programy
kategorie

Audi A6 Avant 50 TDI 286 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #404

Jakie zmiany zaszły w Audi A6? Czy każdemu przypadną do gustu? I jak odróżnić A6 Avant od innych modeli niemieckiego producenta? Zapraszamy na film.

17-04-2020
Tranksrypcja:Cześć...
rozwiń
to zabawne że choćby podczas projektowania nowego auta stół Inżynierów
pracował tylko 1 projektant nadwozia na przykład to i tak na końcu to ten projektant
nadwozia będzie ważniejszy bo pojawienie się nowego modelu widać Winter się dyskusja nawet całych wojny toczone
na temat tego czy nowy model jest ładniejszy od poprzedniego czy może jest podobny do jakiegoś innego modelu
i ile osób tyle opinii jeden mówi Daj jeszcze jedno zdjęcie a puszczę pachy a drugi
mówię daj jeszcze jedno zdjęcie bo chcę na tapetę a następnie wszyscy udają się do swoich nie zawsze nowych
i nie zawsze samochodów pytanie
Dla kogo w takim razie pracowało tych stół Inżynierów dlatego który po obejrzeniu zdjęć pójdzie
do salonu i
zamówię nowy model Czy
w przypadku Audi A6 tak
jak dzisiaj Testujemy Avant doceni
pracy tych stół na początku zapomnianych Inżynierów zapraszam na kawę jeszcze
Zatrzymałem
się
na
chwilę na wyglądzie z zewnątrz 200 Poznajemy
Audi A6 Avant po tym że jest ładny myślę że to nie od wczoraj kremowa ha6 oczywiście
nie brakuje bardziej smukłe światła dobrze z nimi połączony grill Single Frame światła LED dostajemy w standardzie Zresztą ale
za około 8000 zł możemy kupić reflektory Matrix LED 3000
HD Matrix LED które dodają jeszcze parę faktów i mają wyższą rozdzielczość Nie można również ma dobre proporcje Zresztą
Audi sama mówisz że piękne kombi nazywa się Avanti chyba dobrze Tylko zwróć uwagę na 1 detal
mianowicie klapy bagażnika została odcięta pod jeszcze większym kątem Co
sprawia że samochód w niczym nie przypomina takich pudełkowa tych kombi I co cię pojemność
bagażnika nie uległa zmianie z tyłu najważniejsze różnice pomiędzy Audi a6 a7 czy A8 jest brak ledowej
listwy łączącej lampy Dlaczego być może w tak daje nam szansę na odróżnienie swoich różnych modeli
na drodze No cóż nie jest tajemnicą że różne modele Audi są do siebie dość podobne ale dzięki takim szczegółów nie trzeba dekodować
numeru VIN jest już z tyłu mamy Lady i chromy to to jest A8 Jeśli tylko ledy to A7 A jeśli tylko chromy to jest na 6 proste
poza tym można by powiedzieć że tył tego samochodu Można rzeczywiście trochę różnych
innych modeli już nie będę się dłużej by złośliwie o natomiast wspomnę jeszcze o jednej o jednej
takiej drobnej rzeczy a mianowicie jeśli już nie ma tych wydechów widocznych jeśli już są
to zaślepki to pytanie brzmi po co je podkreślać przecież wiadomo że bardzo wiele odbiorcą to się może nie spodoba Dokładnie
tak się stało Poza tym warto też otworzyć bagażnik mimo że
tak jak powiedziałem klapa została podcięta bagażnik się nie zmniejszył te same 565
l jak w poprzedniej generacji Dlaczego i jakim cudem to się stało Otóż samochód urósł jest o 12 mm szerszy
i jest o 6 mm wys zwiększył się też rozstaw osi czytam prześwit ale to jest mało istotne póki jesteśmy
w bagażniku możemy się przyjrzeć oczywiście fantastycznie wykończony i oczywiście mamy to wszystkie nie
wykończenia Premium tak jak widzicie haczyki sposób łatwy Na składanie oparcia akurat
tam nasza torba fotograficzna więc się nie złożył okej cycu na przykład automatycznie podnoszona
roleta za każdym razem czy tutaj inne roletka która jest w stanie widzieć całkowicie oddzielić przestrzeń bagażową wszystko
