bCNUndVM
bCNUndVQ
bCNUndVU
programy
kategorie
bCNUndVN
sez. 2, odc. 7

"Z tymi co się znają" to talk-show w autorskiej formule charyzmatycznego Marcina Prokopa. Gościem siódmego odcinka w drugim sezonie programu jest kapitan Dariusz...

rozwiń
Tranksrypcja:W Niemczech to pokazujesz to był banalne błędy automaty wsze...
rozwiń
Zawieźć trzeba prostu jak dodać ponad 5 dobra zrobić swoje jak wyjdzie to wyjdzie
Pewnością nie
Zastanawialiście się nad tym czy wsiadając do samolotu rzeczywiście powinniśmy wyłączyć telefon komórkowy bo jak nie to
Boga czy jesteśmy bezpieczni kiedy w samolot uderzył piorun No i co z tymi torbulencja mi te wszystkie
Wiele innych co tam mojemu gościowi który jest
Dariusz policji dobry dzień dobry też nie ma znaczenia
Co z tymi telefonami wyłączać czy nie
No w tej chwili już nie każą wyłączać prawda nagle się okazało że jeśli można na tym zrobić pieniądz
Czyli
Sprzedawać internet na pokładzie
Wcześniej także były takie linie które umożliwia połączenia
Jeszcze zanim ten
Został popularny
Tak bardzo jak teraz w trasie smartphone
No to okazało się że
Wprawdzie jest nazywa się to daj cynk samolotowy
Ale
Jakby co definicja została zmodyfikowana
I teraz czuję samolotowy
Moduł WiFi może pracować po to
Sprzedać klientowi Inter
Więc jak można się domy
Historia że
To jest bardzo niebezpiecznie była mocno naciągane
A poza tym jeszcze skoro zabierają nam wodę wiedzą że jest niebezpieczna prawda
Nawet półlitrowa butelka
A telefonów nie zawiera
Nigdy nie zabierali nigdy nie był taki pomysł
Troszeczkę chyba można wywnioskować
No to było
Na wyrost na
Tak ja na pewno wniesie do samolot
Jeśli byłby cień szansy Rzewuski samolot może
Strącony z nieba jakimś pozostawionym włączonym telefonem prawda
Bo nawet
Kiedy
Dużo się mówi o tym żeby wyłączyć tą na pewno jest parę osób które tego nie zrobił
A system w samochodzie są tak mocno zabezpieczone
Przed niepożądanymi
Wpływ
Mapa pól magnetycznych
Nie nie nie
Problemów
Czy to prawda że jak lecicie
G2
Jak się nazywa
No dwóch pilotów bo to możesz pierwszy oficer kapitan albo Pierwsze chwile drugi pilot mama
Gotują samolot to zawsze dostajecie
Różne posiłki
Po to aby
Z nim
Zatrucia się Gdyby któryś z tych posiłków z jakiegoś powodu
No był
Nieświeży prawda Czy mógł
Problemy zdrowotne No żeby ten drugi
Mógłby jakby być bardziej
Ogarnięty ogarnięty No bo czasami te problemy żołądkowe mogą być bardzo ostre i
Długotrwałe
No i wtedy jeśli te problemy naprawdę by wystąpiły i były naprawdę
No to wtedy raczej taki drugi pilot już nie masz naprawczy ten no ten drugi pozostający prawda 3
W pełni świadomości i władzy
No to Powinien wylądować na
Nadającym się do lotu a nie kontynuować
Docelowego No chyba że to lotniskową celowe jest na tyle blisko że jakby
Niczego nie zmienia prawda jest to rozwiązywać
Bardzo często w najprostszy możliwy sposób czyli
Jeśli załoga całkowicie liczy powiedzmy 6 osób się
To się dostarcza 5 posiłków jednak
Jeden
I ten jeden jest po prostu inny dla któregoś
Ciekawe czy kiedyś ten jeden co
Jeszcze inne okazał się trafny akurat taka rosyjska ruletka
