programy
kategorie

Toyota Camry – cały luksus tylko dla mnie

Test Toyoty Camry z silnikiem 2.5 Hybrid o mocy 218 KM

Tranksrypcja:Każdy...
rozwiń
chce
luksusu ale nie każdy chce aby o tym mówili inni ludzie mają w domach sale koncertowe ze
sprzętem grającym za setki tysięcy zł albo rzadkie unikatowe wina w piwniczce Ale z zewnątrz i
ich domy wyglądają zwyczajnie zamykamy
za sobą drzwi które
i wyróżniają się niczym szczególnym a w środku tylko
będziemy jeśli należysz do takich osób to prawdopodobnie nie jeździ jeszcze ani Mercedesem a nie
BMW raczej Volvo lub właśnie dla tych którzy chcą aby ich lub były
widoczne z daleka jest jeszcze Audi Lexus a dla tych którzy nie chcą się afiszować kiedyś
w Europie było Infinity ale zostało z Europy wycofane ale jest też dobra wiadomość Wracam właśnie ósma
generacja Toyoty Camry samochód reprezentacyjny luksusowy ale skromny na zewnątrz
na początek wyjaśnimy coś Toyota twierdzi że k praca po dłuższej nieobecności aby zastąpić kończącego
swoją wielką flotową kariery Avensis Sedan Okej może tak się właśnie stanie ale umowy się te
auta nie mają ze sobą nic wspólnego Avensis był znacznie mniejszym i bardziej pospolitym autem Camry to kompletnie
inny segment i inny Anglicy Dlaczego w Toyota poświęca tyle energii aby obniżyć trochę Lange własnego
nowego auta jest zaskakujące to ja to nie chcę aby Camry była porównywalna do Mercedesa klasy E
Volvo S90 Czy Audi A6 ponieważ to jest zadanie Lexus f To z kim ma Wygląda
na to że fragmencie skromnie wyglądających dużych nie muzeum wykluczających ponad jak będę jednocześnie niechcący
Jak walczyć z segmentem dobrze wyposażonych ale też dobrze wycenione Kiedy mlekowym konkurentem jest o
Skoda Superb Ale wróćmy do kawy Sprawdzimy i luksusu ma w środku i ile skromności
na zewnątrz Zapraszamy od
premiery chr-a każdy kolejny model Toyoty zaskakuje z turystyką Corolla RAV4 i te są
diametralnie inne niż ich poprzedniczki inne czyli znacznie ciekawsze bardziej europejskie
i może pomijając na czwórkę też mniej kontrowersyjne operowany w Europie Sedan Toyoty
wygląda imponująco zwłaszcza przód samochodu z naprawdę sporym grillem i poszerzające jego poziomu miejscami
dynamiki i lekkości dodają wąskie klosze reflektorów oraz na masce z profilu to klasyczne eleganckie Sedan
jedyną nutą oryginalności jest chodząca do wewnątrz tylnych drzwi w linię przytłoczenie w dolnej części
nadwozia oraz linia biegnąca wzdłuż szklanek samochodu tutaj znowu chodziło optyczne odchudzenie ale
też przy zachowaniu stonowanego charakteru auta karoseria ma prawie 4 m 90 cm a rozstaw 8 to 2
m 8 cm czyli tu i tam o parę centymetrów więcej od Superba jak już zaczęliśmy
o nim mówić z kolei tył jest bardziej amerykański wygląda ładnie i estetycznie na pewno
nie spektakularnie całą pewnością s wyszedł z tej strony ładniej trochę szkoda że pod zderzakiem znajdziemy
tylko jedną końcówkę układu wydechowego ale o tym czy kolejne są opowiem za chwilę Podsumowując nie jest
nudno jest reprezentacyjnie ale niezbyt spektakularnie ani luksusowo a w środku a w środku ponownie
widzimy że ktoś kto w Toyocie konfiguruje auto testowe doskonale wie co robi Podobnie było Persie
który też był świetnie skonfigurowany miał doskonale pasujące do siebie kolory i patrząc na kamery muszę przyznać
że choć tańsza o psach to jednak daję podobne poczucie luksusu z
wyglądu Oczywiście
te wnętrza się różnią kierownica s a nie jest podobna do tej z Corolli a w Camry trochę jest którzy
