bDznNstM
bDznNstQ
bDznNstU
bDznNstN

Naukowcy zaniepokojeni ''dziurą w kosmosie''. Tajemnica anomalii południowoatlantyckiej

Eksperci z NASA są zaniepokojeni rozwojem ''dziury w kosmosie'', czyli anomalią południowoatlantycką. Naukowcy zaobserwowali, że anomalia rozrasta się oraz dzieli na części. Anomalia południowoatlantycka jest to rozległy obszar rozciągający się od centralnej części Ameryki Południowej aż po południowo-zachodni brzeg Afryki. Obserwuje się tam zmniejszone natężenie pola magnetycznego Ziemi. Pole to jest swoistą tarczą otaczającą Ziemię, która chroni przed wiatrem słonecznym i promieniowaniem kosmicznym. Naukowcy nadal nie mają pewności, jak ta anomalia powstała oraz jak wpłynie na życie na Ziemi. Wiadomo jednak, że osłabione pole magnetyczne na tym obszarze zagraża satelitom oraz statkom kosmicznym np. Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, gdyż elektronika na ich pokładach ulec może awariom.

18-08-2020
maxA może to naturalne zjawisko występujące cyklicznie od milionów lat ?

bDznNstZ
max
5 miesięcy temu
A może to naturalne zjawisko występujące cyklicznie od milionów lat ?
edi
5 miesięcy temu
Czym będziecie straszyć za tydzień
Normalka
5 miesięcy temu
Żadna anomalia, tylko zwyczajne przebiegunowanie, które wystepuje na Ziemi co kilkaset tysięcy lat i własnie teraz ma miejsce. Jakie bęa jego skutki? nikt nie wie, bo przy poprzednim nie było jeszcze homo sapiensów. Domyślamy sie tylko na podstawie skamienielin, że wygineła wtedy wiekszość gatunków zwierzat i roślin. I to nas prawdopodobnie czeka, dlatego covid strachu nam niestraszny.
bDznNsur
mike
Janek
5 miesięcy temu
Ja bym z tego nie zartowal. No ale pelno tu astrofizykow ktorzy lepiej wiedza co i jak.Ziemia zmienia sie od tysiecy lat i jakos zyjemy. Ale ostatnio jej zmiany sa tak diametralne ze kiedys trwalo to tysiace lat a dzis zmienia sie z roku na rok.Nikt nie wie co nam Stworca przygotowal, ale koniec zycia na tej Ziemi moze nastapic w kazdej chwili i nigdzie nie bedzie mejsca zeby sie schronic..Nieswiadomi wierza w opatrznosc, oby sie nie mylili. To ze poziom morz i Oceanow podnosi sie z roku na rok to pestka w porownaniu z tym jak stracimy ochrone przed promieniowaniem kosmicznym. Wystarczy spojrzec na odleglosc Ziemi od Slonca i na dysproporcje, ziarenko grochu do wielkiej dyni.Tylko sie nam wydaje ze to daleko, a tak naprawde gdyby to Sloneczko dostalo kataru i porzadnie kichnelo to po Nas. tym bardziej jak bedziemy pozbawieni tej magnetycznej ochrony. Radze poczytac na ten temat zanim bedziecie wypisywac glupoty
Kosmita
5 miesięcy temu
Gdzie tu przełomowe odkrycie? Przecież te cykle trwają już miliardy lat. I na co ma dzisiaj wpływ to "przełomowe odkrycie"?
Memem
I to nie było 5 obiektów ,tylko jeden duży
Memem
5 miesięcy temu
Wy ślepi czy jak? Bo nie wierzę
merlin
To Starlinki Musk'a
Rom
5 miesięcy temu
To chyba wy macie cykliczne bule jader😀
Jedrek.
5 miesięcy temu
Moze ruchy magmy wewnatrz ziemi slabną lub jądro stygnie.
Eskimos
5 miesięcy temu
Mysle,ze ta anomalia ma swojego autora,tak jak susza w europie i powodzie w Chinach.Ci co nie lubia eurooejczykow i xhinczykow ,jak sie nazywaja?
mmm
5 miesięcy temu
Greta? nie wiesz chyba o czym jest ten artykul
bDznNsuj
Barista
5 miesięcy temu
Zapomnieliście dodać że szczęki im opadły, może kawy?
Mikwwww
Co autor miał na myśli?
kibbi
5 miesięcy temu
Jeżei ta anomalia zagraża satelitom to chyba pora by była aby marynarki wojenne USA oraz Wielkiej Brytanii zaatakowały n agresora z kosmosu :)
yugug
rubbish
To tylko
5 miesięcy temu
PRZEBIEGUNOWANIE ziemi, to prawda, dlaczego to ujawnili? - chyba jest naprawdę zle.
ozon
5 miesięcy temu
To polski dwutlenek węgla wypala tę dziurę .
bDznNsuL