W którym prezentujemy wam szeroko
Kulturę motor
W tym odcinku czeka na Was pewne bardzo szybkie i bardzo emocjonujące
Równowagi zajmiemy się także bezpieczeństwo
Wszystko zresztą
Właśnie po
Ubezpieczenie
Względem
Czekają
Dużo zmian
6 grudnia będą Oni zrobią
Utworzenie
Korytarz
Jazdy
To i tak dziwnie
Szliśmy tak długo
Prawie czekać ponieważ
Egzekwowana
No tak
Naprawdę będziemy
Kierowca
Doszli do
Z tymi nowymi
Dlatego
Promować specjalny gest
Będzie jakiś wymachiwanie tabletki
Wspomniałeś o tym
Wszyscy stojący na lewym pasie
Maksymalnie do lewej strony
Wszyscy pozostali
Tak wjeżdża
A co
Pistolet
Ania
Jak jakiś scenariusz do
Dobrej kłótni ale
Tak na
Tworzenie przez
Przejazdy dla
Powinno
Normalne no
W sumie egzekwowane pewnie ze sprawą teoretyk
Wychowany
Mandat
500
Że się
No właśnie
No właśnie szczególnie
Potrafią
Chociażby teraz przychodzi mi do
Jeszcze
Mandaty w Polsce zdecydowanie
A ty mówi mi już od
Bezpośrednie dowody na to
Co pokazuje
Kolejny
Cześć jestem w Warszawie i postanowiłem sprawdzić jak wielu kierowców nie zapina pasów bezpieczeństwa
Proste badania ale zupełnie obiektywne ponieważ stanę to
I będę ich najzwyczajniej w świecie liczył nie chcę wierzyć w żadne ankietę żadna badań
Prowadzone przez inne instytucje ponieważ wydaje mi się że respondenci nie do końca chcą się przyznawać do regaty
Dlatego zrobię to osobiście
Sprawdziłem blisko 1500
19
Nie miało za
Bezpieczeństwa Sprawdzam tylko kier
Znakomita większość
Z nich
Kobiety w stosunkowo młody
W dosyć do
Samo
Nie wiem dlaczego tak jest ale wiem że 19% to bardzo duża grupa ludzi
Którzy są narażeni nie tylko na mandat ale przede wszystkim na poważne uszkodzenie ciała pamiętajcie o tym
Współczesny nowoczesny samochód
Nawet jeżeli jest bardzo
To wyposażone w poduszki powietrzne
Będzie
Dużym zagrożeniem
Kiedy nie będziecie mieli zapiętych pasów bezpieczeństwa
Mandat to
Czy poważnym uszkodzeniem ciała lub
Życia to dobrze ale muszę
Jestem za
Bo patrzę każdy o
Jeździłem
Classic
Każe
Tak zastanawiam
I bez pikania
Niezapinana
Wypadku nawet
Nie dłużej
Obrazy
Czekam być naprawdę
Więc już po prostu zapinaj my
I przejdźmy do rzeczy emocjonujących tak
Ponieważ mówić
Ja teraz
Dokładnie odwrotnym czyli o nowym
Ares się
Dzięki mocy
Jest naprawdę
No dobrze autem
Ale wiesz jak to
Poprzednim S7
Chociaż
Niezłe osiągi ale z tym prowadzenie
Nie
Tak właściwie tak głaska
Do tej
Ale to już rzeczy się
Zobacz sam
Już wkrótce na polskim rynku możemy spodziewać się prawdziwego zalewu nowych fascynujących sportowych
Z linii r
Pojawi się Audi RS Q3 RS q8 nowa odsłona kultowego Audi RS6 oraz
RS7 które
Stanowi pierwszą okazję by przekonać się Czego spodziewać się pod
Po Audi RS zawsze SPA
Dwóch
Czyli przede wszystkim agresywnego bardzo
Efektownego wygląda także doskonałych
Już na pierwszy rzut oka widać że
RS7
Przynajmniej 1:00
Bóg rzeczy
Nie brakuje mu
Siebie
Już podstawy
Audi A7
Piękne bardzo
Samochodem
Smukla opadają
Linią dach
Timmy bardzo
Wyglądający
Światłami a także ten tekst
Futur
Grillem to wszystko prezentuje się na drodze bardzo dobrze a teraz po tych zabiegach
Dział Audi
Wygląda jeż
Tak naprawdę ponieważ te wloty powietrza oprócz tego że Doda
Takie
I sprawiają że
Chyba wszystkich
Postępować od razu miejsca na drodze temu sam
