bDoBDEwQ
bDoBDEwU
bDoBDEwY
programy
kategorie
bDoBDEwR

Zawierzył "szamanowi". Skutki będzie odczuwał do końca życia

54-latek z Kanady trafił do szpitala z ostrą niewydolnością nerek. Okazuje się, że mężczyzna przedawkował witaminę D. Wszystko za sprawą naturopaty, pseudomedyka który proponował pacjentowi naturalne metody leczenia. Zgodnie z zaleceniami, Kanadyjczyk przez 2,5 roku codziennie przyjmował dawkę przekraczającą normy. Mężczyzna trafił do szpitala po podróży z Azji, gdzie przez 2 tyg. dodatkowo opalał się po 8 godzin. Zdiagnozowano u niego wysoki poziom kreatyniny, czego następstwem było uszkodzenie nerek. Pacjenta uratowano. Witamina D i wapń są niezbędne do utrzymania m.in. silnych kości, ale ich przedawkowanie jest toksyczne. Lekarze mają nadzieje, że nagłośnienie historii pomoże ostrzec przed przedawkowaniem wit. D w suplementach. Przypadek Kanadyjczyka opisano w czasopiśmie Canadian Medical Association Journal.

11-04-2019
10 reakcji
7
3
0
Podziel się
Komentarze (0)
bDoBDExd
KOMENTARZE
(0)
bDoBDExP
bDoBDEwW
bDoBDExW
bDoBDExX