to czego może spodziewać po segmencie Premium w wersji nadwozia olej kombi tutaj jest
wnętrze zmieniła się nie do poznania i to dobre wiadomości bo są Siódemka miała już na dzisiejsze standardy zbyt klasyczne
Wnęk sporo fizycznych przycisków i pokręteł drewniane lub aluminiowe dekory 1 wysuwany ekran na środku
konsoli drugi mniejszy pomiędzy zegarami więc zmiana była potrzebna natomiast takie zmiana poszła nie
do końca może wszystkie odpowiadać już podstawowe wersje Audi A6 dostajemy dwa wielkie ekrany ten
na dole odpowiada za obsługę tak jak klimatyzacja i ogrzewanie foteli i tak dalej
natomiast Górny ekran odpowiada za obsługi obsługę systemu inforozrywka i czy też nawigację
czym są mocno między sobą połączone przykładowo ustawiając klimatyzację z tyłu możemy
zobaczyć że opcje pojawiają się już na górze z kolei Jeśli chcemy w na
przykład adres na górze na nawigacji to musimy wprowadzać kolejne literki jak
widać jak
widać Można naprawdę bardzo przyspieszyć i
właśnie wstałem Autocentrum i
pozostało Oczywiście rozpoznane a następnie firma Autocentrum została znaleziona co
prawda pod starym nieaktualnym adresem ale jednak więc to również całkiem nieźle działa
problem że nie mów wszystkim musi to podobać się polega na tym że no wszystko to obsługujemy
poprzez dotykanie zimnego szkła nie mówię żeby to szkło zaraz zacząć podgrzewać po prostu
trzeba się przyzwyczaić do tego że to już nie są w zdecydowanej większości przyciski fizyczne praktycznie wszystko zostało wyrzucone
na ekran to prawda Audi postarał się aby kontakt nie był taki zupełnie
wirtualny czyli kiedy naciskamy przycisk wirtualnie wyświetlone na ekranie to
słyszymy takie charakterystyczne kliknie ale też ekran wibruje w
ten sposób udając że właśnie został naciśnięty fizyczny przycisk jest też dodatkowa
zaleta takiego rozwiązania numer ten sposób nie można nacisnąć pewnych przycisków przypadkiem
czyli Jeśli na przykład po prostu dotkniemy lekko przycisk
To on reaguje mówiąc Okej jestem gotów jeszcze się nie uruchamia dopiero wyszłam mocniej tak jak widać
teraz nacisnąć wtedy usłyszymy ten plik i wtedy wejdziemy do kolejnego punktu mnie więc zrobią wszystko aby
to przejść przycisków do dotykowych ekranów było jak najmniej
uciążliwe aczkolwiek jest to zupełnie inne filozofii i tak jak powiedziałem i nie każdemu się to
podobać od strony praktycznej No cóż e miejsce na kubeczek miejsce na kubeczek pod podłokietnikiem
i niestety ale nie znajdziemy Zbyt Wiele miejsca to w sumie nie wiadomo czemu służy to wiadomo
odkładamy telefon komórkowy wejście
wyjście widać USB sd jest karta SIM no i tyle podłokietnik
Niestety nie da ustawić na wysokość można go natomiast przedłużyć Ale też w jakimś dosyć skromnym
zakresie więc może taką świętowanie przeszkadzać Szukając dalej schowków znajdujemy raczej
takiej bo naprawdę nie ma to za wiele miejsca odłożenie
tutaj czegokolwiek krótszą z długopisu na konto jakieś miejsce przewidziane w zasadzie skończy się że to uderzy
po pod sufit powiem nie to głębsze miejsce jest tam dalej mnie I okej Okej no to jest Jedynym
miejscem gdzie coś możemy włożyć większego pod warunkiem że wyciągniemy wcześniej
książkę i szukamy dalej jakiś schowków widzimy dosyć obszerną kieszeń w drzwiach i
to w zasadzie tyle tutaj nie mam żadnych świąteczne jak nie to na ma miejsce na okulary
więc wydaje mi się że mogłoby być tych schowków odrobinę więcej tak
