programy
kategorie

Hyundai i20 Active - miał być SUV, a wyszedł hot hatch

Test Hyundaia i20 II Active z silnikiem 1.0 T-GDI o mocy 100 KM

Tranksrypcja:czy...
rozwiń
mały
miejski samochód jeśli ma wyglądać Ciekawie to musi to od razu oznaczać rozbudowane możliwości personalizacji tablety
środku i tak dalej nie i tego idealnym przykładem jest Hyundai Active o którym opowiemy wam
dzisiaj Hyundai
i20 Active ma chromowana osłona przedniego
zderzaka czarny nadkola inne progi i listwy po bokach nowe felgi tylny zderzak z charakterystyczną
osłoną o dwa centymetry zawieszenie i srebrne relingi at relingi
mają też jeszcze jedno zadanie w tym samochodzie czyli optycznie trochę go jeszcze po 2 Wrocław
Legnica jest Bardzo konserwatywne stonowane ale ma bardzo wiele zalet Po
pierwsze pozycję za kierownicą jest naprawdę super bo zobaczcie jak można regular kolumna kierownicy w jakim zakresie to
jest bardzo daleki zakres co ja sobie bardzo cenię wtedy mogę sobie wziąć trochę dalej nogi mam bardziej wyprostowane a to dalej
wszystko się zgadza do tego podgrzewane fotele i nie wymagają dopłaty to
bardzo fajne minki materiał dopiero tutaj się robi twardo dwa wyjścia USB z przodu i bardzo
dużo tego wnętrza czyli te wszystkie miejsca gdzie można coś odłożyć to jest bardzo praktyczne
bo auto mamy dużą półkę na telefon portfel czy coś tego typu mamy 2 to nie zawsze jest oczywiste samochodach
miejskich mamy dwa uchwyty na kubki oprócz tego jeszcze to niech znowu nie zawsze
nawet w segmencie co jest oczywistością czyli mamy jeszcze jakąś bułeczkę tutaj obok tych uchwytów i to jeszcze mamy taki dość
głęboki schowek czy też można tutaj włożyć jakąś kawę jeśli się podróżuje z tyłu więc to
jest naprawdę super ale nie ma na przykład mamy zwykły mały ekran nie żaden dotykowy
panel i to mi tutaj w zupełności wystarcza nie przeszkadza jest po prostu klasycznie
zegary
są bardzo bardzo proste ale też bardzo przez to czytelne ale jest komputer pokładowy jest
też system który pomaga nam utrzymać się na pasie ruchu jest więc pod względem i wyposażenia i pod względem tego
jak to wnętrze wygląda czy nawet ergonomia gdzie ja to sobie wszystkim mogę operować tak naprawdę nie odrywając pleców od oparcia
jest
powiedział że poprawnie Ale to poprawnie nie w kontekście przeciętnie tylko to
wnętrz jest naprawdę bardzo przemyślane praktyczne po
prostu jeździć i kolejna bardzo duża zaleta tego samochodu to ilość miejsca z tyłu
bo Zobaczcie siedzę sam ze sobą czyli mam metr 86 wzrostu i kolana nawet nie dotykają fotela
dlatego że on jest też tutaj tak wyprofilowany do tego pod fotelem jest dużo miejsca między nawet w zimowych butach bym się tutaj zmieścił
Czy mógłbym sobie po prostu bardziej wyprostować nogi niestety to jest samochód segmentu b więc od razu
widać że to nie ma miejsca za bardzo na piątą osobę już jestem Powiedzmy w jej przestrzeni
ale jakoś mi się nie może ale cztery dorosłe osoby to miejsca dla tych czterech dorosłych osób jest tutaj naprawdę aż
zaskakująco dużo bo nawet jeśli chodzi o miejsce nad głową mogę
się wyprostować i nie dotykał nawet włosami podsufitki więc jest po prostu super
pod tym względem jak na samochód segmentu b ale nawet nie tylko Patrząc przez pryzmat samochody segmentu
B po prostu jest tutaj wystarczająco dużo miejsca praktycznie dla każdego kolejny bardzo duży plus Hyundaia i20 active