się żadna wada w końcu na magazynach w Japonii skończyły się wajchy tempomatu więc sterowanie zawędrowała tam gdzie powinno być dawno
temu czyli na kierownicę na
magazynach zabrakło też cyfrowy kosz montowany w desce rozdzielczej a także o zgrozo wajcha otwierania wlewu
paliwa montowany w podłodze i się przez ostatnie kilka lat jeździliście japońskim autem i przysiądzie i się do
Camry do znać bo tutaj klapka wlewu otwiera się przyciskiem Ciekawe czy otworzy go kolanem tak
jak klapy bagażnika w Kolonii bo widziałem przed chwilą że to wnętrze emanuje luksusem z wyglądu Podkręciłem z wyglądu dlatego
że nie jestem wnętrzu coś czego nie widziałem w innych samochodach i co mnie bardzo
dziwi ale zaraz będziemy do krytyki zacznijmy najpierw podkreślenie tego tego dobre
a dobre są materiały wykończeniowe patrzcie to wszystko jest mięciutkie to to jest miękko tutaj jest miękko tak dalej wciąż jest
miękko na drzwiach jest miękko tutaj piętro niżej kota faktyczne skóra ładne przeszycie
to wszystko się ładnie winę pod palcem tutaj niżej Wciąż jeszcze jest mięciutka i dopiero był na tym poziomie dochodzimy do twardych
tworzyw twardych plastików wracając do to jest mięciutko o to jest mięciutko pod lewym łokciem
No to już nie jest tak jak PS mniej jest w tej pianki podobnie też pod prawym łokciem
tej pianki jest mniej teraz przechodzimy do tego a możemy jeszcze powiedzieć że nie każdemu musi się podobać taka a
nie inna okleinę bo jestem ciekawa bo ona jest taka nie nie porysował Nie nie ale właśnie taka widać
że to oczywiście nie jest natura jakiejś materiał ale jeszcze raz powtórzę kolorystycznie
jest to całkiem niezłe zestawienia a teraz powiem o tym co mi się w śnie w tym samochodzie i choć nie ma
to żadnej wartości Albo właściwie jaki środek wymiary praktycznego to jednak masz zauważyliście przed chwilą naciskam w tym miejscu co się stało konsola
stała się wygina w poczcie aż
tutaj na kratkach nawiewów widać że to wszystko bardzo mocno pracuję czegoś
takiego Jakby brakowało parę punktów podparcia Jakby ktoś nie wiem albo To pościel
naciskam w okolicach head-up Display tam
wszystko wchodzi dosyć głęboko i to chyba jedyne miejsce gdzie w ten sposób naciskając można wywołać jakieś
odgłosy Możemy
również złośliwie szarpać się tunel środkowy który
choć też ma jakąś amplitudę to kompletnie nie wydaje dźwięków podobnie to też
podłokietnik widać że chodzi ale
jest cisza Możemy też szarpnąć za uchwyty w drzwiach
to się zachowuje zupełnie normalnie minimalnie
się rusza i kompletnie nie wydaje dźwięków więc zasadniczo jeśli chodzi o
dotyk to
jest prawie jak PS Chcesz iść za różnicę ale jeśli chodzi o mocny nacisk to
mam wrażenie że tutaj w tym miejscu szczególnie czegoś zabrakło A teraz sprawdzimy w praktyczny mamy
miejsca na kubeczki to mamy ładowarkę indukcyjną pod podłokietnikiem znajdziemy
potężny schowek na dole całkiem nieźle wykończony to mamy wyjść woltów bardzo
mocno pod ręką niedaleko miejsca gdzie będzie spoczywał telefon to mamy Auris USB więc też jest okej Przed
pasażerem znajdziemy całkiem schowek w drzwiach no
cóż ten Sławek raczej w nieokreślonego jako bardzo pojemny chociaż ukształtowanie jego
sugeruje że tutaj niewielka butelka powinno się zmieścić a i zapomniałbym w związku z tym że to jest samochód hybrydowy który
po naciśnięciu prawą z tobą nie wydaje za dużo dźwięku wiadomo hybryda zachowuje się cicho
płynnie i super to zrobię to co kompensować w Toyota postanowiła że umieści odpowiedzi źródło dźwięku
pod stopą lewą Posłuchajcie Nie ukrywam że bardzo wkurzająca przy okazji możecie sprawdzić że
