bEEMGzkk
bEEMGzko
bEEMGzks
programy
kategorie
bEEMGzkl

Opel Insignia 2.0 CDTI 170 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #353

Test Opla Insignii II z silnikiem 2.0 CDTI o mocy 170 KM

Tranksrypcja:Witam...
rozwiń
serdecznie Pewnie pamiętacie 2008 rok premiera
na stoisku Opla Opel Insignia nowy model świat motoryzacyjny oszalał na punkcie
tego samochodu a Opel jeszcze wtedy należący do General Motors udowodnił że potrafi zaskoczyć
rynek sylwetka w stylu Coupe dynamiczne linie nadwozia i przełomowy projekt wnętrza względem
przynajmniej poprzedzającej ją Vectry C to wszystko spowodowało że Opla ustawiły się kolejki No
to też samochód którego widok na wstecznym lusterku budził strach polskich kierowców polska policja również
wybrała insignie wszyscy narzeka na jedno na nadwagę tam tego modelu nadwagę która następnie
psuła spalanie osiągi i niestety zakręty ona zdecydowanie nie nadąża za taką sportową
kierowcy Kiedy otwierają No dobra OPC jazda nie przeszkodziło to poprzednie generacje osiągnąć sukces a
nowa generacja która stoi obok mnie po wprowadzeniu niezbędnych poprawek ma sukces
kontynuować I choć z zewnątrz ten samochód wygląda na kompletnie nowy to znajdziemy w nim jeszcze
parę rzeczy które zostały po staremu co ma nawiązywać właśnie do poprzedniej generacji jeździliśmy
z tym samochodem na prezentację w Niemczech ale teraz mamy okazję przeprowadzić pełny test tego
modelu to w Krakowie o
wyglądzie
mówiliśmy
już w poprzednim materiale Przyjrzyjmy
się jeszcze raz nadwoziu nadwozie tego aut zaprojektowane jakby w celu wygrania konkursu na
najbardziej opływowy samochód w klasie Wszystkie elementy są płynnie wkomponowane w całości ta
płynność właśnie jest spore wrażenie uporządkowania i braku przypadkowych rozwiązań
przód samochodu zwłaszcza z profilu faktycznie przywodzi na myśl wygląd morskiego drapieżnika ale
pomimo czy kojarzenie rekina z pewną niemiecką marką na B ten projekt
pozostaje charakterystyczny dla Opla choć wielu obecnie produkowanych modelach przednie lampy zlewają się
chromów do atrapy chłodnicy tutaj są one wyraźnie oddzielone sprawiając wrażenie rozwój zielonego spojrzenie
A szczyptą ogłady nadają im światła do jazdy dziennej LED które wprowadzają pewien po takie zamknięcie
kompozycje o
przetłoczenie blachy już wspominaliśmy ale chciał zwrócić uwagę na 1 ciekawych szczegółów wykończenie
klamek z czym wam się to kojarzy oczywiście Ostatnio widzieliśmy podobne rozwiązanie w celi 51
że atak Opla na klasę premium jest mocno przemyślany I przemyślana
wrócę z h&m również drobny szczegół chociaż
poza
jednym w
większości nowych samochodów kierunkowskazy znajdują się na lusterkach a W Insigni wystają
z błotnika ostatnio w Niemczech nie zrobiliśmy test dwumetrowca zabrakło na to czasu ale teraz
w Krakowie możemy spokojnie opowiedzieć wam o tym jak to wszystko można wyregulować dwumetrowca
zaczynamy od kierownicy kolumny możemy wyregulować w dwóch osiach popatrzcie w jak dużym zakresie
maksymalne wysunięcie jej do kierowcy sprawia że to taki kierowca
jak ja bez problemu Księga do niej przy każdym ustawieniu fotela i swoje ustawienia fotela to jest
to ciekawa kombinacja częściowo jest to regulacja elektryczna manualne i tak przednią część siedziska
podnosimy opuszczamy elektrycznie ale tylną i już manualnie Zwróć uwagę że
na tej dźwigni znajduje się kolejny przycisk mocy którego roku odcinek lędźwiowy w dwóch osiach ponownie
i ponownie manualnie regulujemy długość siedziska jak również ustawienie
wzdłużnej jak również po oparcia to już robimy manualnie nie