To także Jednak tutaj zastosowano bardzo ciekawe Zabi
Ten samochód sprawia wrażenie jeszcze bardziej
Moim ulubionym rozwiązanie
Zastosowanie
Tutaj wlotów powietrza
Kształcie
Że OK
Nie sprawia to wrażenie
Koła
Także
Są ustawione w
Mega
W taki sposób jak w w
Wyścigowych
Bardzo ciekawe
Zmaga to
Sportowego wyścigowego charakteru także takim
Są poszerzone
Nadkola Rzeszów
Przez jakiś
W Audi była traktowana trochę po macoszemu
Sportowe modele znów
Są szersze
Jeszcze bardziej efektowne drugi z elementów
Si
Tutaj pozostała 4 litra
Fałsz
Pomoc
600
Taką
Konie do tej pory miał
Wersja RS7
Teraz
Rower
Poczta
Nie jest
Trybów
Tak
Taką samą
Ale jednak jest jednostka gruntu
Zmodernizowana konstruktorzy chwalą się że dzięki temu ten samochód
Mniej na styk
Ponieważ potrafi przejechać
Zakon funkcji
Czyli mówiąc po ludzku
Na luzie podczas gdy samochód będzie zjeżdżał z
Albo z rozpędu na autostradzie może w
Silnik
Oszczędza
Bezsens
Ale Takie są czasy że takie rozwiązania są
Po to żeby
Trasa
Normy
Jednak nie interesuje w tym samochodzie
Coś odwrotnego czyli ile maksymalnie potraw
Zużycie paliwa jest mniej więcej tak jak się spodziewałem czyli w okolicach 17 litrów na 100 km ale to dlatego
Osiągi są także takie jakich się spodziewałem czyli absolutnie masakrują co jakby to
Dzisiaj młodzież 600 koni mechanicznych wystarczy żeby to czterodrzwiowe masywne kupę rozpędzi
Do 100 km zaledwie 3 i 6 sekundy to jest jeszcze 3 szybciej niż w poprzednich astatech
Nawet do ponad 300 km na godzinę to mi się wydaje wartościami zupełnie niewygodnymi
Biorąc pod uwagę fakt że teraz tak naprawdę Znajdujemy się przecież bardzo eleganckie i bardzo spokojnej
Nic nie zapowiada tej burzy która za chwilę nadejdzie mi się właśnie zawsze kojarzyło Audi
Tak Mercedes AMG potrafiły być bardziej brutalne BMW z serii m dużo bardzo
Medyczne sportowe ale na koniec dnia to właśnie Audi RS były tymi samochodami które
Chciało się na dłuższą metę ponieważ potrafił być tak że wygodne dało się po prostu w nich odpocząć
Niedawno spotkałem się z szefem
Sport a więc tej Dywizji marki która zajmuje się przygotowaniem tych ekstremalnych modeli i powiedział
Tym razem chodziło im o to żeby zabrać tutaj więcej tego sportowego genu jak tego
Dokonano przede wszystkim ale kalibrujący zawieszenie ale także wprowadzając układ czterech
Dzięki którym rzeczywiście te samo pewnie tylko lepiej manewruje w mieście ale także teraz na tych krętych drogach na którą
Znajduje jest on po prostu bardziej zwinny jest bardzo przy
Aż tak ważny jak fakt że teraz gdy zmienię tryb jazdy na d
Poznaję zupełnie Nowe oblicze Audi RS7
U tak samochodu na pewno bardzo szybkiego także
Dużo satysfakcji wprowadzenia na takiej krętej drodze to jest coś czego do tej pory
Hymn w samochodzie nie widzi Pawłem przez cały czas
Tutaj dużą uwagę rzeczywiście teraz potrafi czasem jechać przodem No ale na to nie ma siły prawd
Nie oszukam zaskakuje mnie ten układ czterech skrętnych kół który rzeczywiście ma duży wpływ na to
Zaskakuje mnie tak że to zawieszenie Ale najbardziej chyba zaskakuje mnie sam układ przeniesienia napędu
Jest to przez cały czas z Quatro trochę inne na pewno przekazujące więcej mocy na
Pozwalające się po prostu tym tyłem bawić bo No dobra to jest naprawdę szybciej no