kolanem w tym samochodzie akurat nie da się przypadkiem nacisnąć żadnego z przycisków bo zostało umieszczone na konsole
nieco wyżej pod innym kontem więc Jakim przyciskiem są bezpieczne Ciekawe jest to że w niższym modelu czyli w koronie i mamy wyświetlacz cyfrowy
mnie zegarami Natomiast tutaj zegary są analogowe chociaż na środku znajdziemy oczywiście kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego
przekątnej 7 cali na środku deski rozdzielczej widzimy wkomponowane w dniu a nie wystające ponad nią ekran
systemu multimedialnego Toyota Touch 2 o przekątnej 8 cali Niestety nadal bez wsparcia dla auto
czy Apple carplay Przypominam że to ma się niedługo zmienić w dobie dotykowych paneli cieszą
fizyczny przyciski do obsługi funkcje ekranu i klimatyzacji oraz pokrętła do sterowania temperaturą nawiewu
mamy trzy przyciski sterujące charakterystyka układu napędowego Eko normal e-sport to teraz były kierowca i
można powiedzieć hej kable to wielki samochód to jest czysta formalność weź mu po kolei wszystkie etapy
Zaczynamy o regulacji kierownicy jak widać w dwóch płaszczyznach jak widać elektrycznie To akurat jest cecha do
wyższego pakietu wyposażenie i widać że w najbardziej wysunięty pozycję mamy to mnóstwo przestrzeni nawet
dla dwumetrowe fotel regulowany oczywiście też elektrycznie osobno przód osobne twoją na wysokość kąt pochylenia oparcia
tylko w jednej ośnie regulacja odcinka lędźwiowego również regulacja wysokości zagłówka
jest wystarczająca i mamy to też węgla C punktu mocowanie pasa Besty
suma sumarum dwumetrowiec tutaj bez problemu odnajduje się za kierownicą A nad głową bo to zostawiłem
na koniec tego miejsca niestety nie ma za dużo to znaczy ja się jeszcze bez dwóch natomiast do podsufitki
mam No tak maksymalnie jeden
palec wolne przestrzenie więc spodziewałem się że będzie więcej a problem problem
mną taka a nie inna C Wynika stąd że fotel jest umieszczony po prostu dosyć
wysoko Ja spróbuję z odnaleźć tutaj właściwą pozycję to też długo kombinowałem żeby go jeszcze bardziej ale niestety niżej
już się nie da dużo rozstawał się to dużo przestrzeni na tylnej kanapie to jest reguła która nie ma zbyt
wielu wyjątków i tutaj również się sprawdziło tak jak widać kolanami nawet do fotela nie sięgam A gdybym
nawet chciał to mogę tutaj wejść kodem jest całkiem głęboko zwykle ten próg nad kolanami jest dla
mnie za nisko a w jak widać nawet obniżony maksymalnie fotel wciąż przewiduje tutaj dla mnie
przestrzeń jest to jest przyjemny zdjęciach nad rozwalić to i tak przestrzeni mi tutaj nie zabraknie trochę więcej byś
przestrzeni na stopy niestety to widać że zimowe buty to już może być mały kłopot
co jeszcze nad głową o dziwo miejsca jest no nie masz więcej za kierownicą bo No
dobra tyle samo co za kierownicą więc też nieźle No i wróci też uwagę na to że nie siedzę
zbyt nisko podobnie jak coś to kierowcy więc jakby proporcje ciała są odpowiednio
ułożone tak że dłuższa podróż tym samochodzie nie będzie męcząca przesiadłem się na prawą stronę Zwróć
uwagę na pewną rzecz ten samochód nie może mieć napędu na tył ten samochód nie może mieć napędu na 4 koła więc
pytanie co to robi tłumacz środkowym a prawdopodobnie
jest element jakiś konstrukcyjny wzmacniający konstrukcja tego samochodu okej Tak czy inaczej osoba która
będzie siedziała na środku no będzie musiała jakoś gospodarować miejsce na stopy Zwróć uwagę
na nawiewy salon i owszem ale szczerze powiedziała czy plastik który tutaj jest