Ja jeszcze się nie spotkałem żeby
Jakiś bardzo poważny problem miał które były na gały
Siku mi się zdarzyło
Że tak zwanej zimnej
Mam wrażenie że kiedyś tak jak już wróciłem do domu to tak na 6:00 jakieś hotelu to tak jakby troszeczkę coś tam
Czasami
Zależności od tego jak to wygląda jak długo
Agenor
Zimna płyta to mi się kojarzy z 1 listopada
No ale to chyba jej nie ma ale wiadomo o co chodzi bo to na weselach jest całkiem rzadko
Mało rozrywkowy jestem Ale wracając do do waszych rozrywek co się dzieje w Hebe
Po zamknięciu drzwi jak już Wystartowaliśmy
Wszystko
Ustabilizowane
Automatyczny pilot włączony to Jak spędzacie czas
No ja myślę że jednak mało rozrywkowo
Aczkolwiek no nie
Może są jakieś mieszane zawody w których jest bardziej rozrywkowa
Ale spotkałem się z takimi
Takimi opowieściami Colę
Którzy pracowali w jakiś inny
Dziś turecki
Kapitanowie byli tak dość specyficzny i potrafili właśnie takie boombox i ruch
W kokpicie podczas lotu
Premiera Maja tak fajnie to nie wiem ale ale muzyki pomysły
I to niechętnie koniecznie taki który opowiada o tym budynkiem
No ale jakby
Czemu się do
No jest taka legenda na temat
6 dyscypliny
To mnie jak kolegę na temat
Najsłodsze świata rock and
Że dużo się dzieje
Pomiędzy pilotami a stewardessa
Wspólnym hotelu się
Zaloguj
Wiem że
Jest to dziś z tobą kojarzy
Ty człowieku krystaliczną ale nie chcę się denerwować ale mi możesz
Najbardziej
Ligowe jak najbardziej No ja myślę że to dotyczy głównie młodszych
No bo wiadomo
Jak tam twoje lata
I zacząłem też późno
Ale jak najbardziej
Są ta impreza będzie się nam
Czy bardziej formalne to też zależy od tego jak
Bo ja w wielu firmach pracowałem wielu
To bardzo mocno widać
Tutaj kulturowej
Przykład w Czechach bardzo różne mają po
Gdzieś tam powiedzmy w Grecji
I dalej
A ten
W kierunku na południe gdzieś tam wyspy to bardzo konserwatywni
Ja bym się nie
W Turcji jednemu mechanik
Taka przygoda zakończyła się tym że się pojawiło
Stewardessy
Tak Ojcze hotelu nie nie
Hotel Chopin młoda dziewczyna było ciekawe
A oni się
Zaległe Nie nie ma dziewczyną tak co słabe są w ciąży
No ale tak się to zakończyło a ojciec normalnie dosłownie chyba za 2 dni się pojawił po tym jak
Witam spędzili noc w samolocie akurat w Jordanowie
Piloci macie
Specjalne kody komunikacji z resztą personelu pokładowego
Na przykład za pomocą mrugania lamp
Pasy ponoć są takie sygnały
Wysłać nie w sytuacji zagrożenia stewardess są tak żeby nie niepokoić pas
Prawda
Jaś
Nie Nie dlatego że jeśli
Jaka sytuacja
Która można
Wzruszające
Na tej na pilota
Nie to powiedział
Jak jest poinformować
Sąsiedzi
Special
Zachodni szczególnie amerykańskiej
Kulturze na wszystko nim jakieś skróty
Tam
Blue City
No widzisz Raczej nie
Szczygłowic bez paniki
Ale też to są bardzo rzadkie
Coś co my ćwiczymy na samolot
W życiu
Realny bardzo rzadko
Może się wydawać dziwne
Miłośnikom
Prasówka
I czasami zadałem pytanie ile stoją
Sytuacja
Tego typu
Który Oni oglądają tam w tele
A jaki miał
No nie żadne z moich zadań
Żadna z zlotów nie nadaje się do tego Pro
Specjalny
Sobie za
Odbiorcy na kanale
Niegocin
Moich
Afaktury
Jest ktoś na przykład ja
