Albert Einstein miał rację. Sensacyjne odkrycie z Teleskopu Hubble’a

Nowe analizy zdjęcia pierścienia Einsteina pozwoliły badaczom z Hiszpanii i USA odkryć coś zaskakującego – widok odległej i starej galaktyki. Pierścień Einsteina to rodzaj obrazu obiektu, który powstał w wyniku soczewkowania grawitacyjnego. To przykład optycznych zniekształceń grawitacji. Światło widoczne w teleskopie jest tu powiększone, jaśniejsze i zniekształcone. Zjawisko przewidział i opisał ponad 100 lat temu Albert Einstein. Teraz mamy tego niezbite dowody. Niezwykłą fotografię pierścieni Kosmiczny Teleskop Hubble'a wykonał w grudniu 2020 r. Naukowcy analizowali fotografię i właśnie odkryli, że pierścień na zdjęciu zawiera widok galaktyki oddalonej od Układu Słonecznego aż o 9,4 mld lat świetlnych. Emitowane z niej światło pochodzi więc z okresu, kiedy Wszechświat miał zaledwie 4,4 mld lat. W ten sposób naukowcy otrzymali wgląd w okres, w którym rodziło się wiele gwiazd. Na zdjęciu pierścieni zarejestrowano obiekt GAL-CLUS-022058s. To stopiony pierścień,...

27-09-2021
Jetrzy"Stopiony pierścień". "Ałtor" w ogóle wie, o czym pisze? 30 procent z matury i już został dziennikarzem?

Jetrzy
Naukowiec
Wszechświat i znajdująca się w nim materia są wieczne, tak zwany wielki wybuch to tylko jeden z cyklów jego istnienia. Wszechświat jest bogiem, absolutem
cynik
Soczewkowanie grawitacyjne to stopiony pierścień - pewnie narzeczonej autora tekstu.
HDGP-MICHAŁ F...
Na ziemi żyć nie potrafimy, i nie umiemy badać dlaczego tak źle się dzieje a kosmos badamy, trzeba się zająć naszą planeta a przede wszystkim ludźmi i dojść do konsensusu problemów społecznych i konfliktów.
jarek
tytuł to : Co znajdowało się tam 9,4 miliarda lat temu.
Cherry
A ja myślę że na tym stpionym pierscieniu Krzysiu Ibisz siedzial
Al Hazoon
Nie czytacie i nie myślicie,Sorry ManSory-jesli Galaxy jest oddalona o 9,2 mld lat świetlnych i skoro zaobserwowaliscie ją tzn. że należy policzyć razy 2 =18,4 mld lat swietlnych•3,6 lat ziemskich, to się = ponad 50 mld lat i guzik prawda że Einstein miał rację i Hawkin's ponieważ Galaxy NGCS50014 jest oddalona o 12,1 mld lat świetlnych a najbardziej odlegla-zaobserwowana przez Ludzkość o 28,5 mld lat świetlnych i niemożliwe Jest aby Wszechświat rozrastał się z prędkością światła bo byście nieistnieli TaK@ więc nie pistolecie LudziOm andronów tym bardziej że niedawno odkryto DruGi Wszechświat i które to Wszechświaty nie mają ani poczatQu ani konCa a Nasz Wszechświat wygląda mniej więcej jak puchoWe pióro Łabędzie.....AMen.....Profile Facebook Al Hazoon Menory Repet.....~~~~~*@
Xerobol
Don Kasjo Król
Xxxx
Wszystko opisał Imanuel autor książki Atlantyda iluzja... Większość to kłamstwo co mówią wam..
Polski ład
Ja tam widzę Kaczyńskiego
Anguz
Nie zgłębiliśmy naszej planety. Dna marskie to nadal dla nas wielka zagadka a prubujemy rozwikływać zagatke kosmosu ciekawe???
Naukowiec
Anonim
Skoro Einstein opisał to 100 lat temu i miał rację, to może z 4 wojną światową też nie zmyślał
HDGP-MICHAŁ F...
Jurek
Kiedy był wieki wybuch, 28 miliardów lat temu? Nic nie gra w tej szopce nauki.
Jurek
Raczej przeczy. Bo jakiś duży ten obiekt tylko 4 miliardy lat po wielkim wybuchu. Czyli czym był wielki wybuch?
Po co piszeci...
takie bzdury.
Kuba
a ja sie pytam, ile ten wszechswiat ma w koncu lat, skoro coś znajduje sie 9mld lat swietlnych stad, to albo szybciej niż predkosc swiatla rozszerza sie wszechswiat, albo
zmęczony sens...
Wiemy, wiemy, pierwszy raz to sensacyjne odkrycie zostało dokonane w 1979 roku.