no i jego wielkość tych kratek i sposób wykończenie No nie wiem spodziewałbym się więcej
jakiś niedosyt pozostaje wyglądem i to jako tańsze dwukrotnie auto
segmentu C otwieramy zaraz
znowu w komentarzach Powiecie że jakby to był Volkswagen to bym piał z zachwytu że są kratki A przy Toyocie
narzekam Dobra nieważne idziemy dalej jesteś tobie dalej Popatrzcie za to jakie cuda Czekają na nas w podłokietniku po
jego rozłożeniu widzimy No mniej więcej to co widzi w ś więc tutaj bogatsza wersja która
daje nam już możliwość też pakiet Vip jeśli dobrze pamiętam daje ona nam właśnie na osobną
strefaklimatyzacji 3 i tutaj Możemy nawet regulować elektrycznie kąt
pochylenia oparcia Popatrzcie Osobno po jednej stronie Osobno
po drugiej stronie możemy tutaj sobie na Boga odpowiednio się rozłożyć
i to jest fajne Oczywiście to nie koniec po uruchomieniu silnika do Ciebie mieli tutaj również możliwość sterowanie rolet
bagażnika i to by pasowało zrobić teraz spróbujmy
O teraz się uruchomiło i tutaj możemy sterować patrzcie to jest cecha w ogóle zwróć uwagę To jest dowód
na to że tylko nasze sięgają tak daleko Nikt przed nami żadne inne redakcje nie zajrzała tutaj mamy
i owszem przyjemne
ale dobra wracam do na dostępnych różnych opcji mamy tutaj jak
widać sterowanie radiem mamy też możliwość otwarcie
takiej oto roletki na tylnej szybie to ten sposób ustawia biznesowy
charakter tego samochodu co ciekawe do tych dużo trzeba dopłacić do dosyć wysokiej obcych to jeszcze
przy okazji mamy tutaj miejsc a tutaj mamę na
pewno gdzieś musimy mieć jakieś otwarcie do schowka
X X X X Tech dobra załóżmy że tego Sławka tutaj nie ma podejrzane dziwne
ale okej I jeszcze jedna rzecz C też roleta na drzwiach natomiast
ona jest manualna co nie dziwi no bez przesady natomiast jest dostępna dopiero po dokupieniu
bardzo wysokiego pakietu IP to musi być Executive czy nawet VIP i dopiero wtedy my mamy te
roletki również na szybach bocznych dziwny czy zwykła roletka nad głową mamy jak widać się do
czytania mamy też oczywiście mocowanie ISOFIX i
mamy też przy regulację zagłówków w zakresie imponującym
Powiedziałbym to jest chyba Główna pożyczce to jest na pozycję No okej jakaś tam regulacja jest i na koniec jeszcze
można pokazać tą buteleczkę wody podobnie jak jak z przodu również się tylne drzwi nie mają jakiś wielkich imponujących
kieszeni Noriaki Leśna niewielką butelkę to starcza i jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem bo jakieś takie strasznie
ten test na tylnej kanapie mamy to oczywiście schowki Niedobrze mi Maciek podpowiada kamerą
pokazuje z ty stary jeszcze o tym zamawiałeś więc mamy dwa schodki też dwa wyjścia USB
do ładowania telefonów komórkowych solidne 2 amper Kamil to Sedan więc będzie miała bardzo długi bagażnikiem kiedy
chcemy sięgnąć do końca bagażnika nie dotykając C kolanami zderzaka aby nie ubrudzić
spodnie to odpocznie nawet ja nie jestem w stanie i sięgnąć aż do końca tego To jest taki urok sedanów w sumie nie
dużych Sedan a szczególnie nic nowego poza tym rozglądając się po tym całym bagażniku
i nie widzimy to zbyt wielu zdobyć cywilizacje znaczy jest po prostu wielka wielka
pojemność 524 l ten samochód ma w podstawowej swoje wersję chyba że zamówimy wersja VIP tak
jak właśnie ale przez nas która niestety sprawia że nie będziemy mogli złożyć oparcie tylnej kanapy elektryczna regulacja oparciem
Niestety właśnie powoduje taki efekt oprócz tego pojemność bagażnika być
może przez te elementy po prawej po lewej stronie zmniejsza się o 24 litrów czyli w naszej wersji pokaźnych mieście tylko
