bCOCgqms
bCOCgqmw
bCOCgqmA
bCOCgqmt

NASA potwierdziła odkrycie uczennic z Indii. Nowa asteroida jest w pobliżu Ziemi

W ramach wspólnego projektu Space India i NASA o nazwie All India Asteroid Search Campaign odkryto nowe ciało niebieskie blisko orbity Marsa. Radhika Lakhani i Vaidehi Vekariya przeanalizowały zdjęcia dostarczone przez Uniwersytet Hawajski i oznaczyły na nich asteroidę, która za milion lat zbliży się do Ziemi. Bez obaw, nowa asteroida nie zagraża Ziemi, bowiem jej odległość po zmianie orbit i tak będzie ogromna. Wyniesie ponad 10 razy więcej, niż odległość pomiędzy Ziemią i Księżycem. NASA potwierdziło sukces indyjskich uczennic, a odkrytą asteroidę nazwano HLV2514. Za kilka lat jej nazwa może ulec zmianie, bowiem uczennice będą miały możliwość nadania nowej nazwy asteroidy, stanie się tak, gdy tylko NASA określi jej orbitę.

pytanie
Dlaczego wciąż nie ma światowego systemu małych, automatycznych teleskopów (o średnicy zwierciadła głównego 25 cm), podłączonych do internetu, transmitujących na żywo...Czytaj całość

bCOCgqmF
Napisz komentarz
31-07-2020

pytanieDlaczego wciąż nie ma światowego systemu małych, automatycznych teleskopów (o średnicy zwierciadła głównego 25 cm), podłączonych do internetu, … Czytaj całość

31-07-2020

Prezes Sreberko.... hmmm , jak to widzi Antoni - specjalista od katastrof ????

31-07-2020

Wujek Dobra RadaTrzeba zawsze nosić parasol, gdyby coś z nieba leciało.

bCOCgqmX