Dym zwariował chciał z zaostrzonych łóżkiem węże ci się do kabiny pilot
To wy jesteście od środka rozumiem
Tak to są takie drzwi tak zwany pancerne majonez
Jak jeszcze daleko
Szczegóły można
One są zamykane od
Na kilka zamków tak Irek
No i jest taka specjalna procedura
Może procedura co
Sposób komunii
Gdyby tam ktoś chciał
Nie powołał
No to
Załoga
Za pomocą Special
Flash wypowiadam
Jakby nas o tym poinformuję chyba że to jest sytuacja nie to pa
Otwieracz do kopii
Jakie to mogą być
Najlepiej takie proste
Czyli takie które nie wzbudzają
Podejrzyj Bożena
No nie właśnie ja nie jestem zwolennikiem takich bo to załoga ustawa przed lotem dlatego że no ja
Jeszcze głębiej się napisałem to kabinowego w stali
Hasło typu nie wiem po nie
Albo nie
Wrzesień No i teraz jak jak w marcu Ułożyć Ułożyć zdanie z wrześniem prawda
Zaraz zaczną się stawiać
No to ciekawe informacje ale po cholerę on ją dokładnie to znaczy to jest najbardziej w komunikacji tej
No ale ale
Tak tak się
To nie jest żadne jakąś tam specjalna
Pytanie czy
Cywilnym zdarzają się
Ci którzy chcą zrobić coś
Ponadstandardowe go bo przypomniało mi się teraz znowu wypadek Co prawda nie samolotu tylko promu Costa Concordia
Kino na razie życie wielu ludzi
Przez niego zginę
Tylko dlatego że chciał popłynąć bliżej brzegu i pomachać
Wycieczkowce
Jak to jest
Nie u nas
Nawet możliwości
Zapędów same meaning
To znaczy to nawet nie chodzi o machanie skrzydłami ale
Ten zapis lot
Jest analiza
Ale
Dzisiejszych czasach
Piloci raczej małolat
To Peugeot firmy jakie ma nastawienie
Firma zachęcać nie zachęca i tak
O ile
Szczególnie alufelgi Borysa
W ogóle siedziby o tej manual
O tyle
To gdzie my Opel
Euro
Jakiś wysp
Jakiś Madery tego typu rzeczy
To to latanie jest naprawdę takie prawie
Tam nie mam
Auto żeby autopilot prowadził do samego końca sama już nie mówiąc o lądowaniu automatycznie bo to jest wykonywane niezmiernie
Tylko naprawdę na wyjątkowych
Nie ma wszystkich lotniskach jest to możliwe
Ale tamto Latanie jest takie
Faktycznie można sobie po
Zakręt owcy przed lądowaniem bo jest taka konieczność ale jeśli lotnisko wymaga wykonania zakrętu
Przed wejściem na prostą manualnego to już jest uważany za zeszły w tej chwili jako dość wymagający
Takie do
No to już jest coś
Średnia uprawa
Madera
Jesteś na podejście gdzieś tam
Że nie da się tego samochodu autopilocie prowadzić do wyprowadzenia sąd nad
To już jest takie kozackie
A to w rzeczywistości po prostu jest najzwyczajniej w świecie
Czyli z tego co mówisz wynika że
Jak pilot zrobi samodzielnie samolotem zakręt to już
Może nie tyle gość ale Wiele firm w ogóle nie lata ma takie lotniska na których jest to wymagane
Aczkolwiek można ten zakręt zrobić na
Dlatego nie wymaga w tak zwanym podejściu z działalnością
Powiedz gdzie masz to często są zabronione
Prawo do wykonywania
Leci na jakimś systemie typu A
Tak dalej do
Jak powiedziałem No gdzieś tam na większej wysokości prąd ładowania można uszkodzić manualnie
Ale
Często jest tak że firmy zabraniają
Czy bardziej ufają elektronice niż Pilot i ja nawet nie wiem z czego to wynika to jest według mnie nie