jest jeszcze jedno ciekawe ustawienie jest to zagłówek Popatrzcie zagłówek możemy wyregulować również
w dwóch osiach i skrajne ustawienie najbardziej do przodu najbardziej do góry sprawia że ja
tutaj też jestem w stanie się odnaleźć mimo że zwróci uwagę jak wcześniej fotel
niestety Mogłoby go być troszkę więcej nie no tak 5 cm bo na dobrą sprawę w
moim przypadku kończy się gdzieś na wysokości łopatek i jeszcze jedna rzecz na bym ponarzekać
albo może zwrócić uwagę to jest to że punkt regulacja punkt mocowanie pasa nie jest
niestety regulowany jest to dosyć często ostatnio spotykane niestety
rozwiązanie no i na koniec pozytywny akcentem Witcher przestrzeń nad głową A tej tutaj nie brakuje przy
dolnym ustawienie fotela mam cztery palce Darłowo miejsca
z tyłu nie brakuje Ja siedzę sam za sobą można wypowiedzieć i patrzcie kolana nie dotykają
jeszcze nawet tapicerki fotela przede mną Gdyby nawet to jest ona miękka i przyjemna
w dotyku a więc nawet gdybym miał 25 albo 210 to wciąż bym tutaj nie
narzeka chociaż nie bym narzekał dlatego że nad głową miejsca mam tak w sam raz idealnie
Więc ktoś wyższy ode mnie już miałby problem ale zwróć uwagę na to że to że tak
na wcisk test
gotowca definitywnie oczywiście zaliczony ale bez zapasu nie wynika z tego że zabrakło miejsca
na wysokość wynika z tego że tylna kanapa została umieszczona dosyć wysoko co akurat
mieć bardzo odpowiada dlatego że dzięki temu nie siedzę prawie na asfalcie A moje kolana nie są na wysokości
uszu tylko siedzę taki który jestem w stanie jak przesiedlić to całkiem całkiem długą
trasę nie przyjadę się na prawą stronę Popatrzcie i jak to wygląda strony
pasażerów
więc
na początek tunel
nie jest za wysoki niedosyt szeroki No może może komuś
przeszkadzać nie ale z drugiej strony mamy to parę takich udogodnień dwa wyjścia do ładowania telefonów
komórkowych pod kanapa nawiewy na środku więc to jest akurat ta
przyjemna częściej osoby praktycznej dwie kieszonki całkiem pojemne kieszenie również w drzwiach
na oświetlenie ledowe nad głową jak widać również jest i
gdyby ktoś chciał się napić podróży
wiem dwa miejsca takie dosyć płytkie ale są dwa miejsca na napoje
a podłokietnik jest bardzo Miki i komfortowy z punktu widzenia kogoś kto używa
fotelików dziecięcych całkiem fajne rozwiązanie jest jeśli chodzi o mocowanie
fotelika ISOFIX Po pierwsze ten drut
do którego mocujemy Fotelik jest bardzo blisko więc łatwo w niego trafić po drugie nie ta zaślepka nie wymaga
przechowywanie w jakimś innym miejscu to zostaje i nie przeszkadza i następnie jej zamknięcie to jest
chwila a nie poszukiwanie Boże gdzie ja to wczoraj Odłożyłem więc to jest też całkiem przyjemne i praktyczne
rozwiązania jeszcze nie wspomniałem o zagłówkach z tyłu to jest najniższy ustawienie to jest najwyższy ustawienie więcej
zakres regulacji jest całkiem spore zaglądamy do bagażnika i na początek od razu ergonomiczna
uwaga otóż nacisnąć musimy na dolną część e logotypu Opla i w momencie naciśnięcia nie
klapa od więc my dociskamy i dostajemy od spodu to jest takie no nie no palec się nie łamią na nic się nie dzieje tylko że
druga sprawa jest taka że to naciskamy a to podnosimy wygodnie jest jak już raz naciskamy podnosiły sytuacje
No ale jest
zrobione w ten a nie inny sposób po podniesieniu widzimy bagażnik o pojemności 490 l możemy
go powiększyć się do 1000 150 po złożeniu oparć tylnej kanapy w tej chwili ustawienie pokazuje że możemy
złożyć osobno tylko w środkową część co pozwoli przewozić długie przedmioty Gdybyśmy chcieli mieć więcej to zostaw tutaj użyjemy
odpowiednich przycisków