tak na pierwszy i na drugi montaż rzut oka od strony spasowania to też jest dosyć
ciekawie bo tam jest bardzo bogato wyposażona wersja jeszcze zajrzę do schowka bo
to jest takie podsumowanie Audi A6 Avant i tak dalej i tak dalej Proszę
bardzo 535000 zł to ile kosztuje ten samochód początkowa cena 318 więc mamy
to ponad 200 złotych bo ktoś mi szybko czytać to proszę bardzo o to wszystko kosztuje to wszystko
kosztuje 200000 zł i tutaj zapakowano wszystko więc nie sądzę albo nie sądzę
żeby mogły te materiały wykończeniowe o których mam zamiar Za chwilę opowiadać być lepszy niż to co znajdziemy w tym samochodzie
a tymczasem tutaj na przykład zupełnie twardy plastik tutaj dalej on się delikatnie ugina
robaczywki ile osiągnę raczej
niewiele tam dalej oczywiście tworzywo tutaj No znowu minimalnie się ugina tutaj
to ciekawe twardy plastik No to wiadomo twardo tutaj twardo tutaj fantastyczny
wykończenie to nie może się nie No i znowu pod lewym łokciem tej pianki mogą
być troszkę więcej jest mało a co
dalej twardy
plastik twardy
plastik tutaj robi się na chwilę dosłownie troszkę bardziej miękko to
w tym miejscu poza tym no tutaj jest wyraźnie lepiej niż gdziekolwiek indziej
i to należy pochwalić Czy w zawsze prawił prawy łokieć jest w lepszej sytuacji niż mnie szef lewy
Tak więc tworzywa szczerze mówiąc no Popatrzcie tutaj nie no tutaj
zwykle tak czynnością bierzemy i oryginalne A to nie jest twarda skorupa No nie wiem spodziewamy się że troszkę
bardziej tak na bogato Ale za to na bogato jest pasowanie Popatrzcie naprawdę
urywam sobie stały nic
minimalnie się odkształca kompletna cisza tutaj nic
nie
wiem nawet jak chodzisz ten wielki ekran a
delikatnie chodzi więc się minimalnie
Ale
cisza cisza
cisza
z
tej
strony o
coś tutaj skrzypiało znowu
chodzi ale cisza ale Wiemy już tak mam już co jeszcze różne
rzeczy mógłbym robić No to wiadomo że to musi chodzić tą stronę co ja robię O proszę
możemy tutaj Chwycić za cały ten całą
ramą ekranu i ona sama delikatnie chodzi okej
ale nie będę żadnych dźwięków więc od strony spasowanie to jest naprawdę bardzo bardzo premium i i tak
ma być i tak ma być No właśnie może dlatego jest cicho bo wszystko jest w tych lekach plastików jest
teraz w związku z tym że nie mamy to dużo przycisków znacznie mniej i tak to wygląda Może troszkę zbyt
mało praktycznie świetnie poskładane ktoś
postanowił że miękkie plastiki rzeczywiście nie są kluczowe ważne żeby były jest
solidny i dobrze przekręcony no a strony wyglądu i wygody takich
przycisków każdy sobie na to pytanie odpowiada sam Audi A6 to bardzo zaawansowany Technologicznie Samochód przejechał
technikę z Audi A7 która przyjęła technikę z Audi A8 na przykład wszystko napędowe to tak zwane łagodne
hybrydy działające w ramach dodatkowych 48 voltowe instalacji elektrycznej samochód jest w stanie wyłączyć Silnik przy prędkościach od
55 do nawet 160 km w ten sposób żeglować przez około 40 sekund nie zużywając w
ogóle paliwa czy silnik może się odpalić ponownie w mgnieniu oka system start stop też reaguje wcześniej potrafię Wyłącz
silnik już poniżej 22 km na godzinę i podobnie jak w teście Audi A8 powiem i w przypadku testu Audi A6
nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło żeby silnik zgasł podczas jazdy A więc to ja teoria a praktyka praktyką dalej
mamy system czterech kół skrętnych które możemy dokupić za około 10000 zł poniżej 60 na godzinę
tylne koła skręcają przeciwstawnie do przednich dzięki czemu średnica nie może się zmniejszyć około 12 do 11
