programy
kategorie

Opóźniony lot. Kiedy linia lotnicza musi zapewnić posiłki, napoje i nocleg w hotelu?

Opóźniony lot to nie tylko kwestia ewentualnego odszkodowania. - Wszystkie pozostałe prawa nie zależą od winy przewoźnika. Ma on obowiązek otoczyć opieką pasażerów, oczekujących na opóźniony lot. Tak samo w sytuacji, gdy lot został opóźniony i zaproponowano mu przełożenie wylotu na następny dzień - mówiła w programie Money.pl Renata Piwowarska, Rzecznik Praw Pasażerów w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. To m.in. kwestia posiłków, napojów czy możliwości skontaktowania się z rodziną. - W przypadku odwołanego lotu po pięciu godzinach oczekiwania, pasażer ma prawo zrezygnować z alternatywnego lotu i odzyskać całość kwoty za bilet - wyjaśniła.

0
0
1
Podziel się
Komentarze (1)
11-08-2023
Red pill
Linie lotnicze zawsze będą ściemniać i omijać odpowiedzialność za nie dostarczenie usługi.Każda linia lotnicza powinna podstawić inny samolot w momencie opóźnienia jeśli...Czytaj całość
zobacz więcej komentarzy (1)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(1)
Red pill
rok temu
Linie lotnicze zawsze będą ściemniać i omijać odpowiedzialność za nie dostarczenie usługi.Każda linia lotnicza powinna podstawić inny samolot w momencie opóźnienia jeśli to jest ich wina a w momencie winy lotniska to na jej władze spada odpowiedzialność za połączenie. Uddanie pieniędzy nie rozwiązuje problemu urlopu, wakacji dla dzieci, innych połączeń czy atrakcji zaplanowanych i zapłaconych. Kary powinny być wysokie aby proceder nieuczicwych korporacji się skończył. Pasażerów traktują jak bydło.
Najnowsze komentarze (1)
Red pill
rok temu
Linie lotnicze zawsze będą ściemniać i omijać odpowiedzialność za nie dostarczenie usługi.Każda linia lotnicza powinna podstawić inny samolot w momencie opóźnienia jeśli to jest ich wina a w momencie winy lotniska to na jej władze spada odpowiedzialność za połączenie. Uddanie pieniędzy nie rozwiązuje problemu urlopu, wakacji dla dzieci, innych połączeń czy atrakcji zaplanowanych i zapłaconych. Kary powinny być wysokie aby proceder nieuczicwych korporacji się skończył. Pasażerów traktują jak bydło.