programy
kategorie

Opel Insignia OPC (2015) - test Autokult.pl

Opel Insignia to jeden z ulubionych samochodów polskich managerów. Sprawdzamy co potrafi ten wóz w topowej, usportowionej wersji OPC, z agresywnym pakietem stylistycznym i mocnym silnikiem.Przeczytaj test tego samochodu na Autokult.pl.

26-09-2016
1 reakcja
0
0
1
Podziel się
Komentarze (1)
29-04-2021
bbh
Chrzanienie o tym, że "nie pasuje kobietom." Moja drobna, ale energiczna żona uwielbiała prowadzić taką Insignię, mówiła o niej "my" - czyli ona (Insignia) i ona (żona)....Czytaj całość
zobacz więcej komentarzy (1)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(1)
bbh
3 lata temu
Chrzanienie o tym, że "nie pasuje kobietom." Moja drobna, ale energiczna żona uwielbiała prowadzić taką Insignię, mówiła o niej "my" - czyli ona (Insignia) i ona (żona). Absolutnie doskonale sprawdzała się w jej rękach przy jeździe autostradą non-stop z prędkością 200+. Lepiej niż obecna Insignia GSi, która ma za mało "mięsisty" układ kierowniczy (i nie ma HiPer-Struts). Dobrze powiedziane o pewności także w zakrętach. Tym klockiem trzeba jeździć z głową - odpowiednio dohamować przed zakrętem (masa!), a w zakręcie dusić w opór i napęd trafia wówczas na tylne zewnętrzne koło. W skrajnych warunkach auto delikatnie zaczyna uciekać czterema kołami. I te najlepsze reflektory w życiu... Matryce LED w kolejnej Insignii im nie dorównały.
Najnowsze komentarze (1)
bbh
3 lata temu
Chrzanienie o tym, że "nie pasuje kobietom." Moja drobna, ale energiczna żona uwielbiała prowadzić taką Insignię, mówiła o niej "my" - czyli ona (Insignia) i ona (żona). Absolutnie doskonale sprawdzała się w jej rękach przy jeździe autostradą non-stop z prędkością 200+. Lepiej niż obecna Insignia GSi, która ma za mało "mięsisty" układ kierowniczy (i nie ma HiPer-Struts). Dobrze powiedziane o pewności także w zakrętach. Tym klockiem trzeba jeździć z głową - odpowiednio dohamować przed zakrętem (masa!), a w zakręcie dusić w opór i napęd trafia wówczas na tylne zewnętrzne koło. W skrajnych warunkach auto delikatnie zaczyna uciekać czterema kołami. I te najlepsze reflektory w życiu... Matryce LED w kolejnej Insignii im nie dorównały.