m powyżej 60 km na godzinę system też dba o stabilność pokonywania zakrętów Jeśli
chodzi o zawieszenie mamy do wyboru cztery tradycyjne sportowe obniżono o 1 cm z adaptacyjnymi amortyzatorami i adaptacyjny
pneumatyczne pneumatyka kosztuje ponad 11 tysięcy wszystkimi
funkcjami pozwoliła 4 pracą z systemu 4K zawieszenie i mechanizmu różnicowego które
rozdziale moment pomiędzy koła tylnej osi zarządza elektroniczna platforma podwozia FP dzięki
czemu praca tych układów powinno być płynna że aż niezauważalne a ma czym zarządzać bo w pełnej
opcje automat 5 kamer 5 radarów 12 ultradźwiękowych czujników i laserowy skaner zaślepka na przycisk auto
wyleci tuż-tuż jedna ciekawostka o której Chciałbym też opowiedzieć to jest klamka która podobnie jak w Audi
A8 Wygląda na to że nie ma fizycznego połączenia z zamkiem w drzwiach więc ona pije z radarami czujnikami czy
z tyłu Nadjeżdża inny pojazd nawet gdyby Nadjeżdża łajanie świadomy tego bym chciał otworzyć drzwi to klamka
mnie przed tym ustrzeże Plac jesteśmy w parku nikt tutaj nie chodzi nikt nie jedzie więc teoretycznie powinny
te drzwi za każdym razem się otworzyć Efekt
uboczny prawdopodobnie tego systemu jest takie że kiedy nam się naprawdę w
to nie działa za drugim razem zadziała robimy to powoli i spokojnie zawsze to zadziała Ale jeśli ktoś jak
na parkingu nam zajechał drogę
chcemy jej powiedzieć co o nim myślimy to i
walimy głową w szybę bo drzwi się nie
otworzą nie wiem jak to wytłumaczyć bo przecież tak jak mówię z tyłu Piekielnik nie Nadjeżdża więc blokowania
drzwi być może ten system działa szybko ale nie wystarczająco szybko
tapeta dwumetrowca i złóż poprzedniej generacji dwumetrowych bez problemu się w szóstce odnajdywał więc tym razem kiedy
samochód Jak już powiedziałem jest to zrobimy szersze odrobiny wyższy to również problemu będzie nad głową mam jeszcze No
ze dwa palce wolnej przestrzeni i to mimo że mamy to okno dachowe mnie kierownicy ustawiamy Zauważcie
mechanicznie września więc to też każdy sobie dopasuję tak jak trzeba nie fotel
regulujemy dosyć podstawowej zakresach jak na ten segment a więc na pewno przód osobno to ureguluje wysokość
kąt pochylenia oparcia odcinek lędźwiowy tutaj mamy jakąś zaślepkę tutaj również mechanicznie jesteśmy w stanie odrobinę wydłużyć
albo skrócić się siedzisko Popatrzcie główek również da się wysunąć na
akceptowalną wysokość również i pół mocowanie pasa bezpieczeństwa jest
regulowany a więc na dobrą sprawę Nie ma na co narzekać bym bardzo chciał to bym narzekał
na dwie rzeczy po pierwsze kwoty jest na tych twardy to nie ma takiego efektu że wsiadamy i tak troszkę posiadały
w piance nie
ma niestety właśnie takiego komfortowego odczucia A druga rzecz to ja
o tym chyba wspominam gdzieś w innym miejscu w filmie ale pokażę to jeszcze raz na cenniku tutaj mamy 534900
zł lista wyposażenia jest naprawdę bardzo długa A my wciąż jesteśmy na etapie dosyć
podstawowej regulacja fotela i mechanicznej regulacji kierownicy więc to nie są
tanie rzeczy pół miliona to jeszcze nie wiem Muszę w
to miejsce również nie brakuje przedszkolem i mam jeszcze tak centymetr wolnej przestrzeni Co prawda nie do końca kolejnego
trafiam dokładnie formę która jest tutaj przewidziana na fotelu ale nie przeszkadzam Nie to wciąż wygodnie siedzieć pod fotelem
miejsce jest tak Powiedziałbym na wcisk Jeszcze jest nad głową również
mam tutaj ze dwa palce przestrzenie więc jest też że okej jedyne na co mógłbym ewentualnie ponarzekać