Dlatego że my jednak musimy być pilotami dlatego że te automaty wszelkiego rodzaju na 1000 różnych
Zawieźć bynajmniej nie nieoczekiwanym
I tak właśnie dochodzi w tej chwili wypadku najczęściej
To bardzo ciekawy wątek Jak często
Systemy
Jak wnioskuję z twojej wypowiedzi mają wyręczać
I być od niego bardziej doskonałe czy
Nieprzewidywalne
Jak często one są
To nie jest często
Ale
Ja właśnie w tym twoim ostatnim
Podałem taki taką
Także jeśli Ja wykonałem 400 lotów powiedzmy Do tej pory na dużych sum
Jeśli mi się ten autopilot wyłączył bądź jakaś inna navarria nastąpiła
Zmagała manualnego sterowania
Powiedz
Nie wiem 5 może 10 razy
Ja już teraz nie mówię o sytuacjach Gdzie w ogóle nie ma możliwości manualnego do przeprowadzenia całego lotu Czy 1/6
Ale ja mówię o sytuacjach takich
Niejaki
Wielki awaria
Ale wali która uniemożliwia autopilot robi jakby Control
Tylko trzeba było wziąć sterowanie
Przechwyciła bo w ogóle się zepsuł się wyłączył To jeśli weźmiemy pod uwagę że codziennie w przestrzeni Tylko Europejskiej jest
Ogólnoświatowej 100 000
To biorąc Konstanty
I nawet nie będziemy przez
To wychodzi na to że codziennie piloci muszą interweniować
Kilkadziesiąt
Nie kilkaset razy w skali
Każdy brak taki interwencji
Skończyły się mniejszym lub większym problemem łącznie z rozbiciem samolot
A ten samolot jednak się rozbija
Tak spektakularny zostawiłem
Program w przestworzach powiedzmy raz na rok raz na półtora roku pewna więc to pokazujesz czy ktoś tam pod
Jeszcze długo będą poprzedni jeśli
Można mówić żeby nie naszego życia na pewno nie ale z naszych dzieci czy
Będą tam usunięcie
Samoloty będą wyglądać tak samo
Będzie
Czy dzisiejszy
Są odpowiednio wyszkoleni żeby tym zagrożeniem
Bo nam się wydaje nam pasażerom
Do pilota jest właśnie taki półbóg że jak on już w lesie do tej kabiny
Toons
Wszystkim por
Zna odpowiedź na każde
Procedura na każdą sytuację
A jak jest naprawdę pomimo tego
Iż wydaje że powinna istnieć świadomość tego że
Może się zawsze
W której jedna
Ten samolot w tym automacie nie poleci
To właśnie nie wszędzie jest kładziony nacisk na to żeby piloci dalej byli
Tylko się na przykład mówił że nie nie możecie
Autopilota dla komfortu
Historia
Większy katar to pokazujesz
Banalne błędy nie
Maksa błędy w banalnie proste typu B
Przyrządy
No ale to na przykład brak obserwacji prędkościomierza wynika z tego
Że jeśli się mówi pilot może
W automatycznym ciągu
To wtedy w głowie pozostaje No to prędkością to się muszę przyjmować bo tam jest automat który będzie
Ale tam co masz może
Najmniej jest w najmniej oczekiwanym momencie
A ponieważ tak latamy
Tak nam się mówi żebyśmy latali
Ja akurat nie bo ja wracam w automat manualny 12 za
Chyba że jest jakaś
Coś takiego dziwne samorządu je w auto
To się zdarzyło może 5 razy w
Wtedy po prostu jeśli to wysiądzie a my tego na co dzień nie obserwujemy praw
Bo nie mamy tego nawyku bo to robi zając auto
No to nie ma tego
Zmuszanie się do tego w tym momencie kiedy nie mamy tego nawet żeby robić coś nienormalnego bardzo dużo zużywa
Umysł nasze
Koncentracji prawda
A to powinna