Bartosz układ kierowniczy przez cały czas zamienić i przez cały czas nieprecyzyjny przez cały
Samochodu sportowego
Potrafię naprawdę dużo z tego samochodu wyciągnąć jadę w tej chwili bez konsoli
A mimo wszystko ten sam co w ogóle się nie odkleja od drogi tyłu rzeczywiście troszeczkę tańsza jest
Tak naprawdę przechylenia jeśli weźmiemy pod uwagę możliwości tego silnika co daje pewność
Oczywiście nie jest to przez to tak wytrawne auto sportowe przez cały czas jak chodził BMW M5
Ale jest to samochód który daje dużo pewności za kierownicą i można mieć dużo sadysta
Szybkiej jazdy dla osób dla których nie liczy się jazda na to że nie liczy się
Maximus każdego zakrętów ten samochód na pewno będzie w tej klasie bardzo przyjemnym wyborem
Najbardziej wszechstronny także efektywnie efektownie jeszcze z wyglądu Pokemona naprawdę
Ale teraz tak że ma on te dodatkowy gen takiej Dyna
Wprowadzenie którego wcześniej nie było który mnie miło zaskoczył A więc samochód który mogę rzeczywiście
Widzisz na
Swojej
Naprawa
To jest dobre
Jeśli
Ogłoszenie epoce ponieważ do
Dostanę
Sprawę że
W tym kierunku
NO3
Chyba że jesteś
Motoryzacji w przeciwieństwie do
Ponieważ samochody
Przyjazność
Emoji
Której
Poszukujemy
Pewnie patrzysz
Przez pryzmat jakiś ma
Hatchback A jak mówię
Osoba
Porsche taycan
Firma która jest
Sama
Nie dość że mają duszę to jeszcze
Wymiatają na to
Pstrąg
Właśnie teraz
Wzięłaś
Co to
Sami
Jak do
To nie tylko najważniejsza premii
Targów samochodowych we Frankfurcie to również najważniejszy samochód ostatni
Od
Porsche taycan Turbo S
Elek
Porsche
Właśnie mam okazję się nim przejechać
To auto trochę na wyrost nazwane od Turbo S
Jest samo
Elektryczny ale właśnie ten samochód ma
761 koni mechanicznych
Przyspieszyć dose
2 i 80 sekund
To szybciej niż zdążę powiedzieć raz dwa trzy raz dwa
On
100 km
Piotrków cyfryzacja i ekrany Oczywiście mamy
Występujący tradycyjne zegar
Mamy tradycyjny ekran multimediów ale to nie koniec Mirosławie klimatyzacji został zastąpiony również ekranem i nie wiem
Nanny McPhee
Ale również kierunek nawiewu Zwróć uwagę że wybieram sobie stoimy
Wybieramy indywidualne nawiew i tymi właśnie kółeczkami wybieram
Powietrze ma
Ale to nie koniec
Pasażer ma również ekran przed sobą 1 opcjonalny ale jestem właśnie po to żeby wyprowadzić e-pasażer nie będzie Węgrzy
Czy ustawienia tylko sam może wybrać to
Stację radiową albo na przykład nawigację i poszukać Rest
Które chciał
Inżynierowie poszedł Twierdzą że ten
Przejedzie 450 km na jednym ładowaniu Ja wczoraj pokonana przez
Sajgonek i mogę wam powiedzieć że to auto bez problemu to ciągnie do 500 km
Samo ładowanie trwa 0:22 w warunkach A to ciekawe ten samochód ma jeszcze przed
Ponieważ z tyłu mamy za sobą skrzynie biegów i 1 g którzy do osiągania jak najlepszych
Przyspieszenie a drugi do spokojnego i długiego podróżowania po auto
Mam do dyspozycji ponad
Koni mechanicznych animoto podróżuję całkowitej ciszy oczywiście
Inżynierowie Porsche dają nam możliwość posłuchania czegoś co ma w teorii przypominać się nikt
Nie tak nie do końca tak jest Zresztą stanie Posłuchajcie właśnie to włączę i brzmi to mniej więcej
Tak i o ile Na początku jest to całkiem fajne tak
Podróżowania robi się już to nie są męczące także bardzo dobrze że można to wyłączyć