ale to to jest to że zostałem osadzony Bardzo nisko stąd też to miejsce
nad głową mam wrażenie że że że punkt umieszczenie na fotel i właśnie taki
że prawie siedzę na podłodze
przy to się na prawą stronę bo Patrzcie jak bardzo szeroki i jest ten tunel środkowy jak
soki nie mamy to pan również sterowanie nawiewami dotykowy nie
powiem że tego się nie spodziewałem ale w sumie z tyłu mogliby zostawić przyciski mamy też dwa wyjścia USB 212
voltów nawiewy na środku nawiewy również na słupkach b&b schowki w drzwiach schowki
tutaj kieszenie za salami oczywiście mocowania ISOFIX oczywiście Takie różnego
rodzaju schowki w wygodnym ale nie takim bardzo miękkim znowu No
i wreszcie tutaj miejsce na kubeczki oczywiście też zostało przewidziane światełka raz dwa to
jest regulacja Górna
pozycja to jest Dolna pozycja zagłówków Podsumowując
Myślę że podróż będzie bardzo Komfortowa chyba że to będzie bardzo długa podróż bo wtedy w praktyce
nie wiem jak to jest ale wydaje mi się że mam problem
taki że kanapa jest osadzona Bardzo nisko a więc jadąc na bardzo długi dystans z
kolanami na wysokości klatki piersiowej może to być średnio wygodne A to chyba jest zaczepienie jakbym chciał tutaj ponarzekać Pamiętam jak
kilka lat temu kiedy była prezentacja Audi A6 C7 byłem
na polski reprezentacji
jeździł hotel i byłem pełen podziwu jak oni to zrobili jak to samochodu który nie jest przecież w segmencie który mówi cena nie gra roli tylko w segmencie musi się mieścisz jakieś gramach cenowych jak im się udało dopakować tak dużo technologii wszystkiego ekrany termowizyjne te wszystkie adaptacyjny a ty wyświetlanie zdjęć z Google na
ekranie przed kierowcą po prawej super tempomaty nowy Nie po prostu mnóstwo
technologii która robiła wrażenie że działa
jak oni to zrobić to był jak dla mnie najbardziej Technologicznie zaawansowane samochód jakim można było rozsądnych jeszcze nie segmentu najdroższego pieniądzach jeździć i No bardzo wielu lat zakończenie było to w mojej głowie tak podniesienie
Rzeszów rośnie A6 C7 to
jest taki punkt wyjścia to jest poziom technologii którego należy się trzymać do którego należy się i parę tygodni i albo miesięcy może nie ważne po
prezentacji Dostałem ten samochód na test również do Krakowa i jeżdżą z tym samochodem nagle zapomniałem o wszystkich tych gadżetach jak całe tej dlatego ten samochód nie totalnie kupił od strony wrażeń z jazdy od strony tego jak bardzo ten samochód był stworzony dla kierowcy ten przyspieszał samochód od świetnie jeździł świetnie wkręcał miał
aktywny do kręcenia przy tylnej 8 miał napęd stały koła torsen miał wszystko to czego mogą oczekiwać Przybysz
zmiany trybów jazdy zmiany twardości zawieszenia samochód który dopasowuje się do każdego humoru no bajka teraz połączenie tego wszystkiego co zapamiętałem z prezentacji czy cały tej elektroniki która fantastycznie działał a się uzupełnia co odczułem skupiając się już na samych jak po samych właściwościach jezdnych sprawiło że w sensie siódemka była dla mnie samochodem po prostu idealny nie tylko że jest nie tak nie twierdzę że nie ma od jeszcze lepiej wyposażony i bardziej klub sobie bardziej komfortowy ale za Siódemka dla mnie było takim reprezentantem samochodu który idealnie pasuje do moich oczekiwań to jest dokładnie to auto nie potrzebuję nic szybszego nie jest bardziej ekonomicznego nic bardziej luksusowego to jest to jak się domyślacie takie punkt wyjście nie