Pilotowanie takie podstawowe samoloty W mojej ocenie to powinna mieć taką umiejętność absolutnie podstawowa
Z minimalnym
Wykorzystanie
Możliwości
Coś naturalnego
Czy ptaki
Potrafią za
Samolotowi do tego stopnia że
Wybucha silnik że
Może dojść do katastrofy No tak jak najbardziej duży
Paliwo silnika to
Nie masz do zleceń
Silnik
Co za tym idzie mogą tam
Jakiś Powiedz coś mama zapalić gdzieś tam pod obudowę tego silnika No i to się gasi ten silnik
Całkowicie
Kimkolwiek
No wiem paliwa Nie z możliwości
Wyprodukowania ciągu prawda może natychmiast traci całą twoją
Oczywiście to wtedy się
Pojawia Jakiś pożar czasami Oggy na zewnątrz jego potem jego budowę
I to się
Gasi
Ale wcześniej od
Do tego silnika do
Jednym ruchem bo to jest jedna 9
Przycisk
Wszelkie płyny paliwo hydraulikę i tak dalej Po czym dzisiaj Boga
No i konserwuje się na tym pozostający w silniku chyba że taki wpadł z dwóch silników tak jak tego nie życzę nikomu
Żeby było
Chodziłoby
Ale nie muszą być
Jak czy zdarzy się tak że w samolocie
Wysiadają silnik
4 nagle z jakiegoś
Nic nie działa
To taki samolot
Mazda
Jakim stopniu że
Takim samolotem gdzieś tam
Wylądować Tak jak najbardziej ponieważ samolot do lotu nie potrzebuję silnik
Tak jak ostatnio zostawiłem licencję na szybowcach są szybą
Był taki filmik na YouTubie właśnie na którą Myślałem że ze swojego sobie licencję
Nie masz
I to czasem może latać nawet kilka
Tak samo Każdy Samolot jest pani kontynuować
Bez
Silnik podłączenie spawarki silników
Ale jest to lot tylko i wyłącznie
Dół
Dzwoni szybciej ale w dół
Jednak na tyle wonorze całkiem spora odległość
Wysokości przelotowe Gdynia
Awarie silnika
No to można
100 km
Spoko
Czyli jest szansa że akurat nie będziemy nad Atlantykiem i że gdzieś
Gdzieś będzie lotnisko tylko że to już jest taka to już z kolei wymaga
Tych Pilotów którzy tam byli
No nie da się tego podejścia zrobić według Krzyża
Bo samolot nie wytrzymuję
Taki taki
Przyrządów trzeba po prostu
Podejście wody
Tego co człowiek
Typowe podejście jak na
No i to się przydaje jeśli
Wie jak to zrobi
A docenić to konto badania żebyś nam opowiedział wpasować prawda bo nie ma margines
Błędów żadnego nie odejdzie my na 2:00 jedziemy na drugi krąg nie możemy
Czy w tym miejscu znaleźć za szybko bo nie możemy się podeprzeć silnikami A wy jeszcze kawałek podleczyć prawo
Także no to jest sytuacja
Zdarzały się takie gotowania i byłam
Uda
Że to nie
Sytuacja beznadziejna
Gdybyś wiedział że
A ona że
Powodu
Szanse na uratowanie samolotu i pasażerów są
Prawie 0
Opowiedział wiesz o tym pasażerom czy do końca
Ja myślę że on by się nie ja myślę że że w ogóle mnie założył że nie że są 0
Czasami
Ale to w sytuacji do domu się musiało zdarzyć coś takiego jak nie ma wpadniecie skrzydła prawda No bo
Grzejników
No no właśnie do tego nie zauważyli
Ale jakby w szczegóły to chyba nie ma sensu wchodzić
Informa
Szczegółów to
Tak A powiedz mi po godzinie 16:00
Sugeruję co należy
Czego nie należy mów
I to nie tylko w sytuacjach awaryjnych ale na przykład na temat opóźnień prawda
Żeby za bardzo tam się nie przyznawać że to jest nasze
Może po prostu nie nie nie siać paniki jakieś