odblokujemy zamki i jak widać posłusznie oparcie się złożyły i mamy znacznie więc
miejsca do przewożenia naszych szaf pod warunkiem jednak że te szafy będą niezbyt grube
Nazwijmy to zwróć uwagę że choć Bagażnik jest dosyć szeroki długi to jednak na wysokość nie
jest
moim zdaniem zbyt imponujący to myślę że wyjdzie w części technicznej jak będziemy to mierzyć metrówka ale być może proporcje stwarzają
takie złudzenie co jeszcze po prawej stronie widzimy taką kieszonkę i no i jakiś jakaś gumka do przewożenia
No nie może drobniejszych rzeczy w tym
miejscu gaśnicy pod podłogą widzimy subwoofery
Widzę
że wersja dyskotekowa skoro jest subwoofer to jest też koszulka dyskoteka myślę
że to nie jest standard że nie Opla tylko które z redakcji zapomniała co to się w tym samochodzie od stawiało No
w każdym razie widzimy to zestaw naprawczy i miejsce na parę dodatkowo drobiazgów technicznych które
ewentualnie możemy to wozić mamy też dwa haczyki niezbyt wygodne może tak powiem dlatego że lepsze
są takie wystające łatwiej zwyczajnie tą siatkę na nie
narzucić No ale jest i można by też zwrócić uwagę na to że bagażnik ma taki próg złożeniu
oparć widzimy ten próg nie jest wysoki Ale jest i też warto zwrócić uwagę że jeśli chcesz chcielibyśmy wypełnić
ten bagażnik walizkami No to okaże się że fragment wystający może odrobinę nam tą ustanowić bagażnika
popsuć także przestrzeni to generalnie nie brakuje ale Gdybyśmy chcieli znaleźć parę drobnych do której chcemy ponarzekać to no coś
tu znalazłem wsiadając do nowej Insigni widzimy zupełnie nowy projekt wnętrza nową koncepcję której jednak
dają się gdzieniegdzie rozpoznać że nawiązują do poprzedniczki zarówno
statystyka tutaj ikonek i systemu infotainment jak również skład
ekranu w komputerze przed kierowcą Czyli mamy główny ekran i takie dwie połóweczki zachodzące
na zegarek są same zegary również jak również kierownica Popatrzcie jest erystyka
została bez zmian nie wiem czy nie zmieniła się koncepcja na wykończenie tych przycisków
wydaje się że tworzywo jest ładniejsze i bardziej przyjemne Ale to są już Szczegóły
w każdym razie widzimy to sporo elementów które nadają się rozpoznać natomiast koncert
pomysł na wnętrze jest zupełnie nowy w konsolę środkową wzorowa rozplanowana można powiedzieć że jest to przeciwieństwo
poprzedniej koncepcji gdzie bardzo wiele przycisków powodowały oczopląs a
teraz wszystko jest proste czy jednocześnie funkcjonalnej to funkcjonalne jest dla mnie bardzo ważne dlatego że zwróci
uwagę że krytyczny przyciski pozostały przyciskami fizycznymi a więc fizycznymi przyciskami
steruje radiem Ale co chyba z mniejsze fizycznymi przyciskami i pokrętłami ustawiamy też
wszystkie tutaj na stawy Klimatyzacji i Wentylacji więc tych przycisków wirtualnych
tych paneli dotykowych nie ma w tym samochodzie zbyt wiele i to jest moim zdaniem duży plus jak
jest poruszyłem temat tworzyw pod palcami na kierownicy to Sprawdźmy te Jakie są pozostałe tworzywa w tym samochodzie
zaczynamy od góry konsoli to mamy miękkie tworzywo widać zresztą że tutaj krawędź ładnie
się ugina tutaj podobnie zresztą widać że on jest cały taki mięciutki Zwróć uwagę że jak jest jakaś granica to
zwykle po drugiej stronie tej granicy i już tworzywo może być twarde tymczasem tutaj wciąż użyte są te same i
miękkie Zresztą przechodzą to na drzwi i to
mamy również miękko to mamy wąski pas twardego tworzywa niżej mamy boczki skórzane miękkie
pod lewym łokciu modne było mieć parę milimetrów więcej pianki po prawej stronie
z kolei już nie ma na co narzekać wracamy do konsoli i tutaj środkowy tunel już
