programy
kategorie

Banki. "Klienci oczekują łatwości. Jakość jest wymogiem"

- Klienci oczekują łatwości. Jakość jest wymogiem. My musimy im zapewnić bezpieczeństwo i dobre produkty – tak w rozmowie z money.pl potrzeby klientów bankowości definiuje Marcin Bodnar odpowiedzialny w BNP Paribas Bank Polska za bankowość cyfrową. Jak zapowiada w III kwartale tego roku bank wdroży swoje rozwiązania GoBanking oraz GoOnline, których elementem ma być zapewnienie ciągłości podejmowanych decyzji niezależnie od wykorzystywanej metody. – Klient może branie pożyczki zacząć w komórce, kontynuować w internecie, a dokończyć w oddziale – obrazowo wyjaśnia Marcin Bodnar, który przekonuje, że stałym elementem współczesnego biznesu jest zmiana. I to m.in. dlatego "banki kochają fintechy". – Nie jest to miłość bezgraniczna, to miłość z rozsądku – dodaje.
23-05-2019
Tranksrypcja:Gościem money.pl jest pan Marcin Bodnar szef bankowości cyfr...
rozwiń
Bank PNB Paribas dzień dobry dzień dobry
Jesteśmy w Krakowie
Masz babcię
Miejsce Kongres na którym duży tradycyjny
Sektor finansowy banki spotykają się
Z nowościami z nowymi młodymi z innymi firmami start a Family in the heart
Brał Powiedział przed chwilą w panelu którego podtytuł to banki zaczynają kochać fintechy i jest to miłe
Wzajemna
Zgadza się pan stąd też Czy banki zaczęły kochać startupy fintechy
Tak
Pan na początku powiedział że banki są ugruntowanym przemytu branżą
Nadbudowa naprawdę musi się zmienić
Poco fintechy
Innych instytucji segmentach nie branżowych
Ubery Netflix i Spotify tego świata pokazała nam że
Ustabilizowany przemysł
Tak samo mi się zmienia
Praca z filtrami Dla nas to jest pewien element że filtrach nie pomagają nam
Znaleźć rozwiązania
Ale po co nam są te rozwiązania żeby
Nasi klienci bogatym korzystać
Ale my z tego też się uczymy się zmieniamy
Praca tak jak pan zasugerował bardzo ustabilizowanych banków z
Bardzo moderny mi filtrami bez zmiany jednego i drugiego nie ma miejsca
My jako Bank
Bardzo się zmieniamy
Zaczęliśmy nauczyliśmy się od fintechów że
Nie mamy o nim banku Pracujemy razem
Wszystkie rzeczy które są związane pracą razem jestem z ogromna zmiana banku która wymaga odwagi wymaga pracy
Ale też pracujemy z filtrami które mówią
Jesteśmy wrogami banku
Potrzebujemy znaleźć pracować razem
Pracuje razem
Celem tej pracy jest łatwe dla klienta jesteś
Kto kogo bardziej zmienia
Fintechy bańki czy bańki fintechy
My na pewno korzystamy z tym zachowanie chcę być takie arogancki żeby móc powiedzieć kto jest ważniejszy
Wszyscy się zmieniamy Bo świat się zmienia
Troszkę na my mówimy że BNP Paribas jest bankiem zmieniającego się
Świata to ludzie są zmiany
My się zmieniają ludzi
Jesteśmy na pewno się bardzo zmień
To w takim razie jesteśmy w przededniu
Czy już w trakcie rewolucji
Czwartej rewolucji
Przemysłowej bo oni dużo się mówi
Tylko ciągle brakuje takiej definicję czy my w niej jesteśmy
Czy my czekamy na nią aż ona się zacznie
Dla mnie dopiero za mąż
Myślę że sytuacje wyrażają się nie zależy od tego czy mamy na tą nazwę czy nie wiem 4:00 Rewolucje którą chodzi do roboty
Co się tutaj dzieje to że my rozmawiamy i mówimy Zmieniamy się
Polski rynek jest w ogóle to jest spect
Bardzo konkurencyjne mamy tutaj bardzo dużo ciekawy graczy
Nowatorskie rozwiązanie
Ja na pewno jesteśmy w element
W momencie rewolucji
Nie wiem który numer tej rewolucji to jest jesteśmy
W takim razie
Wróćmy do banku konkurencyjność
Polska jest krajem w którym
A Polacy
Są przyzwyczajeni są nauczenia z samego płaczą
Tego żeby korzystać z nowinek technologicznych
W bankach u nas że nie ma obawy przed płatnościami
U nas nie było etap czeków karty kredytowe tradycyjne
Również nie było nie wchodziły tak jak
W Stanach przez lata tylko
Teraz weszły karty
Natychmiast zaczęliśmy płacić
Ona wyszła bankowość internetowa
Nie ma już prawie Polaka który by nie miał bankowości internetowej
Co dalej
Nie jestem pewien czy pana teza że nie ma Polaka który nie ma bankowość internetowa jest bardzo otwarta
Nie jestem taki
Przekonany co do tezy że ona jest jest przez
Wszystko mamy
Naszej społeczeństwa każde społeczeństwo rządzi się swoimi prawami każdej z troszeczkę
Pewnie wymiana informacji
Brama banków za nas jest o tyle łatwiej że mam ogromną grupę na całym świecie