Ci się lat
Nail
Airbus
Dreamliner
W jakimś innym jeśli chodzi o
Oto jako pilot Ja latam no
Ja nie
Komfortowy jest bardziej
Ponieważ mamy tam
Sprawdzamy który może na obiad
Komputer
Ale ja nie mam absolutnie żadnych oporów żeby wrócić na naboje
No nareszcie chodzi tak samo
Jeszcze
Byłyby dobre zarobki jeśli był naprawdę
To nie mam dużo paru żeby być na Justina który zaczyna mnie bolał to pilot
Zalecam latania na samo
Tych średniowysokich jest to że one są bardzo popularne i w razie gdyby następny to jest wymyślone i gdyby ten który się kończył to łatwiej
Prace więc
Dobrze jest mieć godzin
Jak dojść
Natomiast interesuje mnie samą
Tak długo dystans
Nara
Mam nadzieję że nie będę musiał
Mateusz Dąbrowski
Tam jest bardzo mało tych lot
Co się gdzieś tam
Jakiś bar
Dystans
Śpij się wraca
Hania jest mało jakim locie interkontynentalny
Z Warszawy do Chicago
Ile czasu
Przygotuję masz
Czemu ty
Realnie w sensie
Ile czasu ma
No to ja robię takie odcinek Właśnie ostatnio
W którym wyszło mi że 15
Firma sobie te
Dlatego że takie loty zepsuł się
System iOS który doprowadza samochód do który umożliwia nawet jeszcze nie znasz a wtedy kiedy nie wykonuje Auto Land
Tomasz Marcin autopilot
Nie masz do samego końca czyli
Około 60 metrów nad
Czyli pozostaje nam około 15 sekund
To frajda dla pilota z
Nuda
Zaczęliśmy naszą rozmowę od kluczowego pytania o telefony komórkowe
Zamkniemy o równi kluczowym pytaniem od
Siedząc w swej
Słyszysz pasażerów
Przy lądowaniu tak
Jeśli jeśli dłużej
Tam w wyniku czego równa się jeśli duża ich ilość klaszcze
To jak
Ale nie tylko to ja
Na przykład była teraz
Przemek to pali prawda
To będzie można trochę taki ludzik
Paździoch
Mam nadzieję że Łukasz
No i na przykład to pali dlatego że
To był rok
Niedawno
Z
Portugalii
Zbawca
Nice
No i stańczyku
I mecz się kończy
Islandia Turcja
Wtedy
Diana
Venosa w okolicach armii zapyta
Kontrolerka akurat
Co możemy stracić
Normalne Bytom
Oni tam są tacy
Tak
I ona mi odpowiada
Noże Islandia wygrała z Turcją
Hej ja mówię do
Czy ona jest pewna tego bo ja nie mogę takich Jeśli to będzie bzdura Bo ja nie mam takich rzeczy
Jaka to powinnam tam do tyłu to w sumie 1
Taki po prostu
Mam taki
Cieszyn
Ale cieszyli się ze wynikła nic lądowania Jak nauczyć się dlatego że to jest
Sondowania mi to jest tak że to trzeba sobie ustawić jakiś taki
Jakąś taką
Takie normy prawda żeby to przede wszystkim
A to czy to będzie miękki
Ludziom wydaje że to jest
Że tylko takie blogowanie jest dobre Co absolutnie nie SPA
Bo może być miękkie lądowanie w połowie pasa i samolot już nie ma miejsca żeby zawsze
Trzeba po prostu jakby być ponad tym prawda czy robić swoje jak wyjdzie
Zdarzenia problemu tym bardziej jeśli jeszcze pierwszym oficerem że doskonale nieświadomość jest taka że
Kapitan ląduje prawda jest nawet jak się tam w tą ziemię przyłożę to i tak
To nie
Wszyscy wiedzą Kraków
Miękko wylądował
Usłyszysz to co
Dziękuję bardzo za rozmowę No bardzo to było ciekawe muszę przyznać
32 reakcje
18
14
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

Napisz komentarz
bCNUndWL
bCNUndVS
bCNUndWS
bCNUndWT