programy
kategorie

Ostatni moment na prezent. Jeszcze zdąży dotrzeć

Ostatni moment na świąteczne zakupy. - Cały czas na naszym serwisie i pewnie u wielu graczy e-commercowych można znaleźć oferty, które docierają do domu następnego dnia. Poza tym oferujemy możliwość zamówienia prezentu on-line i odebrania go w dowolnym terminie u partnera - powiedział w programie "Money. To się liczy" Damian Zapłata, członek zarządu Allegro. Był też pytany, czy przez epidemię koronawirusa Polacy przenieśli świąteczne zakupy do sieci. - Epidemia oczywiście bardzo wpłynęła na handel w internecie i na handel tradycyjny. Widzimy od wielu miesięcy przyspieszenie trendu, który obserwujemy od wielu lat - trendu zakupów on-line. Związane jest to z tym, że zakupy on-line są bezpieczne, wygodne i pozwalają na dostęp do bardzo szerokiej oferty, te zalety zostały docenione przez Polaków. Pandemia wpłynęła także na zachowanie polskich firm, widzimy na Allegro bardzo duży wzrost aktywności polskich przedsiębiorców w sieci, handluje u nas 125 tys. firm, a...

rozwiń
Tranksrypcja:Czy zamówione jeszcze dzisiaj na ostatnią chwilę prezenty, m...
rozwiń
To już rzeczywiście ostatni moment na świąteczne zakupy, mogę tylko powiedzieć tyle, że cały czas
na naszym serwisie i pewnie u wielu graczy e-commerce'owych można znaleźć oferty, które
docierają następnego dnia do domu. Poza tym, my jako Allegro oferujemy możliwość
zamówienia prezentu online i odebrania go w dogodnym
terminie u wielu naszych partnerów. Także jak najbardziej można realizować
jeszcze zakupy, ale jest już to rzeczywiście ostatni moment. Czyli jest to też jednocześnie dość ryzykowne
i lepiej dokładnie sprawdzić terminy obiecywane przez sprzedawców.
Oczywiście, do tego bardzo zachęcam. My jako Allegro oferujemy coś takiego jak
oczekiwany czas dostawy i to pomaga wielu klientów dokonać tej
decyzji, jest to narzędzie, które po prostu przewiduje na bazie wyników
sprzedawcy i jego dostaw z przeszłości, w jaki sposób
i kiedy dotrze paczka. A przez epidemię Polacy przenieśli te swoje świąteczne
zakupy właśnie do sieci?
Oczywiście, epidemia, pandemia bardzo wpłynęła na handel. Ona
wpłynęła na handel w internecie i na handel. I widzimy już od wielu miesięcy przyspieszenie
tego trendu, który właściwie obserwujemy od wielu lat, trendu zakupów online.
On jest związany z tym, że po prostu zakupy online są bezpieczne,
są bardzo wygodne i pozwalają na dostęp do bardzo, bardzo szerokiej
oferty. I myślę, że te zalety zostały docenione przez Polaków. Myślę, że to, co jest bardzo
ważne, to również pandemia wpłynęła na zachowanie polskich firm.
My na Allegro obserwujemy bardzo dynamiczny wzrost aktywności polskich przedsiębiorców
w sieci. Mogę powiedzieć, że obecnie na naszej platformie handluje
125 000 firm profesjonalnych, sprzedających. Jeszcze
rok temu to było około 100 000, także dwucyfrowy wzrost.
Ta oferta, którą oferują nasi partnerzy biznesowi, ona bardzo
dynamicznie się rozwinęła. Kilka tygodni temu zanotowaliśmy rekord ofert,
to ponad 200 milionów ofert na naszej platformie, które można kupić. A jeszcze
w styczniu tego roku to było około 130 milionów, także bardzo dynamiczny wzrost,
nie tylko po stronie kupujących, ale też duże otwarcie wielu
przedsiębiorstw na sprzedaż w sieci. Ale jeżeli mówimy o tych wzrostach wśród kupujących, to jakie to są wartości procentowe?
To jest kilka procent więcej czy może kilkaset więcej? Że to jest faktycznie gigantyczna zmiana na rynku.
To jest zmiana, cały segment e-commerce i sprzedaży online to
wzrosty kilkudziesięciu procentowe, w zależności też od kategorii. Widzimy kategorie, które rosną
po kilkaset procent, na przykład taką bardzo, bardzo dynamicznie rozwijającą się kategorią to kategoria
"supermarket", czyli artykuły codziennego
użytku, to także takie kategorie jak zdrowie, uroda i wiele innych. Kilka kategorii rośnie
wolniej. Jak popatrzymy, wraz z pandemią, Polacy mniej podróżują,
mniej jeżdżą samochodami. No i wpływa to również na takie kategorie jak kategoria
motoryzacyjna, która również rośnie bardzo dynamicznie, ale nie kilkaset procent.
Także te wzrosty są znaczne, kilkudziesięciu procentowe i to,
co cieszy, to rzeczywiście Polacy rozpoczynają, wielu Polaków rozpoczęło
swoją przygodę z zakupami online i oni pozostają i stają się wiernymi klientami e-commerce'u.
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)