to jest bagażnik który mieści 3 do 6 litrów chyba bardzo regularny kształt więc naprawdę dużo można rozmieścić
do tego ma nawet haczyki nie jest nawet światełko pod
podłogą nie mamy koła zapasowego ale też to naprawdę sporo miejsca żeby coś ty jeszcze przywieźć więc
trzeba
przyznać Hyundai o wirze
Być może jest to samochód segmentu b być może trochę tylko udaje tego słowa ale zupełnie jak słów jest
bardzo praktyczny wadą wyglądu zewnętrznego Hyundai i20 Active światło wsteczne zamontowane
tutaj w zderzaku bo kiedy
za nami będzie samochód z wyżej po wprowadzonymi nią maski czyli na przykład jakich słów to
on nie ma za bardzo chciałem zauważyć tego światła na parkingu Stojąc przed nim chcemy cofnąć więc to jest może
fajne ale niepraktyczne Hyundai
i20 Active bardzo pozytywnie zaskakuje też pod względem prowadzenia Już rozkładam to na czynniki pierwsze
układ kierowniczy dość bezpośrednie nie ma tu żadnej jakby żadnej w nim sztuczności w generowaniu oporu jest bardzo
przyjemnie
do tego kierownica naprawdę dobrze leży jest wykonana z przyjemnego materiału reaguje samochód od razu na takie minimalny ruchy więc to
jest super i da się go dość dobrze dzięki temu też wyczuć
do tego skrzynia
biegów dość ma krótkie przełożenia Ale
dzięki temu nabiera cała ta jazda większej
dynamiki i to też tutaj bardzo pozytywnie wpływa na odbiór całej jazdy No do tego jest o dwa centymetry pod podniesione
zawieszenie które może
nie wiosny
nie czyni tak
powiem daje
już nam Jakby trochę większy komfort psychiczny że
jakiś krawężnik nie będzie za wysoki czy jak jedziemy po drodze która jest trochę gorszej jakości to że tam nic się nie stanie więc to jest plus ale podnoszenie zawieszenia było oczywiście ryzyko że samochód
będzie się bardziej przydał zakrętach i to mogłoby być i już nie więc Hyundai tutaj wyszedł nam na przeciw i trochę to zawieszenie mam wrażenie usztywnień i w tym egzemplarzu Mamy akurat jeszcze cały
opony o wyższym profilu więc one też dodatkowo amortyzują jeszcze jakieś tam nierówności ale jeśli zdecydowali byśmy się na większe felgi które oczywiście wyglądają to tego komfortu
byłoby to już trochę mniej i
mogłoby
to już zacząć niektórym osobom przeszkadzać to konne 1 litrowa trzycylindrowy napędowa z turbosprężarką to brzmi naprawdę dobrze w samochodzie tych rozmiarów i takie
jest praktyce bo w połączeniu właśnie z tobą ze
skrzynią biegów rozpędzamy
się naprawdę ty nam na papierze tego nie widać ale tak
jak to czuć to No naprawdę jest
dobrze szczególnie w mieście Nie ma tutaj mowy o tym żeby ten samochód nazwać takim mułem więc to jest super Jeśli się tym hyundaiem bardzo przyjemnie w
czasem nawet szybko
i przyjemnie jest angażujących Jak
dla mnie to jest bardzo duży plus bo to jest z reguły to czego ja szukam w samochodach więc tor brawa dla Hyundaia
jeśli chodzi o całokształt to
ja uważam że i20 nawet ten podniesiony Active Jest to po prostu Kawał dobrej roboty jeśli chodzi o to ile by się u pozostało wolnych to żeby ten samochód dobrze się prowadził 20 można mieć już od 597 zł miesięcznie najmie długoterminowym w
cenie klient otrzyma ubezpieczenie serwis naprawy Assistance i dwa komplety opon z przechowywaniem i
ich wymiana Hyundai
i20 Active bardzo pozytywnie nas zaskoczył i na pewno sprawdzi się i w mieście i poza
nim więc jeśli tylko nie ufa trochę wyższej ceny za przeszkodę to myślę że na pewno warto
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)