bDfsxfNM
bDfsxfNQ
bDfsxfNU
programy
kategorie
bDfsxfNN

Promocja Biedronki z błędem technicznym. UOKiK trzyma stronę klientów

- Liczę na to, że Jeronimo Martins podejdzie do tej sytuacji prokonsumencko - tak błąd w promocji Biedronki skomentował prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. Przypomnijmy, że w weekend błąd techniczny spowodował zamieszanie w sklepach sieci. Zamiast trzech najtańszych produktów system "zerował" ceny najdroższych produktów. - Traktuję to jako ryzyko leżące po stronie przedsiębiorcy, które firma powinna wziąć na siebie - stwierdził prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I że zarówno konsumenci, jak i pracownicy sklepu nie powinni być przymuszani do zwrotu towaru. - Nie zapominajmy, że pracownicy sklepu są również jego konsumentami - zwraca uwagę Tomasz Chróstny.

Tranksrypcja:na serwisie finanse.wp od pisaliśmy 2 dni temu przypadek Bie...
rozwiń
w ramach tej promocji miało być promocja miała wyglądać ten sposób że 20 produktów można było qe3 najdroższe
najtańsze pierwotnie miały być za darmo No niestety był błąd w systemie informatycznym
informatycznym i kasowym Biedronki i na kasie nalicza najtańsze najdroższe produkty
Czytaj ktoś kupował 20 batoników za złotówkę i 3 na przykład mopy parowe za 200 zł
i wychodził z zakupami wartymi ponad złotych płacąc 20 zł na wyglądacie
się tej sytuacji Bo Biedronka podobno zmusza swoich pracowników żeby oddawali Towary które kupili w ramach tej promocji każda
oferta która jest prokliencka prokonsumencka zyskuje nasze uznanie w tych szczególnych
okolicznościach błąd Z tego co wiem jeżeli chodzi o informację prasowe tkwił po stronie systemu
informatycznego Biedronki i liczę na to że właściciel sieci Jeronimo Martins rzeczywiście podejdzie
do tego konsumencką pamiętajmy również że także pracownicy pracownicy Biedronki są konsumentami w momencie
gdy korzystają z asortymentu sklepu nie kupują to jako pracownicy ale kupują
to jako konsumenci jest również wówczas kroniki tego typu błędy zawsze stanowią pewne
ryzyko w działalności po stronie przedsiębiorców i jeżeli rzeczywiście potwierdzą się A na chwilę obecną
co jest istotne nie napływają do konsumentów jakoby tego typu presja była wywierana natomiast
jeżeli będą naturalnie będziemy zawsze stawać po stronie konsumentów ja jestem autorem tych doniesień prasowych
obok Pan mówi więc ja mogę powiedzieć wprost że tak to to był błąd systemowy No i teraz pytanie brzmi czy
Biedronka jeśli Biedronka się pomylili i będzie miała złą
cenówkę no to wtedy klient pożądać tej drugiej cenówki która jest tańsza ale w momencie kiedy zbiórka
się pomyli na korzyść klienta to co No to to to wtedy ona cierpi No widzę Mówiąc szczerze to i tak im mało mało
mało rzetelne podejście No bo co
innego błąd a co innego po prostu próba wyłudzenia takich pieniędzy Kiedy widzimy że taki błąd jest to
czy pan wspomniał to są te dwie odrębne spraw jedna testami nowość oznakowania cenami i Tutaj rzeczywiście
to rozwiązanie o którym pan miał czas pracy najniższa obowiązuje natomiast i przypadku gdy
Inspekcja Handlowa inspekt kontroluje czy siedźcie jakąkolwiek inną placówkę handlową tego typu nieprawidłowości
pomiędzy ceną oznakowaniem ceny na półce a na Kasię One również są sankcjonowane
finansowe wyglądacie w kontakcie Biedronki także tej sprawie bo bo tam Biedronka miała swoje problemy przyglądamy
się w Biedronce Zresztą nie tylko tej konkretnej sieci istotna jest znana żeby tego typu błędy Chodzi
o prawidłowe oznakowanie nie występowały podobne Jeżeli chodzi o prawidłowe oznakowanie kraju pochodzenia żywności
to są tematy bardzo newralgiczne z punktu widzenia konsumentów i podejmujemy liczne działania po to żeby nieprawidłowości
nie występowały nawet jeśli był błąd jeśli wszyscy wiemy że zupełnie inna była komunikacja co
innego naliczał system kasowy No to klient i tak ma prawo skorzystać z takiego błędu po prostu sieci handlowe traktuję
to jako ryzyko działalności powstają przedsiębiorcy i mają w mojej opinii konsumentów jest w tej
w tym w tej sytuacji chronione nie ukrywam że również oczekuję to konkretna oprzeć żeby potrafił
zachować się po konsumencką Błąd był po stronie przedsiębiorcy stąd nie powinny być tutaj jakikolwiek
negatywne konsekwencje dla samych konsumentów
268 reakcji
204
64
0
Podziel się
Komentarze (0)
bDfsxfNZ
KOMENTARZE
(0)
bDfsxfOL
bDfsxfNS
bDfsxfOS
bDfsxfOT