oczywiście jest z wykonany z użyciem twardych tworzyw aczkolwiek i już na tym etapie
znów wracamy do formy i mamy to miękkie tworzywo które zwrócił uwagę nie tylko stąd to ale
jeszcze stąd to to wciąż jest miękkie wykończenie i to on idzie wykończenie wędruje sobie aż lub od
kierownicy idu po lewej stronie również i przyjemnie więc na
tym poziomie na dobrą sprawę od tej strony jeszcze jest fragment twardy nie
ale znalezienie twardego tworzywa w tym samochodzie naprawdę nie jest takie proste tak że tutaj ktoś
naprawdę bardzo się postarał i dobra o takie tworzywa aby w
tym samochodem jeździło się i dotykało się ten samochód bardzo przyjemnie już zaczniemy jednak szukać tych
twardych tworzyw to znajdziemy wcześniej czy później taki element który mam wrażenie że został No troszkę niedokręcone nie wiem
czy to jest kwestia tego egzemplarza czy to jest kwestia modelu ale to jest element który Popatrzcie to jest mięciutko A to
już nie to nie jest jak weźmiemy i chwycił mnie ten ten ten element od
drugiej strony to on tak jakby był tak jak mówię troszkę niedokręcony Mam nadzieję że to jest tylko ten
egzemplarz i
Ponadto No cóż wydaje się że pozostałe elementy są spasowane
Dobrze możemy to posłuchać chociaż tutaj obok jeździ traktorek z kosiarką ale mam
nadzieję że będzie słychać Jak coś będzie trzeszczało posłuchajcie
dramatu nie ma
cisza cisza
cisza
rozsądnie
w szampanie jest
pewna amplituda Jak to chodzi ale nie skrzypi okej
prawie dobrze tutaj zwykle jest przy takim połączeniu bo tych
dzieci bardzo ładne wykończenie trochę metalu troszkę takiego tworzywa ładnie wykończonego i teraz Jeśli
na to naciśniemy brutalnie
też jest dobrze także zarówno jeśli chodzi o tworzywa jak i ich spasowanie pomijając
niektóre małe wyjątki w samochodzie wszystko jest naprawdę na dobrym poziomie możemy jeszcze powiedzieć
o wymiarze praktycznym miejsce na kubeczki są miejsce na odłożenie nie telefon
kluczy nie jest wyjście 12 woltów to jest muszę wiedzieć to jest jedyne wyjście 12 voltów
jak uda jakie udało mi się znaleźć troszkę mało to idziemy dalej jeszcze
Całkiem spory schowek jeszcze widzimy jest większe schowek to jest wyjście na
akurat USB jak widać Można podładować się telefon i tuż przed pasażerem
widzimy o.o. była gruba impreza flaszka ładnie wykończony jest schowek No i wreszcie w drzwiach widzimy
również kieszeń odpowiednich rozmiar jeździć w niej nawet taką półtora litrową butelkę
wody na górze daszkach przeciwsłoneczny jest znajdziemy Jaki dać ledowe światełka
nie znajdziemy z kolei miejsca na odłożenie okularów przeciwsłonecznych
znajdziemy z kolei przyciski do sterowania systemem a on Star No i tak tak jak mówię
Wszystko jest pod ręką wszystko jest c przemyślane Ja ten ja tym samochodem zrobimy wiele kilometrów i naprawdę mogę
potwierdzić że od strony praktycznej nic mu to nie brakuje a jak już przestaniemy u wszystkich kieszonek schować
głów i tak dalej I to wszystko tak ładnie po zamykamy to
konsola nabiera takiego fajnego czystego tego kształtu i to mnie się też bardzo podoba
że ten samochód jest w stanie być jednocześnie i praktycznym i takim bardzo ładnie uporządkowanymi
tak dobrze Zaprojektuj kręcenie filmów w parku w Skawinie jest
niewątpliwie z naszytymi przyjemnością bo to ładne ujęcie i ładne widoki ale czasem przyjeżdża wielka a która kosi trawę i to się zaczyna robić Naprawdę głośno i
dzisiaj jest taki dzień Niestety i tak wyszło ale zmieniamy tylko lokalizację czekamy aż do kosiarki przyjadą i kontynuujemy dla was nagrań powiedzieć tym razem o o silnikach i odczynnikach
zarazem a
więc zaczynamy od najtańszej wersji 99900 zł w
