bDTePahw
bDTePahA
bDTePahE
bDTePahx

Sensacyjne odkrycie w kosmosie. Ślady życia na asteroidzie

To pierwszy taki przypadek w historii i wielkie odkrycie z małego ziarnka pyłu. Na ziarnku z powierzchni asteroidy znaleziono składniki niezbędne do życia. Mowa o asteroidzie Itokawa, na której cząsteczce wykryto wodę i materię organiczną. Trafiła ona na Ziemię w 2010 r. dzięki sondzie Hayabusa Japońskiej Agencji Eksploracji Aerokosmicznej (JAXA). Badania cząsteczek prowadził teraz zespół naukowców z Royal Holloway University of London. Okazało się, że asteroida ewoluowała chemicznie przez miliardy lat, wchłaniając materię organiczną i wodę - podobnie jak Ziemia. Brytyjscy naukowcy podkreślają, że odkrycie to może na nowo stworzyć historię życia na naszej planecie. Badanie pokazało, że asteroidy typu S, jak Itokawa, z których pochodzi większość ziemskich meteorytów, zawierają podstawowe składniki życia.

05-03-2021
05-03-2021
Jan_LudwikPrzepraszam, ale co konkretnie znaleziono? Przecież cały ten tekst to jest bełkot bez treści!

bDTePahJ
Jan_Ludwik
Royal BLM
miesiąc temu
Polski naukowiec usiłował w Nowym Jorku znaleźć tani hotel. Wszędzie tylko hotele dla czarnoskórych. Naukowiec znalazł sposób. Posmarował się czarną farba, dostał pokój i poszedł spać. Prosił by go obudzono o 7 rano. Tak się też stało. Poszedł do łazienki wlazł pod prysznic i zaczął się szorować. Nic nie pomagało, nadal był czarny. Sprawa wyjaśniła się po godzinie. Po prostu obudzono kogo innego.
tak
miesiąc temu
Nie trzeba być naukowcem by wiedzieć, że życie może być w każdym zakamarku kosmosu a szczególnie takie jakie znaleźli teraz ..ślady wody i materię organiczna.
bDTePaib
Kamil
miesiąc temu
Wiara w życie wyłącznie na Ziemi jest typowa dla płaskoziemców.
Kontrkardynał
miesiąc temu
Dzień pierwszy - uderzenie asteroidy...
babinicz
miesiąc temu
Mury budzą respekt. Wewnątrz widać brak gospodarza, a można z tego zrobić perełkę. Synagoga - a komu przeszkadza? przecież to też historia miasta.
szef
miesiąc temu
A my zaśmiecamy plastikiem naszą planetę i zabijamy życie.
Przemunio
miesiąc temu
Skąd ten pył ? Jak się wziął na ziemi i skąd wiedzą, że to z niej itd. Interia to taka druga TVP Info...
Znudzony
miesiąc temu
Zatem możliwa jest przypadkowa panspermia (teoretycznie).
miki
miesiąc temu
Ten kawał skały wykopał najlepszy piłkarz świata (który dla reprezentacji strzelić bramki nie potrafi) która po jakims czasie wróciła na ziemię i została uznana za asteroidę
gta
miesiąc temu
I znaleźli jeszcze na niej puszkę coca-coli
TUMORO
wojtek
miesiąc temu
była tam także gwiazda dawida jako kosmiczna część usraela przedpotopowego
bDTePahT
POMOJEMU
miesiąc temu
A.Einstein -,,Bóg jest nic nie znaczącym słowem,,- jednak nigdzie nie stwierdził ani nie udowodnił, że Boga nie ma. Uznawał, że świadomość jest oddzielna od materii! A.E postawił znak równości pomiędzy MATERIĄ a ENERGIĄ. Ok 100 lat po A.E. Wybitny fizyk rosyjski G. Szypow stwierdził, że A.E. nie uwzględnił (to nie jest błąd) pól wirujących i swoją teorią i RÓWNANIAMI postawił znak równości pomiędzy MATERIĄ a INFORMACJĄ – dodał: ,,Jeśli ktoś wierzy w Boga to jego miejsce jest tu w matematycznym absolutnym ,,NIC,,. To co wyżej nie pozwala mi zniżać się do bełkotliwych komentarzy. Pozdrawiam …..wszystkich.  PS DLACZEGO ten sam wpis został usunięty - czy kogoś ranią poglądy A. Einsteina i G. Szypowa????
gazda
miesiąc temu
No to teraz pani Godek będzie musiała chronić asteroidy
Rob
Co za bzdury
Astronom Biol...
miesiąc temu
W asteroidzie znajdowały się śladowe ilości COVID-19.
mamcia
miesiąc temu
Dlaczego więc to "życie" nie ożyło od 2010 roku? Pierdoły dla dzieciaków tu piszecie. A one się uczą w podstawówce, że życie stworzył Bóg. Taką naukę mają wkładaną w głowy.
ddd
miesiąc temu
przeczytałem i nie wiem nic, dzięki!
...