Przynajmniej troszkę bliżej bo już pokazane
Co wiemy jak ma
Mniej więcej wyglądać lot wciąż zainteresowany ląd
No już powoli się przygotowuje
No to jednak dosyć dużą zmianę
Lot bardzo zainteresowany oczywiście będziemy się
Przygotowywać to jest proces
Długotrwały bo
Jeszcze kilka ładnych lat przed nami
Funkcjonowanie na weselu lotnisk
Chopina
Przebudowa lotnisk
Normas oczywiście będziemy się
Szykować bardzo mocno i c
Systemowo i operacyjnie
Przede wszystkim rosnąć po to żeby móc przejść na
Centralny port komunikacyjny Wojciech nie jest większa linia
To nie da się przeskoczyć tak z miejsca na miejsce
O czym są ludzie podsunę
Sprzęt
Chyba doświadczenie wiedzą
Troszkę da się przez
Wszystko Cześć bo można sobie wyobrazić że z roku na rok
Prosiłem o 30% powiedzmy to żeśmy po
Pokazali że możemy
To zrobić i wtedy
Operujących
Operujący tymi słowami które mamy
Rozwijając je
Szkoląc ludzi do kupując samolotów
Jesteśmy w stanie o tym że on wielkości wzrosnąć na pewno nie da się wzrosnąć bo albo trzykrotnie
Z roku na rok więc
To będziemy ludzie musieli po prostu z tobą od tego dochodzić
Oczywiście kwestia szkolenia ludzi
Jest niezwykle ważna
Szkolenie to bezpieczeństwo Bezpieczeństwo jest najważniejsze
Związku z tym
Tutaj mamy mamy kluczowe zadanie i
I będziemy to zadanie na nim się
Skupiać mamy naszą akademię LOT Flight Academy
I będziemy ją rozwijać nie wiesz
Teraz symulatory
Na razie stacjonarny Ale mam nadzieję Narysuj spray stare
Przyszłości będą też
Pełni w pełni
Postarzany
Ruszające się
Symulatory
Także myślę że
Zdałem sobie sprawę z tego co trzeba zrobić żeby
Znaleźć się w
Centralnym porcie komunikacyjnym i żeby
Skala działalności lotu wzrosła do tak
Takiego poziomu który jest
Dlatego
Do tego procesu wymaganych
Panie prezesie a nie ma pan
No trochę obaw
Że to jednak polityka
Przekreśl ten projekt
Nie da się zbudować smoka w ciągu jednej kadencji
Nie ja nie mam obaw ja ja chciałbym
Zadeklarować pełną otwartość
To jak już zadeklarowała wczoraj
Na panelu jestem gotowy rozmawiać z każdym z każdą osobą z każdym politykiem
Dowolnego ugrupowania po to żeby wytłumaczyć
O co z perspektywy lotu w tym projekcie chodzi i zapewniam
Wszystkich państwa że ten projekt nie jest projektem politycznym
Test projekt strategiczny geostrategiczne dla Polski
Umożliwi nam realizację
Eksport usług na niespotykaną dotąd skalę
Dlatego że do celu to robi
Jeśli chodzi o przewozy
Siatkowe te przewody gdzie tam i pasażer przysiada się w Warszawie
To jest najczystsza formy eksportu usług
Podobnie zresztą jak usługa Lotniskowa którą będzie oferować się centralny port komunikacyjny Solidarność
To też będzie od dla zdecydowanej większości klientów
Najczystszy najczystsze eksport usług i myślę że warto zawalczyć bo to jest ogromny Rynek
Rozwijający się rynek
Bardzo ciekawy rynek i intratny rynek na tym po prostu się na świecie zarabia
Panie prezesie ale byłby gotowy pan był gotowy współfinansować
Czy jeżeli będzie jeżeli ten projekt będzie już w fazie który która będzie Bank owalna
To znaczy zostanie pozbawiony regulacyjnych
Regulacyjny zagrożeń
Właśnie
Takie o których panu tak to powiedział
Że
Być może zmieni się zmieni się rząd i Powierza wyrzucamy znaczy dojdziemy do takiego momentu kiedy
Kiedy kiedy ten projekt będzie
Na takim etapie rozwoju że będzie Bank owalny
I wtedy myślę Będzie trzeba za niego szukać inwestorów
Chcę powiedzieć że loty polska grupa Lotnicza będą bardzo uważnie się przyglądać i
Potencjalnie będziemy chcieli zainwestować bliskich na modelach sobie stopę zwrotu ewentualną
Takiego lotniska
Tej tej skali w tej części do to nie tylko ja sobie policzyłem ale to sobie liczą też
Wszyscy inwestorzy
I powiedzmy sobie tak ta stopa ona nie jest zbyt wysoka
Alaska jest bardzo pewna
To jest infrastruktura to jest to jest
Są zwroty i niezwykle pewne w zawsze zawsze te te te inwestycje infrastrukturalne charakteryzują się
Dużymi przepływami gotówkowymi
A w długim okresie czasu też
Dużą zyskowność
Myślę że to jest kwestia do rozważenia Są przykłady udanego zaangażowania linii lotniczej
Przez przypadek chociażby Monachium
Gdzie Monachium jest operatorem
Terminala
Co też
Pozwala
Znakomicie dostosowywać
Ttt terminal do potrzeb
Przewoźnika
I do potrzeb
Tak naprawdę klientów tego przewoźnika co jest kluczowe z naszej wyspy
Kiedy było
Bo klient jest Drive rem
Wszystkiego każdego elementu tego sukcesu bez bez klienta Bez pasażera
Będziesz pasażerów który który całe życie Cały czas rosną
Ten projekt po prostu nie może się nie może się udać więc oto musimy zabrać w najwyższe w najwyższym stopniu
Panie prezesie Ja zapytałem od ryzyka polityczna ryzyka gospodarcze
Ceny surowców
Muzyka gospodarczej istnieją Zatory istnieją dla wszystkich
Więc
Wychodzimy z założenia takiego że oczywiście mogło się zdarzyć
Okresy dekoniunktury nie ma co zakładać że zawsze będzie taka koniunktura Jaka jest teraz
Natomiast z historii wiemy że
Po każdym krótkim okresie dekoniunktury
Zaczyna się kolejny kolejny okres drzwiowego wzrostu a to się dzieje Dlatego
Że bardzo wielu ludzi
Chcę latać i chce latać coraz więcej ludzie się
Przemieszczają dlatego że mamy wzrost gospodarczy że mam bogacenie się
Społeczeństw na całym świecie
Mamy naprawdę wielki rozwój
Na każdym kontynencie
To są istotne przyrosty przyrosty GB per capita
Więc
Mogą się czyści pojawić zachwianie jakieś drobne nad a za chwilę niech może się zdarzyć że niektóre linie lotnicze
Będę miał kłopoty natomiast
Długoterminowo to jest biznes ty po prostu się opłaca
I będzie się rozwijał i idę z pewne