Brakujące ogniwo ewolucji. To od nich pochodzi nasza dłoń

Paleontolodzy z Australii i Kanady twierdzą, że odnaleźli zaginione "ogniwo ewolucji". Ma nim być przypominająca jaszczurkę ryba Elpistostege watsoni, która żyła 380 mln lat temu. Podczas badań skamieliny odkryto płetwy z kośćmi, jak te z naszych dłoni i rąk. Naukowcy uważają ją za pośredni etap ewolucji między rybami… a tetrapodami, czyli czworonogami. "Palce" pozwoliły wyjść tym organizmom z wody na ląd. Ich kości łączą cechy wczesnych płazów. Wiadomo, że kości rąk ewoluowały w wodzie, jeszcze przed wyjściem na ląd i służyły rybie do chodzenia po dnie rzek.

23-03-2020
Niektórzy tak mają...dłoń po rybie a mózg po meduzie.

Niektórzy tak...
dłoń po rybie a mózg po meduzie.
jaanna
przecież wyszliśmy z wody wystarczy prześledzić etapy od poczęcia aż do porodu i wszysko jasne
ojciec kaczyn...
co za bzdura z ta ewolucja, jarek kaczynski stworzyl swiat w 7 dni
pawel
a ja myślałem że brakujące ogniwo to moja teściowa ...
nick
Myślałem, że chodzi o Jarosława. Przepraszam
lavl
Kiedy zakażą głoszenia tej herezji?
ed
ja wiem brakujące ogniwo to brylant
gregor
Pseudonaukowe bajki. Żeby jeszcze opowiadali to prywatnie a nie jako tzw naukowcy. Opowiadania o krasnoludkach są uczciwsze bo nie wprowadzają fałszywego przekonania, że coś powinno być pojmowane w sposób inny , niż ten zgodny z naturą rzeczy i stworzenia.
Vogel
Czy tym brakującym ogniwem jest Maciarewicz i Terlecki?
Gracjano
To może wreszcie ktoś to udowodni, bo tak od ponad 160 lat nic... No na tym zdjęciu to strasznie podobna hahahahaha. Czego to nie wymyślą, by dodać sobie animuszu i sławy. Sława i dolary, to dzisiejsza nauka.
gońthebila
Lol...Jarek Kolano się przyznał ?
Kazik Ł
Byłem pewien, że jurny Stefek z Łodzi już dawno został odkryty
txt
Darwiniści dalej błądzą we mgle. Może oni pochodzą od małpy parzącej się z rybą. Ja pewny jestem, że człowieka stworzył Bóg. Nic i nikt tego faktu nie zmieni, ze śmiertelników. Choć by ukończył wszystkie uczelnie świata i zdobył wszystkie tytuły naukowe. Humaniści wierzący w teorię Darwina błądzą cały czas. Jezus kiedy żył wśród ludzi i nauczał nie przekonał niedowiarków. Teraz gdy Jezus jest u Ojca, może do Ciebie przyjść. Lecz musisz wyznając swoją grzeszność "otworzyć serce by na wieczność w nim mógł zamieszkać"
otto
jak na razie to naukowcy nie wiedzą jak i nie potrafią wytworzyć nawet jednej komórki żywej. Nawet białka nie są w stanie stworzyć, tak aby samodzielnie powstało. Ci co wierzą w ewolucję, to wierzą, że z samoistnej masy ziemi po iluś milonach lat powstanie sysytem Windows.....
tedi
Ileż to jeszcze razy usłyszymy o cudownym odnalezieniu brakującego ogniwa? Uparte twierdzenie że to nie Bóg stworzył świat, bo to nie możliwe, i proszę już tyle lat szuka się brakującego ogniwa i nic. Z drugiej strony ewolucjoniści już dawno stwierdzili że mają dowody tylko gdzie? Jakaż ignorancja jest potrzebna by tyle oczywistych dowodów ignorować i twierdzić uparcie że to nie mógł być Bóg. Z drugiej jednak strony upierać się przy ewolucji, mając tylko dowody na mikroewolucję która jest zupełnie czymś innym od makroewolucji. Na szczęście coraz więcej naukowców z tytułami opowiada się jako sceptycy co do teorii ewolucji. Jednak jak ktoś chce twierdzić że pochodzi od małpy to czasem patrząc na kogoś też mam takie wrażenie ;)
cz22
Jaka ewolucja ? Jeśli już to wysoce zaawansowana inżynieria genetyczna o której na razie pomarzyć możemy .A ten kto gmerał w genach podpis też na pewno zostawił tylko czytać jeszcze nie umiemy.
niktoś
Ludzie żyją tysiące lat i jakoś nie ma żadnych obecnie pośrednich ewolucyjnych oznak no chyba że pośrednim etapem między człowiekiem a słoniem jest choroba słonia u człowieka :) Oj naukowcy naukowcy.
nina
czyli to nie bog.......
stop bredniom...
Dajcie sobie spokoj z tymi bredniami, nikt normalny sie nie nabierze na te darwinowskie teoryjki, ktore niczego sie nie trzymaja, nawet kupy.. Wiadomo ze ktos nam pomogl w tej niby ewolucji, tego nie da sie ukryc, dziwic moze dlaczego sie ukrywa !
...