był zbyt
zbyt dobry dla piosenki Ponieważ kiedy wsiadamy do następcy auta idealnego dla
mnie i dla niego chcemy zobaczyć samochód z jeszcze lepszy a przynajmniej taki
sam to ten samochód który się
zmienił się mocno się zmienił znaczy przede wszystkim Jeśli chodzi o elektronikę to nie można go jeździł co
siódemkę czy ósemkę tym bardziej powinien
pokochać Bo ten kliniki jest tutaj naprawdę jeszcze 3 razy tyle
od strony wrażeń z jazdy byłem troszkę zaskoczony faktem że V6
z benzyną już nie ma starego napędu z torsenem dlatego podkreślam że ta wersja 50
TDI to jest samochód dla kierowcy który ma który ma odpowiednią moc w i który potrafi naprawdę całkiem dobrze jeździć w sumie tak długo jak długo nie Oczekują od niego jakieś zbyt nerwowa zbyt nerwowych szarpnąć kierownicy Bo szczerze mówiąc wtedy
zaczyna się porównywanie
z konkurencją i wtedy przychodzi mi do głowy taka seria która jeździ jakby lżej a dokładnie to jest lżejsze i
dokładnie to na szarpnięcia kierownicy nie reaguje aż tak bardzo żywiołowo jak to robi a szóstka i
tak
porównując do tej co siódemki
Wydaje mi się że ona jeździła troszkę
lepiej bo może było też że już naprawdę w porównując do konkurencji której wówczas nie znałem Wydaje mi się że są samochody które w tym segmencie jeżdżą troszkę lepiej nawet C Klasa E wreszcie zaczęła skręcać
i jeździć fantastycznie więc naprawdę aż w tej chwili już nie ma łatwego życia No i przede wszystkim zmiana w środku i się jakoś ja
ja ja ja powiem tylko jedną historię ja ja tego nigdzie nie mówiłem w żadnym filmie
z Audi A8 ale kiedy dostawa powiedzieliśmy wszystkich plusach i minusach wadach i zaletach wszystko było okej w tym momencie przyjechał kolega z redakcji aby ode mnie ten samochód odebrać i
zawieźć do Warszawy wręczyłem mu kluczyki ten samochód wjeżdża u mnie spod domu i nie poczułem nic już nie byłem żalu nie poczułem tęsknoty ani nie zadałem sobie pytanie Kiedy będzie kolejny test tego auta może z innym silnikiem albo z innymi chłopakami no cokolwiek Niech tylko do mnie wróci Nie nie z tym raczej podjechało i odjechały tak się z tobą dlaczego bezpiecznie stwierdziłem że to może być najlepsze auto na ale
nie da się do końca zakochać w czymś co po wyłączeniu silnika w sprawie że człowiek jest takim prostym ślepym miejscu bo ja mówię o wyłączeniu tych wszystkich ekranu tak teraz jestem otoczony zegarami komputerami
przyciskami pokrętłami
suwakami wszystkim tym co teoretycznie Podsiadło Hamuje Hamuje z
kim tym co teoretycznie No powinno się znaleźć w samochodzie natomiast
wyłączam
silnik nagle jestem otoczony tylko pusty zimnym szkłem
i wokół mnie nic się nie dzieje tak a poza tym nie no fajne auto no life Select wybieramy jeździmy szybciej
wolniej Zresztą teraz nikogo nie ma Proszę bardzo 50 pusto no właśnie 50 tył pływał latał opony Skrzypiały migały kontrolki
chcę do serii 5 tak powiem ci chodzi o to co się przed chwilą wydarzyło także
sorry co ósemka ale ciebie już nie pokocham nowe Audi A6 jest dostępny obecnie w dwóch silnikowy 40 TDI 50 TDI niedługo oferty dołączy
również wersja benzynowa czy litrowe V6 ponad 300 konne o oznaczeniu 55 TFSI
Italy 55 już bym bardzo solidnie i wygląda jak coś to powinny się chcieć ale jest haczyk a
właściwie to wielki hak Otóż w odróżnieniu od poprzedniej generacji w w Audi A6 benzynowa V6
nie ma stałego napędu na 4 koła i jest to Quattro Ultra czy napęd na przód dołączaną
osią tylną wyobrażam