tych filtrów 500 zł oprócz tego po prawej po lewej stronie takie jakieś większe kieszeni nie możemy w ramach pakietu Cargo chyba dokupić
dodatkową taką gumowa na podłogę dojdzie do tego jeszcze dodatkowe siateczki siedział haczyki to cóż
mamy to jakieś taki haczyk dosyć nisko Nie
wiem nie będzie pewnie jakieś super praktyczny ale jest Możemy
też podnieść podłogę to podłoga No nie jest zbyt są pod własnym ciężarem po prostu
się wygina ale pod nią perfekcyjnie Wszystko zorganizowane niżej widzimy koło dojazdowe jest
też miejsce na jakieś władz w zasadzie pod podłogą same pozytywy gdyby
tylko cała ta droga była nieco solidnie wykonane Popatrzcie tutaj już widać zmechacony wykończeniem prawdopodo
przez te rzepy na których się trzyma gaśnica i trójkąt i na koniec tradycyjny porównanie ze Skodą
super które oczywiście W tym zestawieniu wygrywa i wszelkiego rodzaju haczyk z możliwością składania oparcia
z poziomu bagażnika i tym że jesteś bakiem a więc po prostu otwieramy również tylną szybę i mamy pełny dostęp
do bagażnika ale
ma
coś czego nie ma super Otóż
jeśli kupicie jakieś drobiazgi w sklepie obok
domu będziecie chcieli wracać na małych kołach w ramach takiego ćwiczenia zwanego na YouTubie Arab Drifting to wtedy na
tym haczyku Układamy sobie zakupy strony i
wyjeżdżamy spod sklepu na prawych kołach I w tym momencie zgodnie z zasadami grawitacji Nasze zakupy wiszą na tym sprytnie umieszczonym
haczyku i nie
po drodze jeśli lubicie jeździć na lewych kołach nie ma sprawy po prawej stronie jest równie egzotycznie
umieszczony inny haczyk po co oni to zrobili parę
dni temu wrzuciła zdjęcie tego samochodu na fanpage
I widziałem że samochód wzbudza ogromne zainteresowanie ale pewne kontrowersje to dla mnie było o tyle zaskoczeniem że to jest Toyota No na czym tu dyskutować wiadomo że pomimo nieco bardziej a na 2:00 to jest wciąż samochód który musi trafić do bardziej konserwatywnego klienta więc tutaj nie ma jakieś cudów tak jak w Nexusie więc no to aż tak dyskutować tymczasem widziałem że w komentarzach nie możemy dojść do jednoznacznego podsumowanie że ten samochód jest ładny czy brzydki Czy ten samochód jest tani czy drogi Czy ten samochód czy jest szybki czy wolny o na przykład więc żeby wyrazić jakąś opinię na ten to tak na pewno nie będę ocenił wyglądu Dla mnie to jest nieco brzydsze od Corolli ale ładniejsze od RAV4 to nie znaczy że brzydkie jest jest przyjemne z wyglądu jest okej sam rozumiesz Zresztą sprawia że czujemy resztek do tego samochodu więc
jak dla mnie wszystko to jest proporcjonalny i estetycznie wyglądają siedział ceny samochodów
w tym rozmiarze kosztują można
mieć pewne wątpliwości co do polityki cenowej jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie ale jakby to ja to widziałem że Kamil się sprzeda przez sam znaczek Camry natomiast jeśli porównamy ten tego samochodu z innymi No to wydaje mi się że on nie odlatuje jakoś tak szczególnie za tą stronę i reprezentuje w miarę rozsądny po co to jest będę bronił tego że ten samochód nie jest wolny to może porównujemy auto między sobą poprzez porównywanie czasów do setki i wiadomo hybrydy z zastrzeżeniami e-cvt nie wypadają W tym zestawieniu zwykle jakoś super dobrze No bo czas do setki wymaga żadnej bardziej zdecydowany i charakterystyki startu innej trochę skrzyni biegów nie inny charakterystyki tatuaże ze strony samochodu pod osiągi No bo mamy tu do czynienia z hybrydą Tak więc wiadomo tylko hybrydach dostępne