programy
kategorie

Jedzenie z dowozem. Cyfrowa rewolucja dotarła do gastronomii

25 mld dolarów – tyle w ciągu najbliższych czterech lat może być warty rynek dowozu posiłków w Europie. Jak wynika z raportu Deloitte i Uber Eats, nawet jedna piąta wszystkich zamówień w restauracjach to zamówienia z dowozem. Widać to nawet gołym okiem. Kurier z jedzeniem to stały widok na polskich ulicach.

04-12-2019
Tranksrypcja:Jeszcze niedawno nie zamówilibyśmy jedzenia do pracy albo do...
rozwiń
Teraz wystarczy mieć telefon albo komputer.
Efekty widać gołym okiem.
Rynek rośnie w tempie dwucyfrowym i ciągu najbliższych czterech lat w Europie może być wart 25 miliardów dolarów.
Są cztery główne korzyści,
wynikające ze współpracy z platformami,
takimi jak Uber Eats.
Po pierwsze dostęp do nowej bazy klientów,
po drugie dostęp do usługi dostawy,
Po trzecie
lepsze wykorzystanie aktywów restauracji
na przykład poza godzinami szczytu,
i czwarte: dostęp do danych.
Jeżeli chodzi o dostęp do danych, restauracje mogą analizować
własną sprzedaż,
własny proces przygotowania posiłków,
jak również preferencje klientów.
Dzięki temu mogą podejmować decyzje o zmianie menu, o dodatkowych lokalizacjach,
które chcą otwierać i ekspansji,
czy o optymalizacji własnego procesu dostawy.
Drugim takim obszarem jest obszar wirtualnych restauracji, które dzięki swojej
efektywności kosztowej umożliwiają zwiększanie przychodów i zysków restauracji.
Zgodnie z raportem Delloite,
w Wielkiej Brytanii i Francji restauracje, które podążają za tym trendem, osiągnęły 50% wzrost
przychodów.
Jak to wygląda w pana praktyce?
Co ciekawe, według raportu Deloitte i Uber Eats,
w samej Warszawie
dostarcza się każdego tygodnia
75 tysięcy dodatkowych
posiłków
z restauracji, ale jest to nie tylko biznes i dodatkowy rynek zbytu, ale także ogromna promocja dla restauracji
także dlatego,
że każde zainteresowanie
sceną restauracyjną, zwłaszcza tą niezależną
w Polsce wpływa pozytywnie nie tylko na zamówienia do domu, ale też wychodzenie
do restauracji. Już ponad 60% Polaków regularnie korzysta z usług
restauracyjnych, jak pokazują chociażby badania Restaurant Week
większość gości, bo aż 93%, szuka przede wszystkim nowości: nowych smaków, nowych doświadczeń.
Więc poza taką wygodą i zamawianiem
jedzenia do domu
także na lunche, które są bardzo krótkie,
aplikacje
pozwalające
na zamówienie i dostawę jedzenia pozwalają też
na jakby wzrost zainteresowania samą sceną restauracyjną, nowościami i nowymi smakami, restauracjami,
szefami kuchni,
mają więc duży wkład w rozwój dynamiczny
tej kultury i sceny restauracyjnej.
Eksperci nie mają wątpliwości,
kurier z jedzeniem będzie coraz częstszym widokiem na ulicach polskich miast.
Jak wynika z raportu Deloitte i Uber Eats,
nawet 1/5 wszystkich posiłków w restauracjach to właśnie zamówienia z dowozem.
0
0
0
Podziel się
Komentarze (0)

Programy Wirtualnej Polski

KOMENTARZE
(0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.