"Z krzywego peronu ludzie będą jeździć, jeśli będzie dobra oferta". Ekspert o paradoksie polskiej kolei
- Jeżeli peron będzie krzywy, ale oferta będzie dobra, to ludzie będą jeździć. Jeżeli będzie prosty, a nie będzie oferty, to nie będą. To jest nasze główne wyzwanie - mówił Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich. W programie Money.pl zwrócił uwagę na paradoks polskiego systemu transportu zbiorowego. - Inwestując w nową infrastrukturę, pogarszamy infrastrukturę dla klienta - dodał, odnosząc się do przykładów wyremontowanych linii kolejowych, na których jeżdżą dziś po cztery pociągi dziennie. - podkreślił ekspert.
Nasza kolej to dno.Dwie trasy do Warszawy i tyle bo tam musza jeżdzić dla delegacji.Atrakcyjny obsza kotliny kłodzkiej wogole niema pociagu z południa Polski.200 km to 6...Czytaj całość
Nasza kolej to dno.Dwie trasy do Warszawy i tyle bo tam musza jeżdzić dla delegacji.Atrakcyjny obsza kotliny kłodzkiej wogole niema pociagu z południa Polski.200 km to 6 godzin jak w indiach ale społek jest mnogo i kasa tez.
Najnowsze komentarze (1)
bulon
rok temu
Nasza kolej to dno.Dwie trasy do Warszawy i tyle bo tam musza jeżdzić dla delegacji.Atrakcyjny obsza kotliny kłodzkiej wogole niema pociagu z południa Polski.200 km to 6 godzin jak w indiach ale społek jest mnogo i kasa tez.