Więc siłą rzeczy jest to samochód nastawiony bardziej na ekonomie niż na to żeby urwać jeszcze 1/10 sekundy więc ja rozumiem dlaczego ten samochód nie robi 6 sekund do setki natomiast to że on nie robi 6 sekund do setki wcale nie oznacza że on subiektywnie jest wolniejszy od innych samochodów podczas codziennego po na co dzień nie przyspiesza my od zera do stu na codzień oceniamy subiektywnie to jak szybkie jest samochód po tym jak szybko on potrafi zmienić swoją grę zakresach na przykład w mieście tam od 30 do 50 od 50 do 70 dni szybciej ewentualnie w trasie od 70 do 90
albo 80-120 czy testy elastyczności a w takich testach ten samochód dzięki temu że mamy to całkiem przecież mocny silnik elektryczny więc w stanie bardzo szybko reagować i błyskawicznie przyspiesza po dotknięciu zaledwie pedału gazu i to daje takie subiektywne wrażenie że on jest bardziej responsywny że on bardziej chętny do jazdy i choć tak jak powiedziałem zawsze pomiary to potwierdzają to jednak absolutnie nie można powiedzieć że ten samochód jest powolny on po prostu nie spisuje się aż w konkurencji 0-100
czyli konkurencje w której nigdy w praktyce nie będzie
występował tak bo jest pochowany do reprezentacyjnej komfortowej jazdy na gotowej to
jest naprawdę komfortowe auto jedzie
po nierównościach połykając je z gracją jest bardzo dobrze wyciszamy ma dobre pellet które
może nie są znowu zbyt wyprofilowane i
sprawia to oczywiście że w ostrzejszym zakrętach nie trzymają Jakoś mocno na boki a zresztą widać po nich są takie komfortowe a luksusowe kanapy i ja lubię takie auta tak no to pasuje do siebie to jest spokojny auto które ma fotele przeznaczony do spokojnego przemieszczanie się z punktu a do punktu b Więc chyba docenić to wszystko do siebie pasuje więc z komfortem to naprawdę nie ma jak się rozpędzi my nieco szybciej ja Narzekałem na pocztę
w teście sms-a że nie jest na autostradzie zbyt
dobrze wyciszony i przyznać muszę że tutaj również
poziom hałasu przy 140 nie jest zbyt niskim to miasto na P to samochód wyciszony
gorzej OTS nie więc to jest coś co trzeba wziąć pod uwagę wśród mi nie uważam że jak na Toyotę to jest słaby wyciszenie jak na Lexusa to niech no Toyotę która nie jest samochodem a wirującym aż tak bardzo do Premium jest to całkiem sensowny poziom wyciszenie miasta auto na pewno komfortowe moim zdaniem jest to auto tęskni jest szczególnie
drogie i moim zdaniem nie jest to auto brzydkie a już na pewno jest to auto wolne
w codziennej eksploatacji to tak bym się odniósł do wszystkich tych zarzutów czy wątpliwości czy różnego rodzaju wezmę dyskusji ale jedną rzecz w
tym samochodzie bym bardzo chętnie zmieniło to jest bliskość reakcji SP bo wykonać naprawdę niewielki manewr nawet na parkingu można wywołać w bardzo niewielkim manycz który sprawia że włącza się ESP jestem takie taki charakterystyczny odgłos słychać różne szarpania poszczególnych kół słychać że SP próbuje mnie uratować nie wiadomo z czego przecież nic się nie dzieje i tak jak mówię nawet na parkingu ostrzej szalkę z kierownicą jesteśmy w stanie doprowadzić do interwencja jest bez przesady teraz jadę 50 słyszycie No i tak już jechałem na prosto jeszcze szarpnęło
i sobie przy hamował po co dobrego byś jest taka że wywołuje
to dosyć rzadko oraz mnie to zaskoczyło na parkingu ale podczas jazdy to się nie zdarza no ale po mojego prostu przy 50 na godzinę No a Samochód jedzie z zadziwiającą posłusznie