tej cenie kupujemy podstawową wersję z
podstawowym silnikiem benzynowym który ma 140
koni mechanicznych po drugiej stronie mamy najmocniejszą wersję Czy 260 koni automat napęd na cztery koła i cenę 150 zł W najwyższej wersji
wyposażenia Elite No to jest diesel najsłabszy ma 110 koni najmocniejsze z kolei ma 210
koni i taka wersja jest przy okazji najdroższa bo kosztuje
160 zł również z napędem na cztery koła i
automatyczną skrzynią biegów nasza wersja czyli napęd na przód manualna skrzynia biegów i 2 l turbo
diesel o mocy 173 konik kosztuje 118000 zł i
w podstawowej wersji Enjoy West innovation jest około 5000
droższa w wersji Elite kolejnych 10 000 zł herosa I to jest właśnie nasza testowana przez nas wersja natomiast parametry silnika w naszym przypadku 87
do setki i tak jak powiedziałem 170 koni 400 niutonometrów dostępnych dosyć wąskim zakresie od 1750
do dwóch i pół tysiąca obrotów i maksymalna prędkość 206 kilometrów na godzinę siedział spalanie to obiecuję że jest ich nie z
tym silnikiem będzie trwało niewiele ponad 5 litrów na 100 km to wszystko Oczywiście sprawdzimy w osobnych kiedy zaprezentowano ceny nowej
Insigni to wielu krytyków chwyciło się za głowę jak
to 100 000 za podstawową wersję i chyba trzeba na konkurencje to masz zaczyna się od 90 Mondeo
i Passat on 92a Talisman o 95 jednak Po przeanalizowaniu obcych
wyposażenie Insignia już w podstawowej wersji enjoyed z silnikiem 15 150 koni kosztuje 99900
zł w standardzie oferuje takie systemy jak Opel on Star tempomat dwustrefowa
klimatyzacja asystenta pasa ruchu asystenta hamowania awaryjnego w ruchu miejskim z wykrywaniem 7-calowy
ekran multimedialny ze sterowaniem dotykowym A to carplay i Android auto w innych Markach za takie
gadżety płacimy wychodzi za tą na to że Opel zamiast golasa cennika przygotował naprawdę dobrze wyposażony
samochód przygotowaliśmy dla was takie zestawienie tutaj mam na telefonie przygotowane co takiego
ma Opel Insignia w wersji i czego nie ma w konkurencja czyli na przykład Volkswagen Passat
wersję start i tak lista wyposażenie które z dostępne w Oplu a którego nie ma w Volkswagenie przedstawia
się iść chodzi o te elementy dotyczące bezpieczeństwa następująco automatyczne
światła drogowe są dostępne w Enjoy asystent opuszczanie pasa ruchu z układem utrzymania
pasa ruchu a kierownica sama skręca odpowiednią stronę i jest to dostępny również w standardzie czujnik zmierzchu
jest system reagujący na przechodniów wykrywający przechodniów jak również hamujący w sytuacji kiedy
to jest konieczne również w tym samochodzie jest dostępny i już w standardzie No i jest jeszcze kwestia pakietu
Kills czyli bezkluczykowy dostęp z czym nie można odpalić
samochód przyciskiem natomiast bez naciskania pilota można wejść tylko
do Insigni Chociaż trzeba tu dodać że w przypadku przychodzi za klamkę Natomiast w przypadku nic jej nie trzeba
dodatkowo jeszcze nacisnąć przycisk na klamce samochodu na zewnątrz tak że widać że ta lista
jest całkiem całkiem rozbudowany a Gdybyśmy chcieli doposażyć do poziomu których jest tutaj dostępny
w wersji Android to musielibyśmy konfigurować wersję High Line A dodatkowo dokupić pakiet drogowy i wtedy taki samochód kosztowałby
125000 zł oczywiście sprawiedliwym powiedzieć że wtedy on będzie miał znacznie więcej innych
elementów również na pokładzie więc tego nie da się bezpośrednio zestawić Ja tylko chcę podkreślić Jak dużo elementów wyposażenia
wpływających na twój Komfort jest w tym samochodzie dostępnych już w standardzie szliśmy natomiast już od