Pokazuje że każdy Rynek jest PC
Co dalej zmiana jest
Stała jednego czego nauczyliśmy się
To nie jest
W banku że jesteśmy w stanie coś zaplanować wystawić sobie ścieżka do tego i dochodzi Bo świat to ja zaakceptuję wiem że cały czas musimy się
Wiem że to przyjęcie zmieni
Co dalej
Na pewno nowe systemy
Płatności na pewno rozwój e-commerce banki muszą
Na pewno
Nacisk na to żeby było łatwo dla klientów
Na pewno rzeczy które otwierają się ta otwarta bankowość omnikanałowość drużyny
To są zmiany które będą miały
To w takim razie Poprosimy takie wyjaśnienie dla naszych widzów omnikanałowość
Jak najprostszym język
Jak najprostszym językiem
Klient wybiera
Co ja chcę robić
I może zacząć
Komórce
Kontynuować w internecie i dokończyć oddziale na przykład branie pożyczki
Albo na przykład otwieranie kont
Jakimkolwiek kanale wyjdzie dla niego doświadczenie będzie takie samo
Za niego będzie to łatwe nie zależy co wychodzi tak że wszystkie kanały działają równolegle
We wszystkich kanałach tak samo
Z dobrą jakością zapewnienie klientowi doświadczenie którym będzie
Łatwość
Jakoś
Korzystanie z usług to jest to czego potrzebują dziś
Klienci banku
Łatwo
Łatwo jakoś jest wymóg
Oni oczekują łatwości A my musimy zapewnić że sąd
Bezpiecznik
Do stajenki
W takim razie
Wspominał pan czas panel
Dwóch nowych rozwiązaniach
Go online
Eco Bike
Gdyby mógł pan rozwinąć
W jaki sposób wiąże one przybliżone łatwo
Święta noc go parking to jest w ogóle zmienię całej bankowości
Go ona nie znasz
Bankowością internetową którą
Będziemy wprowadzali to kończymy
Proste rozwiązanie i będziemy wprowadzali na rynek w trzecim kwartale tego roku
To znaczy będziemy oferowali naszym klientom
Ale to jest
Coś to Potrzebujemy zrobić prawdziwa rewolucja będzie w naszej bankowości mobilnej
Którą też będziemy długo wprowadzać
Atago Banking
Tylko są strony dla klientów
To jest kwestia zmiany
Procesów żeby wszystkie procesy
Cała
To co się nazywa brązowa Customer Journey
System 5 i w ogóle nie powinni wiedzieć że istnieje to jest
Że my robimy rzeczy tak jak oni oczekują
Całkowita Transformacja banku
My jedziemy w kierunku
Klient jest naprawdę na początku
Jego potrzeby są naprawdę na foto
No to tyle Damy i nasza
Customer Experience
Nasze doświadczenia klientów to jest naszego bańki
Łatwe
Szybkie przyjazny wyspie
I w takim razie to nie dotyczy to pracujemy tylko aplikacji
No i to będzie jeden z elementów
Tego co dzieje się w banku
Aplikacja internetowa którą powiedzieliśmy go online
Radzymin aplikację mobilną go Mobile
Ale to będą fronty dla obsługi
No w oddziałach
To będą wszystkie elementy które razem współpracują
Rozumiem
W takim razie jeszcze jedno pytanie
We wrześniu
Pojawiają mi zaczyna obowiązywać dyrektywa psd2
Gdzie ona w jakikolwiek sposób
Inaczej na pewno wpłynie
Czy ona jest tak straszna dla banków jak początkowo niej mówiono
Kiedy mówiono o niej trochę jako zbliżającej się apokalipsie
14 września psd2 data psd2
14 maja BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce Udostępnij produkcyjne API
Dla dla dostawców
Jesteśmy pierwsi tak tym to bardzo poważny
Dyrektywa dyrektywa FaceTime asystent elektryk 2
Jest wymogiem regulacyjny
Jest zagrożeniem
Jest szansa
Wymóg regulacyjny wszyscy muszą spełnić
I teraz to jest trochę
Gdzie jest zagrożenie Gdzie jest szansa
Przez to że mówię że my mamy kanałowo i widzimy omnikanałowość multikanałowość że klient
Na początku
To dla nas jest to
Szansa
Ale widzimy możliwości
Liście
Nie ma nic co nie I co idzie wyłącznie pozytywne oczywiście też jest na pewnym zagrożenie ponieważ zaczynamy konkurować
Z różnymi
Z dużymi podmiotami nie tylko sekretarzy instytucji finansowych ale z różnymi kobietami
Ale bardziej traktujemy to jako
Sunset
Czyli tutaj wracamy do tego początku że banki zaczynają kochać fintechy
Tak banki juszko
Nie jest to miłość bezgraniczną ale to jest miłość
Miłość z rozsądku i miłość takim się nauczyli
Przykładem takiego rozwiązania jest Co się wydarzyło w przemyśle muzycznym
Kiedyś w serwisie tak jak w Spotify nie mam listy
Teraz są
Naprawdę
Citibank
Dziękuję bardzo za rozmowę
Maksymalnej pl był pan Marcin Bodnar szef bankowości
Cyfrowej banku
BNP Paribas
0
0
Podziel się
Komentarze (0)
Napisz komentarz