programy
kategorie

Majstrak zapewnia: "Na pewno nie reklamowałabym środka na hemoroidy"

Joanna Majstrak zalicza się do stałych bywalczyń na czerwonym dywanie. Celebrytka stara się pojawiać na wszystkich pokazach oraz mniej lub bardziej prestiżowych seansach filmowych. Aktorka pragnie również zabłysnąć w social mediach. Do tej pory udało jej się zgromadzić zaledwie cztery tysiące fanów. Chcąc zwrócić na siebie uwagę reklamodawców, zaczęła zachwalać możliwości gwiazd w promowaniu różnych produktów. Choć zapewnia, że aktorzy są dobrym nośnikiem dla reklamodawców, wyznaczyła granicę poświęcenia dla zarobku. Celebrytka zarzeka się, że nigdy nie wzięłaby udziału w kampanii promującej środki na hemoroidy, kurzajki czy opryszczki.Trzymamy za słowo!

0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)