Mazdę szóstkę to już na skróty idąc Jeśli chcemy mieć to wszystko co tutaj standardzie to Mazda 6 też będzie kosztowało niecałe
102000 złotych i Podobnie jeśli kupimy taką wersję za 125000 do prawdopodobnie będzie w niej
też całkiem sporo takie rzeczy których nie ma większą moc to wszystko się znów komplikuje ale wniosek jest ten sam jednak
Szwecja insygnię ma całkiem sporo użytecznej elektroniki na pokładzie kiedy Odebrałem ten
samochód z Warszawy to się z martwiłem bo dostałem wersję z silnikiem 170 konnym silnikiem diesla Przecież w tym samym już Jeździliśmy na prezentacji w Niemczech więc pomyślałem że troszkę słabo się opowiadać drugi raz to samo Natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu pierwszych kilometrów z Warszawy do Krakowa doszedłem do wniosku że to nie jest tak że miałem bo w tym samochodem z tym silnikiem jedzie się naprawdę bardzo przyjemnie co więcej powiedziałbym że gdyby ktoś był zainteresowany Insigni z silnikiem diesla to ten silnik jest lepszą opcją Oczywiście im więcej mocy tym lepiej Ale biorąc pod uwagę koszty to te 170 konie to jest dokładnie to co potrzebne w tym nadwoziu szybkie sprawne jednocześnie ekonomiczne jak dla mnie bardzo dobry zestaw Jak już tak jedziemy na niskich obrotach nieco pod górkę to przy okazji powiem Wiesz że zakres maksymalnych obrotów jest przez producenta podany w przedziale od 1750 do 2 i pół więc wybierze zakres nie jest jakiś duży Ale z drugiej strony jak mamy 1500 już to teraz nawet pod górkę auto zaczyna się bardzo sprawnie A właśnie ładne rzeczy i w drugą stronę Jeśli na przykład Pijemy teraz trójeczkę i do Kręcimy troszkę 35004 tak
żeby nie przekraczać to musimy na dwójkę zredukować 4,5 5E dopiero powyżej czterech współczucie że już zaczyna się robić taka troszkę dziurę i trzeba zmienić bieg ale tak do czterech czterech i pół auto bardzo sprawnie przyspiesza to akurat obroty robią swojej mocy i nie brakuje przy okazji jak Słyszeliście przy czterech tysiącach obrotów w tym samochodzie robi się już dosyć głośno to akurat nie jest jakoś szczególnie jadącego samochodu wysokoprężnym
silnikiem tak najczęściej jest ale coś co można nazwać wadą tego samochodu
to jest to że tamto w najnowszej generacji zostało mocno odchudzone to oczywiście wszystkich cięższy bo dzięki temu to
auto bardziej ekonomiczne szybszy i tak dalej lepsza zakrętach ale niestety chyba ktoś odchudzając ten samochód też tu
i ówdzie przy oszczędził na wyciszeniu bo przy prędkościach autostradowych w okolicach 140 na godzinę mnie na się tutaj rozmawiać szeptem nie wiem czy to jest dużo gorsza sytuacja w porównaniu do poprzedniej generacji sprawdzimy to wszystko nam wyjdzie mówię
tylko o swoich odczuciach twoje wrażenie Moim zdaniem jazdy autostradą jest akustycznie nie najle
możliwym przeżyciem tak to natomiast Powiedziałbym jeszcze o przeżyciach takich sportowych bo tutaj
mamy manualną skrzynię biegów dosyć skoki bardzo pewne takie fajne opór tuż przed wybiciem tego biegu pewno redukcję wszystko to działa naprawdę bardzo dobrze od strony by manual więc jak ktoś lubi często zmieniać biegi jak ludzie sportowo pojechać to będzie z tego sprawy też niezadowolony dodatkowo jeśli włącza jeszcze przycisk sport w sprawie to że silnik wkręca się na obroty reaguje bardziej spontanicznie do tego mamy patrzę zawieszenie
O teraz jedziemy przez Mogilany To jest nowy asfalt a teraz Odczuwam że jednak nie zrobionych lipca ale nie bo to zawieszenie zmieniło swoją charakterystykę No i układ kierowniczy w takim nieco elektryczny sposób w którym czujesz że te sztuczne ale stare większy opór dając taki poczucie większej kontroli nad samochodem O właśnie po ich przejechałem na drugą stronę Rynku w Mogilanach Gdzie jest starszy asfalt więc tutaj lepiej włączyć tryb Tour który sprawia że o ta
