bGyFvdVM
bGyFvdVQ
bGyFvdVU
programy
kategorie
bGyFvdVN

Horała o dyskryminacji w polskich szkołach. „Nie słyszałem o takich przypadkach”

Wzburzenie wywołały doniesienia dotyczące szkoły w Trójmieście, w której miano wprowadzić zakaz noszenia krótkich spodenek na lekcje WF przez dziewczynki. Zwracano tam również uwagę uczniom, którzy nosili tęczowe torby. – Nie słyszałem o takich przypadkach, było oświadczenie szkoły na stronie Gdańska, która to dementowała. Szkoła to miejsce, gdzie chłopcy i dziewczynki powinni zachować standard stroju. To element socjalizacji. Rozmawiamy o fake newsie – skomentował Marcin Horała, wiceminister infrastruktury, który pochodzi z okręgu gdyńskiego. Poseł podniósł inny problem, który według niego jest widoczny w szkołach. – Widzę problem w dużych miastach presji na dzieci, które chcą chodzić na religię. Jest ostracyzm. Osoby z tęczowymi torbami wykluczają. Takie zjawisko też jest – stwierdził gość programu „Tłit”.

Tranksrypcja:o takie przykłady o tym co mówi się w szkołach Chciałem pana...
rozwiń
Trójmiasto informuje o trzech szkołach w Trójmieście które miały przekazywać informacje swoim uczniom
między innymi że dziewczynki i podczas zajęć wf-u nie powinny nosić krótkich spodenek bo to może rozpraszać
chłopców w innym przypadku uczennica usłyszała według Gazety Wyborczej że szkoła to nie
jest miejscem gdzie przynosi się tęczową torbę pan jest posłem z Pomorza jeśli się nie mylę to
Pańska żona też jest wielką więc zapewne pan ma też ogląd Jak wyglądają te dyskusję
w szkołach Chciałem pana zapytać czy takie prowadzenie dyskusji i mówienie dziewczynką że one nie powinny
nosić krótki Benek czy to jest odpowiednie bo chłopcom takie uwagi nie są wypiekane ile orientuje
się to chyba lat chyba do takich przypadkach nie słyszałem co więcej chyba na samej stronie Gdańsk do miasta
Gdańska było oświadczenie przynajmniej jednej z tych szkół która Diamentowa Podane tam informacje w tym artykule na
temat generalnie uważam że oczywiście szkoła to jest miejsce gdzie wszyscy i chłopcy i dziewczynki powinni jakiś standard w stroju zachować tak
no tak zresztą każdy z nas bo to jest też element socjalizacji pan też to przyszedł do pracy elegancko w marynarce w koszuli w określonym
że tak powiem dressco udziel chcielibyśmy ale chyba że pracodawcy mówili nam w
Okej ale dla dzieci pewne rzeczy jeszcze nie są oczywiste bo dzisiaj ten za to odpowiedzi dopiero się uczą
więc elementem socjalizacji uczenia w społeczeństwie jest również uczenie że na różne okazje w różne miejsca od
ubiera się człowiek mniej więcej sposób odpowiedni do okazji A jak dzieci już dorosną będą nastolatkami to mogą się przeciw temu zbuntować
i to też jest element ich wychowania Jaki
strój ale tu rozmawiamy chyba o jakimś fake minusie więc nie ma sensu Natomiast ja widzę inny problem ja zwłaszcza w szkołach średnich dużych
miastach Widzę problem na przykład dużej presji na dzieci które chcą uczesać na religię to że one często są ostracyzmowi
i nauczyciele na to nie reagują widzę problem taki że osoby takie o takich poglądach konserwatywnych które
chodzą do kościoła a które na przykład są ministrantami chodzą na chór Często też spotykają się z ostracyzmem
i takim negatywnym jest rzeczy nauka badająca środowiska interweniuje
dlatego tutaj te stereotypy które są wyniesione pewnie jeszcze 50 z różnych artykułów które wtedy pewnie
też sytuacje Które wtedy były teraz sytuacja jest Powiedziałbym przynajmniej w dużych miastach często odwrócona i to raczej te osoby
które chodzą z tęczowymi torba wykluczają te osoby które może niekoniecznie by chciały to możesz się zdarza mi się zwrócić
do Rzecznika Praw Dziecka skoro uważa pan że to jest palący problem który wymaga interwencji że niekoniecznie palące dostrzegam
że taki też jest na pewno nie jest problemem palącym że być może prawdopodobnie w trzech szkołach ale być może to
i to nieprawda zasugerowano żeby jakoś tak a nie inaczej się ubierać chociaż akurat na zajęcia konieczne
jest czymś naturalnym
0
0
0
Podziel się
bGyFvdVP
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bGyFvdVZ
KOMENTARZE
(0)
bGyFvdWL
bGyFvdVS
bGyFvdWS
bGyFvdWT