i wcale mi się nie wydaje że robię to tylko dzięki temu że SP poszczególne koła tam nam szarpie i przyhamowuje tor jazdy Wydaje mi się że on pomimo swojej konkretna swojego komfortowego zawieszenia rzeczywiście całkiem nieźle radzi sobie z takim szarpaniem i skręca tam nie chce naprawdę więc to zbyt historycznie ze strony SB do zmiany i cała reszta jak dla mnie jest godna tego co Toyota zapowiadała i tego jak to dzwonił mój drogi dzisiaj z nami jest też Weronika i Jurek którzy przyjechali do nas swoją Toyotę Camry i
jest to samochód z tego co pamiętam w waszym zgłoszenie 2 tak od kiedy go Maciej Dyjak Wielkie Drogi zdążyłeś gdzieś przejechać aby go od 2008 roku przejechała dotychczas około 140000 km Jesteśmy z nim za chwilę zobaczycie jak wyglądała Jazda testowa naszą umową Camry To nie była długa przejażdżka ale jakieś tam wrażenie udało się złapać wsiadając wydaje się trochę chyba przez ten środkowy panel jak było mniej miejsca metro-plast
Nysa Kaufland Otwórz Plusa chociaż to mi się wydaje że Suwalskiej opony koła jest teraz pewnie Iveco ciebie to jest normalne i spodnie czarne a my nie mamy tego Poczekaj ale nie ma miejsca na okulary Toyoty na Toyotę To czemu nie Jakie są wasze pierwsze wrażenie w porównaniu do waszej
również hybrydowej kościół w
bardzo
dobrze luksusowe generalnie
wiele
się nie różni od swojego
starszego poprzednika wspólny mianownik i
myślę że dużo się zmieniło można
ująć że to jest jakiś stan pozytywny aspekt A jak tobie się urwał mi również bardzo się podobało i dać i o to żebyś się czuć że że jest to nowa generacja Toyoty Camry Hybrid Żegnajcie diesle w świecie hybrydy natomiast natomiast
wspólny mianownik jakoś Został wyciągnięty ze
starszego modelu jest dużo podobieństwo
oczywiście dużo różnic wersja amerykańska to z Europejska Niemniej jednak myślę że że że gdybym miał zmieniać na przykład ze starej wersji Toyota Camry na nową o jest to godne polecenia i godne za ja właśnie słyszałem że bardzo wiele osób które jeżdżą Camry
o niczym innym nie myślał o Tylko zmienię na nową generację albo nie zmieni nigdy bo ten samochód po prostu jest taki uzależniający Tak dziękuję bardzo dziękujemy to samochód na który czekało wielu fanów Toyoty po części dlatego że te skany w Marka sama w sobie po części dlatego że w ofercie
też byście brakowało tak jakby reprezentacyjnego z Sedana A czy warto było czekać No moim zdaniem warto bo szczególnie
jadę z tym samochodem w wersji Executive pakietem VIP Ja naprawdę czuję się siedząc w środku Bóg zewnątrz ja jadę skromną
Toyotą i
pomimo że to jest skromna Toyota nikt nie powie że to jest tylko Toyota co
nie jest takie oczywiste przy innych
4 reakcje
0
0
4
Podziel się
Komentarze (4)
23-04-2020
bodekCamry jedno z ładniejszych aut w tym segmencie, jeżeli patrząc na wkomponowanie grila
zobacz więcej komentarzy (4)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(4)
bodek
4 lata temu
Camry jedno z ładniejszych aut w tym segmencie, jeżeli patrząc na wkomponowanie grila
Edek
4 lata temu
Wnętrze ładne i naprawde luksusowe. Camry wygląda dobrze a do tego ma świetny 2.5l motor i 218 KM. Samochód naprawdę wart uwagi
Komon
4 lata temu
Japończyki trzeba zwyczajnie lubić
damian
4 lata temu
Ależ to brzydkie!
Najnowsze komentarze (4)
bodek
4 lata temu
Camry jedno z ładniejszych aut w tym segmencie, jeżeli patrząc na wkomponowanie grila
Komon
4 lata temu
Japończyki trzeba zwyczajnie lubić
Edek
4 lata temu
Wnętrze ładne i naprawde luksusowe. Camry wygląda dobrze a do tego ma świetny 2.5l motor i 218 KM. Samochód naprawdę wart uwagi
damian
4 lata temu
Ależ to brzydkie!