droga się właśnie wychodziła i możemy jechać nie licząc tych wszystkich pęknięć w asfalcie do tego kierownicę
obracamy z łatwością bez wysiłku do silnik do 400 niutonometrów potrafią czasem tak sprawić że auto szarpie tak wyskoczy takim kangurem do przodu a za mocno naciśniemy nieuważnie więc w trybie to jesteś takie złagodzony i też przyjemniej powinien się jedzie także ja osobiście większość drogie przyjechałem w trybie Turbo i się tam bardzo podobało oczywiście
w trybie sport wygodniej się fajnie się pokonuje zakręty i oczywiście ja w trybie sport Czujemy się bardziej tak Pro ale tak
jak mówię ci chodzi o takich taką jak na co dzień to nawet w trybie Tour w takim właśnie bujanym troszkę zawieszeniu w przed nami jest to taki zakręt Mogilanach pokonujemy go zupełnie pewnie i nic nie dzieje się niespodziewanego a także możemy w każdym trybie jeździć tym samochodem Pewnie tutaj mniejszą masa właśnie robi swoje na koniec powiedział mi jeszcze o jednej rzeczy mamy to już w standardzie w najtańszej wersji za 99 900
mnóstwo elektroniki która wpływa na bezpieczeństwo i na Komfort szczególnie na często mamy to system który rozpoznaje pieszych i sam przed nimi wyhamowuje pokazuje Zresztą tutaj wersję z head-up Display pokazuje odpowiedniego żółtego ludzika na ekranie do tego mamy to aktywnego asystenta pasa ruchu noc są rzeczy którym którymi się producenci chwalili
do niedawne A teraz proszę bardzo podstawowa wersja 99 9 zł i mamy to wszystko w wersji Enjoy Enjoy
No
to jest z czego to wynika to nie wynika z tego że Opel postanowił postanowił dać wszystkim wszystko za darmo tylko z tego że 2 lata
wszyscy będą musieli dać to wszystko w standardzie i za darmo do firmy to w 2019 roku Unia Europejska wprowadza od nakaz
że wszystkie samochody produkowany dla Europy muszą mieć te wszystkie systemy na pokładzie i Opel Korzystając z tego że wprowadza teraz wrzucę na rynek nowy model to dużo łatwiej tych co zrobić podczas debiutu modyfikować
to w trakcie w locie po prostu zrobił tak że że Te samochody
są już wyposażone w te wszystkie systemy od samego początku w tym tak jak mówię to nie jest tak że Opel to takie dobry wujek który rozdaje wszystkim za darmo w
systemie za które normalnie by się całkiem sporo płaciło Opel to mądry producent który postanowił wiedząc o nadchodzących zmianach i Korzystając z tego że wprowadza nowy model na rynek wyprzedzić ten rynek po wchłonięciu Opla przez psa Opel ma wiele do udowodnienia nowym właścicielom i bardzo bym chciała
aby insignie mu w tym pomogła czy
to zrobi w
to konkurencja jest bardzo mocno i mało który model odstaje od reszty więc Zamiast skupiać się na minusach
Poszukajmy plusów w
spadku tego samochodu będzie to stylistyka bardzo dobry już w standardzie wprowadzenie wagi do rozsądnego
poziomu i poprawione właściwości jezdne i z mojego punktu Jeszcze jedna bardzo ważna cecha a mianowicie ciekawe
Elektro pokładzie za którą nie poszło oklejenie całej konsoli dotykowym ekranem
kto wie może dzięki tym cechom i nowe insignie stanie się hitem mój trzymamy za to kciuki bo to kara dobrego samochodu Ostatnio
zrobiłem dłuższą trasę i kierowcy jeszcze się nie boją widoku tego auta we wstecznym lusterku ale wydaje
mi się że to jest kwestia czasu z obejrzenie filmu Pamiętajcie o subskrypcyjny nie do zobaczenia
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

bEEMGzkx
KOMENTARZE
(0)
bEEMGzlj
bEEMGzkq
bEEMGzlq
bEEMGzlr