sobie tą kłótnię kiedy dział silników powiedział że już nie da rady bo ja dzisiaj obniżyć ale miejsce benzynowych
V6 i Jedynym wyjściem jest w
wyrzucenie torsena i
wyrzucili dlatego 286 pełną wersję 50 TDI która ma stały napęd na cztery
koła i uwaga o 8 biegowy ZF jako jedyna może mieć też aktywny dyferencjał z tyłu koło
dla ciebie nie jest ważne to prawdopodobnie wybierzesz wersję 40 TDI to jest 2.0 TDI który ma 204
konie i napęd właśnie naprzód Aneta jest do nas na wersję 286 koni przypomnę
250 km i mimo że 286 koni to jest więcej nie jeszcze to co było w poprzedniej generacji to jednak przyspieszenie
do setki Pozostało 5 i 70 sekundy nie że to jest zły wynik bardzo dobry ale mimo wszystko Mimo
większej mocy nie jest szybciej i dlaczego winna nie jest nowa ZF absolutnie
tylko to że Audi A6 w
wersji C8 przytyło o 55 kg audio obiecujesz że średnie zużycie paliwa w tym modelu wyniesie zależy
70 l na 100 km to w zestawieniu z 73 litrowym zbiornikiem paliwa oznacza
że jadąc bardzo spokojnie zajedziemy 1200 możesz nawet 1300
km w praktyce średnie spalanie będzie na nieco wyższym poziomie ale w tym miejscu Zapraszam was jak zawsze
do osobnego filmu link znajdziecie w opisie do tego testu avanta
kosztuje 218 tysięcy zł w twojej podstawowej wersji silnikowej z właśnie 40
TDI Sedan kosztuje 10000 zł mniej natomiast gdy jest avanta w wersji
50 TDI a więc te mocniejsze MV6 No to zapłacimy już 90000 zł więcej ponad
300 000 wiadomo
większą moc większa wie lepiej wyposażony samochód i tak dalej a propos wyposażenie popatrzcie
na te koła bazowej
wersji Audi A6 jest dostarczany na 17 calowych FL Jak
opatrzyć się na to co teraz jest lepsze 2 mi to jest samochód na 20 calowych felgach jest 17 były zdecydowanie
za mały najlepiej się prezentuje kiedyś na 20 albo 20 po najmniej 19 h Dlaczego o tym opowiadał
w kontekście ceny bo to nie są tanie rzeczy już za 19 trzeba będzie dopłacić 10000 zł 20
wymagają dopłat na 100000 a 20 120 000 zł pakiet
S Line kosztuje 10000 zł MMI
Navigation Plus kosztuje kolejne 18 system nagłośnienie Bang and Olufsen kosztuje 30 miesięcy i
tak dalej spokojnie Skonfiguruj jemy wersję za pół miliona złotych ale żeby wyjechać z salonu w sensowny egzemplarze trzeba się liczyć się
z budżetem na poziomie około 350000 aut
powiedzieć taki komputer na kołach bo ilość systemów No przyprawia to zawrót głowy i można powiedzieć że już
to raz przeżyliśmy bo przecież testowaliśmy nie tak dawno Audi A8 i tak właśnie wygląda typowy
samochód 21 wieku tak bardzo naszpikowane elektroniką że pomaga Ona
nam praktycznie we wszystkim pomaga w bezpiecznym dotarciu do celu zapewnienia Komfort przyczepność moc i
rozrywkę Ale z drugiej strony ten sam typowy samochód
21 wieku to samochód który nawet kupując 300 konny Cześć nie mamy pewności że mamy
stały napęd na cztery koła ale
też samochód
który z każdej strony otacza nas bezduszne
zapracowane szkło na
którym namalowany jest samochód ekranu w których sterowanie Można by powiedzieć że odwraca czasem nawet naszą uwagę od
kierownicy przecież może nie będę tak bardzo narzekał liftingu Zabiorą
nam kierownicę dziękuję za obejrzenie filmu Pamiętajcie subskrypcji i Przypomnijcie sobie na początku filmu powiedziałem że jeden projektant
jest ważniejszy od A wiecie Kim jest ten jeden projektant to Polak Parys Cybulski to on zaprojektował
nową szóstkę od początku do końca miał tylko jedno pytanie czy jego służby to nie jest przypadkiem Superb
kombi
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)