programy
kategorie

Lockdown. Galeria handlowe. "Trzeba brać pod uwagę każdy scenariusz"

- Byliśmy gotowi na ten scenariusz. Pierwsza fala nas zaskoczyła. Jesteśmy przygotowani także na trzecią falę. Dla branży to fatalna wiadomość. Gdy mówimy o przygotowaniu, mamy na myśli wszystkie kanały sprzedaży. Chcemy przygotować się na nową rzeczywistość na wiosnę, mamy nadzieję, że będziemy wtedy w pełni działać. Staramy się inwestować w e-commerce, ale ciężko mówić, że ten kanał rekompensuje nam straty w sklepach stacjonarnych. Te sklepy działają, ale nie przynoszą przychodów, za to generują koszty. Zmiany kanałów i budowanie poduszki finansowej pozwalają nam spokojnie reagować na sytuacje, jak teraz. Pandemia się jeszcze nie skończyła – mówił w programie "Newsroom" Marcin Czyczerski, prezes CCC.

Tranksrypcja:Kiedy oglądał pan, czy kiedy słuchał pan wystąpienia Adama N...
rozwiń
znowu po raz kolejny galerie handlowe i właściwie duża część pańskiego biznesu zostaje po prostu zamknięta - co pan wtedy
pomyślał? Że dobrze myśleć scenariuszowo i mieć pod to przygotowany plan działania. Byliście gotowi na taki scenariusz? Tak.
W jaki sposób? Był to jeden z planów, który braliśmy pod uwagę. Pierwsza
fala epidemii, pierwszy lockdown nas
zaskoczył, na pewno nie byliśmy na niego przygotowani, natomiast to jest trzeci i ciężko nie być przygotowanym
na trzecią falę. A jak taki piękny sklep, w którym państwie teraz znajduje,
który stoi otworem dla gości, dla klientów, którzy przychodzą i kupują buty tam na miejscu, może się przygotować na tak
fatalny scenariusz jak zamknięcie sklepu, zamknięcie galerii?
Oczywiście dla całej branży to jest fatalna wiadomość, że mamy lockdown i się zamykamy, również nas ta informacja
nie cieszy. Kiedy mówimy o przygotowaniu, mówimy o całej organizacji, różnych kanałach sprzedaży.
Jesteśmy bardzo silni w e-commerce'ie, w listopadzie 2/3 sprzedaży pochodziła z e-commerce'u,
stąd nasz wyższy komfort niż takich podmiotów, które bazują tylko na sklepach. A ten sklep, który akurat widzimy tutaj za
moimi plecami, to jest nasz sklep prototypowy, wzorcowy, w którym już zaczyna puchnąć wiosną, mam
nadzieję pozytywną dla całej branży, i tutaj szykujemy się do tego, żeby z tego lockdownu wyjść dobrze i przygotować
się do tego, co będzie po tej trzeciej fali, po tym trzecim lockdownie. Miejmy nadzieję pozytywnego,
ale też trzeba być przygotowanym na bardzo różne warianty. To pomaga. Panie prezesie, pan widzę optymista. Wiosna już
u pana w salonie i bardzo dobrze, choć my często, przede wszystkim teraz, to zupełnie zrozumiałe, myślimy jeszcze o świętach Bożego Narodzenia. Ale
takie optymistyczne podejście z wyprzedzeniem to szanuję i to cenię, ale czy to oznacza, panie prezesie, ta sprzedaż e-commerce'owa, jak pan powiedział, czyli
sklepy internetowe, mówiąc krótko, rekompensuje to, co stracicie, ponieważ klienci nie przyjdą do sklepu stacjonarnego? Ciężko mówić
o tym, że pełni rekompensuje, po listopadzie widzimy, że udaje nam się osiągać
płaskie wyniki sprzedażowe. Natomiast te sklepy mają swoje koszty, w tych sklepach pracują nasi pracownicy
i te sklepy kosztują, a nie generują przychodów, więc to jest pewna wyrwa, którą, miejmy nadzieję,
poszczególne tarcze, teraz 6.0, którą zostaliśmy objęci, będą pokrywały. Przewaga
grupy CCC jest taka, że mamy 70 kanałów sprzedaży e-commerce'owej, różne geografie, różne technologie
i to jest jedno z naszych podstawowych gwarancji bezpieczeństwa na sytuacje związane
z lockdownem. To plus poduszka płynnościowa, którą budowaliśmy przez poprzednie miesiące,
zaciskając pasa, dokonując różnych wyrzeczeń, odcinając różne części biznesu po
to, żeby, tak jak wspomniałem, być przygotowanym na takie wydarzenia, które teraz mają miejsca. I musimy patrzeć do przodu, również na to, co
będzie wiosną. Na tą wiosnę będziemy zarówno produktowo, jak i sprawnościowo, jeżeli chodzi o organizację
przygotowani, ale, również tutaj mówię, musimy być przygotowani na różne warianty, bo pandemia się jeszcze nie kończy i nam
sprzyja to, że zdroworozsądkowo patrzymy na to, że mogą być różne scenariusze wydarzeń.
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.