Nie myślcie okej Hanię jak o samochodzie pokroju panamery to nie jest zupełnie auto tej wielkości
Naprawdę zarówno stylistycznie jaki w środku da się wyczuć że jest to po prostu 911
Tymi drzwiami z tyłu najłatwiej budowę titana Italiano Turbo S Wyjaśnij
Auto do deskorolki ponieważ tak naprawdę mamy to bardzo nisko umieszczoną baterie
Która obniża środek ciężkości przez co to auto prowadzi się fenomenalnie da się wyczuć
Uwagę na zakrętach ale praktycznie cała ta wada cały ten minus postaci dodatkowych kilogramów jest
Rekompensowane przyspieszeniem największe wrażenie zrobiła na mnie
Rekuperacja w tym aucie ponieważ gdy zdejmiemy nogę z pedału gazu to auto nie stara się odzyskiwać energii od razu
Się toczy Dopiero gdy naciśniemy hamulec to energia jest pozyskiwana i co ciekawe
80% czasu hamowania nie są używane hamulce przez 80%
Wykorzystywane są silniki elektryczne które odzyskują energię to więcej ten system
Zgadza się w mieście ponieważ wystarczy tylko przesyłki odzyskiwanie energii rekuperacje czyli automatyczne i
Bałtowie Dzięki przedniej kamerze Jak daleko jest auto poprzedzające przed nami i jak dużo energii może
Zyskać żeby wyhamować przed nim i nie Wjechać auto przed nami działa to po prostu phenomenal
Dochodzimy jeszcze do kwestii ceny Titan Turbo
Się od 680000 zł i nie jest to kwota łatwa do
Pęknięcia wiadomość to zupełnie nowa technologia jest to faktycznie okręt flagowy
Ale wydaje mi się że jest to auto warte tej ceny nie tylko
Dlatego że przyspieszac elektryczną wzrostu jego jakość wykonania jego możliwości No cóż jest to
Porsche produkt Premium także Ta cena jest
Całkowicie
Chyba tak
Jak patrzę na
Tymże
Ale nie zna
Byłem niedojrzały że na tym zdjęciu
Nie
Przypomina mi o kolejnej bardzo ważne i pozdrawiam twoje z do
Ale śnieg
Rzeczą myśl
Jak
Kluczową w czasie tej pory
To sprawa
Pytania Mateusz czy już z
Opony
Tak
Ale
Przyznać
Przespałem sprawę
Kolejka
Właśnie bardzo
Mamy też Mateusz ciebie
Zupełnie na to
Ale dalej
Uwagi
Ja zwróci
Zmierzyłem
Albo
Są okej
Jeszcze
Tak myślałem
Kiedy wykonał
Profesjonalny
NATO
W samochodzie założony
Po
Nadruk
No
Opony zimowe
Różnica
Naprawdę jeszcze
Zoba
Mamy piękny słoneczny dzień ale nie możemy zapominać o tym że jesteś
Pora roku podczas której szczególnie ważny jest Odpowiedni dobór opon Aby przekonać się jak ważny Dzisiaj wygra
Profesjonalne testy dwóch różnych opony
Na tym samochodzie mamy nowe opony zimowe na tym używane
Zobaczmy co się stanie zużywanie testy opon zimowych zaczniemy wbrew pozorom na suchej
Ponieważ to właśnie w takich warunkach bardzo często kierowcy jeżdżą na oponach zimowych zobaczymy
Jak zachowają się opony
Dojeżdżamy do 1:00 na wrotki i to już jest
Ponieważ trochę się spóźniliśmy ale większy problem niż w hamowaniu jest tutaj
Przegapię właściwie każdy zakręt Przy tym poziomie osiągów tutaj taka różnica
Naprawdę wiele zmienia ten samochód w ogóle się mnie nie słucha przez cały czas wyjeżdża
To nie było ani bezpieczne ani przyjemne doświadczenie Czy zmiana
Zimowych na nowe
Przy takich warunkach coś
Przekonaj
Przed nami hamowanie do pierwszego nawrotu WOW już jest sporo lepiej
Tutaj na tych ciasnych zakrętach jak nieporównywalnie lepszą ma przyczepność oczywiście samochód trochę