bCXwnaZg
bCXwnaZk
bCXwnaZo
bCXwnaZh

NASA potwierdziła odkrycie uczennic z Indii. Nowa asteroida jest w pobliżu Ziemi

W ramach wspólnego projektu Space India i NASA o nazwie All India Asteroid Search Campaign odkryto nowe ciało niebieskie blisko orbity Marsa. Radhika Lakhani i Vaidehi Vekariya przeanalizowały zdjęcia dostarczone przez Uniwersytet Hawajski i oznaczyły na nich asteroidę, która za milion lat zbliży się do Ziemi. Bez obaw, nowa asteroida nie zagraża Ziemi, bowiem jej odległość po zmianie orbit i tak będzie ogromna. Wyniesie ponad 10 razy więcej, niż odległość pomiędzy Ziemią i Księżycem. NASA potwierdziło sukces indyjskich uczennic, a odkrytą asteroidę nazwano HLV2514. Za kilka lat jej nazwa może ulec zmianie, bowiem uczennice będą miały możliwość nadania nowej nazwy asteroidy, stanie się tak, gdy tylko NASA określi jej orbitę.

31-07-2020
pytanie

bCXwnaZt
pytanie
2 miesiące temu
Dlaczego wciąż nie ma światowego systemu małych, automatycznych teleskopów (o średnicy zwierciadła głównego 25 cm), podłączonych do internetu, transmitujących na żywo obraz nieba (dwa na dwa stopnie szerokości obrazu )? Wówczas nie trzeba by było liczyć na odkrycia bliskich asteroid przez jakichś jakichś amatorów, uczennice itp. Wystarczyłoby 5 tysięcy takich teleskopów, koszt 5 tysięcy dolarów za jeden teleskop, czyli 25 milionów dolarów, co nie jest jakąś szokującą liczbą biorąc pod uwagę sumy przeznaczane na badania astronomiczne.
Wujek Dobra R...
2 miesiące temu
Trzeba zawsze nosić parasol, gdyby coś z nieba leciało.
Prezes Sreber...
2 miesiące temu
.... hmmm , jak to widzi Antoni - specjalista od katastrof ????
bCXwnaZL
Józek Wieluń
4 tyg. temu
A ja mam taki budowlany kask , żeby wyjść na podwórko jak wali gradem . Bo jak coś większego i z konkretną prędkością poleci z góry , to myślący wiedzą że i tak im nic nie pomoże , tylko jak będą wiedzieli to większość wcześniej walnie na zawał . Szkoda na to kasy , ale nie jeden z tego żyje .
zw
miesiąc temu
Odkryli uczennice z Indii?
oburzony
miesiąc temu
dla mnie zagadka jest to, ze caly czas tylko zdjecia ale nie ma zadnego filmu. nie wierze, ze kamery na marsjanskim sprzecie nie moga rejestrowac obrazu. pokazuja tylko to co chca
Myślcie
miesiąc temu
Nową symulację :) w 3dmax czy innym programie może ich nie stać i Blender, a może NASA jest symulacją
Czendler
Dzięki Ci o NASA! Indyjskie uczennice rzeczywiście istnieją :O
Joe
2 miesiące temu
Niech Egipcjanie pozwolą wreszcie zbadać podziemne przestrzenie pod Sfinksem i piramidami. Tego nie zaprojektowali ludzie, chociaż w ich budowie uczestniczyli być może ludzie? Współcześni ludzie ze swoją techniką mieliby dzisiaj poważne lub niemożliwe trudności w zbudowaniu takich obiektów. Archeolodzy kurczowo trzymają się swojej profesji ponieważ specjaliści techniczni mają bardziej przekonywujące argumenty, że to nie jest dziełem człowieka ale wysoko rozwiniętej technicznie cywilizacji, z pewnością nieziemskiej. Dowody tego są na całym świecie.
astronomka at...
2 miesiące temu
Bo dorośli naukowcy pracują tylko dla pieniędzy? Jak sie nie opłaci, to nie pracują? Ile lat maja te uczennice? Może dopiero co wyszły z przedszkola?
Tarara
2 miesiące temu
A więc potrzebna była agencja NASA żeby potwierdzić istnenie dziewczyn z Indii? Ha ha skladnia A może tak -NASA potwierdziła istnienie obiektu zaobserwowanego przez dziewczyny z Indii
bCXwnaZD
wc kino
2 miesiące temu
Tych bredni nie da się czytać,a ta nasa to już dno
szaman
2 miesiące temu
za milion lat to jakieś 12500 pokoleń no to odetchnąłem z ulgą! niesamowity sukces indianek i interii,brawo!!! bo ja to nie wiem co mnie czeka jutro ale za milion lat to tylko indianie i interia wie co będzie
Fela
2 miesiące temu
gdzie polski kosmodrom zapowiadany przez Macierewicza?
tru tru
2 miesiące temu
Niesamowite! NASA odkryła uczennice na asteroidzie. W dodatku indyjskie. Kto by się spodziewał?
smiech na sal...
2 miesiące temu
HINDUSI KRECA CHYBA SMIESZNY FILM O TEORETYCZNEJ ASTEROIDZIE.
Armagedon
2 miesiące temu
Najwyższy czas na kosmiczny scenariusz, bo tego co się dzieje na Ziemi już żaden Bóg nie zniesie?
bCXwnbaf