażenia!!!
P.A.N.
rok temu
Niektórzy piszący te komentarze powinnpowinni swoje dzieci trzymać w szczelnych inkubatorach,do wieku starczego.
grażka
rok temu
nie przesadzaj , do rzek ścieki wpuszczają wszyscy się kąpią i żyją
GOŚC
rok temu
BRAWO ,BRAWO ,SUPER SIĘ BAWIĄ,HIGIENA MÓWICIE? SMIESZNE NIE JEDEN CZŁOWIEK JEST BARDZIEJ BRUDNY OD PSA. JA ZEBY PRZYTULIC MOJEGO PSA ,MUSZE UMYC RĘCE ,BO JEST TAK CZYSTY I HIGIENICZNY. NIE JEDNEGO CZŁOWIEKA OBAWIAŁABYM SIE DOTKNĄC SUPER SIĘ BAWIĄ,A HIGIENA JAK NAJBARDZIEJ PIES WIEDZIAŁ ZE MALUCH JEST CZYSTY ,TO WSZEDŁ INACZEJ BY TEGO NIE ZROBIL HIHI.
bDZqzFvL
zbych
rok temu
dzieciak nie bedzie mial alergi i sie biologicznie uodporni na wiele zarazkow (limfocyty T )
ja
rok temu
przez ta higienę to rozum ci wyjaxłowxiło!
50+
rok temu
Jak miałem 9 lat ,pogłaskałem kota i mi kolorowe kwiatki na ciele wyrosły, teraz mam 50+ ale pamiętam to dokładnie, jakaś rozumna lekarka w mig się zorientowała co się stało.
j-23
rok temu
głupia matka...jeszcze sie cieszy...cymbałka..a póżniej bedzie żebrała pieniądze jak synio zachoruje na jakiegoś wirusa..
j-23
rok temu
głupia matka...jeszcze sie cieszy...cymbałka..a póżniej bedzie żebrała pieniądze jak synio zachoruje na jakiegoś wirusa..
Kasia
rok temu
Zwierzęta wolę je od ludzi
...
Następna strona
bDZqzFwn
bDZqzFvu
bDZqzFwu
bDZqzFwv